Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Solenza si Sandero
#1
Posted 02 June 2015 - 17:25
Buna,
Postez aici pentru ca sunt curios despre parerea voastra despre fiabilitatea acestor masini. Da, stiu ca sunt masini diferite si ca ani de fabricatie, si ca dotari etc, dar ca aspect ambele imi plac. Cat de fiabile sunt? |
#3
Posted 02 June 2015 - 17:36
Nu e o comparatie. Vreau doar opinia despre aceste masini, separat.
|
#5
Posted 02 June 2015 - 17:41
Solența e doar un facelift al novei, o parte a problemelor fiind rezolvate (motorizare mai economică și prezența aerului condiționat) dar s-au păstrat problemele de antifonare, tabla de calitate îndoielnică și nu în ultimul rând etanșeitatea chederelor. Singurul avantaj față de Sandero este raportul cp/kg.
|
#6
Posted 02 June 2015 - 17:43
#7
Posted 02 June 2015 - 17:50
In calitate de detinator de Solenza din anul 2004 pot spune ca a fost/este o masina fiabila. Nu stiu daca va mai aduceti aminte dar in perioda 2005-2006, pana a luat loganul avant, o Solenza second-hand, se vindea cu un pret mare mare decat pretul de achizitie de la dealer, atat de bine erau vazute.
Edited by Cornel, 02 June 2015 - 17:51. |
#8
Posted 02 June 2015 - 17:52
MembruAnonim, on 02 iunie 2015 - 17:41, said:
Solența e doar un facelift al novei, o parte a problemelor fiind rezolvate (motorizare mai economică și prezența aerului condiționat) dar s-au păstrat problemele de antifonare, tabla de calitate îndoielnică și nu în ultimul rând etanșeitatea chederelor. Singurul avantaj față de Sandero este raportul cp/kg. Relatarea ta mi-a adus aminte de bancul asta: Mare concurs, mare: Care maşină are izolaţia cea mai bună? Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă: - Aţi făcut testul cu pisica? - Nu, care test cu pisica? - Băgăm o pisică înăuntru şi vedem cât trăieşte. După două zile, pisica moare, nu mai avea aer, maşina era ermetică. Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă: - Aţi facut testul cu pisica? - Nu, ce test cu pisica? - Băgăm o pisică înăuntru… După o zi, pisica moare fără aer. E într-adevăr cea mai ermetică maşină. Vin şi cei de la Dacia. Comisia întreabă: - Aţi făcut testul cu pisica? - Da! - Şi cum l-aţi făcut? - Păi, am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam... |
#10
Posted 02 June 2015 - 17:53
#12
Posted 02 June 2015 - 18:01
popaandras3, on 02 iunie 2015 - 17:25, said:
Cat de fiabile sunt? Daca sunt lasate la voia intamplarii, normal ca ruginesc, troncane, crapa, se pulverizeaza, transforma, etc. Evident, de ar fi de cumparat acum, Sandero ar fi optiunea pentru ca e mult mai noua si mai moderna tehnologic. Cat despre alte postari... Romanii tot romani. Toata Europa e super multumita si fericita ca exista Dacia (Logan), care este o masina ieftina si buna (in sensul ca-si face treaba, nu ca iti ofera optiuni de S-Class), numai noi nemultumiti. Evident, nu exista confortul sau dinamica gasita la alte marci, nu exista optiunile altor masini, dar este fix ce trebuie pentru multi. Si cu asta Dacia a reusit. La fel si Duster. E o masina 4x4 mai buna decat altele straine, usoara (avantaj mare), cu ceva dotari, care e mult mai ieftina si buna decat altele mult mai scumpe. Dar e bine ca le cumpara strainii. Edited by d4m4g3, 02 June 2015 - 18:02. |
#13
Posted 02 June 2015 - 18:06
Și eu mai am în familie o nova gti din 2009 la care s-au schimbat doar elemente de suspensie și vopseaua în condițiile în care merge exclusiv pe gpl din 2005. Știu mașini cu pretenții - vectra c, Passat b 6 la care nu au rezistat chiturile de ambreiaj cât cel de la nova mea, din punct de vedere al motorului și al transmisiei singura reparație fiind un reglaj al culbutorilor.
Când a venit vremea să o schimb, am ales un Opel sh la preț de Logan nou iar acum 2 săptămâni am cumpărat al doilea opel sh tot în aceeși categorie de preț. Edited by MembruAnonim, 02 June 2015 - 18:12. |
#14
Posted 02 June 2015 - 18:20
popaandras3, on 02 iunie 2015 - 17:52, said:
@Cornel si inca merge bine masina? Inca o ai? Da o mai am, insa ma gandesc sa o schimb. Din punct de vedere mecanic merge foarte bine, problema e ca m-a lovit in spate o tuta (in timp ce stationam la semafor). De atunci usa dreapta spate se inchide greu, nu mai este pe pozitie ca sa zic asa...are un luft de cam 1 cm, iar portbagajul este de asemenea putin strambat si la fel nu se inchide bine. Poza de mai jos a fost facuta DUPA aceasta lovitura. Desi avariile nu par grave la asigurare masina a fost declarata dauna totala . Repartiile ar fi costat mai mult decat valoarea masini conform asiguratorului. O poza de anul trecut din concediu, eram prin M. Apuseni, Localitatea Fantanele. Attached FilesEdited by Cornel, 02 June 2015 - 18:21. |
#15
Posted 02 June 2015 - 18:38
Solenza nu mai sunt fiabile, Sandero da pentru ca oricum n-are ce sa se strice la el.
Astia care spun ca Solenza sau Nova lor e foarte fiabila, ca in xx ani n-au schimbat mare lucru nu fac nici 5.000km/an. Si oricum uita sa spuna niste chestii minore cum ar fi ca porneste numai impinsa, e cu cel putin cateva zeci de kg mai usoara decat scrie in fisa tehnica pentru ca a mancat-o rugina, etc. d4m4g3, on 02 iunie 2015 - 18:01, said:
Cat despre alte postari... Romanii tot romani. Toata Europa e super multumita si fericita ca exista Dacia (Logan), care este o masina ieftina si buna (in sensul ca-si face treaba, nu ca iti ofera optiuni de S-Class), numai noi nemultumiti. gumball3000, on 02 iunie 2015 - 17:52, said:
Mare concurs, mare: Care maşină are izolaţia cea mai bună? Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă: - Aţi făcut testul cu pisica? - Nu, care test cu pisica? - Băgăm o pisică înăuntru şi vedem cât trăieşte. După două zile, pisica moare, nu mai avea aer, maşina era ermetică. Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă: - Aţi facut testul cu pisica? - Nu, ce test cu pisica? - Băgăm o pisică înăuntru… După o zi, pisica moare fără aer. E într-adevăr cea mai ermetică maşină. Vin şi cei de la Dacia. Comisia întreabă: - Aţi făcut testul cu pisica? - Da! - Şi cum l-aţi făcut? - Păi, am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam... b-385477-funny_car_and_dog.jpg 37.17K 60 downloads Edited by Friskey, 02 June 2015 - 18:39. |
|
#16
Posted 02 June 2015 - 18:55
Cornel, on 02 iunie 2015 - 17:50, said:
o Solenza second-hand, se vindea cu un pret mare mare decat pretul de achizitie de la dealer, atat de bine erau vazute. daca ar fi adevarata afirmatia, ma intreb, de ce ar fi luat cineva un sh obosit daca trebuia sa plateasca mai mult decat una noua cu garantie? sfideaza orice logica. dar nu ma lua cu faza ca era deja rodata si se eliminasera defectele imediate. |
#17
Posted 02 June 2015 - 19:30
Chiar daca acum pare ca sfideaza logica la vremea aceea era foarte logic.
Sa-ti spun de ce: La inceput de 2005 productia Solenzei era stopata pentru a face loc productiei de Logan. Solenza se vindea pana la iesirea din productie cu aproximativ 5000 E. Loganul nou a debutat cu pret de 7-8000 Eur. Nu mai tin minte exact preturile dar oricum ceva de genul asta era: Loganul era cu 2-3k Euro mai scump. Astfel in anii 2005-2006 pentru romanul de rand cu punga mai subtire existau 2 variante: Logan nou de 7-8000 E sau Solenza SH veche de 1-2 ani care costa in jur de 5500E. Solenza avea o reputatie excelenta datorita taximetristilor, era ceva normal sa vezi pe taxi Solenza cu peste 200k km la bord. Puterea de cumparare in acea vreme era mult mai mica decat acum iar pretul Loganului nu era un pret accesibil mai ales ca Renault se laudase ca va lansa o masina moderna la pretul de 5.000 E. Cred ca multi isi aduc aminte de "masina de 5000 E" promisa de Renault nu ?. Si ca sa-ti raspund direct la intrebare: Quote
"de ce ar fi luat cineva un sh obosit daca trebuia sa plateasca mai mult decat una noua cu garantie?" Pentru ca nu aveau aceasta posibilitate! Nu se mai fabrica iar masina noua (adica Logan) nu si-o puteau permite. In plus nu vorbim de un sh "obiosit" ci de masini cu maxim 1-2 ani vechime. Pe bune nu isi mai aminteste nimeni de acea anomalie a pietei de atunci ? Edited by Cornel, 02 June 2015 - 19:33. |
#18
Posted 02 June 2015 - 19:41
@Dany_Darke: Are dreptate dar si exagereaza. Treaba asta s-a intamplat cateva luni la inceputul productiei Solenzei dar si Loganului cand cererile erau multe si fabrica nu facea fata (nu avea stocuri, angajatii erau neinstruiti deci nu foarte productivi etc.). Na, unii romani tineau neaparat sa fie primii din cartier care au noul model de mandrie nationala ca sa crape vecinii de ciuda, acum ce mai conta ca masinile din primele loturi aveau probleme garla, fala bate logica. Aia pilosii luau masini primii si imediat le "vindeau" prin targuri mai scumpe decat la dealer. Zic "vindeau" pentru ca nu stiu ce succes real a avut smecheria asta, dar s-a practicat.
Modelele vechi ramase pe stoc de la sfarsitul productiei s-au vandut mai greu, nicidecum mai scumpe decat la dealer, nu prea a dat lumea navala nici pe la dealeri. Pai daca Solenta era la dealer mai ieftina cu 2.000 de euro ca noua minune Logan cine dracu crezi ca mai cumpara Solenta la suprapret de la smecheri in loc sa isi ia Logan de la dealer. Aceaasi isterie a fost si cu Dacia berlina cu bord CNC sau zambetul lui Iliescu. N-am auzit sa se intample asta in Germania la noile modele Mercedes sau BMW desi intotdeauna au fost in top 3 la vanzari in De. N-am auzit nici sa se bata nemtii pe Dacii, nici cand le-au dat drumul sa "sara" pe Dacia. Dar na, te pui cu mandria nationala, mai nou minunea planetei? Edited by Friskey, 02 June 2015 - 19:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users