Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Fiat Palio JTD 1.9 nu porneste

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Gabriel92

Gabriel92

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2014
Cand pun contactul toate acele din bord tremura vreo jumatate de centimetru, si toate becurile se sting si se aprind foarte repede. Am mai observat ca si la motor intro cutiuta mica neagra, se aude un ticait ciudat. Nu pot sami dau seama ce ar putea cauza toate astea, am masurat si curentul la baterie, era 12,4 volti, deci nu cred ca bateria ar fi o problema. Tin sa mentionez ca toate astea au inceput imediat dupa ce am spalat masina, incep sa ma gandesc ca o fi intrat apa pe undeva. Ce as putea sa fac?

#2
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
La tensiunea asta sigur este bateria.

Incerca sa dai curent de la alta masina.

#3
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
E bateria sau in caz mai grav electromotorul. In prima instanta da curent de la alta masina sau pune alta baterie!

#4
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012
Daca ai masurat bateria fara consumator conectat, e egal cu zero. Desfa bornele si verifica sa nu fie oxidate.

#5
catosp

catosp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 28.02.2008
Tensiunea de 12.4 V la baterie cu motorul oprit e foarte buna, insa cand motorul este pornit atunci trebuie sa ai aprox. 14 V cu toti consumatorii porniti (ventilatie la maxim, radio, faruri cu faza lunga si toate becurile din masina pornite). Cum zicea si userul "A10" verifica cablul de masa de la baterie unde se leaga pe caroserie sa nu fie oxidat, eu am patit-o urat cu asta odata. Daca e oxidat ia un spray de contacte si curata foarte bine locul si apoi monteaza la loc. Ticaitul se aude cu motorul pornit? poate fi de la canistra de carbon.

#6
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,494
  • Înscris: 13.11.2011
Lasa tensiunea si măsurătorile,ia curent de la alta masina sau roaga un vecin sa iti împrumute putin bateria.Dura mai putin decat sa tastezi aici pe forum :-):-)

#7
Gabriel92

Gabriel92

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2014
Multumesc la toata lumea pentru raspunsuri. Am legat alta baterie la a mea si a pornit la sfert de cheie. Am facut o tura in oras si cred ca sa incarcat destul de bine. Vedem maine dimineata :D

#8
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
12,4v=75% baterie incarcata,la temperatura de acum nu ar trebui sa faca probleme,dar la iarna?

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006

 ct13mey, on 29 iulie 2015 - 17:57, said:

12,4v=75% baterie incarcata,la temperatura de acum nu ar trebui sa faca probleme,dar la iarna?

75% coroborat cu un motor diesel  "mai obosit" nu porneste nici vara.
Pana la iarna mai este un picut.Posted Image

#10
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015

 adisz, on 30 iulie 2015 - 13:28, said:


75% coroborat cu un motor diesel  "mai obosit" nu porneste nici vara.
Pana la iarna mai este un picut.Posted Image

Cam la asta m-am gandit cand am scris ,totusi nu srica sa verifice si conexiunile la borne si chiar si electromotorul.

#11
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009


 catosp, on 29 iulie 2015 - 16:25, said:

Tensiunea de 12.4 V la bateri4e cu motorul oprit e foarte buna
Deci e foarte buna chiar nu buna! Si eu ca prostul le puneam la incarcat, ca erau cam la 75% incarcare si in zona de pericol.Attached File  uploadfromtaptalk1438319874831.jpg   1.78MB   6 downloads

#12
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
Tensiunea aceea sa o ai dupa o noapte de stationare,nu dupa ce ai oprit motorul,la fel de importanta este si vechimea bateriei.

#13
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015

 catosp, on 29 iulie 2015 - 16:25, said:

Tensiunea de 12.4 V la baterie cu motorul oprit e foarte buna, insa cand motorul este pornit atunci trebuie sa ai aprox. 14 V cu toti consumatorii porniti (ventilatie la maxim, radio, faruri cu faza lunga si toate becurile din masina pornite). Cum zicea si userul "A10" verifica cablul de masa de la baterie unde se leaga pe caroserie sa nu fie oxidat, eu am patit-o urat cu asta odata. Daca e oxidat ia un spray de contacte si curata foarte bine locul si apoi monteaza la loc. Ticaitul se aude cu motorul pornit? poate fi de la canistra de carbon.

Din cate cunosc eu,canistra de carbon se afla in dotarea motoarelor pe benzina,aici ne referim la un diesel.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate