Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pensie de handicap si dreptul de a conduce autoturisme
Last Updated: Aug 02 2015 23:49, Started by
magaenea
, Jul 31 2015 14:10
·
0
#1
Posted 31 July 2015 - 14:10
Salve.
Nu am stiut unde sa incadrez acest subiect asa ca l-am trecut la Dezbateri si sper sa fie aria corecta daca nu rog adminii sa mute topicul. Persoana de circa 40 de ani,in urma unui accident ramane surd de o ureche iar la cealalta se reduce auzul cam o treime,are aparat auditiv (pentru urechea cu care aude doar doua treimi din capacitatea ei de functionare) si se descurca foarte bine atat la serviciu cat si in viata de zi cu zi. O ruda apropiata care are pensie de handicap pentru lipsa auzului la sfatuit sa isi faca dosar pentru pensie de handicap si in felul acesta sa isi mai rotunjeasca veniturile (are salariul minim pe economie...). Intrebarea lui este urmatoarea; Daca isi face pensie de handicap va mai putea lucra in continuare?Va mai putea conduce autovehicule? Va intra cumva intr-o baza de date a celor cu handicap care nu au dreptul de a conduce (daca exista asa ceva...!!!) si i se va suspenda permisul? Va multumesc pentru orice raspuns... |
#2
Posted 31 July 2015 - 14:17
Nu mai poate conduce autovehicule. E un pericol public.
Cum nici daltonistii nu pot avea. Si nici discromatii nu pot avea permis profi. |
#4
Posted 31 July 2015 - 14:28
#5
Posted 31 July 2015 - 14:34
sun_kid, on 31 iulie 2015 - 14:28, said:
ambele reprezinta un abuz S-o crezi tu. Aveti impresia ca numai mana pe volan conteaza. Dar omiteti faptul ca vederea trebuie sa fieperfecta ( sau in corectie ) pentru ca ai nevoie de o fractiune de secunda ca sa gresesti. Nu-i chiar asa, eu sunt discromat si recunosc. Daca de exemplu e apus si asfaltul ud, ai toate sansele sa nu vezi masinile galbene din sensul opus. Sau alte variante importante care depind de spectrul de lumina, unghi, starea asfaltului, etc. La daltonisti imi pare putin abuz datorita faptului ca ei nu pot avea permis deloc, desi sunt mai inofensivi pe asfalt decat discromatii. Insa nici unii, nici altii ( nici eu ), nu merita permis profesional sau categoriile C+. ps. discromatia e o chestie destul de grava, si la faza cu masina galbena la apus e un fel de cameleon. O vezi cand e langa tine, in rest are culoarea asfaltului. Sau, iti freaca o faza lunga...daca mai ai si fotofobie te-ai scos Edited by lex404, 31 July 2015 - 14:35. |
#6
Posted 31 July 2015 - 14:35
Poate conduce linistit, indiferent de gradul de handicap auditiv, daca are permis am, a sau b.
Pentru categoriile c si d, poate conduce doar daca medicul considera ca el compenseaza handicapul cu aparatul auditiv. |
#7
Posted 31 July 2015 - 14:37
slai, on 31 iulie 2015 - 14:35, said:
Poate conduce linistit, indiferent de gradul de handicap auditiv, daca are permis am, a sau b. Pentru categoriile c si d, poate conduce doar daca medicul considera ca el compenseaza handicapul cu aparatul auditiv. 100% deficit auditiv la una din urechi Auz scazut la cealalta. Nu compenseaza aparatul pentru C, D. Daca insa compenseaza pentru B, poate primi avizul. Edited by lex404, 31 July 2015 - 14:37. |
#8
Posted 31 July 2015 - 14:38
pentru am, a si b primeste accept si daca e surd complet.
|
#9
Posted 31 July 2015 - 14:58
lex404, on 31 iulie 2015 - 14:34, said:
S-o crezi tu. Aveti impresia ca numai mana pe volan conteaza. Dar omiteti faptul ca vederea trebuie sa fieperfecta ( sau in corectie ) pentru ca ai nevoie de o fractiune de secunda ca sa gresesti. Nu-i chiar asa, eu sunt discromat si recunosc. Daca de exemplu e apus si asfaltul ud, ai toate sansele sa nu vezi masinile galbene din sensul opus. Sau alte variante importante care depind de spectrul de lumina, unghi, starea asfaltului, etc. La daltonisti imi pare putin abuz datorita faptului ca ei nu pot avea permis deloc, desi sunt mai inofensivi pe asfalt decat discromatii. Insa nici unii, nici altii ( nici eu ), nu merita permis profesional sau categoriile C+. ps. discromatia e o chestie destul de grava, si la faza cu masina galbena la apus e un fel de cameleon. O vezi cand e langa tine, in rest are culoarea asfaltului. Sau, iti freaca o faza lunga...daca mai ai si fotofobie te-ai scos in alte tari ai voie sa pilotezi avioane daca esti discromat. ''in rest are culoarea asfaltului'' - si bila verde pe o masa de snooker are culoarea postavului si totusi ochii oamenilor o vad extrem de clar; aici vorbim de contururi si distante. sa mai spun de unii soferi batrani de tir care chiar si discromati n-au avut vreun accident in viata lor? daca tie ti-e frica de masina galbena fara suparare poate tu nu ar trebui sa conduci dar nu-mi spune mie sa n-o fac Edited by sun_kid, 31 July 2015 - 15:07. |
#10
Posted 31 July 2015 - 15:08
Eu consider ca persoanele care au o miopie destul de mare dar purtand ochelari au permis de conducere este la fel ca o persoana cu deficiente de auz dar care poarta proteza auditiva sa poata conduce, si una si cealalta persoana sunt ajutate de un dispozitiv care sa la imbunatateasca defectul sau handicapul...
Dar in cazul in care beneficiaza si de pensie ...mai are dreptul sa munceasca? Edited by magaenea, 31 July 2015 - 15:09. |
|
#11
Posted 31 July 2015 - 15:13
Unchiul meu e surdo-mut de la nastere si are permis de 30+ de ani.
|
#12
Posted 31 July 2015 - 16:11
Poate conduce daca aude totusi, dar nu mai poate lucra. Ori pensie de handicap ori salariu.
|
#13
Posted 31 July 2015 - 16:50
lex404, on 31 iulie 2015 - 14:17, said:
Cum nici daltonistii nu pot avea. Si nici discromatii nu pot avea permis profi. Edited by Barboso, 31 July 2015 - 16:50. |
#14
Posted 31 July 2015 - 16:55
Barboso, on 31 iulie 2015 - 16:50, said:
Asta cu daltonistii... nu stiu, parca-i putin aiurea. E drept, stiu despre ei doar "teoria", ca nu pot distige culorile. Dar cred ca-si dau seama, totusi, care dintre cele trei becuri ale semaforului este aprins. Sau nu ? Ca, daca da, pozitiile becurilor fiind standard... Eu am verisor daltonist care conduce fara nicio problema, si in Romania, si in Europa. Ce-i drept, s-a milogit pentru avizul medical. Facuse deja o parte din scoala, o platise, si chiar ii era ciuda.. In fine, l-a primit, examenul l-a luat. Asta s-a intamplat acum vreo ( fucking ) 10 ani. Ce-a trecut timpul... ce-i drept, a invatat ordinea la culori |
#15
Posted 31 July 2015 - 18:58
Barboso, on 31 iulie 2015 - 16:50, said:
Asta cu daltonistii... nu stiu, parca-i putin aiurea. E drept, stiu despre ei doar "teoria", ca nu pot distige culorile. Dar cred ca-si dau seama, totusi, care dintre cele trei becuri ale semaforului este aprins. Sau nu ? Ca, daca da, pozitiile becurilor fiind standard... |
|
#17
Posted 31 July 2015 - 19:04
Barboso, on 31 iulie 2015 - 19:02, said:
Noaptea nu mai vede pe ce pozitie e becul ala ? Doar daca mai e vreun stalp luminat prin zona si nu este prin copaci semaforul asa cum se cam intampla la noi. Daca nu ai lumina in jurul semaforului nu ai cum sa vezi tot semaforul, vezi doar lumina care indica ceva. Dar daca nu distingi culorile nu ai cum sa stii ca e verde sau rosu. |
#18
Posted 31 July 2015 - 19:11
Posibil sa ai dreptate. Cel putin in privinta semafoarelor "ascunse", sigur ai.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users