Fiat Palio JTD 1.9 nu porneste
Last Updated: Jul 31 2015 09:53, Started by
Gabriel92
, Jul 29 2015 15:42
·
0
#1
Posted 29 July 2015 - 15:42
Cand pun contactul toate acele din bord tremura vreo jumatate de centimetru, si toate becurile se sting si se aprind foarte repede. Am mai observat ca si la motor intro cutiuta mica neagra, se aude un ticait ciudat. Nu pot sami dau seama ce ar putea cauza toate astea, am masurat si curentul la baterie, era 12,4 volti, deci nu cred ca bateria ar fi o problema. Tin sa mentionez ca toate astea au inceput imediat dupa ce am spalat masina, incep sa ma gandesc ca o fi intrat apa pe undeva. Ce as putea sa fac?
|
#2
Posted 29 July 2015 - 15:59
La tensiunea asta sigur este bateria.
Incerca sa dai curent de la alta masina. |
#3
Posted 29 July 2015 - 16:00
E bateria sau in caz mai grav electromotorul. In prima instanta da curent de la alta masina sau pune alta baterie!
|
#4
Posted 29 July 2015 - 16:04
Daca ai masurat bateria fara consumator conectat, e egal cu zero. Desfa bornele si verifica sa nu fie oxidate.
|
#5
Posted 29 July 2015 - 16:25
Tensiunea de 12.4 V la baterie cu motorul oprit e foarte buna, insa cand motorul este pornit atunci trebuie sa ai aprox. 14 V cu toti consumatorii porniti (ventilatie la maxim, radio, faruri cu faza lunga si toate becurile din masina pornite). Cum zicea si userul "A10" verifica cablul de masa de la baterie unde se leaga pe caroserie sa nu fie oxidat, eu am patit-o urat cu asta odata. Daca e oxidat ia un spray de contacte si curata foarte bine locul si apoi monteaza la loc. Ticaitul se aude cu motorul pornit? poate fi de la canistra de carbon.
|
#6
Posted 29 July 2015 - 16:35
Lasa tensiunea si măsurătorile,ia curent de la alta masina sau roaga un vecin sa iti împrumute putin bateria.Dura mai putin decat sa tastezi aici pe forum :-):-)
|
#7
Posted 29 July 2015 - 17:05
Multumesc la toata lumea pentru raspunsuri. Am legat alta baterie la a mea si a pornit la sfert de cheie. Am facut o tura in oras si cred ca sa incarcat destul de bine. Vedem maine dimineata
|
#8
Posted 29 July 2015 - 17:57
12,4v=75% baterie incarcata,la temperatura de acum nu ar trebui sa faca probleme,dar la iarna?
|
#9
Posted 30 July 2015 - 13:28
#10
Posted 30 July 2015 - 14:13
|
#11
Posted 31 July 2015 - 07:18
catosp, on 29 iulie 2015 - 16:25, said: Tensiunea de 12.4 V la bateri4e cu motorul oprit e foarte buna |
#12
Posted 31 July 2015 - 07:23
Tensiunea aceea sa o ai dupa o noapte de stationare,nu dupa ce ai oprit motorul,la fel de importanta este si vechimea bateriei.
|
#13
Posted 31 July 2015 - 09:53
catosp, on 29 iulie 2015 - 16:25, said:
Tensiunea de 12.4 V la baterie cu motorul oprit e foarte buna, insa cand motorul este pornit atunci trebuie sa ai aprox. 14 V cu toti consumatorii porniti (ventilatie la maxim, radio, faruri cu faza lunga si toate becurile din masina pornite). Cum zicea si userul "A10" verifica cablul de masa de la baterie unde se leaga pe caroserie sa nu fie oxidat, eu am patit-o urat cu asta odata. Daca e oxidat ia un spray de contacte si curata foarte bine locul si apoi monteaza la loc. Ticaitul se aude cu motorul pornit? poate fi de la canistra de carbon. Din cate cunosc eu,canistra de carbon se afla in dotarea motoarelor pe benzina,aici ne referim la un diesel. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users