Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie auto (Insignia,CC,Audi A6)
Last Updated: Jun 04 2015 20:42, Started by
BAYERNMUNCHEN
, Jun 03 2015 21:01
·
0
#1
Posted 03 June 2015 - 21:01
Salut tuturor,as dori ceva pareri de la cunoscatori in vederea achizitionarii unei masini SH .
Dispun de 13.000 euro si vreau sa-mi iau o masina diesel cu capacitatea 2.0, as vrea ceva pareri despre Passat CC.Audi a6,Opel Insignia . Care ar fi cea mai fiabila ? De frumoase sunt frumoase dar nici sa ma rupa dupa asta la buzunar la intretinere. De intretinut as putea intretine pe oricare dintre ele,dar as vrea un sfat de la cei mai mari. Masina o voi lua din Elvetia . Multumesc mult mult . Nu ma intereseaza masina noua ,nu sunt interesat de alte masini ,detin un golf 5 Attached Files |
#2
Posted 03 June 2015 - 21:26
A6 e din alta clasa ( motor longitudinal, suspensii multi-link, mai grea cu cel putin 200 kg )
Passat CC e doar un golf mai mare ( e suficient sa te uit la layout-ul motorului sa te convingi, e aproape identic cu cel de la golf 5 ), Opel Insignia probabil e tot un astra pe steroizi. The real deal este A6, seria 5 sau Mercedes e class, restul sunt doar niste masini compacte mai mari. |
#3
Posted 03 June 2015 - 21:55
Cum, eşti în Bavaria şi nu te uiţi după BMW? am trăit s-o văd şi pe asta...
LE A6 ar fi opţiunea mea. Edited by mihaicozac, 03 June 2015 - 21:56. |
#4
Posted 03 June 2015 - 22:20
dintre toate ca fiabilitate a6 si Insignia. A6 am, dar pe benzina, costurile sunt mai mari la piese pe original daca pica. Recomandarea mea e sa nu iei A6 si automata, parca la 2.0 nu s-a pus decat multitronic si e cu bube, eu din proprie experienta iti spun ca m-a costat acum 2 ani 2000 E reparatia in reprezentanta, si mai peste tot e stiuta treaba asta. In rest la modelele pana la facelift, 2010 mai pica blocul ABS 1000E, alte distractii, gen ecu frana de mana 400 euro. Alte chestii nu prea stiu preturi special pentru A6 ca inca nu m-au interesat. Ce iti pot spune e ca la cauciucuri, nu conteaza dimensiunea ca toate is atipice, in sensul ca is sport si ca e 16, ca e 17, preturile pentru ceva decent pleaca de la 2000 lei setul. Exemplu pe 16 e 225/55/r16 cu 95h, iar pe iarna trebuie 205/60/r16 96H si sa fie XL. Normalul pe 16 la majoritatea masinilor e 205/55/r16 91H, la care un set de cauciucuri premium costa de la 1200 de lei (si nu le poti pune pe astea din cauza J-ului de 7.5, nu accepta cu mai putin de 220 latimea cauciucului) pe iarna iarasi dimensiune atipica 205/60/r16, preturi tot pe acolo 2000 lei+ premium.
idem si la dimensiunile mai mari 2000+. Asta ca sa iti faci o idee, costurile la A6 sunt premium, mai mari ca la insigina sau cc. Apoi in aceasi bani daca vrei sa iei o masina intretinuta A6 la 13.000 e mai vechi, mai multi km, si mai slab sau pe acolo dotat ca insignia => sanse sa ai probleme mai curand cu el. Nu te astepta ca o masina ce a costat de noua de la 45-50.000E la 13.000 sa fie in stare perfecta, in principiu nu stiu daca te atingi de un 2010 in stare buna la a6, mai ales luat din elvetia. La insignia, esti avantajat, si e considerat printre opelurile cu problemele cele mai putine de fiabilitate, mult mai bune fata de ce era inainte la capitolul asta, iar CC a scazut mult in calitate, de fapt mai tot VW in ultimii ani. Opel a crescut pentru ca si-a batut joc de treaba asta in trecut si lumea deja il eticheta si trebuia sa schimbe ceva, iar vw s-a culcat pe lauri si face reduceri de costuri mari pentru profit. Una din concluziile la care am ajuns este ca atunci cand stabilesti ca vrei sa schimbi masina este sa cauti masina care in perioada, anii din care vrei sa o iei, s-a vandut cel mai bine si a fost considerata ca o adevarata evolutie in tot. Ex. insignia in 2009-2012, si nici acuma nu e rau. 2013-15 Mazda 6 cat priveste a6 - in perioada 2005-2009 a fost o masina foarte buna, dar e cam veche acuma. din 2009 incoace consider seria 5 mult mai buna. Poti sa te uiti pe statistici la indexuri de fiabilitate/ satisfactie si ai sa vezi ca e cam asa. Oricum, cu tot ce am spus eu mai sus e teoretic, pentru ca la final tu trebuie sa mergi si sa cauti toate aceste 3 masini sa testezi si verifici cat mai multe, iar cea care pare cea mai buna si mai ok intretinuta pe aia sa o iei, pentru ca nu cred ca te va incalzi cu ceva ca insignia e considerata mai fiabila decat CC, daca iei una prost intretinuta in detrimentul unui VW. SH e o loterie totusi. Edited by t-balt, 03 June 2015 - 22:26. |
#5
Posted 03 June 2015 - 22:58
A6-le ca e mai cazan asa... mai vechi. Baga-l si pe bulgaria ca sa sperii lumea. Pe mine de ex. audi-uri a6, a7 etc noi nu ma umple de respect in trafic fiindca stiu ca probabil sunt politicieni etc d-aia in schimb daca vad un audi/bmw cazan din 2000 imediat stiu ca ala e jupan, il las sa treaca etc.
|
#6
Posted 04 June 2015 - 16:53
mihaicozac, on 03 iunie 2015 - 21:55, said:
Cum, eşti în Bavaria şi nu te uiţi după BMW? am trăit s-o văd şi pe asta... LE A6 ar fi opţiunea mea. Mai nou Bavaria este mai atrasa de Ingolstadt decat de Munich . Masinile propuse de tine sunt total diferite, atat clasa (berlina medie, berlina mare, coupe mediu) cat si valoric (medium low, premium, medium high). E greu de recomandat deoarece A6le va fi probabil 2008, CCul 2010 si Insignia 2012. Cam asa, bineinteles la dotari si km similari. Recomandarile atat de generale le vei primi foarte subiective, in functie de ce place recomandatorului, nu ceea ce-ti trebuie tie, ca nu ai specificat. De ex. eu as lua CCul. Edited by mufasa, 04 June 2015 - 17:00. |
#7
Posted 04 June 2015 - 18:25
Fara garaj si/sau incalzire stationara nici nu m-as atinge de CC. Prea complicat iarna cu geamurile fara rama. Sunt ok si sprayurile dar nici alea nu fac minuni iar intre o masina care nu porneste iarna si una in care nu pot intra pt ca nu se lasa geamurile ca sa pot deschide usa nu vad mare diferenta si consider ambele variante inacceptabile. De ce nu si A4?
Edited by underb, 04 June 2015 - 18:26. |
#8
Posted 04 June 2015 - 19:47
potae, on 03 iunie 2015 - 22:58, said:
A6-le ca e mai cazan asa... mai vechi. Baga-l si pe bulgaria ca sa sperii lumea. Pe mine de ex. audi-uri a6, a7 etc noi nu ma umple de respect in trafic fiindca stiu ca probabil sunt politicieni etc d-aia in schimb daca vad un audi/bmw cazan din 2000 imediat stiu ca ala e jupan, il las sa treaca etc. Nu poti compara un a7 cu un 320,525 din 2000...sa fim seriosi ,nu e nevoie sa ma vada vreun politician cu ceafa si burta,nu locuiesc in Romania. underb, on 04 iunie 2015 - 18:25, said:
Fara garaj si/sau incalzire stationara nici nu m-as atinge de CC. Prea complicat iarna cu geamurile fara rama. Sunt ok si sprayurile dar nici alea nu fac minuni iar intre o masina care nu porneste iarna si una in care nu pot intra pt ca nu se lasa geamurile ca sa pot deschide usa nu vad mare diferenta si consider ambele variante inacceptabile. De ce nu si A4? Geamurile alea nici mie nu-mi plac dar nu cred ca ar fi chiar o problema mare mufasa, on 04 iunie 2015 - 16:53, said:
Mai nou Bavaria este mai atrasa de Ingolstadt decat de Munich . Masinile propuse de tine sunt total diferite, atat clasa (berlina medie, berlina mare, coupe mediu) cat si valoric (medium low, premium, medium high). E greu de recomandat deoarece A6le va fi probabil 2008, CCul 2010 si Insignia 2012. Cam asa, bineinteles la dotari si km similari. Recomandarile atat de generale le vei primi foarte subiective, in functie de ce place recomandatorului, nu ceea ce-ti trebuie tie, ca nu ai specificat. De ex. eu as lua CCul. t-balt, on 03 iunie 2015 - 22:20, said:
dintre toate ca fiabilitate a6 si insignia. A6 am, dar pe benzina, costurile sunt mai mari la piese pe original daca pica. Recomandarea mea e sa nu iei A6 si automata, parca la 2.0 nu s-a pus decat multitronic si e cu bube, eu din proprie experienta iti spun ca m-a costat acum 2 ani 2000 E reparatia in reprezentanta, si mai peste tot e stiuta treaba asta. In rest la modelele pana la facelift, 2010 mai pica blocul ABS 1000E, alte distractii, gen ecu frana de mana 400 euro. Alte chestii nu prea stiu preturi special pentru A6 ca inca nu m-au interesat. Ce iti pot spune e ca la cauciucuri, nu conteaza dimensiunea ca toate is atipice, in sensul ca is sport si ca e 16, ca e 17, preturile pentru ceva decent pleaca de la 2000 lei setul. Exemplu pe 16 e 225/55/r16 cu 95h, iar pe iarna trebuie 205/60/r16 96H si sa fie XL. Normalul pe 16 la majoritatea masinilor e 205/55/r16 91H, la care un set de cauciucuri premium costa de la 1200 de lei (si nu le poti pune pe astea din cauza J-ului de 7.5, nu accepta cu mai putin de 220 latimea cauciucului) pe iarna iarasi dimensiune atipica 205/60/r16, preturi tot pe acolo 2000 lei+ premium. idem si la dimensiunile mai mari 2000+. Asta ca sa iti faci o idee, costurile la A6 sunt premium, mai mari ca la insigina sau cc. Apoi in aceasi bani daca vrei sa iei o masina intretinuta A6 la 13.000 e mai vechi, mai multi km, si mai slab sau pe acolo dotat ca insignia => sanse sa ai probleme mai curand cu el. Nu te astepta ca o masina ce a costat de noua de la 45-50.000E la 13.000 sa fie in stare perfecta, in principiu nu stiu daca te atingi de un 2010 in stare buna la a6, mai ales luat din elvetia. La insignia, esti avantajat, si e considerat printre opelurile cu problemele cele mai putine de fiabilitate, mult mai bune fata de ce era inainte la capitolul asta, iar CC a scazut mult in calitate, de fapt mai tot VW in ultimii ani. Opel a crescut pentru ca si-a batut joc de treaba asta in trecut si lumea deja il eticheta si trebuia sa schimbe ceva, iar vw s-a culcat pe lauri si face reduceri de costuri mari pentru profit. Una din concluziile la care am ajuns este ca atunci cand stabilesti ca vrei sa schimbi masina este sa cauti masina care in perioada, anii din care vrei sa o iei, s-a vandut cel mai bine si a fost considerata ca o adevarata evolutie in tot. Ex. insignia in 2009-2012, si nici acuma nu e rau. 2013-15 Mazda 6 cat priveste a6 - in perioada 2005-2009 a fost o masina foarte buna, dar e cam veche acuma. din 2009 incoace consider seria 5 mult mai buna. Poti sa te uiti pe statistici la indexuri de fiabilitate/ satisfactie si ai sa vezi ca e cam asa. Oricum, cu tot ce am spus eu mai sus e teoretic, pentru ca la final tu trebuie sa mergi si sa cauti toate aceste 3 masini sa testezi si verifici cat mai multe, iar cea care pare cea mai buna si mai ok intretinuta pe aia sa o iei, pentru ca nu cred ca te va incalzi cu ceva ca insignia e considerata mai fiabila decat CC, daca iei una prost intretinuta in detrimentul unui VW. SH e o loterie totusi. trident, on 03 iunie 2015 - 21:26, said:
A6 e din alta clasa ( motor longitudinal, suspensii multi-link, mai grea cu cel putin 200 kg ) Passat CC e doar un golf mai mare ( e suficient sa te uit la layout-ul motorului sa te convingi, e aproape identic cu cel de la golf 5 ), opel insignia probabil e tot un astra pe steroizi. The real deal este A6, seria 5 sau Mercedes e class, restul sunt doar niste masini compacte mai mari. Singurul BMW ce-mi place e X5,de la mercedes imi place ceva dar e mult prea scump,motor mare etc . Mersi mult |
#9
Posted 04 June 2015 - 20:42
Frumoasa tara Elvetia, am traversat o de zeci de ori si paradoxal e cred singura tara de prin Europa unde n ai nevoie de masina puternica, motor mare. E plin de limitari de viteza pe autoroute, de la 80, 90 km pe h pana la 100 prin tunele, max 120, plus ca s frecvent blocaje, amenzile s mari. In general se merge prea civilizat, plictisitor chiar si n ai nevoie de mega demaraje. Eu as alege Insignia, sorry de off topic, sper doar ca nu vrei masina premium doar pt ca colegii din facultate din tara umbla cu asa ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users