Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

[Creare]Soft centralizare leasing auto

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
G1q

G1q

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 31.01.2007
Salut,
Deci vreau sa fac un soft, un proiect personal, care mi-ar fi util si la munca dar cat si pentru a invata lucruri noi. Pe scurt, ma intereseaza sa fac un program care sa contina si o baza de date. In program ma intereseaza sa am diverse optiuni, sa adaug clienti noi, sa modific pe cei existenti, sa ii trec pe cei care sunt in stand-by sau pe cei cu contracte reziliate. Pe langa asta, m-ar interesa sa am  functii prin care ,doar sa selectez clientul respectiv si sa pot crea automat: notificari de reziliere, imputerniciri parasire tara, imputerniciri constatari dauna pentru asigurari, si tot felul de documente care se fac dupa un model standard.
Pentru clienti noi sa am functii care sa creeze automat contracte, procese verbale, etc in functie de datele respectivului.
Pentru fiecare client in parte sa pot stoca politele de asigurare (eventual sa fac cumva sa primesc niste notificari sau macar sa scot niste rapoarte cu cateva zile inainte de expirare), contractele in derulare, si toate documentele emise pentru persoana sau firma in cauza.
Alte functii: sa pot scoate oricand rapoarte de orice fel (date scadente depasite, polite care expira in urmatoarea perioada, etc). Restul le adaug pe parcurs in functie de ce ar mai fi necesar.

Care e rolul topicului, credeti ca s-ar putea sa fac asa ceva utilizand doar pachetul Office, in speta: Word, Excel si Access ? Alte variante ar mai fi ? Presupun ca s-ar face mai usor si mai complex prin intermediul unui limbaj de programare + o baza de date (Java, C++, C#, VBasic), dar asta ar insemna o perioada mai lunga de invatare si nu sunt dispus si nici nu imi este util in viitorul apropiat sa merg pe calea programarii.

PS: nu ma intereseaza programe gata facute pentru asa ceva, vreau pentru mine personal , sunt autodidact.

Va multumesc !

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

View PostG1q, on 26 iunie 2015 - 14:48, said:

credeti ca s-ar putea sa fac asa ceva utilizand doar pachetul Office, in speta: Word, Excel si Access ?
Da.

View PostG1q, on 26 iunie 2015 - 14:48, said:

dar asta ar insemna o perioada mai lunga de invatare si nu sunt dispus si nici nu imi este util in viitorul apropiat sa merg pe calea programarii.
Si folosind suita Office tot la programare ajungi si te lovesti de aceleasi concepte si problematici asa ca nu scapi.

#3
G1q

G1q

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 31.01.2007
Da, intr-adevar, dar acolo o sa imi fie putin mai usor, deoarece sunt familiarizat cu pachetul. Oricum, principala mea problema o sa fie schita proiectului per total (cea de pe foaie) si a designului bazei de date, lucru la care trebuie sa ma gandesc bine de la inceput, pentru a nu imi fi greu mai tarziu sa modific.

#4
G1q

G1q

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 31.01.2007
Revin tot aici cu o intrebare. Am clienti atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Cum trebuie sa fac in baza de date tabelele ? Unu pentru PF si unu pentru PJ , plus inca unul denumit Client si cu un id, o cheie care imi determina daca e PF sau PJ ?

#5
ThePuiu

ThePuiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 11.11.2003
ajunge o tabela pt parteneri...un camp de tip true/false ajunge pt stabilire daca este PF sau PJ

#6
G1q

G1q

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 31.01.2007
Mersi de raspuns. Idee care este, persoana fizica are un domiciliu ca si adresa, iar persoana juridica are un sediu social. In plus PF se deosebeste de alte persoane fizice prin intermediul CNP-ului, iar PJ se deosebeste prin intermediul CUI-ului. De asta imi doream sa fac doua tabele diferite, pentru ca unele campuri nu pot sa le completez la PF , iar altele nu pot la PJ ... Ceva idei cum sa fac treaba asta mai simplu ?

#7
ThePuiu

ThePuiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,742
  • Înscris: 11.11.2003
Bun, dar ce te opreste sa salvezi in aceeasi coloana cf pt pf si cnp pt pj, la fel si adresa pt o pf va vi adresa de acasa, iar pt o pj va fi sediul social. Asta este doar un mod simplist de a gindi o baza de date pt o aplicatie mai serioasa. Pune pe hirtie toate ideile si la final proiecteaza db-ul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate