ax came rupt-dealerii opel neaga problemele
Last Updated: Dec 24 2015 18:47, Started by
xkos
, Jul 31 2015 10:46
·
0
#1
Posted 31 July 2015 - 10:46
Of-ul meu pe ziua de azi: ax came rupt la o meriva 1.4 motor z14xep.
Masina o am cumparata asta iarna sh, e din 2004, cu 180000 la bord, schimbat si distributie si toate cele la timp. In primavara dadusem mesaj la erebus Opel sa intreb daca masina asta cu motoru asta prapadit face parte din campania de rechemare a GM cu numarul 10R030 si erebus mi-a zis frumos si clar ca NU, ca motorul n-are nici pe masa. Ei bine azi noapte pe drum, mai aveam 1-2 km pana acasa masina a ramas in 3 pistoane si dadea avarii. Instant m-am dus cu gandul ca e axul cu came si fi-ar mama lui, ala e rupt, toate suruburile erau slabite iar cele unde e axul rupt se miscau zdravan. Ca sa fie prostia completa, cerusem alora cand am schimbat distributia sa verifice si suruburile la axuri dar cred ca i-a durut in banana. Una peste alta am o masina cu axul rupt si eu nu stiu ce sa fac ca asta e defect de fabricatie. Am luat legatura cu Opel Romania da nu am incredere ca rezolv ceva pe vorbe frumoase. Pot sa-i dau in judecata ptr lucruri vandute din fabrica cu probleme? S-a mai confruntat careva cu problema asta? |
#3
Posted 31 July 2015 - 10:56
Daca masina nu mai este in garantie sincer nu vad ce poti sa mai faci.Unde ai scimbat distributia ai primit si devizul lucrarii,in care sa fie inclusa si verificarea axei cu came?Daca da cred ca este singurul fir de care poti sa te agati.
|
#4
Posted 31 July 2015 - 10:56
Nici pe departe nu e defect de fabricatie. greseala apartine unui "DOREL" de pe la noi care nu a strans suruburile cum trebuie cand a umblat el la motor.
|
#5
Posted 31 July 2015 - 10:57
Defect de fabricatie dupa 11 ani si 200000km?
Schimba ce ai de schimbat si treci mai departe... |
#6
Posted 31 July 2015 - 11:00
ba da, e defect, in special la motorul asta, de aia au si campania aia de rechemare dar doar ptr unele loturi facute in polonia. In mod ironic al meu nu e inclus, problema e la proiectarea chiulasei ca nu prinde bine suruburile. N-are treaba dorel, pana sa o duc eu nu s-a umblat la motor. In fine, astept si raspunsul Opel, cica din Ungaria. Eu sunt pregatit sa cumpar axul dar e de cacao, n-as mai lua opel in viata mea, repari una cade alta. Am un harb de Audi din 95, si acum rezista, a cerut si ala bani dar la motor niciodata si inca se tine bine.
Edited by xkos, 31 July 2015 - 11:02. |
#7
Posted 31 July 2015 - 11:02
xkos, on 31 iulie 2015 - 11:00, said:
ba da, e defect, in special la motorul asta, de aia au si campania aia de rechemare dar doar ptr unele loturi facute in polonia. In mod ironic al meu nu e inclus, problema e la proiectarea chiulasei ca nu prinde bine suruburile. N-are treaba dorel, pana sa o duc eu nu s-a umblat la motor. |
#8
Posted 31 July 2015 - 11:06
ok, hai ca la mine ii veche. Dar la aia cu 50.000-90.000 km ce mai zici?
http://www.clubopel....der=asc&start=0 |
#9
Posted 31 July 2015 - 11:08
Motorul in cauza e unul bun si fiabil , problema cu slabirea suruburilor de la "capacele" axelor cu came e cunoscuta . Mai au o boala tacheti hidraulici , am gasit culbutori cazuti intr-o parte , ca nu au actionat tachetzi hidraulici .
Nu e defect de fabricatie si nu cred ca o sa ai la atitea km garantie la ceva din motor ! |
#10
Posted 31 July 2015 - 11:09
Xkos, la anii aia, sincer sa fiu, nu poti numi problema ta, defect de fabricatie. Si chiar daca problema ar fi comuna acestui model, a ta a fost o exceptie fericita.
|
|
#11
Posted 31 July 2015 - 11:28
xkos, on 31 iulie 2015 - 11:00, said:
ba da, e defect, in special la motorul asta, de aia au si campania aia de rechemare dar doar ptr unele loturi facute in polonia. In mod ironic al meu nu e inclus, problema e la proiectarea chiulasei ca nu prinde bine suruburile. N-are treaba dorel, pana sa o duc eu nu s-a umblat la motor. In fine, astept si raspunsul Opel, cica din Ungaria. Eu sunt pregatit sa cumpar axul dar e de cacao, n-as mai lua opel in viata mea, repari una cade alta. Am un harb de Audi din 95, si acum rezista, a cerut si ala bani dar la motor niciodata si inca se tine bine. Am participat la o campanie de rechemare cu schimbul suportului de motor. Masina mea a facut parte din acel lot. L-au schimbat fara costuri suplimentare din partea mea, tot la GTT. Au facut identificarea lotului si m-au programat pentru schimb cand a venit cadrul. Le era teama sa comande piesa pentru ca masina nu avea istoric la ei, adusa de afara, fara carte service la zi etc. Edited by hunab, 31 July 2015 - 11:31. |
#12
Posted 31 July 2015 - 11:51
da, caz fericit, motorul tau chiar e reusit. Eu n-am cu ce ma lauda.
|
#13
Posted 31 July 2015 - 11:57
Asculta si la mine:Opel Astra g motor2.0 dti y20 dth an 2002,in afara de consumabile la motor nu s-au schimbat decat bujiile incandescente,in rest nimic.Nu cred ca este corect sa judeci o marca dupa un model,conteaza mult modul de exploatare,chiar daca este din gama ieftina de masini.
|
#14
Posted 31 July 2015 - 11:58
Treci pest, ca iti faci nervi degeaba. Te inteleg , insa nu vei avea niciodata castig de cauza pentru ca masina a functionat de doua ori mai mult decat garantia oferita de noua , asa ca orice constructor este absolvit de orice vina . Iti inteleg inversunarea , dar calea pe care doresti sa o iei tu este generatoare de alte mari cheltuieli. Nici eu nu ti-as da nimic sa fiu Opel. Asa stau lucrurile cu masinile SH. Daca o luai noua si se strica in garantie , atunci puteai sa soliciti reparatii gratuite , dar in situatia ta ....tu ai repara masina daca ai fi dealer Opel si ar veni cineva cu aceeasi problema ? L-ai trimite rapid la plimbare si ai face un topic pe softpedia despre absurditatea unor proprietari de cotete.
Edited by JurasikMan, 31 July 2015 - 11:58. |
#15
Posted 31 July 2015 - 12:17
cotet, necotet nu asa se pune problema, eu o vad ca o greseala a constructorului. A, ca ceda din forja sau vechime ziceam, dar multi au avut probleme si la 1-2 ani atunci. In fine. De rezolvat o rezolv, pun alt ax si aia e, dar raman la ideea ca Opel e o masina proasta.
|
|
#16
Posted 31 July 2015 - 12:50
xkos, on 31 iulie 2015 - 12:17, said:
cotet, necotet nu asa se pune problema, eu o vad ca o greseala a constructorului. A, ca ceda din forja sau vechime ziceam, dar multi au avut probleme si la 1-2 ani atunci. In fine. De rezolvat o rezolv, pun alt ax si aia e, dar raman la ideea ca Opel e o masina proasta. |
#17
Posted 31 July 2015 - 13:19
Hai sa punem problema altfel. Sa zicem ca Audi sunt foarte fiabile ( nu sunt , dar sa zicem , ca beneficiaza de imaginea de marca ) . La aceeasi clasa , un Audi ar fi costat de doua ori si jumatate ( de nou ) . Dn ce crezi tu ca se face diferenta aia ? Nu cumva din piese de calitate superioara ? 200.000 km inseamna mult pentru o masina dupa 2000 . Nici o masina cu proprietar persoana fizica nu tine carte de service pana la acesti km , la reprezentanta , pentru ca reprezentantele au costuri mari . Daca mergi la alt servis , chiar si autorizat , nu va mai exista istoricul complet in baza de date ci doar cartea cu ceva stampile si ceva intervale de servis , adica nu mai este nimic garantat . Nu poate Opel din Romania sa iti repare pe banii lui motorul , crapat la 200.000 km cu un istoric incert , fara garantia respectarii calitatii uleiurilor de motor sau a verificarilor riguroase a starii generale a motorului .
Opelul nu este chiar o masina proasta. Se poate si mai rau de asa . VW si Audi schimba in draci volate bimasice la nici 40.000 km. costa mult si din 4 astfel de schimburi faci cat un motor nou . Tu ai schimbat volantul la Opel vreodata ? Masina S-H este un hazard. Niciodata nu stii ce cumperi si iti asumi riscul sa se rupa ceva la 5 minute dupa ce ai platit-o. Axul ala cu came nu s-a rupt asa , silentios . ala a batut si a anuntat dar nu a fost urechea potrivita sa sesizeze ca ceva nu functioneaza cum trebuie. Daca nu ai veleitati mecanice , da-o in pierdere la vreun bisnitar si cumpara-ti una cu un rulaj muult mai mic si mai noua . |
#18
Posted 31 July 2015 - 14:28
daca dai si diferenta promit ca o vand:) a anuntat cand s-a rupt, cum spuneam azi noapte, ca batea. Masina a mers perfect. Poate e neimportant, dar cum ar fi sa ramai cu motorul blocat la 100 km/h intr-o depasire? citeam opelclub ca un nene i s-a imprastiat motorul pe autostrada la 150, a avut noroc ca a scapat cu viata. Cred ca ai privi altfel situatia. Cat despre veleitatile mele mecanice...hai las-o balta, deja dam in altele. La masina am schimbat destule, egr, ecu, planetara, flanse, alea le-am ginit. Pana la urma umblam si la axul cu came sa verific suruburile daca Opel ma asigura ca e motor cu probleme, cu toate ca nu sunt mecanic de meserie. Aparati imaginea firmei degeaba, rugati-va sa nu vi se intample.
Uite si raspunsul lor oficial din cauza caruia am stat linistit: Sent: Monday, January 5, 2015 11:57 AM Subject: Re: campania de rechemare a GM cu numarul 10R030 Buna ziua, Referitor la solicitarea dvs de mai jos, am verificat si seria de sasiu a masinii dvs nu intra in aceasta campanie. Asadar, nu aveti de ce sa va faceti probleme, Meriva dvs nu a facut parte din aceasta campanie. Daca mai aveti si alte intrebari, va asteptam. O zi placuta. Erebus Tehnics International Str. Ioan Bianu 47, sector 1, Bucuresti E-mail:a [email protected] Mobil:aa 0727 755 103 Phone: a (+40 21) 222 34 81 /82 /83 Web: aa www.opel-erebus.ro Edited by xkos, 31 July 2015 - 14:32. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users