Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cheie Bicicleta
Last Updated: Aug 03 2015 10:36, Started by
BlueEyes93
, Aug 02 2015 20:48
·
0
#1
Posted 02 August 2015 - 20:48
Salut.de cateva zile am o problema la pinioane.au joc si un pocanit,dar nu mereu.tin sa precizez ca inainte nu imi cadea lantul,acum imi cade intre pinion si chestia aia de plastic dintre pinion si spite..
Bicicleta are abia o luna jumatate,. Sa fie pinionul slab si trebuie sa il strang?daca da,cu ce cheie?mi se pare mai complicat deoarece este si discul de frana... |
#3
Posted 02 August 2015 - 20:51
Poti pune mana pe un pinion si sa vezi daca are un joc, caz in care ar trebui urgent stranse. Mergi la un service sa ti le stranga, nu dureaza mult, asta daca nu ai cheie speciala.
[ http://www.calucuroti.ro/image/cache/data/unior_cheie_cu_lant_pinioane_p1-650x600.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gozmyn, 02 August 2015 - 20:52. |
#4
Posted 02 August 2015 - 21:05
Daca va trece lantul de ultimul pinion,va trebui reglat intinzatorul spate. Ma refer la stringerea surubului care limiteaza depasirea ultimului pinion mare. Sint doua suruburi cu cap in cruce la intinzator ,care trebuiesc ajustate,in special cel pentru limitarea cursei ascendente a lantului.Puteti verifica si stringerea pinioanelor ,cum s-a aratat in postul anterior pentru o functionare fara probleme.
Edited by alionte, 02 August 2015 - 21:06. |
#5
Posted 02 August 2015 - 21:15
alionte, on 02 august 2015 - 21:05, said:
Daca va trece lantul de ultimul pinion,va trebui reglat intinzatorul spate. Ma refer la stringerea surubului care limiteaza depasirea ultimului pinion mare. Sint doua suruburi cu cap in cruce la intinzator ,care trebuiesc ajustate,in special cel pentru limitarea cursei ascendente a lantului.Puteti verifica si stringerea pinioanelor ,cum s-a aratat in postul anterior pentru o functionare fara probleme. |
#6
Posted 02 August 2015 - 21:18
Depinde de cine o face. Incepind de la o bere,dar nu mai mult de 10 lei!
|
#7
Posted 02 August 2015 - 21:22
#8
Posted 02 August 2015 - 21:27
#9
Posted 02 August 2015 - 21:32
#10
Posted 02 August 2015 - 21:39
BlueEyes93, on 02 august 2015 - 21:32, said:
mi-au dat decat bon atunci,dar o sa il iau La cite biciclete sint vindute,fara vreun act din partea lor, nu o sa faca nimic,ca or sa zica ca nu e luata de la ei! Oricum,dati-le de o bere si uitati-va ce face individu`,ca nu dureaza mai mult de 10 minute limitarea superioara si inferioara a cursei lantului.Atit trebuie sa faca,sa stringa/desfaca suruburile respective si sa schimbe vitezele sa vada daca se mai duce lantul unde nu trebuie. |
|
#12
Posted 02 August 2015 - 21:51
alionte, on 02 august 2015 - 21:39, said:
La cite biciclete sint vindute,fara vreun act din partea lor, nu o sa faca nimic,ca or sa zica ca nu e luata de la ei! Oricum,dati-le de o bere si uitati-va ce face individu`,ca nu dureaza mai mult de 10 minute limitarea superioara si inferioara a cursei lantului.Atit trebuie sa faca,sa stringa/desfaca suruburile respective si sa schimbe vitezele sa vada daca se mai duce lantul unde nu trebuie. |
#13
Posted 03 August 2015 - 05:19
yesyesyesyo, on 02 august 2015 - 21:50, said:
Cel mai probabil, trebuie reglat schimbatorul. http://www.freerider...ioane-2158.html Pasul 5 adica. Vizual in poza 6. Si mie mi se intamplase odata sa "sara" lantul de pe pinionul mare, dar l-am reglat rapid. |
#14
Posted 03 August 2015 - 06:17
Trebuie reglate suruburile de limitare a cursei si reglat cel al cablului de comanda. Fiind noua bicla, dupa ceva timp de utilizare se "aseaza" cablul pe mansoane.
|
#15
Posted 03 August 2015 - 09:34
cred ca poti si tu rezolva aceasta problema.
Trebuie sa limitezi cursa astfel incat cand lantul urca pe mai multi dinti (deci catre mai mare) sa faca fmiscarea cat iti trebuie. Cel mai bine rezolvi insa la magazinul de unde ai luat-o au sculele necesare. Iti recoamnd insa sa stai aproape si sa inveti nu se stie cand iti va trebui sa pui si tu mana. In salbaticie prin padure unde nu este nici tipenie de om va trebui sa te descurci. |
|
#16
Posted 03 August 2015 - 10:36
Imi aduc aminte cand m-am apucat eu sa schimb placutele de frana la batrana Dacie. Aveam de toate, dar nu imi dadeam seama cum sa bag pistonul inapoi in etrier. La service (contracost) mi-au facut franele si am urmarit toata treaba, apoi mi-am spus... "Gata, baieti... Pentru problema asta nu ma mai vedeti pe aici".
Deci, mergi la ei, eventual mai inventeaza cateva probleme de reglaj la bicla (eventual frane, jocuri la butuci, manete, etc), chiar daca nu le ai, fura meseria si apoi te descurci gratis... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users