Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Digi Mobil - problema facturare

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Salut,

Detin 3 abonamente Digi Nelimitat + tv/internet/telefon fix, factura scadenta la 31.07.2015 (emisa pe 18.06.2015) am achitat-o, s-a emis deja urmatoarea factura pe data de 20.07 scadenta pe 31.08. Prima facura am achitat-o de la inceputul lunii ramanand teoretic cu factura scadenta la sfarsitul lunii august, momentan sunt plecat din tara, am facut o prostie cu roamingul de date si ce sa vezi mi s-a emis factura pe data de 29.07.2015 cu scadenta tot in 29.07.2015, e legal asa ceva? Mai primesc si un mesaj in care sunt somat sa platesc in 3 zile lucratoare soldul respectiv, care e treaba? astia pot sa scrie facturi cand vor ei si sa vina sa ma ameninte?

Inca ceva, conform Ancom:

Quote

De asemenea, începând de la 1 iulie 2012, pentru a evita „şocurile” produse de facturile pentru serviciile de date, persoanele care călătoresc în afara granițelor UE primesc avertizări prin intermediul unor mesaje-text, email-uri sau ferestre pop-up în cazul în care costul datelor descărcate se apropie de 50 EUR sau dacă s-a depășit nivelul stabilit în prealabil.

Pe alt numar am reusit din nou sa scap telefonul pe internet (aici e greseala mea), cand mi-am dat seama am oprit datele, ma si gandeam bine ca nu am primit mesaj de avertizare, inseamna ca nu am stat prea mult pe date. Dar dupa cateva ore primesc direct mesaj ca am consumat intreg traficul disponibil pentru navigarea in roaming, inca nu-mi afiseaza costul suplimentar, dar in eventualitatea in care este sarit mult peste 50 de euro pot face ceva? tinand cont ca nu am fost anuntat prin niciuna din metodele enuntate mai sus?


LE: Mentionez ca factura emisa peste noapte nu o pot deschide, toate celelalte facturi pot sa le descarc si sa le deschid, la asta da eroare

Edited by alex1912, 29 July 2015 - 16:39.


#2
mapost

mapost

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 11.06.2002
vezi ca e un topic 'digi-helper' ;  user avizat, raspunde la obiect si de obicei prompt.

http://forum.softped.../page__st__1098

Edited by mapost, 29 July 2015 - 16:48.


#3
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
multumesc pentru indrumare dar nu ma intereseaza pozitia unui reprezentant rds, de peste 5 ani folosesc serviciile lor si vin cu cacaturi din astea, nu am intarziat odata plata unei facturi si acum ma agaseaza cu telefoane si cu mesaje pentru 300 si ceva de lei. Ma intereseaza mai tare daca e in regula ce fac ei.

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View Postalex1912, on 29 iulie 2015 - 16:30, said:

astia pot sa scrie facturi cand vor ei si sa vina sa ma ameninte?


In ce a constat amenintarea?

#5
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015

View Postadisz, on 29 iulie 2015 - 16:52, said:


In ce a constat amenintarea?

asa am interpretat eu, era vorba de suspendarea serviciilor

#6
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,473
  • Înscris: 16.12.2006
@alex1912, la alti operatori se percepe garantie pentru roaming. Stiu caz concret in care Telekom au cerut garantie 500 de lei pentru activarea seviciului de roaming international.

La RDS, nu se cere garantie, dar, daca ai consum foarte mare in roaming ti se emite intr-adevar factura cu suma consumata de tine si trebuie sa o achiti in cele 3 zile.

Poti sa o consideri ca o garantie pentru suma deja consumata de tine, in caz ca nu achiti intri in suspendare pentru neplata.

#7
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
eu nu stiu cum e la altii, dar comportamentul astora nu mi-a placut. Nu trebuie integrat acest cost intr-o factura lunara? contractul meu ma gandesc ca vorbeste despre o perioada de facturare (in acest moment chiar nu am acces la el), acum ce o sa fac daca dau 200 de sms-uri nationale intr-o zi imi vor emite factura pentru 2 euro si ceva sau cum? nu e vorba de bani, dar e deranjant sa ma sune prostii (pe toate cele 3 numere) de parca aveam cate 1000 de euro pe fiecare si erau ei ingrijorati

#8
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
E neplacut, dar la fel e si la alti operatori, si nu de azi-de-ieri, am patit-o si eu, acum 10-12 ani. Aveam facturi mici, dar brusc, intr-o luna, am sarit calul si-am primit mesaj sa achit urgent suma. Daca lunar ai fi avut facturi mari, comparabile cu cea de acum, nu cred ca era problema. Poti plati cu cardul, online, sau sa rogi pe cineva din tara sa-ti achite factura, asta e! Pt operatori, o factura mult mai mare decat cele uzuale e un factor de risc.

#9
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Lunar facturile erau in jur de 200 de lei si nu am intarziat niciodata cu plata facturilor desi am avut probleme de multe ori in cei 5 ani si cu cablu tv si cu internetul. Mi se pare de rahat sa iti tratezi astfel clientii, daca era vorba de o suma mai mare poate ii intelegeam (desi nici atunci nu ar fi avut motive de "panica" tinand cont ca nu am fost un rau platnic vreodata), dar la 300 si ceva de lei in plus e chiar penibil.

#10
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
La vodafone/orange/telekom percep garantie la roaming international pana in 12 luni, apoi sanatate. La orange de 4 ani de zile, am calatorit in europa si nu mi-au cerut nicio garantie. Intr-adevar e frustant cand iti emit o factura cu scadenta in 3 zile, dar esti de acord cu tc si cu ei jonglezi.

Edited by aris86, 30 July 2015 - 08:13.


#11
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
La telekm 6 luni. Ei zic 12 dar dupa 6 nu-ti mai cer garantie. La mine, cel putin, asa a fost

Edited by micutu82, 30 July 2015 - 21:06.


#12
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Nu am plătit nicio garanție niciodată pentru roaming la Telekom. E activat de vreo 6 ani. Iarăși vorbim doar sa ne găsim în treaba...

Chiar azi i-am sunat pentru ceva extraoptiune de roaming și mi s-a confirmat ca am setat o limita de 50 euro pe trafic de date acum 2 ani și m-au întrebat dacă vreau să o măresc sau sa renunț de tot la ea.



#13
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Poate ai fost tu un client mai norocos, poate si la Digi sunt persoane cu experiente mai placute decat mine. Asta e, de 4 euro pe luna ce asteptari sa am

#14
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Ai sumarizat perfect ideea!

#15
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Au activat o clauza din contract care prevede acest fapt. http://www.rcs-rds.r...rmare/contracte

Attached Files


Edited by OctiPsy, 02 August 2015 - 10:24.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate