Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sfat cumparare masina

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
popaandras3

popaandras3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 15.04.2015
Buna,

Sunt destul de indecis in ceace vreau. As vrea ceva fiabil, costuri de intretinere mici, dar totusi sa aibe 4/5 usi, ceva loc si in porbagaj.

Avand in vedere ca sunt student, mi-e teama mai ales la fiabilitate si intretinere.

Am pus masinile in doua categorii din care vreau sa vad ce as alege si ce este parerea voastra.

Categoria 1: Masini mai vechi (max 1000-1200 eur)

Opel Corsa B

Daewoo Cielo

Opel Astra F

Volkswagen POLO 6N

Volkswagen GOLF III

Nissan Micra K11

Honda Civic


Categoria 2: Masini mai noi(max 2000-2200 eur)

Opel Corsa C

Hyundai Getz

Opel Astra G

Volkswagen POLO 6N2

Volkswagen Golf IV

Ford KA

Ford Focus I

Ford Fiesta (2002-2003)

Toyota Yaris

Skoda Fabia

Dacia Logan I (2005-2008)


Astea ar fi masinile ca optiuni. Nu vreau motorizare mai mare de 1.4 sau maxim 1.6. Am pus si japoneze pentru ca dupa cate am citit sunt foarte fiabile dar cu piese scumpe(care ar fi schimbate rart) As cere pareri despre aceste masini(orice informatie). Costuri intretinere, parer,experiente, sfaturi.

Cum am precizat as dori din lista masina cea mai fiabila si cu cel mai mic cost de intretinere.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

O zi buna!

#2
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627