Volswagen GOLF 1.9 TDI, an 2000, 220000 Km, info pret
Last Updated: Jul 07 2015 15:49, Started by
OClaudiu
, Jul 06 2015 07:50
·
0
#1
Posted 06 July 2015 - 07:50
Buna ziua,
Un prieten vrea sa cumpere aceasta masina de la o cunostinta din Romania. Masina este deja imatriculata, iar taxa nerecuperata. Propietarul cere 2300 E. Cum vi se pare pretul ? In afara de consumabilele normale, nu a mai fost schimbat nimic la ea. Masina a fost luata de proprietar in 2008, care a mers 50000 Km pe drumurile noastre. Se merita achizitia ? |
#2
Posted 06 July 2015 - 07:58
#4
Posted 06 July 2015 - 08:05
Nici kilometrajul acela sa stii ca nu e real, e suspect de mic pt. o masina din 2000
Asteapta-te sa pice oricand una-alta de pe ea, mai bagi inca pe atat. In medie ar rezulta 14666 km/an. Ai o medie de 7140 km/an in RO si 21250 km/ an in afara. Ce am vazut eu masini de prin DE, nu prea aveau sub 30 000/an. Edited by gumball3000, 06 July 2015 - 08:14. |
#5
Posted 06 July 2015 - 08:06
Nu se merită achiziția.
Fă-i un calcul simplu: 2300E pretul ei. 100/200E înmatricularea ( toate cele necesare) 100/200E diverse consumabile de schimbat. 100/200E distributie + cele de prin zonă. Rezultat final: minim 2600 euro. Impozitul va fi destul de mare că totuși vorbim de 1.9Tedei. Asigurarea e in funcție de vârstă. Per total n-aș lua-o la banii ăștia pe motiv că n-a schimbat nimic la ea (cu excepția consumabilelor) și trebuie sa investești în ea după ce o ia. Dacă totuși ține la tradiție că e VW, a fost adusă din afară și nu se compară cu o altă mașina ( nu mai zic că e si TDI de 1.9), atunci dă-i bice cu ea. Mașina asta n-are cum să moară ( ca de-aia își iau toți golfuri...) @gumball: ai dreptate, eu am facut cu a mea 4000 în trei luni și n-am fost la mare cu ea... Edited by paso87, 06 July 2015 - 08:07. |
#6
Posted 06 July 2015 - 08:08
gumball3000, on 06 iulie 2015 - 08:05, said:
Nici kilometrajul acela sa stii ca nu e real, e suspect de mic pt. o masina din 2000 Asteapta-te sa pice oricand una-alta de pe ea, mai bagi inca pe atat. In medie ar rezulta 1500 km/an. Ai o medie de 714 km/an in RO, distanta asta o parcurgi in doua drumuri pe litoral. Nu as cumpara-o in primul rand pt ca a umblat cu nesimtire la kilometraj. din 2000 pana in 2015 sunt 15 ani, daca are acum 220000 km inseamna ca a mers in medie 14.666 km/an. e o medie decenta pentru romania. Edited by _Smiley_, 06 July 2015 - 08:09. |
#7
Posted 06 July 2015 - 08:10
Poti sa mai adaugi pe lista si un kit de ambreiaj, ca la vreo 500 000 km cat are minim real masina aia, crede-ma ca nu se mai tine prea bine.
|
#8
Posted 06 July 2015 - 08:18
masina a mers 2000-2008 in DE probabil.
2008-2015 a mers in RO. de ce o vrea daca e asa veche si mai si zici ca arata obosita la interior? daca e asa batrana inseamna ca mai intra ceva bani in ea dupa achizitie sa o faci de incredere sa mergi cu ea. kit distributie, ambreiaj, consumabile, articulatii, poate parte de AC, si maruntaie: becuri, stergatoare, anvelope. Cred ca nu iti ajung 1000Euro. Din 2000 e posibil sa fie modelul vechi cu stopuri portocalii si fara ESP. Ceea ce ar fi o mare pierdere. Daca si lacul si/sau vopseaua sunt duse pe ea deja e cam mult de cheltuit cu masina asta. Un Sandero pentru ceva bani in plus nu il tenteaza pe prietenul tau? E tot hatchback nu mai ca e Dacia... Pe termen lung iese mai ieftin decat cu coaja asta. |
#9
Posted 06 July 2015 - 08:29
@initiator: Tu vrei sa intrebi de fapt cati bani trebuie sa plateasca proprietarul masinii sa fie scapat de ea? Eu cam asa am inteles topicul asta.
|
#10
Posted 06 July 2015 - 08:42
Va multumesc de raspunsuri. Nu partea proprietarului o tin ci a prietenului care vrea sa cumpere masina. La asta ma gandesc si eu, la cheltuielile care trebuie bagate in ea dupa.
|
|
#11
Posted 06 July 2015 - 08:58
Oricum, masina daca a fost adusa din afara in 2008, avea pe putin 350000 km reali, bineinteles ca samsarii nostrii dau kilometrajul inapoi sa castige la pret si in ochii posibililor clienti.
|
#12
Posted 06 July 2015 - 09:11
daca masina merge bine si da si ala o garantie minima acolo sa o ia, orice masina s-ar lua tot necesita bani la urma, mai multi sau mai putini, n-ai ce face, nu e noua.
|
#14
Posted 06 July 2015 - 14:28
Intretinerea in sine depinde starea masinii. In general la VW preturile par sa fie cat de cat ok (din auzite). Daca e pusa la punct, costurile sunt scazute dupa achizitie. Daca nu, costurile cresc in functie de problemele care necesita rezolvare.
LE: Te poate costa 600ron/an sau 6000ron/an. Edited by paso87, 06 July 2015 - 14:29. |
#15
Posted 06 July 2015 - 14:37
Cred ca pretul e putin cam mare. Totusi are 15 ani si probabil 220000 de km sunt un vis frumos. Parerea mea, daca masina ar arata bine, pretul ar fi undeva pe la 1700-1800 de euro. Cu tot cu acte si o revizie simpla sa ajungi pe la 2500 de euro. Daca se ajunge la 3000 de euro cred ca investitia e prea mare pentru asa ceva si nu se merita. Daca vrea musai pe motorina in acesti bani poate nu ar fi rau sa-si arunce un ochi si la Focus 1 TDDI sau Astra DTI putin mai tinere si poate cu un rulaj ceva mai mic. Sau mai bine un benzinar de 1.4 de prin 2002-2003 pana in 200000 de km.
|
|
#16
Posted 07 July 2015 - 15:49
Eu daca as lua o masina de genul asta (si as lua, pentru ca e ieftin de intretinut si nu-i e rusine cu ceva dupa carlig) as cauta una recent adusa, una care sa arate bine. Dupa 15 ani din care 7 de Romania masina aia e terminata de rugina.
Un Golf TDI in stare buna merita intre 2000 si 3000 de euro (evident, 3k dai pe unul 2004,5) atunci cand prin modul de utilizare se justifica un motor diesel. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users