Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Astra J 1.3 cdti ecoflex
Last Updated: Jul 20 2015 21:00, Started by
twism007
, Jul 05 2015 00:48
·
0
#1
Posted 05 July 2015 - 00:48
Salutare,
De ceva timp sunt in cautarea unei masini si se pare ca astazi am dat de una care la prima vedere pare ok. E vorba de un Opel astra j cu motor diesel 1.3. Masina are 108000 km momentan si pretul la care mi-a fost oferit este de 6500 euro (vanzatorul este un prieten de familie care se ocupa de vanzare, cumparare masini si in prima faza voia chiar sa o pastreze pentru el). M-a surprins putin faptul ca volanul este putin tocit, dar m-am uitat si la butoanele geamurilor si schimbatorul de viteze etc si acolo e ok. Ar putea insemna ca are ceva mai multi km sau pur si simplu se intampla mai des la modelul asta..? Imi puteti spune cam la ce sa ma astept de la aceasta masina? Daca are ceva probleme comune, daca sa ma uit dupa ceva in special la ea care ar putea evidentia vreo problema (o problema necunoscuta de vanzator, in niciun caz ascunsa). Ma intereseaza cam la ce costuri se ridica intretinerea, cam la ce consum sa ma astept, etc. Din pacate nu pot oferi un link pt vizualizarea masinii pentru ca nu este la vanzare online. Multumesc ! |
#2
Posted 05 July 2015 - 01:25
twism007, on 05 iulie 2015 - 00:48, said:
Sau pur si simplu se intampla mai des la modelul asta..? |
#3
Posted 05 July 2015 - 05:18
Probleme cronoce la J-uri, descoperite până acum sunt puține: etrierii de frână vibrează pe glisiere și la interior e plină de greierași.
Eu am din mai una sport touter cu motor de 1.6 aspirat și are aceeași uzură a volanului chiar dacă e îmbrăcat în piele. |
#4
Posted 05 July 2015 - 07:11
De vreo doi ani imi tocesc degetele la un jurnal de bord la un J cu aceeasi motorizare. Ia de citeste in sectiunea dedicata.
|
#5
Posted 05 July 2015 - 07:30
Eu am Astra H. Asta este a 9a vara in care sta parcat afara iar volanul este impecabil. Desi s-a lustruit putin, pielea inca mai are textura, nu e nici lucioasa cum se face la unele masini, nici belita sau altceva. Ocazional volanul a fost protejat de soare, dar nu intotdeauna. In schimb masina nu a fost condusa cu inele.
J-ul din familie e inca tanar, asta fiind a 2a vara. Nu pot sa-ti spun nimic relevant despre el dar din ce am vazut, nu cred ca masina va imbatrani la fel de bine ca H-ul, care dupa aproape 9 ani se prezinta excelent atat tehnic cat si estetic (cu exceptia catorva ciupituri de la pietre). In schimb Jul se conduce mai bine, e mai silentios, mai confortabil, mai stabil in curbe, mai asezat la viteza mare. Edited by underb, 05 July 2015 - 07:28. |
#6
Posted 05 July 2015 - 07:34
#8
Posted 05 July 2015 - 10:14
danX, on 05 iulie 2015 - 07:11, said:
De vreo doi ani imi tocesc degetele la un jurnal de bord la un J cu aceeasi motorizare. Ia de citeste in sectiunea dedicata. Pot sa spun ca m-am ingrijorat putin cu volanul in prima faza si apoi am citit si pe clubopel o gramada de probleme ale utilizatorilor. Am vrut sa aud si parerile voastre |
#10
Posted 06 July 2015 - 16:16
Atentie ca Astra J e o masina grea si cei 95 de caluti muncesc din greu. Cutia e lunga si o sa ia de amestecat pentru o depasire. Altfel consuma putin, e destul de fiabila si consumabilele au preturi decente.
|
|
#11
Posted 08 July 2015 - 20:26
Astazi am luat masina, pentru moment pare destul de ok. Am facut doar cateva zeci de km prin oras.
Ma deranjeaza putin ambreiajul, e posibil sa fie nevoie de un mic reglaj dat fiind faptul ca tine foarte jos. La masina precedenta era totusi o mica zona in care nu tinea si chiar nu era nevoie sa fie calcat complet de fiecare data. Vin de pe Logan 1.4, cred ca 95 cai sunt chiar ok pentru mine pe astra j. ) Voi face un schimb de consumabile acum (filtru aer, polen), uleiul a fost deja schimbat acum 2 luni. Am inteles ca la benzina filtrul de combustibil nu se schimba, la diesel cum se procedeaza? |
#12
Posted 08 July 2015 - 21:07
#13
Posted 08 July 2015 - 21:34
S-o stăpânești sănătos și să faci mii de kilometri fără nicio problemă!
Ambreiajul e hidraulic și nu cred că are reglaj pentru pedală. Ți se pare puțin ciudat acum, la început, pentru că vii de pe Logan dar în timp te vei obișnui și nu vei mai simți diferența. La diesel, filtrul de combustibil e vital. Dacă se trece cu vederea schimbarea lui, se poate ajunge la probleme mari. Eu îl schimb din 5000 în 5000 de km. În mod normal se schimbă la 10.000 de km, în același timp cu uleiul și celelalte filtre. PS: Roagă un moderator să-ți mute topicul la secțiunea "Jurnal de bord" și ține-ne și pe noi la curent cu comportamentul bijuteriei. Edited by ammazon, 08 July 2015 - 21:41. |
#14
Posted 16 July 2015 - 14:26
Hai nici chiar 5000 de km intre schimburi...in carte ce zice?
|
#15
Posted 16 July 2015 - 18:33
În carte scrie 30.000 dar practica arată cel mai des 15.000 la mașinile noi și 10.000 la cele mai vechi. Eu, la actuala, am cartea service și s-a schimbat doar la 15.000 cu ulei GM 5/30.
|
|
#17
Posted 18 July 2015 - 15:41
Salutare baieti,
Raspuns oarecum intarziat dar plin de noutati: Am luat masina, am mers cu ea un drum la mare si inapoi (aprox 1200km). Motorul merge perfect, e stabila si destul de economica. Nu pare sa fi avut vreo problema majora. Acum problemele: Am verificat-o ceva mai amanuntit si am descoperit ca distanta intre panourile frontale este destul de inegala. Capota are spatiul mai mare intr-o parte (langa parbriz) comparativ cu cealalta parte, unul dintre faruri (drept) este ceva mai sus decat aripa (2-3mm), spatiul dintre usa si aripa stanga fata este ceva mai mare sus decat jos (foarte putin sesizabil dar la o privire atenta se observa). Distanta dintre roata stanga fata si aripa stanga este mai mica decat distanta dintre roata dreapta fata si aripa dreapta, ceea ce ma face sa cred ca masina a fost totusi implicata intr-un accident major. Am fost cu ea la reprezentanta Opel, nu si-au dat seama de aceste probleme (probabil ii intereseaza mai degraba banii facuti rapid decat verificarea amanuntita a masinilor), dar mi-au dat istoricul masinii si se pare ca in 2014 a avut o interventie in service la 151000km, asadar km din bord nu sunt reali si au fost dati inapoi de o persoana nepriceputa. Mi-au dat de asemenea o foaie cu diverse caracteristici si acolo spune ca masina are 181000km de la ultima schimbare a filtrului dpf. Asadar e foarte posibil ca masina sa aiba minim 250000 km sau poate 181000km reali in cazul in care este filtrul de fabrica. Nu stiu sa interpretez foarte bine aceste date dar dupa ce am vazut problemele am decis sa o returnez vanzatorului (desigur ca insista in continuare ca masina nu a fost lovita, nu a avut comentarii legate de km din bord). Urmeaza sa imi primesc banii inapoi si sa ma reorientez spre o alta masina. Asadar merita citit acest topic pentru cei care vor sa verifice indeaproape o masina, astept parerile voastre si eventualele recomandari pentru o alta masina in buget 6500 euro (acesta e bugetul maxim, asadar probabil pe la 6000 euro trebuie sa gasesc ceva potrivit, de preferat de data aceasta pe benzina datorita costului mai mic al pieselor). Rog de asemenea un moderator sa schimbe titlul topicului in: Recomandari achizitionare autoturism 6500 euro. Va multumesc ! Edited by twism007, 18 July 2015 - 15:44. |
#18
Posted 18 July 2015 - 16:16
Masina se testeaza in reprezentanta inainte de cumparare, nu dupa. Ai avut noroc ca vanzatorul iti e cunoscut, altfel nu cred ca iti mai vedeai banii. Chiar cu riscul sa faci verificarea pe banii tai si sa nu iei masina, iei o teapa de 150-200 lei, nu una de 6000 Euro...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users