Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Golf 4 se tureaza la relanti
Last Updated: Aug 01 2015 12:25, Started by
catosp
, Jul 30 2015 08:31
·
0
#1
Posted 30 July 2015 - 08:31
Salutare tuturor!
Am o problema care nu stiu daca chiar este o problema. Sunt posesorul unui VW golf 4 1.4 16v AXP care atunci cand il pornesc se tureaza la 1100 rpm timp de 1min si apoi scade la aprox 800 rpm (adica la turatia normala de relanti). In acest timp (cat sta turata la 1100) miroase a benzina nearsa la esapament. Problema e ca nu face de fiecare data asa, si se intampla si la 35 de grade temperatura ambientala (adica nu e frig sa "traga socul"). E vreo problema undeva? Multumesc anticipat! |
#2
Posted 30 July 2015 - 08:36
Poate fi la una din sondela lambda... Pune un tester pe ea si vezi ce zice...
|
#4
Posted 30 July 2015 - 08:49
asa se mai intampla si la a mea (Opel 1.4 din '95) .... cica, asa mai face pana isi regleaza ea turatia, ce-i drept mai mult de 10 15 secunde nu tine. Dar odata a ramas blocata super turata si a trebuit sa opresc motorul. Cand am repornit-o, la fel. Pana nu am tras eu de cablul de acceleratie de sub capota, nu a incetat ... cred ca mai trebuie uns si ala din cand in cand sau mai bine schimbat
Edited by AlleXyS1, 30 July 2015 - 08:50. |
#5
Posted 30 July 2015 - 09:12
Nu e nici o problema. Motorul porneste cu socul tras, e normal sa faca asa pana cand se incalzeste. Odata incalzit, porneste la turatia normla.
|
#6
Posted 30 July 2015 - 09:13
La Golf e socul. Un motor la 35 grade e rece. Optim diesel pe la 70, benzina pe la 90 grade.
Daca ai mai pornit mai devreme si apa in motor are >60 grade nu mai pune socul. Edited by Oxigen1234, 30 July 2015 - 09:14. |
#7
Posted 30 July 2015 - 13:39
Oxigen1234, on 30 iulie 2015 - 09:13, said:
La Golf e socul. Un motor la 35 grade e rece. Optim diesel pe la 70, benzina pe la 90 grade. Daca ai mai pornit mai devreme si apa in motor are >60 grade nu mai pune socul. tybanu, on 30 iulie 2015 - 08:45, said:
Sau depunere pe clapeta de acceleratie. AlleXyS1, on 30 iulie 2015 - 08:49, said:
... cred ca mai trebuie uns si ala din cand in cand sau mai bine schimbat La mine acceleratia e gen "fly by wire" adica e electronica nu exista cablu. Edited by catosp, 30 July 2015 - 13:40. |
#8
Posted 30 July 2015 - 14:56
Diferenta intre +35 si -20 e ca acum socul sta tras cateva secunde si la -20 cateva minute chiar si zeci de minute.
Orice motor rece arde prost combustibilul. Normal sa miroasa. Consumul asta "inutil" duce la incalzirea rapida a motorului si scurteaza perioada (fara soc) cat ar avea ardere proasta fiind rece, in final consumul total pe primele 10 minute iese asa mai mic. Daca te duci prin Sahara si afara sunt 60 grade nu va mai pune socul. Crezi ca omul e etalonul de caldura pentru un motor termic? In plus canicula nu inseamna temperatura ridicata, e un nume "la moda" pentru confortul termic in combinatie de caldura si umiditate. Pot fi si 50 grade Celsius daca umiditatea e scazuta nu e canicula. Daca vrei sa faci economie de benzina cel mai sigur e sa nu pornesti motorul. Deloc. Edited by Oxigen1234, 30 July 2015 - 14:58. |
#9
Posted 01 August 2015 - 10:47
E absolut NORMAL sa plece turata, indiferent de temperatura de afara. Asa face si a mea, 1,6 benzina. In primele minute, pana ajunge temperatura lichidului de racire la 90 de, grade am un consum instant de 15-20-25%, la mers de oras (1,2, stop). Mirosul puternic de benzina m-a ingrijorat si pe mine. Si eu am crezut ca am o problema, dar m-am linistit. Raspunsul de la mecanic: "Dar ce ai vrea sa simti, miros de gladiole?".
|
#10
Posted 01 August 2015 - 12:25
Oxigen1234, on 30 iulie 2015 - 14:56, said:
........................ Orice motor rece arde prost combustibilul. Normal sa miroasa. Consumul asta "inutil" duce la incalzirea rapida a motorului si scurteaza perioada (fara soc) cat ar avea ardere proasta fiind rece, in final consumul total pe primele 10 minute iese asa mai mic. ............................... Cand e rece are nevoie de un amestec imbogatit pt a putea functiona (vezi motoarele pe carburator, nu merg la rece cu amestec sarac/fara soc). La cald daca ar continua cu amestecul imbogatit nu s-ar supraincalzi, ci nu ar mai face arderea completa (fum negru, bujii ude). Si opusul, la cald daca ar merge cu un amestec prea sarac ar duce la o supraincalzire ! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users