Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

X1 2.5d / CR-V 2.2 / RAV 4 2.2 / Forester 2.0d / CX-5 2.2 / Kuga 2.0d

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 28.03.2005
Mda, destul de explicita dilema mea, nu?

- vreau in principal o masina de sosea adica decenta ca putere (min 150 cp, de preferat insa min 175)
- fix aceeasi masina sa mearga si pe ceva coclauri mai soft, vreau 4x4 cu garda la sol ok.

Masina va fi SH, nu mai cumpar masina noua niciodata. Vin de pe o Honda Accord care este...n-am cuvinte... la fiabilitate. Nu vorbim despre ea acum insa asteptarile mele cam pe acolo sunt.

CR-V: urat cu spume. doar 150cp. fiabil ok. 4x4 stie?
X1: vreau varianta de 204cp, ar fi cel mai ok dpdv. dar mi se pare mic fata de celelalte. 4x4 stie?
Forester: muma padurii la frumusete, doar 150cp, 4x4 permanent...cam prea neslefuit dupa mine
RAV: nu stiu prea multe, parca are o varianta de 175cp, ma astept sa stie 4x4
CX-5: cel mai frumos, in varianta de 175cp e ok, 4x4 stie?
Kuga: daca ii pui perna pe fata, merge o tura. nu stiu ce motoare au (parca am vazut 180cp?), nu-s convins de 4x4


Ma intereseaza za-mi ziceti si mie, de cele de mai sus, versiunile 2012-2013

- probleme de fiabilitate
- consum la 140-150/h...(de ex la un Forester am descoperit ca era pe la 9% ceea ce mi se pare enorm pt un diesel...)
- calitate materiale si spatiu interior
- abilitati 4x4
- alte pareri personale


Nu exclud alte masini, insa nu vreau sa aud de ix35 (motive subiective, n-are nimic masina).

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,014
  • Înscris: 22.05.2003
1. Forester si BMW X1 sunt 4x4 permanent.
2. Restul nu sunt 4x4 permanent.
3. La consum, daca 9% ti se pare mult, o sa ai un soc.
Rezistenta la inaintare creste f mult peste 130 Km/h.

Daca vrei consum cat mai mult pt 2l, te orientezi la o cutie automata cu cat mai multe trepte (8), iar asta implica BMW.
X1 204 CP este 23d, cu 6 trepte.

25d este cu 8 trepte si 214 cp.

#3
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,135
  • Înscris: 08.12.2008
De ce bagi in lista si ASX sau Outlander? In opinia mea ASX arata bine, face fata pe teren accidentat la ce vrei tu. Plus ca pretul poate fi unul foarte bun. Asta si pentru ca ASX nou este considerabil mai ieftin fata de concurenta. Daca zici ca ai fost multumit de o japoneza eu ti-as recomanda sa ramai la ele. Ar mai fi si Mazda CX-5 sau CX-7.

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,014
  • Înscris: 22.05.2003
Oricum, spune si un pret :)

#5
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 borreddog, on 30 iulie 2015 - 22:26, said:

- consum la 140-150/h...(de ex la un Forester am descoperit ca era pe la 9% ceea ce mi se pare enorm pt un diesel...)

sa zici mersi daca va consuma numai 9L/100km la viteza aia cu o forma de caramida.
si Meganul cred ca imi consuma peste 9 la 150

masinile mari imi plac doar cateva:
defenderul vechi
land-cruiser
x-terra

in rest prefer autoturismele si bivolul meu pe 2 roti

#6
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
eu as lua bmw-ul fara regrete, chiar daca e o struto-camila...

#7
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 borreddog, on 30 iulie 2015 - 22:26, said:

Ma intereseaza za-mi ziceti si mie, de cele de mai sus, versiunile 2012-2013

- probleme de fiabilitate
- consum la 140-150/h...(de ex la un Forester am descoperit ca era pe la 9% ceea ce mi se pare enorm pt un diesel...)
- calitate materiale si spatiu interior
- abilitati 4x4
- alte pareri personale


Nu exclud alte masini, insa nu vreau sa aud de ix35 (motive subiective, n-are nimic masina).

Cu fiabilitatea toate stau bine, depinde ce masina cumperi,exista dieseluri din 2012 cu 200k km insa exista si cu mai putin de 100k km, totul tine de buget.

La BMW, motoarele N47 mai au ceva probleme cu lantul de la distributie, inlocuirea costa in jur de 4000ron, apoi stai linistit.

Daca vrei stabilitate,cosnum redus, putere si 4x4 destul de ok, o varianta ar fi x1, insa din punctul meu de vedere este prea mic la interior, prea rigid iar plasticele nu sunt la nivelul unui BMW, oricum sunt peste Rav4 sau Outlander de exemplu. RAV4 mi-a placut mai mult, chiar daca motorul se aude mai tare in interior,chiar daca nu este 4x4 permanent, chiar daca nu fuge la fel de tare, nu sta la fel de bine pe drum deoarece este mai practic, suspensia mai moale, mult mai incapator, indeplineste rolul de suv mult mai bine.

Consum la X3 18d 143cp xdrive, euro5  -90km/h 5%,120km/h putin peste 6%,160km/h- 9%. In Bucuresti intre 7% (vara,evitat orele de varf, trafic lejer, Ac on) si 12% (dimineata,iarna,motor rece, trafic bara la bara)

Edited by ionutMembruAnonimut, 31 July 2015 - 09:16.


#8
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 28.03.2005
ASX si Outlander cred ca sunt ok, dar slabe ca putere, prefer oricand un Forester sau CR-V.

despre consum...ce sa zic, totusi pentru un diesel 2.0, fie el si 4x4 si nu mult mai greu decat un sedan...sa ai 9%...adica accordul meu benzinar la 160/h imi lua 9.6%...Foresterul la 140/h mi-a luat 9.2%...probabil ca e normal...

si ei un inclin spre X1, dar ma enerveaza faptul ca e mic si ca e o struto-camila BMW.

ca idee, suma pe care o am in minte este in jur de 20.000, probabil ca va trebui sa mai adaug ceva peste...ma rog, pe aici e suma.

X1 a avut dileme cu injectoare, cutii, etc? cat au garantia?

De restul masinilor, ceva pareri?

#9
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 borreddog, on 31 iulie 2015 - 09:17, said:

si ei un inclin spre X1, dar ma enerveaza faptul ca e mic si ca e o struto-camila BMW.

ca idee, suma pe care o am in minte este in jur de 20.000, probabil ca va trebui sa mai adaug ceva peste...ma rog, pe aici e suma.

X1 a avut dileme cu injectoare, cutii, etc? cat au garantia?

De restul masinilor, ceva pareri?
Daca esti asa atras de X1 intra pe forumul monomarca si citeste in topicul dedicat, o sa ramai surprins de consumuri de 8% pe exterior chiar 9 daca se merge in regim autostrada, sta foarte prost si la spatiu atat pasageri/sofer cat si port-bagaj, CRV/Forester sunt mult mai "SUV" decat copilu nedorit X1, singurul X cu Xdrive optional, cel putin pana acum, ca cine stie ce ne mai pregateste divizia de marketing.

Edited by takemeintoyourskin, 31 July 2015 - 10:07.


#10
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Despre X1 poti sa spui aproape orice dar la capitolul consum,reprize, stabilitate sta f bine. Este cu cel mult 100kg mai greu decat un 320xd. Mai nou exista si X5 sdrive, adica rwd.

@initiator iti recomand sa cumperi masina din reprezentanta mama, Germnaia, o masina care se afla in garantie de fabrica si tuv valabil. La multe marci garantia se poate extinde, la BMW se poate pana la 6 ani si 200k km, din bara in bara, insa nu as lua X1.

#11
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 28.03.2005
da, nu intentionam sa iau X1 din Ro, mai ales SH.

problema este ca generatiile anterioare au dileme majore mai ales cu distributia (am citit forumul monomarca) si sincer...no fucking way...X1 sare din schema. de X3 n-am bani decat de unul obosit.

CX-7 imi placea, dar si ala e de groaza cu fiabilitatea, de-aia are si pretul asta mic la revanzare...

#12
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 ionut_ionut, on 31 iulie 2015 - 17:31, said:

Despre X1 poti sa spui aproape orice dar la capitolul consum,reprize, stabilitate sta f bine. Este cu cel mult 100kg mai greu decat un 320xd. Mai nou exista si X5 sdrive, adica rwd.
Eu am avut inchiriat o perioada X1 iar cei de pe forumul monomarca mi-au confirmat consumurile exagerate dpmdv pentru un 2.0d de 177 pe o caroserie usurica si totusi acestea sunt consumurile adica 8 exterior mers normal, 9 in regim autostrada am facut 500km si ala a fost consumul plin plin.
Am mentionat mai sus ca e posibil cei ce se ocupa de marketing la BMW sa ne faca si alte surprize, daca informatia pusa de tine este adevarata, atunci chiar putem spune ca o sa avem cel mai cretin SUV si posibil unicul rwd.

#13
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Nu inteleg dorinta asta de a avea 150CP sau mai mult cand soselele noastre sunt praf si pulbere si 140CP dintr-un 2.0TDI sunt suficienti.

Iar masinile enumerate mai sus sun cross over-e sau SUV iar consumul si confortul sunt specifice, la modul ca la 140/h ai zgomot pronuntat de vant si consumul de 9% este ceva frumos care de multe ori il ai la viteze de genul 120/h.
Iar X1 nu e cel mai stralucit BMW, mi se pare foarte inghesuit la interior pentru o masina din categoria sa de pret si nici de off road nu e buna, e doar o compacta mai inalta si cu un 4x4 bun sa iesi din zapada din parcare si asta cu anvelope bune.

CX-5 175CP 4x4 AT am condus si este o masina superba, daca treci peste vajaitul de la vant si capota care da senzatia ca sta sa sara la viteze mari, probleme cunoscute pe forumul marcii valabile si la Rav4, in rest confortul este adecvat clasei si 4x4 la fel ca si la X1, este doar de amorul artei.
CX-5 are avantajul ca la SH are un pret decent, noua mi se pare mult prea scumpa raportat cu Kia Sportage care in varianta de top este o alegere mai buna.
La Mazda m-a scarbit reteaua de dealeri atat pe vanzare cat si post-vanzare, am vrut sa iau un 6 combi dar calitatea vopselei (se strica in cativa ani ca la alte masini in 10), calitatea unor repere la interior si servirea execrabila din reteaua din Bucuresti m-a facut sa raman la Toyota, care nici ei nu sunt perfect, dar macar ii stiu de atata timp si am dezvoltat o forma de imunitate la ineptiile cele mai gasesc pe acolo. Servicuri bune Mazda au in Ungaria care sunt si mai ieftine ca aici si lucreaza mult mai atent la masina.

Sa nu faci nebunia sa-ti iei CX-7, masina este la superlativ fata de CX-5 cand vine vorba de confort si manevrabilitate dar este foarte slaba ca fiabilitate, cele automate se gasesc doar in combinatia 2.3 DiSi Turbo (benzina) iar cele diesel sunt manuale si au o hiba la ambreiaj, fie trebuie sa ii stii ritmul fie te vei obisnui cu mirosul de disc incins plus alte probleme specifice masinii, mult prea multe pentru o japoneza, dar specifice Mazda. Am mers cu 2.3 DiSi Turbo si consuri de 25% pot fi usor vazute prin bord iar un 10% in exterior este motiv de sarbatoare.

Daca ai posibilitatea sa-l faci auto utilitara si nu te deranjeaza RCA-ul de la motorul de 3.2D, Pajero e o masina atractiva pentru cei care vor sa vada noroiul pana la praguri sau nu gasesc loc in parcarea de la partie si se gandesc sa impovizeze. Confortul este modic, mai ales in spate si consumul este decent, adica cu un 9% scapi pe afara si in oras se invarte la 11, valabil pentru un 2011 automat.

Fratele meu este intr-o dilema ca a ta, dar el are un pic lista altfel:
A avut Pajero 2012 si dupa ceva timp si-a dat seama ca e o masina excelenta in off-road dar este un cotet cand vine vorba de confort si lux, lucru valabil si la Navara (2010). O masina care l-a vrajit si l-a multumit a fost fostul sau Land Rover Discovery3 2007 care a fost aproape perfecta atat ca si confort cat si dinamica, iar motorul de 2.7 era digerabil ca si taxe.

Acum vrea un alt SUV si se uita la Range Rover Sport, Land Rover Discovery4, VW Touareg (modelul anterior) sau BMW X5.

Edited by connectorxp, 01 August 2015 - 00:12.


#14
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Eu nu înțeleg sa vrei SUV (fie și second-hand) si sa te caci pe tine ca consuma mai mult cu 1l decât o compacta. Ia-ti un polo cu motor SEO și o sa consumi 4l de ulei McDonald's la suta...

#15
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,128
  • Înscris: 05.08.2005
Cx 7 are doar cateva bube specifice, dar le-ai amestecat putin: ambreiajul, in special la benzina daca il fortezi prea tare miroase a incins si tine cam 80.000 daca faci off road il termini mai repede. Varianta pe benzina incinge prea repede discurile si le termina cam in 30.000 km. Placutele se schimba daca ai noroc odata cu discurile, daca nu, schimbi cam 2 seturi. La facelift (care e doar pe diesel nu mai e problema asta, nici cu ambreiajul).
Mai ramane problema cu farul din dreapta parca, la care se face condens.

Benzina si automat e doar pe varianta de us si motorul are mai putini cai. Nu s-a vandut in europa cu automata ca optional.

Consumul nu il comentez, dar multi au pus gpl...

La lista ta si la buget, foresterul poate fi o alegere buna, sau de ce nu un Audi Q5.

#16
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 28.03.2005

 connectorxp, on 01 august 2015 - 00:06, said:

Nu inteleg dorinta asta de a avea 150CP sau mai mult cand soselele noastre sunt praf si pulbere si 140CP dintr-un 2.0TDI sunt suficienti

Sa nu faci nebunia sa-ti iei CX-7, masina este la superlativ fata de CX-5"...

Acum vrea un alt SUV si se uita la Range Rover Sport, Land Rover Discovery4, VW Touareg (modelul anterior) sau BMW X5.

Nu sunt fan motorina, dimpotriva...insa pentru 4x4 cere cuplu...si pentru greutatea pe care o are, 150 cp mi se par putin, dar pana urma acceptabil.

Cx7, daaaaa, pacat de ea...

Astea la care se uita fratele tau sunt SUV- uri, ce caut eu e un crossover sau SAV? diferenta e majora in toate.

Iar referitor la consum, ca sa il lamuresc si pe manelistul de mai sus (apropo, manelistii sunt animale domestice? Au aparut initial pe langa casa omului ca sa-si dea cu parerea in schimbul mancarii si au fost imblanziti sau??)...da, pentru un crossover cu motor de 2.0 150 cp, sa consumi mai mult decat un ML 2.2 de 200 cp, eu zic ca nu trebuie sa fii savant sa realizezi ca e ceva in neregula. Iar aia cu uleiul de McDonalds, mi-ar fi rusine s-o scriu. E rasuflata de 5 ani. Doh.

Kuga cum e?



 t-balt, on 01 august 2015 - 08:03, said:

Cx 7 are doar cateva bube specifice, dar le-ai amestecat putin: ambreiajul, in special la benzina daca il fortezi prea tare miroase a incins si tine cam 80.000 daca faci off road il termini mai repede. Varianta pe benzina incinge prea repede discurile si le termina cam in 30.000 km. Placutele se schimba daca ai noroc odata cu discurile, daca nu, schimbi cam 2 seturi. La facelift (care e doar pe diesel nu mai e problema asta, nici cu ambreiajul).
Mai ramane problema cu farul din dreapta parca, la care se face condens.

Benzina si automat e doar pe varianta de us si motorul are mai putini cai. Nu s-a vandut in europa cu automata ca optional.

Consumul nu il comentez, dar multi au pus gpl...

La lista ta si la buget, foresterul poate fi o alegere buna, sau de ce nu un Audi Q5.

Caut oarece confort interior si Forester e cam spartan...un model sa aiba navi greu gasesti la vanzare.

Q5 ca si X3 sunt peste buget...nu am incredere in ceva mai ieftin luat din RO...adica nu cred ca gasesc una in mintile ei

#17
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Nu ti-am spus nume și nu te-am jignit. ci doar am constatat ca vrei masina mare "de bo$$" care sa-ti consume cât un golf PD.
Ești ca unul din urbea mea care si-a luat Hummer sa impresioneze și baga GPL de 50 de lei.
Manelist ești tu, as putea sa aduc în discuție și pe cine te-a făcut, dar ma abțin.
Ia-ti un "meleu" de 2.2 atunci și ești împăcat cu consumul.
Dintre cele enumerate m-as uita la CR-V, Rav4 de 177cp și la Kuga(are tyby 2 jurnale pe aici)

Edited by aandrei_24, 01 August 2015 - 14:45.


#18
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,128
  • Înscris: 05.08.2005
Daca tu ai impresia ca ml cu motorul de 2.1 scoate mai putin decat foresterul la 140 plus te amagesti, probabil diferenta de 500+ kg o uiti. Este jurnal de bord si poti sa il intrebi de consum, darclar va fi mai mic. Vezi ca se vehiculeaza undeva la 6 extern.... Ma îndoiesc ca la ml vei reuși asa ceva. La GLK ai sanse.

Foresterul are următoarele avantaje spatiu maricel,vizibilitate excelenta net superioara la toate enumerare de tine, sistem 4x4 mai bun clar. Suspensia e mai spre confort, dar e mai agil ca un Rav4 sau CR-V. Despre motor nu comentez ca toate au motoare bune.

La ce vrei tu as mai cauta atunci un cx 5, poate un xc 60. La bugetul pe care il ai mergi si le testează pe toate, vezi daca ai tu o preferinta la cum se conduc si cum te simti in ele. Daca nu ai o limita de timp pana cand vrei sa iei masina cauta oferte pentru toate variantele si cand iese o oferta foarte buna hop pe ea.

Legat de consum, toate vor fi pe acolo,+- 0.5l.

Vrei rav4 pentru un compromis bun, cr v pentru spatiu si confort, Forester sistem 4x4, vizibilitate compromis sportivitate comfort, x1, sigla, motor, tinuta de drum,kuga tinuta de drum, dotari, cx-5, design, motor, tinuta de drum... Ai de unde alege.

Totusi mergi cu fiecare inainte.



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate