Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema garantie orange
Last Updated: Jul 07 2015 19:12, Started by
Sephh
, Jul 05 2015 19:36
·
0
#1
Posted 05 July 2015 - 19:36
Am cumparat un telefon acum vreo 3 saptamani de la orange. Acum vreo saptamana mi s-a stricat touch-ul. Pur si simplu nu mai lua nici o comanda.
L-am dus la garantie. Primesc azi raspuns cum ca telefonul ar fi luat contact cu lichid/fie are prezenta oxidare/fie martorii de umiditate au fost activati. Telefonul a stat in husa + folie, nu a avut nici un contact cu apa. Am vazut un martor de langa baterie care este alb cu o dunga rosie pe mijloc. Am citit ca asta inseamna ca este ok. Ce pot sa fac mai departe? |
#2
Posted 05 July 2015 - 19:47
Unde porti telefonul de obicei pe caldurile astea?
Mana sau buzunar? |
#3
Posted 05 July 2015 - 19:51
transpiratia corporala nu se ia in considerare la problemele de garantie!
|
#5
Posted 05 July 2015 - 19:53
Cere pozele si vezi unde e oxidul .
Daca nu sunt urme si in interior,fa-le scandal . |
#6
Posted 05 July 2015 - 20:49
zi`le sa lase textele si sa ti`l schimbe astfel renunti la abonament
|
#7
Posted 05 July 2015 - 23:48
Este suficient sa-l tii 20 de minute in buzunar si sa transpiri nitel.
|
#8
Posted 06 July 2015 - 00:20
Nu prea se tine cont de acel senzor. El se poate inrosi, dar daca nu e nimic oxidat atunci garantia ta e valabila. Cand se anuleaza o garantie se fac niste poze pentru a iti dovedi ca avea contact cu lichide. Cere-le pozele si asa te vei convinge.
|
#9
Posted 06 July 2015 - 07:46
Sephh, on 05 iulie 2015 - 19:36, said:
Am cumparat un telefon acum vreo 3 saptamani de la orange. Acum vreo saptamana mi s-a stricat touch-ul. Pur si simplu nu mai lua nici o comanda. L-am dus la garantie. Primesc azi raspuns cum ca telefonul ar fi luat contact cu lichid/fie are prezenta oxidare/fie martorii de umiditate au fost activati. xe3nder, on 05 iulie 2015 - 19:51, said:
transpiratia corporala nu se ia in considerare la problemele de garantie! D3an, on 05 iulie 2015 - 20:49, said:
zi`le sa lase textele si sa ti`l schimbe astfel renunti la abonament Pe langa asta, nu cei de la Orange sunt raspunzatori pentru situatia asta, ci oamenii de la service-ul cu care au cei de la Orange contract. Edited by Hider141, 06 July 2015 - 07:46. |
#10
Posted 07 July 2015 - 19:08
Am fost azi sa iau telefonul. Au zis ca placa de baza avea oxidari. Am cerut poze, nu aveau nimic.
Martorul de lichid era intact. Cum scria si in foaia de predare, telefonul avea probleme ecran/uzat. Nici vorba de lichid in el. De unde stiu eu ca nu au turnat ei apa dupa ce l-am lasat acolo. Am facut reclamatie la OPC, astept sa vad cum se rezolva. E vorba de Alcatel One touch pixi 3/cica l-au trimis la service-ul orange din Bucuresti. Edited by Sephh, 07 July 2015 - 19:08. |
|
#11
Posted 07 July 2015 - 19:12
Cum adica nu aveau nimic ?
Tie cum iti dovedesc partea cu oxidul ? Nesimtiti ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users