Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
clase si obiecte
Last Updated: Jun 02 2015 20:31, Started by
gumball21
, Jun 02 2015 18:08
·
0
#1
Posted 02 June 2015 - 18:08
Salut, daca am o clasa de exemplu
class gameObject { public: string type; int x; int y; } Cum as putea sa creez o lista de obiecte care creste automat cand utilizatorul alege intr-un meniu: "Insert Object". Am incercat cu vectori v[n] si merge dar nu vreau sa aleg eu numarul maxim de elemente, vreau ca utilizatorul sa poata adauga cate vrea. Se poate cu liste inlantuite ? Si daca da, cum ? Am incercat vreo 3 ore si tot nu am reusit. |
#2
Posted 02 June 2015 - 18:11
Sigur ca se pot folosi listele. Acum tu vrei explicat teoria lor aici ? Altfel nu-i nici o mare branza, in structua unui nod pastrezi o referinta la acel obiect. Iar pointerii sa-i visezi.
Edited by neagu_laurentiu, 02 June 2015 - 18:12. |
#3
Posted 02 June 2015 - 18:15
gumball21, on 02 iunie 2015 - 18:08, said:
Se poate cu liste inlantuite ? gumball21, on 02 iunie 2015 - 18:08, said:
Si daca da, cum ? Am incercat vreo 3 ore si tot nu am reusit. |
#4
Posted 02 June 2015 - 18:35
Am 1 clasa baza GameObject cu 3 functii, si inca 3 sub-clase(gun, armor, boots) cu functii diferite fiecare, de exemplu la gun am o functie care returneaza ammo, la boots returneaza speed,etc. Trebuie sa fac 3 liste separate pentru fiecare subclasa ?
|
#5
Posted 02 June 2015 - 18:36
Nu daca nu-i nevoie in logica aplicatiei tale.
Edited by neagu_laurentiu, 02 June 2015 - 18:36. |
#6
Posted 02 June 2015 - 18:39
gumball21, on 02 iunie 2015 - 18:35, said:
Am 1 clasa baza GameObject cu 3 functii, si inca 3 sub-clase(gun, armor, boots) cu functii diferite fiecare, de exemplu la gun am o functie care returneaza ammo, la boots returneaza speed,etc. Trebuie sa fac 3 liste separate pentru fiecare subclasa ? Mai bine descrie jocul din perspectiva userului (se numesc use cases), si iti dam noi idei de software design (cum sa organizezi codul). |
#7
Posted 02 June 2015 - 18:43
Nu e un joc propriu zis, sunt clasa a 10-a, la scoala fac pascal si eu invat c++ separat acasa. Vreau sa fac un program unde utilizatorul are un meniu [ 1-Add Object 2-Remove Object ] iar daca alege 1, ii apare alt meniu unde il intreaba ce fel de obiect sa fie creat (gun, armor)
Edited by gumball21, 02 June 2015 - 18:44. |
#8
Posted 02 June 2015 - 18:51
gumball21, on 02 iunie 2015 - 18:43, said:
Nu e un joc propriu zis, sunt clasa a 10-a, la scoala fac pascal si eu invat c++ separat acasa. Vreau sa fac un program unde utilizatorul are un meniu [ 1-Add Object 2-Remove Object ] iar daca alege 1, ii apare alt meniu unde il intreaba ce fel de obiect sa fie creat (gun, armor) Ok, atunci fa o lista inlantuita de obiecte in care salvezi pointeri catre gameObject. |
#9
Posted 02 June 2015 - 19:32
Un exemplu ca sa inteleg cum mai exact ? Ceva cu o clasa baza si 2 subclase ale clasei baza.
|
#10
Posted 02 June 2015 - 19:46
|
#11
Posted 02 June 2015 - 20:18
Si trebuie sa creez trei liste pentru fiecare clasa derivata din clasa de baza pentru exemplul pe care l-am dat ?
De exemplu eu am: Class GameObject{ public: //get and set ... private: int x; int y; string texture; } Class gun:public GameObject{ public: //get and set... private: int ammo; } Eu daca o sa creez o lista cu GameObject nu o sa pot sa accesez clasa gun. Asta te intreb, am nevoie de 3 liste create separat pentru clasele derivate ? Edited by gumball21, 02 June 2015 - 20:19. |
#12
Posted 02 June 2015 - 20:31
Ti-am mai raspuns la asta, nu e nevoie. Ori folosesti metode virtuale din OOP sau pointer la void si cast in fuctie de ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users