MMI problem
Last Updated: Jul 07 2015 14:17, Started by
meercha
, Jul 07 2015 10:39
·
0
#1
Posted 07 July 2015 - 10:39
Salut
Incearca sa activeze o extraoptiune la Vodafone prin serviciul *123#. In momentul in care apasa 1 pentru activarea extraoptiunii, primeste mesajul din print-screen. Mentionez ca abn-ul este pe PJ.. o avea legatura cu faptul ca nu este beneficiarul acestuia? MultumescD:DATAy050539Desktopmmi_problem.jpg Attached FilesEdited by meercha, 07 July 2015 - 10:40. |
#2
Posted 07 July 2015 - 11:55
Pai prin *123# doar iti verifici statusul: minute, trafic, credit. etc. La *100# trebuie format pentru extraoptiuni si alte servicii ale contului.
Faptul ca ii da eroare MMI e ciudat. MMI e doar in interfata telefonului, nu are legatura cu reteaua. Sunt codurile scurte care opereaza direct, fara a mai intra in meniul telefonului, pentru IMEI, spre exemplu. Ar fi trebuit eventual sa ii apara eroare USSD, codurile ce se transmit intre telefon si retea. Edited by MembruAnonim, 07 July 2015 - 11:57. |
#3
Posted 07 July 2015 - 12:40
MembruAnonim, on 07 iulie 2015 - 11:55, said:
Pai prin *123# doar iti verifici statusul: minute, trafic, credit. etc. La *100# trebuie format pentru extraoptiuni si alte servicii ale contului. Faptul ca ii da eroare MMI e ciudat. MMI e doar in interfata telefonului, nu are legatura cu reteaua. Sunt codurile scurte care opereaza direct, fara a mai intra in meniul telefonului, pentru IMEI, spre exemplu. Ar fi trebuit eventual sa ii apara eroare USSD, codurile ce se transmit intre telefon si retea. daca nu are legatura cu operatorul, vreo idee cum se poate rezolva? Telefonul este un Samsung Galaxy A5 cu Android 5.0.2 Multumesc anticipat |
#4
Posted 07 July 2015 - 14:17
Problema e una ciudata. Un bug pentru acest tip de telefon. Explica aici cateva metode de rezolvare. Prima data sa adauge o virgula, deci " *100#, ", daca nu sa incerce celelalte metode. Sa ne spui daca persoana in cauza a rezolvat. Virgula o adauga accesand meniul setari, la mine in dreapta butonului de apelare, "adauga pauza doua secunde". Ori apasand prelungit * sau #, in functie de telefon.
Edited by MembruAnonim, 07 July 2015 - 14:31. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users