Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Canistra de carbon - tub rupt

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
rikii

rikii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 04.05.2013
Buna ziua, ..astazi am constatat o mica problema, dar nu stiu sigur daca este una sau nu. Postez imaginile canistrei de carbon. Precizez ca nu stiu cum a ajuns acel tub sa fie taiat sau rupt, doar l-am constatat astazi cand am controlat nivelul lichidului servodirectiei. Este grav sau nu tubul acela taiat ? Nu simt nicio schimbare in functionarea motorului si a masinii in general. Modelul masinii este VW Golf 4, 1998, 1.4 16v, 75CP. Multumesc.

Attached Files


Edited by rikii, 01 August 2015 - 18:54.


#2
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Il innadesti cu o bucata de furtun si motorul o sa traga ceva mai bine. In plus, scade putin consumul de benzina.

#3
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Eu am pus o bucata de furtun de pompa. E mai rezistent decat a fost iesita din fabrica.

#4
rikii

rikii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 04.05.2013
Probabil de la caldura s-a copt..nu este nicio problema daca a rulat un timp cu tubul acela rupt ?

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Unde e carbonu' ca nu-l vad?

#6
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Nu e problema ca ai mers asa.Tebuie sa-l innadesti bine ca pe acolo e cu vacuum.  Influenteaza si mersul masinii, la unele mai mult sau mai putin. La masina mea (Rover ) s-a dovedit a fi un ghimpe in c_r. La Opel e problema comuna deteriorarea filtrelor de CARBUNI.

#7
rikii

rikii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 04.05.2013
Am rezolvat astazi cu un tub elastic rezistent..e ok treaba ? Am pornit si motorul, am facut o tura cu masina, totul pare in regula.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate