Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sfatuire cumparare masina S-H - Germania

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007
Salutare!

Unii poate ma stiu din topicul meu anterior in care vroiam sfaturi legate de Megane RS sau Mazda MX5.

Dupa ce m-am mai documentat, dumerit si sfatuit cu membrii ai acestui forum, am ajuns sa realizez ca e mai bine sa ma uit la un BMW 2nd hand !

Asa ca intr-un topic fresh, voi prezenta ce vreau - si voi primi cu bratele deschise orice critici de la voi - cei care stiti mult mai multe ca mine in materie de masini (am detinut doar o Solenza si Renault Megane 3 2010).

Vreau ceva de zi cu zi, "sporty" si frumos de condus pana in 25 000 S-H - Germania. Sa nu fie mai veche de 2013 si mai mult de 50 000 km pentru un resale value bun. Evident voi stiti mai multe si daca considerati ca sunt modele de 2011 si 2012 relevante, sunt bine venite.


Ma uitam la un 320d clasic, cu TRAPA - dar depaseste bugetul - sper sa o pot negocia la 25k.
http://www.mobile.de.../210363138.html
Ce parere aveti? Alternativ, ar fi un model si mai clasic fara trapa, la un pret mai mic: http://www.mobile.de.../207449815.html
E mare scofala trapa aceea?

Mai este si acest model 328i coupe care aparent la 240 cai are un motor de 3 litri - asa scrie pe mobile.de . Eu stiam ca nu depaseste 2 litri un asemenea motor .
Este o greseala? Nu as cumpara ceva peste 2 litri din cauza taxelor etc. In schimb masina arata sportiv, cu trapa si "display". Am mai vazut alte modele coupe cu casetefon cu display de nokia 3310.
Aceasta masina este ieftina fata de alte modele asemanatoare si sunt curios daca este o samsareala mare si pierd vremea?
http://www.mobile.de.../208438834.html

Ar mai fi si un bmw 328i normala, ca acesta de mai jos. Cum de este mai ieftin ca un 320 cu 184 cai? Este si acest model dubios?
http://www.mobile.de.../210264514.html

Sunt constient ca de la un Megane 3 cu 110 cai, un bmw din 2013 cu 184 ar fi racheta.
Merita compromisul de a merge pe una cu 245 cai?

Intuitia imi spune sa iau un seria 3 clasic cu 184 cai, 2013, nu mai mult de 50000km, pana in 23 000 euro si sa aiba si Trapa.
Review-urile urla ca Seria 320 din 2013 este slabuta si este pentru cei care vor sa aiba si ei BMW si cum ca ar fi o versiune parlita a adevaratului Seria 3 care este 328-ul.
Voi ce parere aveti?

Multumesc anticipat!

Edited by flashvlad, 30 June 2015 - 17:44.


#2
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,759
  • Înscris: 15.04.2012
De ce nu teuiti la Mercedes C Klasse, in bani astia iti iei un avion in adevaratul sens al cuvantului.......avion pe 4 roti!

#3
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
Ia BMW si o sa te feresti de mine sa nu zgarai masina de fordul ka din 2002
Cat despre mii de cai putere eu tot nu inteleg la ce folosesc doar daca faci liniute sau alte dealea
In oras to fordul ka pleaca primul de la stop si tot fordul ka are prioritate deoarece nimeni nu se risca sa se loveasca de un jeg de Ford
In afara ce faci cu 300 de cai faci si cu 100
In concluzie as cauta sa cumpar mai multa masina decat mai multi cai
Ia un e sau c class si vei fi boier , dac va fi si benzina si automata, super boier

Sau daca chiar vrei sa vezi bmw sub capota ia un mini si e bun si in oras si in afara si mai ai si garantie

#4
Bingo

Bingo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,454
  • Înscris: 13.04.2006
Concluzia ; Ford K , nenica !!!!

#5
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Tractiune spate = problem uneori.
La banii tai eu as lua un A4. E mai bine lucrat ca BMWul si ceva mai spatios. Si as cauta un quattro cu AC. Trapa....nu o vad prea importanta.

#6
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Tractiunea spate nu e o problema ci un atu mai ales ca vrea ceva cat de cat sportiv.Referitor la trapa fiecare cu piticii si placerile lui.Eu il inteleg; a plecat initial de la decapotabila, e normal sa vrea macar trapa panoramica.
Vrei maxim de confort mergi pe Mercedes, vrei condus dinamic alegi BMW.
Cat priveste Ford Ka doar sa plece pe rosu si sa  taie fata ca sa ramana in frunte cativa zeci de metri pana gaseste ala o gaura sa-l dribleze.
Totusi BMW, Mercedes si Audi care desi sunt masini foarte bune, sunt masini fumate in general de cocalari si oameni de nimic si fiind foarte multe te cufunzi in multimea rau famata.
Mult mai bine ti-ar sta intr-un Mustang varianta cu motorul mic ecoBoost(daca tot te plangi de taxe si alte cele) si aia crede-ma ca e masina dupa care intoarce lumea capul si ofera si condus dinamic.Sunt totusi 310HP chiar daca sunt din 2.3L si RWD  face toti banii.

Edited by geo123, 30 June 2015 - 22:37.


#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postmufasa, on 30 iunie 2015 - 20:39, said:

Tractiune spate = problem uneori.
La banii tai eu as lua un A4. E mai bine lucrat ca BMWul si ceva mai spatios. Si as cauta un quattro cu AC. Trapa....nu o vad prea importanta.
Tractiune spate = nento problem pentru ca de vreo 20 de ani masinile cu tractiune spate sunt 50/50% greutate pe punti.
Quattro inseamna de fapt 90% tractiune fata si 10% spate, ceea ce e Posted Image  pentru o masina premium.

#8
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Intr-adevar  90% din masinile de strada si nu numai(sunt destule SUV-uri doar cu numele) cu 4x4 sunt niste basini din punct de vedere a transmisiei.E ridicol ca in 2015 sa nu poti convinge o masina de strada 4x4 sa mearga in 4x2 si ce punte sa traga in 4x2, ce raport de tractiune sa fie intre punti in regim 4x4 si sa poti bloca la nevoie toate cele 3 diferentiale.cate unul si pe rand; sa nu mai zic ca in unele cazuri e util si un reductor sau garda la sol variabila sa poti s-o salti din pierne cand intri prin zapada mare, gropi si alte drumuri mai grele.
Idem si cu sistemele electronice de asistenta care nu se pot dezactiva la nevoie sau nu se pot dezactiva decat o parte din ele si nu te lasa sa faci ce vrei cu masina cand iti taie capul.

#9
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007
Mi-a trecut prin cap nu Ford mustang, dar ceva asemanator - un Dodge Charger.
Dupa care m-am gandit ca desi clar e mai faina o masina de genul acesta, nu este totul SCUMP pe masinile astea rare muscle car?
Lafel si Chevrolet Camaro - e fain dar este scump asa in general.

Imi plac aceste muscle car dar cred ca ar fi un pic prea opulente si nu m-as potrivi intr=o asemenea masina.
Am decis sa fac compromis si sa combin sportivitatea cu confortul.

Parca aceste muscle cars nu are oferi confort - si un RWD ar fi ceva prea mult pentru mine.
Garda joasa iar ar fi o problema.

Edited by flashvlad, 30 June 2015 - 23:30.


#10
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Nu stiu cat de fiabil in timp  se va dovedi acest ecoboost care e destul de fortat dar restul americanelor cu motoare mari mai ales cele cu HEMI sunt indestructibile.Fiabilitate si rezestenta la abuz ca la masinile astea nu ai sa vezi la niciunile.
Contrar parerii multor de aici precum ca americanii nu stiu sa faca masini pot spune ca, chiar stiu sa faca masini.Ca nu ne convine noua ca a avut grija guvernul sa avem taxe de taxe pe masinile cu motoare mari si mase mari, sau ca nu ne convine consumul  dihainiilor  astea
la noi bezina e scumpa ca aurul in pofida faptului ca avem atata petrol si sub noi dar si in mare si pe langa asta si veniturile sunt cu mult sub a celor din SUA.
La fel si cu infrastructura stam foarte prost si normal ca numai masini de gabarit mare mai lipseau prin orasele noastre cu circulatie bara la bara si parcari inexistente.
Daca ne stiam interesul si nu ne vindeam tara puteam sa avem in romania conditii de trai si masini ca in SUA facute in fabrici din tarisoara noastra de manuta noastra.
Asa ne trebuie ca nu suntem in stare sa avem in tara fabrici de, masini,utilitare,camione si utilaje agricole macar cum au cei din vest daca nu ca in SUA.Le facem *ula mare la nemti, fracezi si alte natii in loc sa producem in tara taoate vehiculele de care avem nevoie.De la Low Cost cum e Dacia pana la Performanta si Lux cum e Mustang,Lincoln,Mercedes,BMW.  
Asta e tot secretul:Nu produci/Nu exporti, nu ai locuri de munca pentru cetateni, esti o tara falimentara vanduta 90% la straini care abia se intretine din taxe si impozite care mai de care mai abuzive cu jumate de populatie in Diaspora si jumate care se chinuie din greu sa-si plateasca facturile.

#11
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011

View PostBodCasa, on 30 iunie 2015 - 19:00, said:

De ce nu teuiti la Mercedes C Klasse, in bani astia iti iei un avion in adevaratul sens al cuvantului.......avion pe 4 roti!

Dar BMW ce e, Bod? Tramvai pe 4 roti?

#12
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006

View Postflashvlad, on 30 iunie 2015 - 23:14, said:

Mi-a trecut prin cap nu Ford mustang, dar ceva asemanator - un Dodge Charger.
Dupa care m-am gandit ca desi clar e mai faina o masina de genul acesta, nu este totul SCUMP pe masinile astea rare muscle car?
Lafel si Chevrolet Camaro - e fain dar este scump asa in general.

Imi plac aceste muscle car dar cred ca ar fi un pic prea opulente si nu m-as potrivi intr=o asemenea masina.
Am decis sa fac compromis si sa combin sportivitatea cu confortul.

Parca aceste muscle cars nu are oferi confort - si un RWD ar fi ceva prea mult pentru mine.
Garda joasa iar ar fi o problema.

-Pai  Sportivitate si ceva caluti si FWD se potrivesc ca nuca in perete.
-Decapotabila inghesuita ca unica masina la fel e o alegere total neinspirata.
-Diesel si condus dinamic(placerea condusului) iar sunt in antiteza
-Renault si Mazda(mazada chiar daca e masina buna) nu sunt masini cu care sa faci impresie desi costa o caruta de bani.
-BMW si Audi Mercedes sunt masini bune dar poti face maxim impresie de cocalar si te cufunzi cum am zis intr-o mare de masini identice cu a ta si pe deasupra Renault is si masini proaste.
-Motoarele mici complicte si supralimentate  in general nu prea fac deloc casa buna cu fiabilitatea si cu consumul daca tragi de ele
Avand in vedere cele de mai sus eu zic sa te gandesti bine ce vrei de fapt ca sunt prea multe chestii ce se bat cap in cap.
Tind sa cred ca acel topic kilometric de 7 pagini a fost cam degeaba.

Edited by geo123, 01 July 2015 - 00:10.


#13
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007
Salut Geo123,

Mersi pentru raspuns.
Cred ca ai inteles gresit din comentariul meu.
Nu vreau RWD si nici un muscle car nu cred ca m-ar avantaja deoarece sunt mult mult prea sofisticate si probabil prea brutale. Nu stiu ca nu am condus una dar am auzit ca sunt si o caruta de bani la fiabilitate si intretinut.
Plus ca daca vreau sa o vand pe viitor, masinile de genul acesta se vand mai greu.

Eu a trebuit sa dau neaparat masina mea (Meganul 3) si acum sunt in impas si imi trebuie masina pentru activitatile zilnice de alergat pe teren dar si de o escapada odata la o luna la munte sau mare.

De ce m-am orientat pe un segment Seria 320 - 2013 este faptul ca acea masina ofera cate putin din fiecare la o calitate buna.
Nici plictisitoare, dar nici prea sportiva sa ma rupa la drum lung si la gropi.

Sunt constient ca bmw-ul, audi-ul etc sunt de cocalari dar pana la urma omul face masina si nu masina pe om.

Am venit aici sa mai cer pareri oamenilor ce as putea sa iau la banii astia care sa imi satisfaca nevoile!
Ne mai conducand altceva decat un Megane 3 este dificil sa stiu cu exactitate fiabilitatea, confortul si sportivitatea masinilor de alte tipuri (vezi cele nemtesti) si sunt si presat de timp ceea ce este un lucru negativ.

Edited by flashvlad, 01 July 2015 - 10:17.


#14
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Troll.

Nu ai cultura cumpararii unei astfel de masini. 25k nu-i dai pe o masina de pe autovit sau mobile, intri pe site-urile marcii din germania / austria / etc si cauti acolo masini cu garntie internationala si tot ce trebuie.
Nu ai condus nici macar una dintre masinile alea pe care le enumeri acolo. Altfel ai sti de ce pe sosea zeci de mii de masini mai scumpe decat alea 20 de Mustang-uri din Romania sunt Audi, BMW sau Mercedes.

@geo123: Ia urca-te tu intr-un 335d automat, apasa-l pana in fund si intreaba pasagerul din dreapta daca mai vrea sportivitate. Diesel-urile de pe masinile premium sunt in ultimele generatii foarte performante dar si silentioase, benzina isi mai iau doar fanaticii, aia ce circula putin sau aia ce au probleme cu taxele.

#15
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007

View PostBV87FFF, on 01 iulie 2015 - 11:49, said:

Troll.

Nu ai cultura cumpararii unei astfel de masini. 25k nu-i dai pe o masina de pe autovit sau mobile, intri pe site-urile marcii din germania / austria / etc si cauti acolo masini cu garntie internationala si tot ce trebuie.
Nu ai condus nici macar una dintre masinile alea pe care le enumeri acolo. Altfel ai sti de ce pe sosea zeci de mii de masini mai scumpe decat alea 20 de Mustang-uri din Romania sunt Audi, BMW sau Mercedes.

@geo123: Ia urca-te tu intr-un 335d automat, apasa-l pana in fund si intreaba pasagerul din dreapta daca mai vrea sportivitate. Diesel-urile de pe masinile premium sunt in ultimele generatii foarte performante dar si silentioase, benzina isi mai iau doar fanaticii, aia ce circula putin sau aia ce au probleme cu taxele.


De ce sunt troll?
Am nevoie de sfaturi si de aceea sunt aici.
Chiar eu am subliniat faptul ca stiu ce stiu cei care nu se avanta la mustang/dodge etc.
MI-au trecut prin minte dar tot asa de repede cum mi-au trecut am si uitat de ele pentru ca nu sunt fiabile.

Am si zis ca nu am condus nici una din acele masini daca citeai cu atentie :).

Si imi sugerezi ca sfat sa ma uit direct pe site-ul bmw.de si sa caut acolo masini second hand vandute de ei cu tot cu garantie?

Ai putea sa imi spui totusi in acesti bani si preferinte, dat fiind faptul ca pare sa te pricepi, ce masina ar fi bune pentru cerintele mele?

#16
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007
Cred ca mai bine strang din buci, si astept Ianuarie 2016 - Atunci apare Megane 4 cu motorizari pe motorina pana la 160 cai si benzina pana la 200. Vorbesc despre versiunea clasica si in 2 usi poate.

Macar asa imi iau o masina cu ce vreau eu pe ea, si cu ce culoare vreau, fara sa fac vreun compromis la dotari si alte lucruri.
Este cam aiurea din punctul meu de vedere sa dau o caruta de bani pe o masina care a fost decisa ce si cum vine de Fritz sau Hans.
Tot masina e si tot lafel merge.
5 Ani de Megane 3 si n-am avut absolut nici o problema. Altii isi iau bemvew la mana a doua si le mai cade o bujie, se mai lasa o suspensie imediat dupa cumparare.

#17
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Masinile americane nu sunt fiabile ci deosebit de fiabile si in primul rand rezistente la abuz, ca nu-si i-a nimeni Mustang sa nu-l arda in gura in ultimul hal cu putinta.;.Asta o spune la cine vrea el.
Am intr-adevar ceva rezerve fata de ecoboost dar V8 americane mai ales cele Hemi sunt deosebit de fiabile in conditii de abuz nu de mers normal.
Eu sfatuiesc direct pe ala care conduce 335D sa se suie  in dreapta la Mustang V8 sa-i dau un 0-300 asa in forta sa vedem daca mai are impresia ca acel BMW diesel e sport.Numai cum suna un V8 benzinar cu evacuare sport cand ii dai 2-3 sprituri la semafor si ce grav horcaie la relanti.Iti dai seama ca numai dupa sunet si Design intorc toti capul dupa tine.Ii mai arzi si un sistem audio de mare putere si e aspirator de gagici bune garantat.
@initiator eu zic sa te mai gandesti si in primul rand sa fugi cat poti de Renault.
Daca-ti iei FWD pana la urma e risipa totala de bani sa investesti in ceva cu mai mult de 150CP

Edited by geo123, 01 July 2015 - 16:18.


#18
flashvlad

flashvlad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 03.01.2007
@ GEO123.
Poti sa imi recomanzi ceva concret de pe mobile.de te rog?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate