Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parere biciclete DHS
Last Updated: Mar 16 2016 19:16, Started by
soaie
, Jul 29 2015 11:27
·
0
#1
Posted 29 July 2015 - 11:27
Am nevoie urgenta de niste pareri despre bicicletele DHS (Contura 2867 sau Origin 99 ) modelele noi ?
Bicicleta va fi folosita pentru naveta la lucru si ture usoare in oras si imprejurimi , 90% sosea fara ture hard de off-road. |
#2
Posted 29 July 2015 - 11:55
Pai sunt vreo 4 categorii asa in care se incadreaza bicicletele:
- categoria junk, bune de aruncat la gunoi: DHS, First Bike, Rockrider, etc. - entry level: Leader, Cross, Magellan, Drag, etc. - nivel mediu: Cube, Corratec, Merida, Focus, Kona, Ghost, Felt, etc. - high end: Scott, Cannondale, Specialized, Trek, Cervelo, Pinarello, etc. |
#3
Posted 29 July 2015 - 12:05
Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 11:55, said:
Pai sunt vreo 4 categorii asa in care se incadreaza bicicletele: - categoria junk, bune de aruncat la gunoi: DHS, First Bike, Rockrider, etc. - entry level: Leader, Cross, Magellan, Drag, etc. - nivel mediu: Cube, Corratec, Merida, Focus, Kona, Ghost, Felt, etc. - high end: Scott, Cannondale, Specialized, Trek, Cervelo, Pinarello, etc. Nu credeam ca este atat de cald afara... Categoria la care se incadreaza o bicicleta nu depinde de numele de pe cadru, ci de materialele folosite ( tehnologia de fabricatie ) cat si de echiparea folosita. Tot ce ai insirat acolo au diferite tipuri de biciclete, pentru orice categorie, de la amatori pana la profesionisti. soaie, on 29 iulie 2015 - 11:27, said:
Am nevoie urgenta de niste pareri despre bicicletele DHS (Contura 2867 sau Origin 99 ) modelele noi ? Bicicleta va fi folosita pentru naveta la lucru si ture usoare in oras si imprejurimi , 90% sosea fara ture hard de off-road. Pentru naveta as alege origin 99. Depinde de tine daca o sa simti nevoia sa iei una cu foi, daca vrei sa alergi pe munte. Origin este mai usoara, dar ca dezaantaj are o singura foaie. Pentru aveta prin oras este suficient, asta daca nu stai pe la munte. Edited by gozmyn, 29 July 2015 - 12:10. |
#4
Posted 29 July 2015 - 12:08
Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 11:55, said:
Pai sunt vreo 4 categorii asa in care se incadreaza bicicletele: - categoria junk, bune de aruncat la gunoi: DHS, First Bike, Rockrider, etc. - entry level: Leader, Cross, Magellan, Drag, etc. - nivel mediu: Cube, Corratec, Merida, Focus, Kona, Ghost, Felt, etc. - high end: Scott, Cannondale, Specialized, Trek, Cervelo, Pinarello, etc. macar ai vazut ce echipare au??? asta ma intereseaza pe mine este ok sau nu? |
#5
Posted 29 July 2015 - 12:10
Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 11:55, said:
Pai sunt vreo 4 categorii asa in care se incadreaza bicicletele: - categoria junk, bune de aruncat la gunoi: DHS, First Bike, Rockrider, etc. - entry level: Leader, Cross, Magellan, Drag, etc. - nivel mediu: Cube, Corratec, Merida, Focus, Kona, Ghost, Felt, etc. - high end: Scott, Cannondale, Specialized, Trek, Cervelo, Pinarello, etc. |
#6
Posted 29 July 2015 - 12:11
Brandul e cel care conteaza in primul rand ca asa un Ferrari are aceiasi echipare ca o Dacia de pilda (au amandoua patru roti, volan, parbriz, etc.), dar diferentele intre ele sunt enorme!
|
#7
Posted 29 July 2015 - 12:12
Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 12:11, said:
Brandul e cel care conteaza in primul rand ca asa un Ferrari are aceiasi echipare ca o Dacia de pilda (au amandoua patru roti, volan, parbriz, etc.), dar diferentele intre ele sunt enorme! ba, tu chiar existi in realitate? stii ce inseamn echipare la o bicicleta? |
#8
Posted 29 July 2015 - 12:15
soaie, on 29 iulie 2015 - 12:08, said:
Inteleg topul......dar nu vreau sh vreau noua ....si de ce nu DHS . macar ai vazut ce echipare au??? asta ma intereseaza pe mine este ok sau nu? Topul ala este o aberatie, am explicat mai sus cum sunt incadrate biciclete. Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 12:11, said:
Brandul e cel care conteaza in primul rand ca asa un Ferrari are aceiasi echipare ca o Dacia de pilda (au amandoua patru roti, volan, parbriz, etc.), dar diferentele intre ele sunt enorme! Cand ai vazut ca ferrari are aceasi echipare cu dacia? Cred ca nu prea stii ce inseamna echipare ( masini sau biciclete!) Edited by gozmyn, 29 July 2015 - 12:16. |
#9
Posted 29 July 2015 - 12:16
Am citit tot felul de opinii, in imensa lor majoritate aruncau DHS, FB si similare direct la gunoi.
Interesant este ca vad foarte multe din aceste marci utilizate de oameni care chiar par sa ruleze (pentru agrement sau din necesitate) in mod sustinut cu ele. Fara sa aiba vreo grija sau vreun stres raportat la ce calaresc. Pentru ce vrei tu (@ initiator) conteaza enorm cum "te impaci" cu ea. Conteaza si de cati bani dispui (pentru eventual ceva din zona Magellan-ului). |
#10
Posted 29 July 2015 - 12:22
|
#11
Posted 29 July 2015 - 12:22
In jur de 1000 de ron maxim 1200 , ca un necunoscator echiparile mi se par cat de cat ok.
Am gasit si un SH Bulls cam in acei bani , dar lipsa spite 8 foi pe spate , schimbator doar pentru 7 . Daca tot dau un ban macar sa fie noua. |
#13
Posted 29 July 2015 - 12:27
#14
Posted 29 July 2015 - 12:27
Eduardo-S, on 29 iulie 2015 - 12:11, said:
Brandul e cel care conteaza in primul rand ca asa un Ferrari are aceiasi echipare ca o Dacia de pilda (au amandoua patru roti, volan, parbriz, etc.), dar diferentele intre ele sunt enorme! Poti gasi Scott, Trek, etc cu schimbatoare Tourney, spre exemplu, si DHS cu schimbatoare Deore. Uite aici diferenta intre acestea. |
#15
Posted 29 July 2015 - 12:29
In banii aceia gasesti ce sa iti cumperi, dar personal ma voi abtine de a-ti recomanda ceva (discutiile sunt ample si interminabile raportat la echipari), dar ce sfat pot sa iti dau: probeaza, trebuie sa te simti foarte ok pe configuratia pe care o vei achizitiona.
Nepricepandu-te, nici eu nu te sfatuiesc sa te arunci la un sh. Spor! |
|
#16
Posted 29 July 2015 - 12:30
xplozia, on 29 iulie 2015 - 12:27, said:
Gresit. Poti gasi un DHS, din categoria "gunoi" cum spui tu, dar cu echipare peste oricare din categoria "high end" enumerata de tine. Ceea ce conteaza este ECHIPAREA. Stii ce este aia? Citeste si vei vedea. Poti gasi Scott, Trek, etc cu schimbatoare Tourney, spre exemplu, si DHS cu schimbatoare Deore. Uite aici diferenta intre acestea. cred ca te chinui degeaba, n-ai cu cine |
#17
Posted 29 July 2015 - 12:33
jericho, on 29 iulie 2015 - 12:27, said:
pai cum poti sa spui ca dacia are aceeasi echipare cu ferrari? sau ca echiparea de pe un b-twin e mai proasta decat una de pe un cube, doar pentru ca PE CADRU scrie b-twin? De asta ziceam ca conteaza brandul, pentru ca firmele de duzina folosesc tot soiul de componente de slaba calitate sau contrafacute. |
#18
Posted 29 July 2015 - 12:36
Eduardo-s daca tot esti asa mare stiutor ce este rau in configuratia asta :
Cadru: aluminiu, 480 / 530 mm, geometrie specifica Cross Furca: SUNTOUR SF-14 NEX, suspensie, cursa 63 mm Janta: DHS-D08-DSC, dubla aluminiu, 28"X32H Frana: mecanica, WINZIP DISC, rotor 160 mm, aluminiu Foaie: SUNTOUR NEX 28*38*48T Pinion: SHIMANO HG-31, casetat 8V, 11-32T Schimbator fata: SHIMANO ALTUS FDM-190, dual pull Schimbator spate: SHIMANO ACERA RDM-360, 8V Manete schimbator: SHIMANO ACERA SLM-360, 3x8V Alte Caracteristici: Lant - KMC Z-72 / Butuci - DHS, aluminiu, 32H / Sa - DDK ROAD / Anvelope - KENDA K193F - 193R, 28" Greutate: 13,5 kg Edited by soaie, 29 July 2015 - 12:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users