Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
sfat reziliere UPC
Last Updated: Aug 01 2015 00:19, Started by
lucicus
, Jul 29 2015 13:44
·
0
#1
Posted 29 July 2015 - 13:44
Cum pot rezilia contractul avand in vedere ca la centrele de relatii cu clientii imi refuza inregistrarea cererii de reziliere pe motiv ca nu sunt cu serviciile achitate la zi ? Nu mai sunt de mult intr-o perioada minima contractuala. In contract zice ca:
" În cazul încheierii contractului pe perioadă nedeterminată, oricare Parte poate denunța unilateral Contractul, în scris sau telefonic (după confirmarea identității Clientului), cu un preaviz de 30 de zile și dacă Clientul și-a îndeplinit la zi toate obligațiile asumate prin Contract, incluzând dar fără a se limita la plata Serviciilor de care beneficiază. Termenul de 30 de zile începe să curgă fie din momentul înregistrării la UPC a notificării scrise de denunțare a Contractului sau din momentul confirmării de către Client a primirii notificării scrise de denunțare unilaterală a Contractului, transmisă de către UPC. După cele 30 de zile de la primirea notificării în formă scrisă, Contractul încetează de drept, fără intervenția instanței de judecată și fără efectuarea unei alte formalități. Încetarea Contractului nu are efecte asupra obligațiilor devenite anterior scadente între Părți." Ce are de-a face una cu alta? Vreau sa reziliez si sa achit cand am posibilitatea! Este legal modul in care procedeaza UPC ? Nu mai zic ca daca nu reziliez cu siguranta voi primi in continuare facturi pt niste servicii suspendate si de care nu beneficiez (iar facturile includ si penalitati de 0.5% pe zi ca asa este la Upc). |
#2
Posted 29 July 2015 - 13:49
despre ce sume aproximativ vorbim aici cand spui "serviciile achitate la zi" ?
Nu cumva te-au mirosit ei ca esti rau platnic. ? Edited by Mihai_3, 29 July 2015 - 13:50. |
#3
Posted 29 July 2015 - 13:55
Nu vreau sa le iau apararea celor de la UPC,dar cred ca vor sa aiba garantia ca in momentul rezilierii nu mai ai datorii fata de ei,altfel ce sa faca,sa-ti rezilieze contractul si ulterior sa te actioneze in instanta pentru recuperarea datoriilor?Daca gresesc,scuze,sau poate este o politica a lor sa te constranga sa ramai clientul lor.
|
#4
Posted 29 July 2015 - 13:57
eu spun ca daca ai vrea sa pleci cu adevarat, ai plati si ultimul leu ca sa nu mai auzi de ei...
Dar tu ai utilizat servciile lor iar acum te-ai gandit sa te retragi. That's not fair |
#5
Posted 29 July 2015 - 13:58
lucicus, on 29 iulie 2015 - 13:44, said:
Ce are de-a face una cu alta? Vreau sa reziliez si sa achit cand am posibilitatea! Este legal modul in care procedeaza UPC ? Nu mai zic ca daca nu reziliez cu siguranta voi primi in continuare facturi pt niste servicii suspendate si de care nu beneficiez (iar facturile includ si penalitati de 0.5% pe zi ca asa este la Upc). Cand se discuta de un contract nu merge cu "platesc cand am posibilitatea". |
#6
Posted 29 July 2015 - 14:25
Plateste tot ce mai ai de platit si pe urma reziliezi. Nu mi se pare ca cei de la UPC fac ceva in neregula. Nu le tin partea, dar mi se pare normal sa isi recupereze banii si pe urma sa scape de tine.
|
#7
Posted 29 July 2015 - 14:26
lucicus, on 29 iulie 2015 - 13:44, said:
... Ce are de-a face una cu alta? ... Asta: lucicus, on 29 iulie 2015 - 13:44, said:
... In contract zice ca: " În cazul încheierii contractului pe perioadă nedeterminată, oricare Parte poate denunţa unilateral Contractul, în scris sau telefonic (după confirmarea identităţii Clientului), cu un preaviz de 30 de zile şi dacă Clientul şi-a îndeplinit la zi toate obligaţiile asumate prin Contract, incluzând dar fără a se limita la plata Serviciilor de care beneficiază. ... |
#8
Posted 29 July 2015 - 14:41
Nu mi se pare nimic ilegal si nu stiu ce sfaturi poti primii inafara de plata datoriilor sau incetarea platii. Mi se pare normal ca UPC sa se protejeze de tepari.
Edited by _Claudiu_, 29 July 2015 - 14:41. |
#9
Posted 29 July 2015 - 15:14
Daca vrei sa renunti la contract evident ca trebuie sa platesti si datoria.
|
#10
Posted 29 July 2015 - 15:22
evident, dar nu pentru unii carora li se pare normal sa manace marul de pe taraba dar sa-l plateasca "cand au posibilitatea"
|
|
#12
Posted 29 July 2015 - 15:29
Daca scrie in clauza ca trebuie sa fii la zi + luna din preaviz de ce esti nemultumit ca iti cer banii?
|
#13
Posted 29 July 2015 - 15:37
Ati sarit toti la gatul meu necunoscand circumstantele in care s-au acumulat aceste datorii si n-am vazut un raspuns macar la obiect. Este corect sa nu imi permita sa depun cererea de reziliere si sa obtin nr. de inregistrare?
Situatia este in felul urmator: am incercat sa ajut un asa-zis prieten si l-am lasat pe fiul lui sa stea la mine acasa (eu locuind in alta parte), cerandu-i doar sa plateasca la zi utilitatile si intretinerea. Acum (si din vina mea evident ca nu l-am verificat si am mers peincredere) am constatat ca nu a achitat deloc facturile de la UPC si nu ma pot intelege cu el sa plateasca. Ce urmaresc prin reziliere este sa limitez paguba, deoarece nu vreau sa primesc in continuare facturi de la ei (cu servicii de care nu beneficiez si nu voi beneficia, abonamentul fiind suspendat), avand posibilitati minime de a le plati momentan din surse proprii. Este manifestarea mea de vointa, de ce sa nu-mi primeasca cererea intr-un centru UPC ? Nu este un abuz? Este corect legal ? Ori gresesc ca intreb aici si ar trebui sa pun aceasta intrebare in cadrul ariei "Juridice"? Voi achita datoriile dar in ritmul in care pot si am posibilitatea. Daca reziliez, inseamna automat ca datoriile mele se prescriu ? De ce insistati ca trebuie intai platit si apoi reziliat? si tot in contract scrie, dl. Brainie, daca citeai tot ce am mentionat mai sus: "Încetarea Contractului nu are efecte asupra obligaţiilor devenite anterior scadente între Părţi" |
#14
Posted 29 July 2015 - 15:42
Nu e vina upc pentru ca ai acumulat datorii, desigur ca situatia ta e regretabila si nu ajuta pe nimeni, ma refer pe tine sau upc. Ceea ce trebuie tu sa faci e sa incerci suspendarea abonamentului pentru a nu mai acumula facturi sau datorii, in perioada de suspendare incerci sa platesti datoriile si abia apoi sa reziliezi. Ceea ce ti se intampla nu e tocmai corect insa de multe ori viata nu e corecta in sine. Contacteaza upc pentru o solutie de genul asta altfel vei acumula datorii in continuare.
|
#15
Posted 29 July 2015 - 15:52
pai este suspendat abonamentul, nu stiu exact de cand, dar presupun ca sunt cateva luni. Si cu toate astea imi emit factura in fiecare luna cu contravaloarea lui.
|
|
#16
Posted 29 July 2015 - 15:54
lucicus, on 29 iulie 2015 - 15:37, said: Ati sarit toti la gatul meu necunoscand circumstantele in care s-au acumulat aceste datorii si n-am vazut un raspuns macar la obiect. Este corect sa nu imi permita sa depun cererea de reziliere si sa obtin nr. de inregistrare? Situatia este in felul urmator: am incercat sa ajut un asa-zis prieten si l-am lasat pe fiul lui sa stea la mine acasa (eu locuind in alta parte), cerandu-i doar sa plateasca la zi utilitatile si intretinerea. Acum (si din vina mea evident ca nu l-am verificat si am mers peincredere) am constatat ca nu a achitat deloc facturile de la UPC si nu ma pot intelege cu el sa plateasca. Ce urmaresc prin reziliere este sa limitez paguba, deoarece nu vreau sa primesc in continuare facturi de la ei (cu servicii de care nu beneficiez si nu voi beneficia, abonamentul fiind suspendat), avand posibilitati minime de a le plati momentan din surse proprii. Este manifestarea mea de vointa, de ce sa nu-mi primeasca cererea intr-un centru UPC ? Nu este un abuz? Este corect legal ? Ori gresesc ca intreb aici si ar trebui sa pun aceasta intrebare in cadrul ariei "Juridice"? Voi achita datoriile dar in ritmul in care pot si am posibilitatea. Daca reziliez, inseamna automat ca datoriile mele se prescriu ? De ce insistati ca trebuie intai platit si apoi reziliat? 2 la mana ! ca sa nu te mai ingreunezi cu restantele, penalizarile si facturile viitoare eu te sfatuiesc sa suspenzi serviciile cat de mult se poate (o luna, doua, trei) sa nu iti mai vina nici o factura; in tot acest timp faci rost de bani pt. a achita intreaga datorie la UPC pt. a putea fi eligibil pt. rezilierea contractului. lucicus, on 29 iulie 2015 - 15:37, said: si tot in contract scrie, dl. Brainie, daca citeai tot ce am mentionat mai sus: "Încetarea Contractului nu are efecte asupra obligaţiilor devenite anterior scadente între Părţi" Plus de asta, e posibil sa iti ceara sa platesti si o taxa de reziliere ! O cunoastinta de-a mea asa a patit ! era la zero cu facturile, iesise din perioada contractuala insa ia cerut o suma drept taxa de reziliere a contractului; bineinteles ca a platiti si ultima factura la acel furnizor plus taxa de reziliere doar sa scape de ei l.e.: am uitat sa spun ca nu la UPC si-a dat si camasa pt. a scapa de ei ! Edited by tom_1133, 29 July 2015 - 15:58. |
#17
Posted 29 July 2015 - 16:35
Nu se poate suspenda temporar abonamentul cat timp exista datorii pe acel cont.
Suna in CC, solicita o esalonare de plata. De acolo mai departe negociezi ce poti. |
#18
Posted 29 July 2015 - 18:16
tom_1133, on 29 iulie 2015 - 15:54, said:
1 la mina ! la orice furnizor de orice fel de serviciu trebuie sa platesti toate datoriile ca sa poti fi eligibil pt. rezilierea contractului din partea ta. 2 la mana ! ca sa nu te mai ingreunezi cu restantele, penalizarile si facturile viitoare eu te sfatuiesc sa suspenzi serviciile cat de mult se poate (o luna, doua, trei) sa nu iti mai vina nici o factura; in tot acest timp faci rost de bani pt. a achita intreaga datorie la UPC pt. a putea fi eligibil pt. rezilierea contractului. inseamna ca daca esti la zi cu facturile si ai platit mai mult decat trebuie ori ai platit o luna, doua in avans, la momentul rezilierii contractului nu ti se vor returna banii platiti in avans. Plus de asta, e posibil sa iti ceara sa platesti si o taxa de reziliere ! O cunoastinta de-a mea asa a patit ! era la zero cu facturile, iesise din perioada contractuala insa ia cerut o suma drept taxa de reziliere a contractului; bineinteles ca a platiti si ultima factura la acel furnizor plus taxa de reziliere doar sa scape de ei l.e.: am uitat sa spun ca nu la UPC si-a dat si camasa pt. a scapa de ei ! Ce taxa de reziliere omule, nu cred ca esti in tema si nu intelegi ce inseamna contracte. Rezilierea in afara perioadei contractuale se poate face absolut fara nici o conditie. Ba mai mult daca iti cere cineva ceva esti foarte indreptatit sa ii dai in judecata. Nu iti da aiurea cu parerea la o chestie care tine de contract atata timp cat se precizeaza clar contrariul. Omul spune bine ce spune si chiar daca este un ghinion ce a patit, UPC-ul trebuia sa fie in sprijinul clientului si sa suspende acumularea de facturi din moment ce au fost instiintati cu rezilierea. Binenteles UPC-ul ca orice alt operator roman se comporta dispretuitor la adresa clientului si il fura pana in ultimul moment, intarziind cat poate de mult rezilierea. Datoria acumulata pana in momentul instiintarii rezilierii este normal sa fie platita dar ce se acumuleaza dupa si penalizari este bataie de joc. Edited by gigsnet, 29 July 2015 - 18:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users