Trasee ciudate ale avioanelor
Last Updated: May 30 2018 22:05, Started by
LORELYAN
, Jun 14 2015 09:52
·
0
#1
Posted 14 June 2015 - 09:52
de curios, urmaream pe
http://www.flightradar24.com/ avioane care strabat spatiul aerian al Romaniei. vad ( daca dai click pe avion ti se dau detalii despre zbor) - Mumbai - München ma uit pe o harta a lumii, Ok !, reduc din scroll sa vad toata harta , deasupra Siberiei vad ANA215 zbor Tokyo - Paris - Boeing 787 auzisem eu ceva legat de curba geodezica, aprofundez, aflu ca pe cercul maxim dpdv al circumferintei, trebuie sa se afle cele doua puncte (orase in cazul meu) astfel incat arcul de cerc dintre cele doua puncte sa fie de lungimea cea mai mica. nu am rechizita gen glob pamantesc la indemana ( maine cumpar sa vad daca au astia dreptate), dar ma incita traseul in sine - riscul de a strabate regiuni polare. cel mai naspa mi s-a parut Seattle - Dubai oare mai marii companiilor aeriene sunt in stare sa pericliteze viata pasagerilor doar ca sa obtina un cost scazut al transportului ? sau "ieczista " alte explicatii ? Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 09:52. |
#3
Posted 14 June 2015 - 09:59
Eu cred ca aia de la firmele de transport sunt cam prosti de felul lor, de aia merg ca tembelii, risipesc banii si nervii nostri.
|
#4
Posted 14 June 2015 - 10:00
si totusi ce treaba au avioanele si aria de paranormal?
doar nu ai coborat acum din copac si crezi ca tot ce zboara se mananca |
#5
Posted 14 June 2015 - 10:08
Dany_Darke, on 14 iunie 2015 - 10:00, said:
si totusi ce treaba au avioanele si aria de paranormal? doar nu ai coborat acum din copac si crezi ca tot ce zboara se mananca trasee ciudate, nelalocul lor ! si daca-s fi coborat acum din copac, mi s-ar fi parut ciudat sa vad alte maimute trecand prin balta pentru a urca in alt copac ! nu-i corect ? |
#6
Posted 14 June 2015 - 10:13
Principala problema a companiilor aeriene este costul => se foloseste cea mai scurta ruta, cu cel mai mic consum de combustibil.
Asta implica adesea traversarea Siberiei si folosirea unei viteze "optime". Ai vazut cred ca adesea nu depasesc 800 Km/h. Asta se datoreaza economiei de combustibil! |
#7
Posted 14 June 2015 - 10:13
cauta pe gogu ortodroma.
e distanta cea mai scurta dintre doua puncte pe glob. la zborurile lungi, dupa ea se calculeaza traseul. evident, se mai iau in considerare curenti de aer, zone cu risc de zbor si multe altele. |
#8
Posted 14 June 2015 - 10:19
#9
Posted 14 June 2015 - 10:21
Preturile biletelor sunt in functie de distanta, e la fel ca la taxiuri unde esti taxat la kilometru, si te invarte prin tot orasul, cam asa se face si la avioane numai ca te invarte aiurea pe glob...
|
#10
Posted 14 June 2015 - 10:23
Greu cand nu stii dram de matematica, o dai in paranormal !
|
|
#11
Posted 14 June 2015 - 10:24
dani.user, on 14 iunie 2015 - 10:19, said:
Cum o pericliteaza mai exact? facand ceea ce spune Adm : "cea mai scurta ruta, cu cel mai mic consum de combustibil" ! se pare ca nu prea conteaza daca strabati gheturile si atmosfera improprie zborului la latitudini mari ! neagu_laurentiu, on 14 iunie 2015 - 10:23, said:
Greu cand nu stii dram de matematica, o dai in paranormal ! ce treaba are matematica in cazul asta ? pai lunile trecute s-au vaitat ca un copilot era "altfel' decat trebuia sa fie cineva responsabil de vieti omenesti ! In Alpi ! aici e vorba deja de companii aeriene ! cu toti angajatii lor ! Edited by LORELYAN, 14 June 2015 - 10:26. |
#12
Posted 14 June 2015 - 10:25
LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:24, said:
se pare ca nu prea conteaza daca strabati gheturile si atmosfera improprie zborului la latitudini mari ! LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:24, said:
ce treaba are matematica in cazul asta ? Insa cand traseul e aglomerat se si deviaza. Edited by neagu_laurentiu, 14 June 2015 - 10:26. |
#13
Posted 14 June 2015 - 10:27
LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:24, said:
facand ceea ce spune Adm : "cea mai scurta ruta, cu cel mai mic consum de combustibil" ! se pare ca nu prea conteaza daca strabati gheturile si atmosfera improprie zborului la latitudini mari ! Cine esti tu sa stabilesti care e "atmosfera improprie zborului" ? Ia, care e atmosfera asta? De fapt, cati ani ai?? |
#14
Posted 14 June 2015 - 10:28
LORELYAN, on 14 iunie 2015 - 10:24, said:
pai lunile trecute s-au vaitat ca un copilot era "altfel' decat trebuia sa fie cineva responsabil de vieti omenesti ! In Alpi ! Edited by neagu_laurentiu, 14 June 2015 - 10:39. |
#15
Posted 14 June 2015 - 10:30
Avioanele zboara la 10000m, nu se tarasc prin gheturile din Siberia. Unde-ai auzit de un avion din asta inghetat deasupra Siberiei, sa zici de "atmosfera improprie zborului"?
|
|
#16
Posted 14 June 2015 - 10:30
Pentru avion e ok, zboara chiar printr-o atmosfera mai rarefiata, mai putina rezistenta la inaintare.
Temperaturi sub minus 40 de grade sunt peste tot pe glob la altitudinea aceea. Pretul e stabilit dinainte, nu platesti la coborare, ca la taxi; deci, daca ma invarte, ma bucur! Intinzi o ata pe glob si zbori. Ah, sunt zone protejate si trebuie ocolite? SUNT! Pe unde zboara rachetele balistice "in caz de?" Alea trebuie sa aiba culoar. Daca vei cauta toate rutele, afli si culoarele rachetelor. Doar ca alea aleg alte altitudini, au doar puncte de intrare si iesire... |
#17
Posted 14 June 2015 - 10:34
#18
Posted 14 June 2015 - 10:44
Aleppo, on 14 iunie 2015 - 10:27, said: Cine esti tu sa stabilesti care e "atmosfera improprie zborului" ? Ia, care e atmosfera asta? De fapt, cati ani ai?? daca avionul zbura singur ma durea-n cot de ce traseu avea ! daca trebuia sa fiu la bordul avionului, consider c-ar trebui sa fiu interesat de itinerariu ! tu nu ? neagu_laurentiu, on 14 iunie 2015 - 10:28, said:
N-are legatura nebunia unui om, iresponsabilitatea unei conduceri cu traseul optim de zbor ! traseul optim de zbor nu-mi confera siguranta ca o companie este responsabila ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users