Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

Lada Niva

- - - - -
  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#289
hikari

hikari

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.06.2008
Buna!
Probabil ca s-a mai scris pe aici, dar cum nu prea avem timp sa parcurgem post cu post, iti fac un rezumat rapidȘ
- masina are tractiune 4x4 permanent, nu e decuplabila ca la SUV-uri sau la cross-over-e
- in afara de schimbatorul de viteze mai exista alte 2 manete: prima dinspre schimbator este reductorul si are 3 pozitii: in spate - pozitia de mers normala, la mijloc - un fel de punct zero in care nu se mai intampla nimic, nu poti sa mai urnesti masina orice ai face si o pozitie in fata care face ca rotile sa se invarta mai eficient (cam ca la pinioanele de la bicicleta cand le pui pe mare). Reductorul se foloseste atat la urcarea cat si la coborarea pantelor dificile sau in zonele noroiase, unde e nevoie de o tractiune puternica. A doua maneta este mai mica si reprezinta zavorul diferentialului. Ea se impinge numai cand conditiile sunt extrem de dificile (noroi mare, zapada, in general intepenire undeva) iar litera de lege:rotile nu au voie sa fie virate. Volanul se tine drept pana la depasirea segmentului dificil, dupa care maneta se readuce in pozitia initiala. Personal nu l-am folosit decat de vreo 2 ori si imi aduc aminte ca prima data nu reuseam neam sa misc maneta din pozitia ei pentru ca intepenise de nefunctionare (l-am chemat pe tata si el a reusit sa il impinga), oricum nici prea multa forta nu e buna, mai bine o tzara de judecata inainte :). Ce nu pot sa imi amintesc e pozitia reductorului atunci cand zavoresti diferentialul: reductorul trebuie pus pe greu si zavorat diferentialul sau reductorul ramane in pozitia lui obisnuita? Poate cineva de pe aici stie mai bine...In orice caz, atunci cand actionezi maneta diff-ului, pe bord se aprinde o iconita cu o chestie ca niste coarne de bicicleta (sau cel putin asta mi-au inspirat mie :)) )
Atentie! Manetele se actioneaza numai cu masina stationand, niciodata in miscare pentru ca e jale mare, se distruge cutia de viteze! Se opreste masina, se scoate din viteza, se cupleaza maneta necesara,apoi se baga din nou viteza intai. Cu reductorul pus se poate merge si cu a doua, cu a treia cam seamana a prostie, ca de obicei acolo unde

Edited by hikari, 27 September 2008 - 20:19.


#290
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008
Despre Lada Niva Montana (aia care apare acum pe site-ul Lada, cu 9000 de euro) ce parere aveti ? Merita cumparata? Mie mi-ar trebui ca sa merg cu ea la serviciu (pe ultima bucata de drum e neasfaltat, doar pietris) si in week-end - undeva pe centura bucurestiului, unde vreau sa-mi fac o casa. Am inteles ca la Niva se pot comanda, ca optionale, instalatie GPL si instalatie de aer conditionat.

#291
Barboso

Barboso

    Satir bãtrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Am condus una, aproape noua, cam 500 de km, din pacate doar prin oras, unde, sincer sa fiu, singurul lucru care mi-a placut la ea a fost felul in care ma puteam urca pe orice bordura, fara s-o mai harsai pe dedesupt, cum se intampla frecvent la masina mea; in schimb cred ca este o placere sa iesi cu ea in offroad...

#292
cabina23

cabina23

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2008
salut! am cumparat o lada niva de vreo cateva luni de la ROMAUTO din AFUMATI. cu banii jos, a venit masina, si am ales sa pun pe ea aer conditionat care a mai costat 1500 euro.
problemele sunt: aerul conditionat nu are absolut nici o treaba,este la fel ca pe ventilator simplu cand il cuplez, face o mini briza.......
la revizia de 3000, eu nu am stiut faptul ca defapt este intre 2000 si 3000km, si am depasit cu 200 km ,3000.
inainte sa merg la revizie, am sunat pentru programare si le-am explicat problema, ca am 3200km.
au zis ca nu e nici o problema, ca se rezolva.
ajung la service cu masina, le mai spun o data ca am 3200km si ca am vb la tel inainte, ei spun ca este ok, si ce sa vezi: cand ma duc sa platesc, ma uit pe factura si vad ca broasca de la spate, sau inchizatoarea de la porbagaj era de plata.
intreb ca omul daca nu trebuia sa fie grais, in garantie, si surpriza: imi spune ca nu mai am garantie ca a fost anulata deoarece am depasit cu 200 km termenul!!!!!
eu mai am si un Subaru Forester si la ala am posibilitatea sa depasesc cu 1000km termenul!!!!!!
aoricum lada niva nu mai e ce a fost.
pe mine, unu ma dezamagit..
stiam de la inceput ce cumpar, si nu am pretentia la confort si design si zgomote, dar maneta de la schimbatorul de viteze sa rupt, martorul de check engine sta aprins de cand am luat-o, etc.........
oricum masina e ff buna prin paduri si pe ste tot pe unde dabia poti merge cu piciorul
am testato si e ff buna .
dar, daca vreti sa va luati, oricum nu de la ROMAUTO din AFUMATI CA SUNT NISTE JEPCARI NESIMTITI.
CAM ATAT AM DE SPUS.
ACUM AM5000KM CU EA SI FACE CA DRACU................

#293
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 cabina23, on Nov 7 2008, 09:59, said:

salut! am cumparat o lada niva de vreo cateva luni de la ROMAUTO din AFUMATI. cu banii jos, a venit masina, si am ales sa pun pe ea aer conditionat care a mai costat 1500 euro.
problemele sunt: aerul conditionat nu are absolut nici o treaba,este la fel ca pe ventilator simplu cand il cuplez, face o mini briza.......
la revizia de 3000, eu nu am stiut faptul ca defapt este intre 2000 si 3000km, si am depasit cu 200 km ,3000.
...
imi spune ca nu mai am garantie ca a fost anulata deoarece am depasit cu 200 km termenul!!!!!
...
oricum masina e ff buna prin paduri si pe ste tot pe unde dabia poti merge cu piciorul
am testato si e ff buna .
dar, daca vreti sa va luati, oricum nu de la ROMAUTO din AFUMATI CA SUNT NISTE JEPCARI NESIMTITI.
...

stai linistit ca si la alte firme fac fite. eu cu reno' i-am intrebat ce se intimpla daca dupa drumul pe care il aveam de facut depasesc 15,000 cu circa 200km. au inceput sa spuna ca sa vedem, ca ar trebui facuta inainte, adica sa sar cu ciubucul. urmarea? mi-am bagat picioarele in garantia lor de 1.5 ani si am schimbat uleiul la serviceul (neautorizat de ei) unde il stiu pe patron. masina e ok si la 85,000 fara genialitatea lor...

ce imi place (ma mira) e ca niva nu se devalorizeaza ca alte masini. vezi pe mobile.de nive de 10 ani, gaurite de rugina, cu pret peste 5000 euro...  :confuzzled:

Edited by H725, 07 November 2008 - 10:30.


#294
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008

 cabina23, on Nov 7 2008, 09:59, said:

salut! am cumparat o lada niva de vreo cateva luni de la ROMAUTO din AFUMATI. cu banii jos, a venit masina, si am ales sa pun pe ea aer conditionat care a mai costat 1500 euro.
problemele sunt: aerul conditionat nu are absolut nici o treaba,este la fel ca pe ventilator simplu cand il cuplez, face o mini briza.......
la revizia de 3000, eu nu am stiut faptul ca defapt este intre 2000 si 3000km, si am depasit cu 200 km ,3000.
inainte sa merg la revizie, am sunat pentru programare si le-am explicat problema, ca am 3200km.
au zis ca nu e nici o problema, ca se rezolva.
ajung la service cu masina, le mai spun o data ca am 3200km si ca am vb la tel inainte, ei spun ca este ok, si ce sa vezi: cand ma duc sa platesc, ma uit pe factura si vad ca broasca de la spate, sau inchizatoarea de la porbagaj era de plata.
intreb ca omul daca nu trebuia sa fie grais, in garantie, si surpriza: imi spune ca nu mai am garantie ca a fost anulata deoarece am depasit cu 200 km termenul!!!!!
eu mai am si un Subaru Forester si la ala am posibilitatea sa depasesc cu 1000km termenul!!!!!!
aoricum lada niva nu mai e ce a fost.
pe mine, unu ma dezamagit..
stiam de la inceput ce cumpar, si nu am pretentia la confort si design si zgomote, dar maneta de la schimbatorul de viteze sa rupt, martorul de check engine sta aprins de cand am luat-o, etc.........
oricum masina e ff buna prin paduri si pe ste tot pe unde dabia poti merge cu piciorul
am testato si e ff buna .
dar, daca vreti sa va luati, oricum nu de la ROMAUTO din AFUMATI CA SUNT NISTE JEPCARI NESIMTITI.
CAM ATAT AM DE SPUS.
ACUM AM5000KM CU EA SI FACE CA DRACU................

Da, am vazut ca sunt mai multi dealeri LADA. O sa-i evit pe cei din Afumati, daca spui tu.
Inteleg ca aer conditionat n-are rost sa pun pe ea. Dar instalatie GPL? Ai pus asa ceva?
Si in alta ordine de idei, cam cat iti consuma masina? Mai ales in oras ma intereseaza... ;)

 H725, on Nov 7 2008, 10:29, said:

stai linistit ca si la alte firme fac fite. eu cu reno' i-am intrebat ce se intimpla daca dupa drumul pe care il aveam de facut depasesc 15,000 cu circa 200km. au inceput sa spuna ca sa vedem, ca ar trebui facuta inainte, adica sa sar cu ciubucul. urmarea? mi-am bagat picioarele in garantia lor de 1.5 ani si am schimbat uleiul la serviceul (neautorizat de ei) unde il stiu pe patron. masina e ok si la 85,000 fara genialitatea lor...

ce imi place (ma mira) e ca niva nu se devalorizeaza ca alte masini. vezi pe mobile.de nive de 10 ani, gaurite de rugina, cu pret peste 5000 euro...  :confuzzled:

Pai nu e prost cine cere banii astia, e prost cine ii da ! :)
Chiar o masina veche de zece ani nu mi-as lua niciodata. Poate doar sa fie ceva minunat, cum e Volga aia veche, M21 parca ii zice. Asta mi-as lua si veche, daca as gasi in stare de functionare.

#295
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006
:worthy:  stie cineva o sursa de unde sa facem rost de o servodirectie?(hidraulica )? ,toate vin echipate de 2 ani cu asa ceva !
ma lasa ambreiajullll!! cine aschimbat la 1,7 i? motorul sau cutia se dau jos?
sau amandoua? :P

#296
hikari

hikari

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 29.06.2008
teddy, noi am schimbat discul de ambreiaj de doua ori de bune ce sunt...de fapt de 3 ori pentru ca a doua oara, discul montat de ei (nou nout din cutie, cu holograma de origine si tot dichisul) a sucombat dupa juma de metru de rulaj prin hala service-ului! Prima operatiune de schimbare a facut-o tata la un service undeva prin Militari, a doua am facut-o la Surdu la Afumati si la asta am asistat si eu...e munca de sisif ce e drept, se dau jos cutia de viteze si inca ceva de pe dedesubt (nu cred ca motorul), a durat cam juma de zi toata operatiunea, cu reeditarea de care am pomenit mai sus...Vad ca discul asta momentan nu face figuri, dar e drept ca intre timp a invatat si sotul meu sa o conduca mai cu talent :D ( Lada Niva nu prea e pentru incepatori, ori stii sa misti masina cu gratie din loc fara sa o bruschezi, ori o faci praf, ca o fi ea tanc dar e tanc la caroserie...).

cabina23, si la noi, ledul de check engine a fost aprins de cand am luat masina si dealerul ne-a spus foarte nonsalant sa scoatem bornele de la baterie ca sa dam reset, insa  la prima curba mai dura, ledul se aprinde din nou :)) in Afumati au conectat-o la computer si au spus ca pb ar fi undeva la consumul la relanti sau ceva de genul asta, si ca s-ar rezolva numai prin rescrierea softului computerasului aluia sau inlocuirea lui cu totul, dar asta nu o pot face decat cei de la Bosch Car Service si e posibil sa coste vreo 40 mil, asa incat am lasat-o, evident, balta...atata timp cat masina merge....totul e ok
Zgomote a facut pana pe undeva pe la vreo 8000 km...zbarnaia ceva pe la cardan, cam sub scaunul din dreapta..am fost cu ea la service-ul in care aveam eu incredere si inginerul de acolo mi-a spus ca zonganeala e data de niste aripioare care apara niste puncte de sudura de pe la cardane si ca daca scoate aripioarele dispare zgomotul..Normal ca am pastrat aripioarele si zgomotul ca daca erau puse acolo, or fi avut ele vreun scop...Undeva spre 10000 km, dupa cum am spus, zgomotul a disparut brusc si masina se comporta perfect normal (adica face numai ca tractorul dar nu si zongane pe dedesubt). Cu garantia, evident ca e gogoasa, eu m-am intors dupa prima saptamana ca imi curgea rezervorul pentru lichidul de spalat parbrizul (era spart in prima jumatate, deci se manifesta numai cand era plin, ei mi-l dadusera aproape gol) si mi-au spus candizi ca nu am garantie la bidonas, deci ma costa 500 mii... Am ras si le-am platit, ce era sa fac??
La fel cum am suras si cand te-ai gasit sa compari Subaru Forester cu Lada Niva....si dealerii lor...ha-ha!
Fruntea sus, nu fii dezamagit, masina e buna pentru off road...bate tot ce se face la ora actuala! dar numai off road!!!iti poate arata locuri minunate, crede-ma!

negociator, cred ca gpl ar putea fi o optiune inteligenta...consumul de benzina pe oras sta cam undeva pe la 10-11, cand masina e noua, poate si mai mult...evident ca depinde si cum o conduci, bla-bla...Daca ai casa in constructie,merita sa iti iei Lada, saracuta de ea cara orice...am carat cu ea plasa de gard, saci de ciment, praf de marmura, tevi pentru gard, mobila....nu se plange, nu zice nici pas...daca esti super destept ii pui carlig si iti iei si o remorca si atunci totul va fi f f happy! Daca nu, te multumesti cu un portbagaj modelul clasic (alea cu cadru patrat, din fier, de pe vremurile de demult). Drept bonus, e posibil sa fie utila si sa intinzi fierul beton cand trebuie sa il descolacesti :P, asta daca montezi carligul...

Edited by hikari, 15 November 2008 - 21:27.


#297
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 29.08.2006

 gusteru, on Jan 25 2007, 18:44, said:

deci, citi cm are in diametru, aia 16 inch stiu eu sa-i transform, dar ce e cu 75, asta nu pricep.eu am luat-o cu 205/70R15 si bate pasul pe loc. cum nu am genti pe 16 trebuie sa gasesc ceva pe 15 dar trebuie sa stiu ce diametru au originalele ca numai dupa ce scrie pe anvelope nu ajung departe

saluti

de exemplu: 205/70R15 inseamna:

205mm latime roata
70% din latimea rotii este "talonul", "carnea", adica distanta de la buza jantei pina ala calea de rulare a cauciucului (grosimea/inaltimea cauciucului).
15- diametrul in inchi al jantei.

ptr calculat dimensiuni roti folositi cu incredere:
http://www.miata.net...e/tirecalc.html  (alegeti sistemul metric ca sa va dea dimensiunea in mm)

Ptr roata ta de 205/70R15, diametrul rotii este de 668 mm

Oricum in manualul de reparatie al Lada 1700 se specifica dimensiunea standard al rotii: radial (sistemul clasic cunoscut de noi) 175/80/R16 sau 175x406 in sistem cross-ply (diamentrul rotii: 686.4mm deci mai mare decit ce ai tu). Vezi captura din manual:
Attached File  Niva_tyres.JPG   77.22K   63 downloads

Tu avind roata mai mica ar trebui sa fie mai "sprintena' la demaraj daca se poate spune asa ceva despre Niva, dar viteza maxima mai scazuta.

Daca are cineva nevoie de manuale de reparatie si alte documentatii de Niva spuneti. Eu momentan sunt la faza de documentare, si incerc sa o conving pe nevasta ca are nevoie mare de o Niv(e)a   B)

poate pe la toamna pot sa vin si eu la o intalnire cu voi...pina atunci... citesc documentatii...
apropo...La multi ani!

#298
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006

 negociator, on Nov 7 2008, 17:34, said:

Chiar o masina veche de zece ani nu mi-as lua niciodata. Poate doar sa fie ceva minunat, cum e Volga aia veche, M21 parca ii zice. Asta mi-as lua si veche, daca as gasi in stare de functionare.


Depinde pentru ce o iei. Daca o iei ca masina de utilizare zilnica, nu prea merita. Dar daca o iei din pasiune pentru offroad, penru iesiri prin paduri in weekend, pentru tarsait din pasiune, e cea mai buna optiune o masina de-asta, mai veche.

#299
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006
LA MULTI ANI!!!  Am marea rugaminte catre administratorul acestui forum sa incerce sa i ,,tempereze "pe cei ce nu detin aceasta masina in as da cu parerea despre ea  :)  multumesc ! :)

Attached Files



#300
bgd1980

bgd1980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.01.2009
Salut lume !! La multi ani !!
  Am si eu pe mana o NIVA e noua din Iunie 2008 ,injectie,euro4,servodir fara AC('dealeru era prea serios  :puke: ').
   Masina are 14800 km in momentu de fata , si maine ma pregatesc sa o duc in service ca de vreo saptamana ma doare capu , a inceput sa patineze ambreajul,acu nu stiu de unde se trage buba asta ori oi fi plesnito mai tare pe dedesupt ori am fortato din pedala prea tare e in garantie se face ea   :lol: .Bine mai sunt si niste chichite,tumbe si maruntisuri de strans pe la ea gen scaunul dreapta sa rupt si maneru de deschidere porbagaj ,de la atatea socuri si baltoci nu mai lucreaza temporizatorul la stergator,scutu trebuie indreptat, astea mi se par normale ca masina a mers peste 60% pe drumuri de camp si nu numai prin aratura si alte....  
   Sa va zic de consum ..... mmm nu prea ma interesat masina e de firma si bag benzina cand se aprinde becu (cam des recunosc :D ).
In rest sunt foarte multumit de masina , probleme bucse,pivotaraie,rulmeni chesti din astea nu are nu bate nu clampane nimic inafara de scut care trebe prins mai bine, cand am facut revizia la 10 000 mi-au zis cei de la reprezentanta ca nu sunt probleme cu ea si eu fiind toma necredinciosu am mers la un nene mester care are un service cu statie itp si a frecato baiatu ala de la itp pe la aparatele lor si nu a avut nimic deci e ok !

  Mai am o problema , sau asa cred eu ca e o problema ! cand vreau sa blochez diferentialu ma cam dau de 3 ori peste cap si fac si 5 matani pana se misca maneta aia ! Am incercat pe inca 2 nive si doar la una din ele mergea la fel de grec ca la mine !!
Stie cineva ceva de chestia asta ??
  
va urez multa distractie cu NIVELE ..................    :thumbup:


#301
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,728
  • Înscris: 03.12.2005
Apreciez metoda originala de a face reclama, dar fa bine si scoate pana maine dimineata poza cu masina si datele comerciale de pe ea. O poti inlocui cu orice alta poza, cat timp nu se vad nume, mailuri si nr de telefon. Ok?

#302
bgd1980

bgd1980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.01.2009
Imi cer scuze Sebulbus ,nu a fost cu intentie . Nici nu m-am gandit sa fac reclama !
Am dat delete la poza sper ca nu mai apare !

#303
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006

 bgd1980, on Jan 8 2009, 20:54, said:

Salut lume !! La multi ani !!
  Am si eu pe mana o NIVA e noua din Iunie 2008 ,injectie,euro4,servodir fara AC('dealeru era prea serios  :puke: ').
   Masina are 14800 km in momentu de fata , si maine ma pregatesc sa o duc in service ca de vreo saptamana ma doare capu , a inceput sa patineze ambreajul,acu nu stiu de unde se trage buba asta ori oi fi plesnito mai tare pe dedesupt ori am fortato din pedala prea tare e in garantie se face ea   :lol: .Bine mai sunt si niste chichite,tumbe si maruntisuri de strans pe la ea gen scaunul dreapta sa rupt si maneru de deschidere porbagaj ,de la atatea socuri si baltoci nu mai lucreaza temporizatorul la stergator,scutu trebuie indreptat, astea mi se par normale ca masina a mers peste 60% pe drumuri de camp si nu numai prin aratura si alte....  
   Sa va zic de consum ..... mmm nu prea ma interesat masina e de firma si bag benzina cand se aprinde becu (cam des recunosc :D ).
In rest sunt foarte multumit de masina , probleme bucse,pivotaraie,rulmeni chesti din astea nu are nu bate nu clampane nimic inafara de scut care trebe prins mai bine, cand am facut revizia la 10 000 mi-au zis cei de la reprezentanta ca nu sunt probleme cu ea si eu fiind toma necredinciosu am mers la un nene mester care are un service cu statie itp si a frecato baiatu ala de la itp pe la aparatele lor si nu a avut nimic deci e ok !

  Mai am o problema , sau asa cred eu ca e o problema ! cand vreau sa blochez diferentialu ma cam dau de 3 ori peste cap si fac si 5 matani pana se misca maneta aia ! Am incercat pe inca 2 nive si doar la una din ele mergea la fel de grec ca la mine !!
Stie cineva ceva de chestia asta ??
  
va urez multa distractie cu NIVELE ..................    :thumbup:
IMG_6377.jpg
salut!   ai folosit diferentialul cu rotzile bracate ! de cate ori scapi de o faci de atatea ori se acutizeaza problema!
ruleaza mai mult cu el ba cuplat ba decuplat si si revine (pe distante mici ) , cel putin la mine a mers asta !

#304
bgd1980

bgd1980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.01.2009
Merci teddy16 , am sa incerc , de fapt si baieti pe la service mi-au zis sa il folosesc mai des ca trebuie sa isi dea drumul .
Si cu ambreajul , au mai reglat cei de la service si nu mai patineaza acum , da pedala "tine" undeva mai jos , ei au zis ca daca mai face figuri schimba kitu de ambreaj .  ^_^

#305
craiova13abc

craiova13abc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.01.2009

 bgd1980, on Jan 8 2009, 20:54, said:

Salut lume !! La multi ani !!
  Am si eu pe mana o NIVA e noua din Iunie 2008 ,injectie,euro4,servodir fara AC('dealeru era prea serios  :puke: ').
   Masina are 14800 km in momentu de fata , si maine ma pregatesc sa o duc in service ca de vreo saptamana ma doare capu , a inceput sa patineze ambreajul,acu nu stiu de unde se trage buba asta ori oi fi plesnito mai tare pe dedesupt ori am fortato din pedala prea tare e in garantie se face ea   :lol: .Bine mai sunt si niste chichite,tumbe si maruntisuri de strans pe la ea gen scaunul dreapta sa rupt si maneru de deschidere porbagaj ,de la atatea socuri si baltoci nu mai lucreaza temporizatorul la stergator,scutu trebuie indreptat, astea mi se par normale ca masina a mers peste 60% pe drumuri de camp si nu numai prin aratura si alte....  
   Sa va zic de consum ..... mmm nu prea ma interesat masina e de firma si bag benzina cand se aprinde becu (cam des recunosc :D ).
In rest sunt foarte multumit de masina , probleme bucse,pivotaraie,rulmeni chesti din astea nu are nu bate nu clampane nimic inafara de scut care trebe prins mai bine, cand am facut revizia la 10 000 mi-au zis cei de la reprezentanta ca nu sunt probleme cu ea si eu fiind toma necredinciosu am mers la un nene mester care are un service cu statie itp si a frecato baiatu ala de la itp pe la aparatele lor si nu a avut nimic deci e ok !

  Mai am o problema , sau asa cred eu ca e o problema ! cand vreau sa blochez diferentialu ma cam dau de 3 ori peste cap si fac si 5 matani pana se misca maneta aia ! Am incercat pe inca 2 nive si doar la una din ele mergea la fel de grec ca la mine !!
Stie cineva ceva de chestia asta ??
  
va urez multa distractie cu NIVELE ..................    :thumbup:
IMG_6377.jpg
Sa blochezi diferentialu incearca in prealabil sa dai inapoi citva metri, sfatul meu este sal folosesti mai rar, te poti ajuta cu reductorul si inertia mai bine .Apropo contrar la ce se spune nu cupla reductorul in mers ,opreste intii crede-ma e mai bine

#306
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006

 craiova13abc, on Jan 19 2009, 19:39, said:

Sa blochezi diferentialu incearca in prealabil sa dai inapoi citva metri, sfatul meu este sal folosesti mai rar, te poti ajuta cu reductorul si inertia mai bine .Apropo contrar la ce se spune nu cupla reductorul in mers ,opreste intii crede-ma e mai bine

nu vreau sa intru in polemici ,dar totusi ..dac tot nu folosim scoatem punem un capac in loc de levier ,castigam spatiu si imbatranim ambreiaje !(care fie vrb intre noi dupa 85 cam slabe la niva),lasa omu sa foloseasca ..crapa ,invatza, piese ieftine ,desface, repara ,ca i niva nu i avion nu? asa facem toti dara ! daca aveam bani de mai mult nu ne durea capu ! :P  :OK:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate