Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Astra J 1.3 cdti ecoflex

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
twism007

twism007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 14.09.2007
Salutare,

De ceva timp sunt in cautarea unei masini si se pare ca astazi am dat de una care la prima vedere pare ok. E vorba de un Opel astra j cu motor diesel 1.3.
Masina are 108000 km momentan si pretul la care mi-a fost oferit este de 6500 euro (vanzatorul este un prieten de familie care se ocupa de vanzare, cumparare masini si in prima faza voia chiar sa o pastreze pentru el).

M-a surprins putin faptul ca volanul este putin tocit, dar m-am uitat si la butoanele geamurilor si schimbatorul de viteze etc si acolo e ok. Ar putea insemna ca are ceva mai multi km sau pur si simplu se intampla mai des la modelul asta..?

Imi puteti spune cam la ce sa ma astept de la aceasta masina? Daca are ceva probleme comune, daca sa ma uit dupa ceva in special la ea care ar putea evidentia vreo problema (o problema necunoscuta de vanzator, in niciun caz ascunsa).

Ma intereseaza cam la ce costuri se ridica intretinerea, cam la ce consum sa ma astept, etc.

Din pacate nu pot oferi un link pt vizualizarea masinii pentru ca nu este la vanzare online.


Multumesc !

#2
testor73

testor73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 19.07.2012

View Posttwism007, on 05 iulie 2015 - 00:48, said:

Sau pur si simplu se intampla mai des la modelul asta..?
Cred ca se intampla la masinile Opel. Am avut doua Opeluri si la ambele volanele parca s-au decojit, aratau oribil s-au rupt chiar si mici bucati din ele si in anumite portiuni se faramitau plus ca s-au dezlipit si de pe scheletul din fier si efectiv se miscau ca pielea pe p.... Tin sa mentionez ca nu erau volane imbracate in piele, erau dintr-un anumit material, habar n-am din ce.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Probleme cronoce la J-uri, descoperite până acum sunt puține: etrierii de frână vibrează pe glisiere și la interior e plină de greierași.
Eu am din mai una sport touter cu motor de 1.6 aspirat și are aceeași uzură a volanului chiar dacă e îmbrăcat în piele.

#4
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
De vreo doi ani imi tocesc degetele la un jurnal de bord la un J cu aceeasi motorizare. Ia de citeste in sectiunea dedicata.

#5
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Eu am Astra H. Asta este a 9a vara in care sta parcat afara iar volanul este impecabil. Desi s-a lustruit putin, pielea inca mai are textura, nu e nici lucioasa cum se face la unele masini, nici belita sau altceva. Ocazional volanul a fost protejat de soare, dar nu intotdeauna. In schimb masina nu a fost condusa cu inele.
J-ul din familie e inca tanar, asta fiind a 2a vara. Nu pot sa-ti spun nimic relevant despre el dar din ce am vazut, nu cred ca masina va imbatrani la fel de bine ca H-ul, care dupa aproape 9 ani se prezinta excelent atat tehnic cat si estetic (cu exceptia catorva ciupituri de la pietre).

In schimb Jul se conduce mai bine, e mai silentios, mai confortabil, mai stabil in curbe, mai asezat la viteza mare.

Edited by underb, 05 July 2015 - 07:28.


#6
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,550
  • Înscris: 08.10.2007

View PostdanX, on 05 iulie 2015 - 07:11, said:

De vreo doi ani imi tocesc degetele la un jurnal de bord la un J cu aceeasi motorizare. Ia de citeste in sectiunea dedicata.

Pune și tu un link pentru că nu e așa greu. Funcția "căutare" nu găsește topicul tău, cred că e ascuns bine...

#7
ChemTeacher

ChemTeacher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,935
  • Înscris: 26.05.2007
http://forum.softped...stra-j-ecoflex/

#8
twism007

twism007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 14.09.2007

View PostdanX, on 05 iulie 2015 - 07:11, said:

De vreo doi ani imi tocesc degetele la un jurnal de bord la un J cu aceeasi motorizare. Ia de citeste in sectiunea dedicata.
Sa stii ca am citit deja tot topicul :)
Pot sa spun ca m-am ingrijorat putin cu volanul in prima faza si apoi am citit si pe clubopel o gramada de probleme ale utilizatorilor. Am vrut sa aud si parerile voastre

#9
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Cred ca merita.

#10
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Atentie ca Astra J e o masina grea si cei 95 de caluti muncesc din greu. Cutia e lunga si o sa ia de amestecat pentru o depasire. Altfel consuma putin, e destul de fiabila si consumabilele au preturi decente.

#11
twism007

twism007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 14.09.2007
Astazi am luat masina, pentru moment pare destul de ok. Am facut doar cateva zeci de km prin oras.
Ma deranjeaza putin ambreiajul, e posibil sa fie nevoie de un mic reglaj dat fiind faptul ca tine foarte jos. La masina precedenta era totusi o mica zona in care nu tinea si chiar nu era nevoie sa fie calcat complet de fiecare data.

Vin de pe Logan 1.4, cred ca 95 cai sunt chiar ok pentru mine pe astra j. :))

Voi face un schimb de consumabile acum (filtru aer, polen), uleiul a fost deja schimbat acum 2 luni. Am inteles ca la benzina filtrul de combustibil nu se schimba, la diesel cum se procedeaza?

#12
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Dacă vii de pe Logan, e normal să ți se para că ambreiajul tine jos. Toate mașinile de la Renault conduse de mine aveau ambreiajul reglat foarte sus, cred că e o constantă  la ei. VAG, Ford, Toyota aveau cam aceleași punct la care ținea ambreiajul .

Edited by Bogdansv1, 08 July 2015 - 21:09.


#13
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,550
  • Înscris: 08.10.2007
S-o stăpânești sănătos și să faci mii de kilometri fără nicio problemă!

Ambreiajul e hidraulic și nu cred că are reglaj pentru pedală. Ți se pare puțin ciudat acum, la început, pentru că vii de pe Logan dar în timp te vei obișnui și nu vei mai simți diferența.
La diesel, filtrul de combustibil e vital. Dacă se trece cu vederea schimbarea lui, se poate ajunge la probleme mari.
Eu îl schimb din 5000 în 5000 de km. În mod normal se schimbă la 10.000 de km, în același timp cu uleiul și celelalte filtre.

PS: Roagă un moderator să-ți mute topicul la secțiunea "Jurnal de bord" și ține-ne și pe noi la curent cu comportamentul bijuteriei.

Edited by ammazon, 08 July 2015 - 21:41.


#14
hexis

hexis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 19.05.2009
Hai nici chiar 5000 de km intre schimburi...in carte ce zice?

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
În carte scrie 30.000 dar practica arată cel mai des 15.000 la mașinile noi și 10.000 la cele mai vechi. Eu, la actuala, am cartea service și s-a schimbat doar la 15.000 cu ulei GM 5/30.

#16
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
15k/ 30k cu uleiuri longlife
10k cu uleiuri normale

#17
twism007

twism007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 14.09.2007
Salutare baieti,

Raspuns oarecum intarziat dar plin de noutati:

Am luat masina, am mers cu ea un drum la mare si inapoi (aprox 1200km). Motorul merge perfect, e stabila si destul de economica. Nu pare sa fi avut vreo problema majora.

Acum problemele: Am verificat-o ceva mai amanuntit si am descoperit ca distanta intre panourile frontale este destul de inegala. Capota are spatiul mai mare intr-o parte (langa parbriz) comparativ cu cealalta parte, unul dintre faruri (drept) este ceva mai sus decat aripa (2-3mm), spatiul dintre usa si aripa stanga fata este ceva mai mare sus decat jos (foarte putin sesizabil dar la o privire atenta se observa).
Distanta dintre roata stanga fata si aripa stanga este mai mica decat distanta dintre roata dreapta fata si aripa dreapta, ceea ce ma face sa cred ca masina a fost totusi implicata intr-un accident major.

Am fost cu ea la reprezentanta Opel, nu si-au dat seama de aceste probleme (probabil ii intereseaza mai degraba banii facuti rapid decat verificarea amanuntita a masinilor), dar mi-au dat istoricul masinii si se pare ca in 2014 a avut o interventie in service la 151000km, asadar km din bord nu sunt reali si au fost dati inapoi de o persoana nepriceputa. Mi-au dat de asemenea o foaie cu diverse caracteristici si acolo spune ca masina are 181000km de la ultima schimbare a filtrului dpf. Asadar e foarte posibil ca masina sa aiba minim 250000 km sau poate 181000km reali in cazul in care este filtrul de fabrica. Nu stiu sa interpretez foarte bine aceste date dar dupa ce am vazut problemele am decis sa o returnez vanzatorului (desigur ca insista in continuare ca masina nu a fost lovita, nu a avut comentarii legate de km din bord).

Urmeaza sa imi primesc banii inapoi si sa ma reorientez spre o alta masina. Asadar merita citit acest topic pentru cei care vor sa verifice indeaproape o masina, astept parerile voastre si eventualele recomandari pentru o alta masina in buget 6500 euro (acesta e bugetul maxim, asadar probabil pe la 6000 euro trebuie sa gasesc ceva potrivit, de preferat de data aceasta pe benzina datorita costului mai mic al pieselor).

Rog de asemenea un moderator sa schimbe titlul topicului in: Recomandari achizitionare autoturism 6500 euro.

Va multumesc !

Edited by twism007, 18 July 2015 - 15:44.


#18
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Masina se testeaza in reprezentanta inainte de cumparare, nu dupa. Ai avut noroc ca vanzatorul iti e cunoscut, altfel nu cred ca iti mai vedeai banii. Chiar cu riscul sa faci verificarea pe banii tai si sa nu iei masina, iei o teapa de 150-200 lei, nu una de 6000 Euro...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate