Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trotineta Electrica (Electric Kick Scooter)
Last Updated: Aug 04 2015 13:00, Started by
MidNightRacer
, Aug 02 2015 14:27
·
0
#1
Posted 02 August 2015 - 14:27
Sal'tare,
Am un cadru solid, de trotineta, pliant si as dori sa o fac electrica pentru adult 75-80 Kg. Am gasit pe cineva care are cunostinte technice solide in vederea construirii/asamblarrii acesteia insa eu va trebui sa imi procur componentele. Ma puteti ajuta si pe mine cu o lista de componente si specificatii technice care sa imi comfere o autonomie cat mai mare (25-30 KM) la o viteza de 25-30Km/h (sau mai mare) si un timp cat mai scurt de incarcare (2-3 ore) Sunt dispus sa platesc pentru componenete undeva la 250-300 Eur. Nu vreau nimic extrtavagant (fitze), fara lumini, suspensii, etc, ci doar ceva strict functional cu un mecanism de rulare solid si fiabil care sa se preteze pe drum drept asfaltat. Motor Tip ........................................... Putere Nominala...................... Consum in mers...................... Baterie Tip........................................... Capacitate............................... Numar..................................... Controller.................................. Display...................................... Mecanism Rulare.................... Multumesc anticipat pentru timpul si efortul Dvs. |
#2
Posted 02 August 2015 - 14:37
MidNightRacer, on 02 august 2015 - 14:27, said:
Sal'tare, Am un cadru solid, de trotineta, pliant si as dori sa o fac electrica pentru adult 75-80 Kg. Am gasit pe cineva care are cunostinte technice solide in vederea construirii/asamblarrii acesteia insa eu va trebui sa imi procur componentele. Ma puteti ajuta si pe mine cu o lista de componente si specificatii technice care sa imi comfere o autonomie cat mai mare (25-30 KM) la o viteza de 25-30Km/h (sau mai mare) si un timp cat mai scurt de incarcare (2-3 ore) Sunt dispus sa platesc pentru componenete undeva la 250-300 Eur. Nu vreau nimic extrtavagant (fitze), fara lumini, suspensii, etc, ci doar ceva strict functional cu un mecanism de rulare solid si fiabil care sa se preteze pe drum drept asfaltat. Motor Tip ........BLDC 24 VOLTI........ Putere Nominala........240 W.............. Consum in mers........10 Amperi =240 Wati/ora Baterie Tip............acumulatori..auto 12Volti Capacitate.....35-40 Amperi/ora.......................... Numar...............2 inseriate...................... Controller.................................. Display...................................... Mecanism Rulare.................... Multumesc anticipat pentru timpul si efortul Dvs. Daca poti construi asa ceva ca in link http://www.scooterfu.../06/e_mo_02.jpg http://www.academiab...bil-moveo-2.jpg Edited by pacopaco1967, 02 August 2015 - 14:41. |
#3
Posted 02 August 2015 - 15:47
#4
Posted 02 August 2015 - 17:39
Nu stiu daca e clar pentru toata lumea dar daca vrei sa te dai cu de-astea pe altundeva decit pe tarla iti trebuie aceleasi chestii ca la moped, asigurare, carte de identitate, ITP (daca l-ar trece asa ceva), RCA, etc.
|
#5
Posted 02 August 2015 - 17:49
f300, on 02 august 2015 - 17:39, said:
Nu stiu daca e clar pentru toata lumea dar daca vrei sa te dai cu de-astea pe altundeva decit pe tarla iti trebuie aceleasi chestii ca la moped, asigurare, carte de identitate, ITP (daca l-ar trece asa ceva), RCA, etc. Pe bune, trebuie si pentru astea electrice? Te rog, poti sa dai un link, ceva? Am gasit aici: http://forum.softped...leta-electrica/ Edited by crouchot, 02 August 2015 - 17:50. |
#6
Posted 02 August 2015 - 18:40
Vezi ca e specificata si legea acolo: http://www.politiaru...iteza-max-45-km!
|
#7
Posted 02 August 2015 - 21:28
Daca are pana in 250W poti merge fara inmatriculare sau permis.
Legat de motor, vezi ca exista roti pt trotinete cu motorul in butuc, la fel ca la biciclete. Legat de 250-300 euro, 25-30km, 25-30km/h, poti sa uiti. |
#8
Posted 03 August 2015 - 05:20
#9
Posted 03 August 2015 - 08:02
Da, este lege, aia care interzice montarea motoarelor peste 250W pe biciclete.
Daca chiar trebuie am sa o caut. |
#10
Posted 03 August 2015 - 08:11
Daca te referi la: http://www.rarom.ro/...loads/RNTR7.pdf este specificat explicit ca trebuie nu numai sa fie limitat la 250W, 25km/h dar si sa mearga motorul doar cind pedalezi.
biciclete cu pedalare asistată, echipate cu un motor electric auxiliar de o putere nominală continuă maximă de 0,25 kW, a cărui alimentare este redusă progresiv și în final întreruptă atunci când vehiculul atinge o viteză de 25 km/h sau mai devreme în cazul în care ciclistul se oprește din pedalat |
|
#11
Posted 03 August 2015 - 14:03
De unde ai scos cifrele alea magice 25-30, 25-30, 250-300, 2-3, etc? Jucariile astea sunt ca sa te dai cateva minute cu ele prin curte si atat. Daca vrei mai mult de atat fa o combinatie cu motor de drujba.
|
#12
Posted 04 August 2015 - 00:45
Friskey, on 03 august 2015 - 14:03, said:
De unde ai scos cifrele alea magice 25-30, 25-30, 250-300, 2-3, etc? Jucariile astea sunt ca sa te dai cateva minute cu ele prin curte si atat. Daca vrei mai mult de atat fa o combinatie cu motor de drujba. Numerele aste sunt "scoase" din specificatiile technice ale unor constructori de trotinete electrice care insa costa undeva intre 600 si 1500 de Eur. Asadar tehnologia care sa permita acesti parametri la momentul de fata exista....trebuie numai identificata si aplicata In concluzie, trebuie sa inteleg ca nu exista nici un meserias printre noi care este familiar cu tehnologia scooterelor electrice ...... |
#13
Posted 04 August 2015 - 09:28
Intelegi si tu ce poti...
Tehnologia exista dar costa. Problema cea mai mare este bateria care trebuie sa fie mica fiind vb de o trotineta si nu de o bicicleta iar alea mici capabile sa atinga in mod real viteza si autonomia dorite de tine depasesc bugetul tau. Edited by underb, 04 August 2015 - 09:29. |
#14
Posted 04 August 2015 - 13:00
Dupa cum am spus, detin cadrul, roti, frane, curea angrenaj, pinion.....acestea constituind deja 50% din costul total al unui ansamblu (sau cel putin asa gandesc eu, s-ar putea insa sa ma insel)
Costurile unui ansamblu (kit) de motor 24V cu acceleratie si controler sunt intre 89.99 Eur pentru un motor de 300W si respectiv 164.00 Eur pentru un motor de 1000W Vorba multa saracia omului...... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users