Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

MMI problem

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
meercha

meercha

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 06.04.2008
Salut

Incearca sa activeze o extraoptiune la Vodafone prin serviciul *123#. In momentul in care apasa 1 pentru activarea extraoptiunii, primeste mesajul din print-screen. Mentionez ca abn-ul este pe PJ.. o avea legatura cu faptul ca nu este beneficiarul acestuia?

MultumescD:DATAy050539Desktopmmi_problem.jpg

Attached Files


Edited by meercha, 07 July 2015 - 10:40.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai prin *123# doar iti verifici statusul: minute, trafic, credit. etc. La *100# trebuie format pentru extraoptiuni si alte servicii ale contului.
Faptul ca ii da eroare MMI e ciudat. MMI e doar in interfata telefonului, nu are legatura cu reteaua. Sunt codurile scurte care opereaza direct, fara a mai intra in meniul telefonului, pentru IMEI, spre exemplu.
Ar fi trebuit eventual sa ii apara eroare USSD, codurile ce se transmit intre telefon si retea.

Edited by MembruAnonim, 07 July 2015 - 11:57.


#3
meercha

meercha

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 06.04.2008

View PostMembruAnonim, on 07 iulie 2015 - 11:55, said:

Pai prin *123# doar iti verifici statusul: minute, trafic, credit. etc. La *100# trebuie format pentru extraoptiuni si alte servicii ale contului.
Faptul ca ii da eroare MMI e ciudat. MMI e doar in interfata telefonului, nu are legatura cu reteaua. Sunt codurile scurte care opereaza direct, fara a mai intra in meniul telefonului, pentru IMEI, spre exemplu.
Ar fi trebuit eventual sa ii apara eroare USSD, codurile ce se transmit intre telefon si retea.
asa, la *100#.
daca nu are legatura cu operatorul, vreo idee cum se poate rezolva? Telefonul este un Samsung Galaxy A5 cu Android 5.0.2
Multumesc anticipat

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Problema e una ciudata. Un bug pentru acest tip de telefon. Explica aici cateva metode de rezolvare.  Prima data sa adauge o virgula, deci " *100#, ", daca nu sa incerce celelalte metode. Sa ne spui daca persoana in cauza a rezolvat. Virgula o adauga accesand meniul setari, la mine in dreapta butonului de apelare, "adauga pauza doua secunde". Ori apasand prelungit * sau #, in functie de telefon.

Edited by MembruAnonim, 07 July 2015 - 14:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate