Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Ford Transit basculabil recomandare motorizare

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
alinescoo

alinescoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.11.2005
Va salut,
O cunostinta apropiata ar vrea sa isi ia un Ford Transit basculabil, varianta cu cea mai mica bena de 3.2m. Eu am Octavia asa ca nu stiu nimic Ford, el are Logan is nu a avut treaba cu masini straine pana acum.

La o cautare am observat urmatoarele lucruri:
- Exista modelul de prin 2003-2006 unde sunt 2 puteri ale motorului de 2400: 90cp si 115cp cu preturi in jur de 6500-7000 EUR
- Exista un model mai nou, cel cu farurile fata alungite, in general din 2007 incoace cu preturi incepand de pe la 8000 EUR
- 95% din masinile de pe site-urile de anunturi sunt cu volan pe dreapta, probabil in anglia sunt mai populare

Intrebarea mea pentru voi ar fi: la ce anume trebuie sa ne uitam cand vrem sa achizitionam? Care model e mai bun/fiabil, cel nou sau cel mai vechi? Care motor e mai bun?
Multumesc

#2
catasebi

catasebi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 26.01.2011
Ii musai ford?

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,753
  • Înscris: 25.01.2007
crezi ca la basculabile ai prea multe oferte?!?
sau, ma rog, daca nu Ford, ce?

#4
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postalinescoo, on 05 iulie 2015 - 21:58, said:

- 95% din masinile de pe site-urile de anunturi sunt cu volan pe dreapta, probabil in anglia sunt mai populare
Nu-s mai populare, sunt cele mai ieftine alea cu volan pe dreapta.

Quote

Intrebarea mea pentru voi ar fi: la ce anume trebuie sa ne uitam cand vrem sa achizitionam? Care model e mai bun/fiabil, cel nou sau cel mai vechi? Care motor e mai bun?
TDI-urile (alea mai vechi) sunt mai fiabile, dar au mai putini CP per litru. TdCi-urile (alea mai noi) sunt mai sensibile si nu accepta magarii la combustibil, dar au si mai multi CP per litru.

View Postslai, on 06 iulie 2015 - 07:23, said:

crezi ca la basculabile ai prea multe oferte?!?
sau, ma rog, daca nu Ford, ce?
Iveco sau Mercedes Sprinter.

#5
alxo91

alxo91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 03.12.2014
Nu ai la ce sa te uiti, doar sa o duci la un tester, sa verifici articulatii etc. Gen un ITP. Eu asa am facut cand am luat un Ford transit 2001 la inceputul anului. Fiind masini muncite pot exista tot felul de probleme. Eu la a mea am avut probleme electrice la pompa de basculare si la pompa de injectie. Le-am rezolvat pentru moment, dar pot aparea oricand.
Un sfat util este sa te uiti cu atentie daca a fost schimbat volanul de pe dreapta pe stanga. Poti verifica dupa serie pe diferite site-uri. Multi iau RAR-ul cu volan pe dreapta si dupa il schimba pe stanga si o vand asa. Vei avea probleme daca vei vrea sa o vinzi tu, pentru ca se va face inca o data RAR-ul si nu ai omologare de schimbare de volan.

#6
alinescoo

alinescoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.11.2005
Va multumesc tuturor pentru raspuns. Intre timp am fost cu o cunostinta mecanic sa verificam 2 masini, ambele in localitati indepartate de service-uri asa ca nu prea aveam ce sa fac
- prima masina, un Ford din 2005, foarte ruginit atat bena cat si aripile. Motor foarte galagios, am renuntat
- a doua masina, un ford din 2007, stare buna insa ieseau gaze multe daca luam capacul pe unde se introduce uleiul. Am mai intrebat un mecanic telefonic si mi-a zis ca orice alta problema, dar nu asta...

Am o mica nelamurire. Am observat de prin poze ca benele difera la ele, unele au cadru/cilindru mai gros, altele mai subtiri. De obicei cand intreb, cele cu cadru gros imi zic ca asa au venit din fabrica, cele cu cadru subtire sunt puse dupa, masina venind cu bena fixa. Intrebarea mea este, daca iau o masina pe care s-a pus bena basculabila, iar ea a fost initial bena fixa/structura inchisa, ce probleme as putea avea? Nu ma refer aici la calitatea benei ci la RAR, verificari tehinice si alte lucruri asemenea.

Edited by alinescoo, 17 July 2015 - 13:47.


#7
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
In actele masinii trebuie sa scrie basculabil
nici o masina nu iese din fabrica basculabila ,toate ies ca autosasiu-carosarea o face o firma specializata.
Daca modificarea nu e trecuta in acte va trebui sa mergi la un carosier autorizat si de aici incepe  un lant de cheltuieli pana ajungi sa faci omologarea
Daca intentionezi sa transporti greutati mai mari decat sarcina legala a masinii-ford nu e o alegere buna -cauta o masina cu sasiu independent.

Edited by pimi, 17 July 2015 - 16:55.


#8
alinescoo

alinescoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.11.2005
Multumesc @pimi foarte foarte mult pentru informatii. Nu stiam ca masinile nu vin direct cu bena din fabrica, e bine de stiut.
Avand in vedere ca majoritatea masinilor au numere rosii, unde anume in acte trebuie sa ma uit sa vad daca scrie basculabil?
Din cate am vazut pe Ford poti transporta 3-4 tone. Dintre cele cu sasiu independent, ce model ai recomanda care sa se invarta pe la 8000 EUR?

#9
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
scrie in brief-ul masinii
oricum inainte de a cumpara o astfel de masina mergi actele ei la Rar si platesti o consultanta -ei iti vor da in scris un raspuns cum ca actele masinii sunt ceea ce cauti tu
Daca vorbim de un Ford de 3,5 t care il conduci cu cat B -acesta o sa aiba in acte maxim 1,4 t sarcina utila , daca il vei incarca frecvent cu 3-4 t te asigur ca in 2-3 ani e bun de remat
Din marcile europene singurele cu sasiu independent sunt iveco si Renault (doar mascot)
Neeuropene ai Mitsubishi , isuzu, nissan

#10
alinescoo

alinescoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.11.2005
Mulțumesc foarte mult @pimi. Am văzut că de la iveco ar fi 35c12 care are motor de 2300. Motorul de 2800 are taxe prea mari.  Știi ceva de fiabilitatea acestui model? Buget ar fi undeva la 8000 EUR însă trebuie găsit ceva în județele de pe lângă Bihor.

Deci astea ar fi alternativele găsite, Ford transit 2.4 2007 sau iveco 2.3 2006.

Mulțumesc

#11
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
daca vorbim de o utilitara  taxele anuale sunt fix la fel si la 2,3 si la 2,8
taxa de mediu la euro3  e mai mare cu 100 de euro intre 2,3 si 2,8 pe care o  recuperezi ultra rapid din consum si fiabilitate
la incarcaturi mari-motoare mari.

#12
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013
Mai bine iei o duba cu volan pe dreapta decat una care a fost folosita in ro, In anglia in bena se pun 20-30 de saci de ciment, o roaba si 2 lopeti, in romania pui nisip, pamant, lemne pana la refuz, stiu Transituri din 2007-2010 care fac zilnic Craiova- Cluj cu cate 4-5 tone si 3 cauciucuri de rezerva in spate. Un transit cu volan pe dreapta este 3000 de euro + 1000 schimbat volanul + taxa 300-400 + toate schimburile de ulei, filtre, cauciucuri si ajungi la 5000 de euro cu ea.

#13
alxo91

alxo91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 03.12.2014
Exista in RO service omologat ce schimba volanul pe stanga? Si la 3000 euro e obosita masina chiar daca e adusa din Anglia.

#14
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
nu te consuma , sunt oameni ieftini si oameni buni
ei asa vad si masinile , va dura o perioada pana vor intelege ca banii se fac cu scule bune nu cu scule ieftine .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate