Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai I30 sau Citroen C4
Last Updated: Sep 16 2015 16:49, Started by
DannY-L
, Jul 05 2015 21:09
·
0
#1
Posted 05 July 2015 - 21:09
Salut,
Daca ati avea de ales intre aceste 2 modele, ambele la mana a doua, din 2011, ce ati alege? Vorbim de: Hyundai i30, 1.6, 115CP, diesel Citroen C4, 1.6, 90CP, tot diesel. Ma intereseaza care ar fi mai fiabila, mai usor (ieftin) de intretinut, in primul rand. Dar si orice alt argument in favoarea uneia sau a alteia mi-ar fi de ajutor. |
#2
Posted 05 July 2015 - 21:16
#5
Posted 05 July 2015 - 21:23
anoniymus, on 05 iulie 2015 - 21:19, said:
Hyundai i 30 clar, dar ai putea merge si pe Kia Ceed, e la fel ca i30ul cu putine modificari la design. De ce clar? Sunt curios de argumente pentru ca nu ma pricep prea bine. YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 21:16, said: Poti sa dai mai multe detalii, te rog? |
#6
Posted 05 July 2015 - 21:26
DannY-L, on 05 iulie 2015 - 21:23, said: De ce clar? Sunt curios de argumente pentru ca nu ma pricep prea bine. Poti sa dai mai multe detalii, te rog? Mergi si stai in ele, fa un test drive si vei intelege, altfel e mai greu de explicat, plus ca ce ii place altuia ar putea sa iti displaca tie si invers. |
#7
Posted 05 July 2015 - 21:29
#8
Posted 05 July 2015 - 21:30
Peugeot si Citroen sunt unele din cele mai scumpe masini la intretinere.
Sunt destul de tehnologizate, dar si sensibile si scumpe la intretinere. Hyundai si Kia sunt mai rezistente si mai accesibile la intretinere. Eu am avut KIA, sunt masini foarte rezistente. In schimb Citroen si Peugeot au tehnologii diferite, la suspensii, la ambreaj, la materialele din interior, dar sunt masini sensibile. Eu as prefera ceva de la GM sau VAG sunt mult mai ieftine la intretinere. GM are materiale inferioare la interior, dar mai multe dotari, iar VAG invers. Edited by anoniymus, 05 July 2015 - 21:32. |
#9
Posted 05 July 2015 - 21:48
Daca Citroen-ul e adus de afara s-ar putea sa aiba peste 200.000km....mai ales daca e alb
Poti sa dai ceva link-uri? Edited by alexa32, 05 July 2015 - 21:49. |
#10
Posted 05 July 2015 - 21:54
Nu. Toate au 137000 km
Mi-am permis sa glumesc, nu ma luati in seama....asa mi-a spus mie cineva care vinde masini. C a el nu ia masini cu peste 150000 km. Si mi s-a parut ciudat ca vreo 6 aveau exact kilometrii de mai sus. Toate japoneze.... |
|
#11
Posted 05 July 2015 - 22:06
YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 21:29, said:
Nu stiu daca in 2008 era acest model de Hyundai, dar voiam sa-mi iau un model de la ei, prin programul rabla, insa au fost doar doua disponibile pentru tot judetul. Am aflat insa ca aveau transmisie pe lant care cica era/este foarte fiabila. Nu stiu, asa o fi. Dar nici un test drive nu te prea lamureste daca nu e facut temeinic. Eram acu doi ani cu un coleg care a vrut sa testeze un model de Dacia: s-a iesit din reprezentanta si s-a virat de cateva ori la dreapta, practic s-a dat un ocol reprezentantei, asta a fost tot test-drive-ul.
|
#12
Posted 05 July 2015 - 22:09
Da master, asa este. Totusi, ma gandesc ca daca masina este noua, nici nu-ti trebuie mai mult, nu? Sau ma rog, ajunge si atat.
|
#13
Posted 05 July 2015 - 22:12
master_oz, on 05 iulie 2015 - 22:06, said:
Nu stiu daca in 2008 era acest model de Hyundai, dar voiam sa-mi iau un model de la ei, prin programul rabla, insa au fost doar doua disponibile pentru tot judetul. Am aflat insa ca aveau transmisie pe lant care cica era/este foarte fiabila. Nu stiu, asa o fi. Dar nici un test drive nu te prea lamureste daca nu e facut temeinic. Eram acu doi ani cu un coleg care a vrut sa testeze un model de Dacia: s-a iesit din reprezentanta si s-a virat de cateva ori la dreapta, practic s-a dat un ocol reprezentantei, asta a fost tot test-drive-ul. Pai la daca mai dadea doua ture crapa rableta. La Dacia te abureste cu pretul si cu obtinerea voucherelor si ratelor foarte rapid. Dar cati din clientii Dacia verifica cel mai simplu test, cum se aude tabla cand inchizi usile in comparatie cu masinile straine, si cat de tare ii auzi pe cei din showroom cand stai in masina cu usile si geamurile inchise la masina. |
#14
Posted 05 July 2015 - 22:27
La nivelul clasei compacte(cel putin la masini din ultimii 5-6 ani) diferenta dintre modele ca si calitate e foarte mica. Un Golf il vei simti foarte inchegat per ansamblu, ergonomic, interior cu materiale mai calitative. Focus, Mazda 3, Civic le vad masini facute mai mult pentru sofer - ceva mai sportive. Cele frantuzesti sunt ceva mai confortabile(dar si mai barci) la drum. Per ansamblu nu e foarte mare diferenta intre ele(vorbim aici de variante de echipare asemanatoare), si oricum la SH conteaza foarte mult starea masinii si cum a fost intretinuta, nu neaparat modelul. Ca nu te incalzeste cu nimic ca ai Golf/Focus/whatever daca ai prins una neintretinuta de care s-a tras in ultimul hal si a fost apoi cosmetizata pentru vanzare.
Ca si intretinere, pe parte tehnica preturile sunt comparabile(diferente de max 10-15% la piese), cata vreme facem comparatiile corecte. Unde apar diferentele sunt la elemente de caroserie unde un Focus/Astra/Golf te ajuta mai mult pt ca ai sanse mari sa gasesti in dezmembrari. Am condus Focus 1 si 2, Astra H, Golf V si VI, Megane 2, sunt posesor de C4. In afara de Megane 2, care nu mi-a placut de nici o culoare in rest as lua oricand oricare dintre ele, presupunand ca gasesc una bine intretinuta. Cu I30 nu am mers, dar nu cred sa fie diferenta mare fata de celelalte, Hyundai a evoluat mult in ultimii 10 ani. Informatii concrete legate de C4(desi in cazul meu e 1.4 benzina), silentioasa si confortabila la drum lung(peste Focus la confort, si mi s-a parut ca si peste Golf V), consum decent. Interiorul ca si materiale e peste un Focus 2 echipare de baza(nu cu foarte mult), sub Golf, alt plus, spatiile de depozitare. Peste tot ai cate un suport(in care sa-ti pui diverse maruntisuri/sticla de apa/etc). La fel si spatiul pentru pasagerii din spate mi se pare peste cele doua. Referitor la fiabilitate, masina mea are 105.000km la momentul de fata. Cand am luat-o acum 4000 km am schimbat ulei, curea de accesorii+role de intindere, filtre, burdufi la caseta de directie cu 980 de lei(cu tot cu manopera). Intre timp am schimbat si bateria, ca era cea originala(aproape 7 ani) si mi-a facut o figura intr-o dimineata, si acum se cam cer schimbate discuri+placute frana. Din istoric, pe garantie s-au schimbat ceva opritoare la usi, in rest doar revizii. |
#15
Posted 05 July 2015 - 22:31
YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 22:09, said:
Da master, asa este. Totusi, ma gandesc ca daca masina este noua, nici nu-ti trebuie mai mult, nu? Sau ma rog, ajunge si atat. |
|
#16
Posted 05 July 2015 - 22:34
si distributia pe lant se mai schimba daca bate rau, doar ca nu la 60.000, poate ajunge si la 200.000-300.000. Trebuie vazut manualul ca acolo spune.
|
#17
Posted 05 July 2015 - 22:47
Citroen C4. Intretinere ieftina, nu mai aberati. Iti permiti sa-l intretii la reprezentata cu piese originale, fara probleme iar chestia asta nu prea merge la orice marca.
Sa dau un exemplu, distributia (benzina ce-i drept) a fost aprox 500 de lei pe original cu manopera inclusa in banii astia. Vezi ca e jurnal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users