Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Hyundai I30 sau Citroen C4

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
DannY-L

DannY-L

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 16.10.2006
Salut,

Daca ati avea de ales intre aceste 2 modele, ambele la mana a doua, din 2011, ce ati alege?

Vorbim de:

Hyundai i30, 1.6, 115CP, diesel

Citroen C4, 1.6, 90CP, tot diesel.

Ma intereseaza care ar fi mai fiabila, mai usor (ieftin) de intretinut, in primul rand. Dar si orice alt argument in favoarea uneia sau a alteia mi-ar fi de ajutor.

#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Cred ca Citroen este mai ieftina în ceea ce privește întreținerea, dar Hyundai e mașină, părerea mea. Eu as merge pe Hyundai.

Edited by YOUR_GOD, 05 July 2015 - 21:17.


#3
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
La capitolul intretinere sunt cam la fel, la fiabilitate iarasi. As miza pe Hyundai, deoarece are cativa CP in plus.

#4
anoniymus

anoniymus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,463
  • Înscris: 18.10.2014
Hyundai i 30 clar, dar ai putea merge si pe Kia Ceed, e la fel ca i30ul cu putine modificari la design.

#5
DannY-L

DannY-L

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 16.10.2006

 anoniymus, on 05 iulie 2015 - 21:19, said:

Hyundai i 30 clar, dar ai putea merge si pe Kia Ceed, e la fel ca i30ul cu putine modificari la design.

De ce clar? Sunt curios de argumente pentru ca nu ma pricep prea bine.

 YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 21:16, said:

Cred ca Citroen este mai ieftina în ceea ce privește întreținerea, dar Hyundai e mașină, părerea mea. Eu as merge pe Hyundai.

Poti sa dai mai multe detalii, te rog?

#6
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 DannY-L, on 05 iulie 2015 - 21:23, said:


De ce clar? Sunt curios de argumente pentru ca nu ma pricep prea bine.



Poti sa dai mai multe detalii, te rog?

Mergi si stai in ele, fa un test drive si vei intelege, altfel e mai greu de explicat, plus ca ce ii place altuia ar putea sa iti displaca tie si invers.

#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Sunt de acord cu Marius aici. Afirmatia mea o bazez pe faptul ca Hyundai este un prudcator mult mai serios decat Citroen.
Era gata sa iau eu i30. Inainte sa te decizi, inca o data, asemeni colegului, iti recomand sa le testezi pe ambele.

#8
anoniymus

anoniymus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,463
  • Înscris: 18.10.2014
Peugeot si Citroen sunt unele din cele mai scumpe masini la intretinere.
Sunt destul de tehnologizate, dar si sensibile si scumpe la intretinere.
Hyundai si Kia sunt mai rezistente si mai accesibile la intretinere.
Eu am avut KIA, sunt masini foarte rezistente.
In schimb Citroen si Peugeot au tehnologii diferite, la suspensii, la ambreaj, la materialele din interior, dar sunt masini sensibile.
Eu as prefera ceva de la GM sau VAG sunt mult mai ieftine la intretinere.
GM are materiale inferioare la interior, dar mai multe dotari, iar VAG invers.

Edited by anoniymus, 05 July 2015 - 21:32.


#9
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Daca Citroen-ul e adus de afara s-ar putea sa aiba peste 200.000km....mai ales daca e alb Posted Image
Poti sa dai ceva link-uri?

Edited by alexa32, 05 July 2015 - 21:49.


#10
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Nu. Toate au 137000 km :)
Mi-am permis sa glumesc, nu ma luati in seama....asa mi-a spus mie cineva care vinde masini. C a el nu ia masini cu peste 150000 km. Si mi s-a parut ciudat ca vreo 6 aveau exact kilometrii de mai sus. Toate japoneze....

#11
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

 YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 21:29, said:

Sunt de acord cu Marius aici. Afirmatia mea o bazez pe faptul ca Hyundai este un prudcator mult mai serios decat Citroen.
Era gata sa iau eu i30. Inainte sa te decizi, inca o data, asemeni colegului, iti recomand sa le testezi pe ambele.
Nu stiu daca in 2008 era acest model de Hyundai, dar voiam sa-mi iau un model de la ei, prin programul rabla, insa au fost doar doua disponibile pentru tot judetul. Am aflat insa ca aveau transmisie pe lant care cica era/este foarte fiabila. Nu stiu, asa o fi. Dar nici un test drive nu te prea lamureste daca nu e facut temeinic. Eram acu doi ani cu un coleg care a vrut sa testeze un model de Dacia: s-a iesit din reprezentanta si s-a virat de cateva ori la dreapta, practic s-a dat un ocol reprezentantei, asta a fost tot test-drive-ul.

#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Da master, asa este. Totusi, ma gandesc ca daca masina este noua, nici nu-ti trebuie mai mult, nu? Sau ma rog, ajunge si atat.

#13
anoniymus

anoniymus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,463
  • Înscris: 18.10.2014

 master_oz, on 05 iulie 2015 - 22:06, said:

Nu stiu daca in 2008 era acest model de Hyundai, dar voiam sa-mi iau un model de la ei, prin programul rabla, insa au fost doar doua disponibile pentru tot judetul. Am aflat insa ca aveau transmisie pe lant care cica era/este foarte fiabila. Nu stiu, asa o fi. Dar nici un test drive nu te prea lamureste daca nu e facut temeinic. Eram acu doi ani cu un coleg care a vrut sa testeze un model de Dacia: s-a iesit din reprezentanta si s-a virat de cateva ori la dreapta, practic s-a dat un ocol reprezentantei, asta a fost tot test-drive-ul.

Pai la daca mai dadea doua ture crapa rableta.
La Dacia te abureste cu pretul si cu obtinerea voucherelor si ratelor foarte rapid.
Dar cati din clientii Dacia verifica cel mai simplu test, cum se aude tabla cand inchizi usile in comparatie cu masinile straine, si cat de tare ii auzi pe cei din showroom cand stai in masina cu usile si geamurile inchise la masina.

#14
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
La nivelul clasei compacte(cel putin la masini din ultimii 5-6 ani) diferenta dintre modele ca si calitate e foarte mica. Un Golf il vei simti foarte inchegat per ansamblu, ergonomic, interior cu materiale mai calitative. Focus, Mazda 3, Civic le vad masini facute mai mult pentru sofer - ceva mai sportive. Cele frantuzesti sunt ceva mai confortabile(dar si mai barci) la drum. Per ansamblu nu e foarte mare diferenta intre ele(vorbim aici de variante de echipare asemanatoare), si oricum la SH conteaza foarte mult starea masinii si cum a fost intretinuta, nu neaparat modelul. Ca nu te incalzeste cu nimic ca ai Golf/Focus/whatever daca ai prins una neintretinuta de care s-a tras in ultimul hal si a fost apoi cosmetizata pentru vanzare.

Ca si intretinere, pe parte tehnica preturile sunt comparabile(diferente de max 10-15% la piese), cata vreme facem comparatiile corecte. Unde apar diferentele sunt la elemente de caroserie unde un Focus/Astra/Golf te ajuta mai mult pt ca ai sanse mari sa gasesti in dezmembrari.

Am condus Focus 1 si 2, Astra H, Golf V si VI, Megane 2, sunt posesor de C4. In afara de Megane 2, care nu mi-a placut de nici o culoare in rest as lua oricand oricare dintre ele, presupunand ca gasesc una bine intretinuta. Cu I30 nu am mers, dar nu cred sa fie diferenta mare fata de celelalte, Hyundai a evoluat mult in ultimii 10 ani.

Informatii concrete legate de C4(desi in cazul meu e 1.4 benzina), silentioasa si confortabila la drum lung(peste Focus la confort, si mi s-a parut ca si peste Golf V), consum decent. Interiorul ca si materiale e peste un Focus 2 echipare de baza(nu cu foarte mult), sub Golf, alt plus, spatiile de depozitare. Peste tot ai cate un suport(in care sa-ti pui diverse maruntisuri/sticla de apa/etc). La fel si spatiul pentru pasagerii din spate mi se pare peste cele doua.

Referitor la fiabilitate, masina mea are 105.000km la momentul de fata. Cand am luat-o acum 4000 km am schimbat ulei, curea de accesorii+role de intindere, filtre, burdufi  la caseta de directie cu 980 de lei(cu tot cu manopera). Intre timp am schimbat si bateria, ca era cea originala(aproape 7 ani) si mi-a facut o figura intr-o dimineata, si acum se cam cer schimbate discuri+placute frana. Din istoric, pe garantie s-au schimbat ceva opritoare la usi, in rest doar revizii.

#15
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

 YOUR_GOD, on 05 iulie 2015 - 22:09, said:

Da master, asa este. Totusi, ma gandesc ca daca masina este noua, nici nu-ti trebuie mai mult, nu? Sau ma rog, ajunge si atat.
Scuze, am recitit, masinile pentru care se solicita informatii nu sunt noi, pentru asa ceva ar trebui sa ajunga un astfel de traseu, sau sa se inteleaga cu vanzatorul sa accepte un traseu cu ceva dificultati: gropi, urcare in rampa, traseu de viteza, s-o gasi ceva.

#16
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
si distributia pe lant se mai schimba daca bate rau, doar ca nu la 60.000, poate ajunge si la 200.000-300.000. Trebuie vazut manualul ca acolo spune.

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Citroen C4. Intretinere ieftina, nu mai aberati. Iti permiti sa-l intretii la reprezentata cu piese originale, fara probleme iar chestia asta nu prea merge la orice marca.
Sa dau un exemplu, distributia (benzina ce-i drept) a fost aprox 500 de lei pe original cu manopera inclusa in banii astia.
Vezi ca e jurnal.

#18
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
i30

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate