Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra

- - - - -
  • Please log in to reply
263 replies to this topic

#1
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
,,
Opel Astra K, primele imagini şi informaţii oficiale cu noua generaţie de Astra

Opel Astra K, generaţia lui 2015, a fost dezvăluit astăzi în primele poze şi detalii oficiale, unele care ne arată o maşină compactă foarte proaspătă şi avansată din punct de vedere tehnologic. Departe de a fi o evoluţie, vorbim de o revoluţie în clasa C, iar fanii Opel au de ce să se bucure.
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/1/opel-astra-k-01.jpg?width=610&height=343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Noul Opel Astra K vine ca o surpriză plăcută pentru fani şi aduce o serie de noutăţi importante pentru marca germană în clasa compactă: e o maşină cu 200 de kilograme mai uşoară decât fosta generaţie, este mai spaţios şi mai confortabil la interior deşi a scăzut un pic în dimensiunile exterioare, are motoare Opel de nouă generaţie, pune accentul pe conectivitate cu sistemul Opel OnStar şi pe infotainment cu noul IntelliLink R 4.0 compatibil cu Apple Auto şi Android CarPlay, dar oferă şi sisteme de siguranţă avansate, precum şi cele mai bune scaune din segment, atunci când e vorba de ergonomie şi funcţii de masaj.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/3/opel-astra-k-2015-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mânere de uşi încadrate de nervura laterală, un pavilion care pare că pluteşte peste „absenţa” montanţilor C... frumos!

Dacă partea frontală nu rezervă mari surprize, pentru că ne aşteptam deja să arate aşa, suntem foarte plăcut impresionaţi de modul în care arată spatele maşinii, precum şi părţile laterale - designerii Opel s-au jucat cu formele şi a ieşit o maşină foarte dinamică, una care compensează prin sportivitate ceea ce-i lipseşte prin originalitate. E o maşină suplă, una care din spate arată aproape premium.
Ce aduce nou Opel Astra K
În primul rând, e mai uşor cu 120-200 de kilograme faţă de predecesorul său, în funcţie de nivelul de echipare. Cei de la Opel ne spun că arhitectura complet nouă a vehicului joacă un rol major în reducerea greutăţii. Fiecare componentă are un design compact şi integrează materiale uşoare. Doar greutatea caroseriei a fost redusă cu 20 la sută, de la 357 la 280 kilograme. Măsuri suplimentare, legate de şasiu, au dus la încă 50 de kilograme reduse.
Apoi, gama de motorizări este compusă doar din propulsoare de ultimă generaţie Opel. Puterile, ne spun germanii, variază de la 95 CP la 200 CP, cu multe declinări ale cilindreei de 1.6 litri. Motorul 1.6 CDTI, cu o gamă largă de puteri ce încep de la 95 CP, acoperă oferta diesel, în timp ce 1.0 ECOTEC Turbo 3 cilindri cu injecţie directă (105 CP) este motorul pe benzină de la nivelul de bază.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/14/opel-astra-k-2015-12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Şi stopurile par a fi cu LED...

Cel mai interesant motor este noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecţie directă, o unitate cu patru cilindri din aceeaşi familie ca şi motorul mai mic, cu trei cilindri. Motorul complet din aluminiu debutează cu 145 CP. Acesta livrează un cuplu maxim de 250 Nm pe o plajă largă, de la 1.800 şi 4.000 rpm, fapt care-l va face preferatul celor care vor sportivitate la volan.
În privinţa dimensiunilor exterioare, noul Opel Astra K este mai mic. Cu o lungime totală de 4,37 metri este cu aproape cinci centimetri mai scurt decât predecesorul său. Cu o înălţime de 1,46 metri este, de asemenea, cu 2,6 centimetri mai mic. Germanii ne spun că dimensiunile au un impact asupra aerodinamicii şi eficienţei, noul Astra având un coeficient aerodinamic de sub 0.30.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/8/opel-astra-k-2015-06.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Marginal mai uşor de parcat, e mai bine gândit la interior

Totuşi, deşi ampatamentul a fost redus cu doi centimetri, valoarea spaţiului interior a crescut, în special datorită noilor scaune ultramoderne, care adaugă un spaţiu de 35 de milimetri pentru picioare. A crescut şi distanţa dintre scaunele din faţă şi spate, fapt care contribuie la senzaţia de spaţiu, iar insonorizarea a fost tratată cu o atenţie specială - vom testa aceste lucruri cât de curând.
În fine, bordul a fost simplificat, iar pe el tronează acum un ecran tactil color pus un pic cam jos pe bord faţă de obişnuitele „tablete” care ies din bord la ultimele generaţii de maşini, dar fără a te forţa să iei prea mult ochii de la drum.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/21/opel-astra-k-2015-19.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Un interior cu mai puţine butoane şi mai multe gadgeturi

Astra K este primul nou model Opel care va fi disponibil cu asistentul personal de conectivitate şi servicii Opel OnStar, încă de la lansare. Opel OnStar va fi introdus în Europa începând cu august 2015, iniţial pe un număr de 13 pieţe.
Debutează pe acest Astra şi noua generaţie a sistemului infotainment IntelliLink. Acesta este compatibil cu Android Auto şi Apple CarPlay şi va facilita aducerea universului smartphone în maşină - o premieră în segmentulul din care face parte Astra. Fiecare sistem construieşte pe caracteristicile pe care utilizatorii de smartphone-uri le folosesc cel mai mult. Android Auto este construit în jurul Google Maps, Google Now şi abilitatea de a vorbi cu Google, precum şi pe ecosistemul de aplicaţii care include WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify. O listă completă de aplicaţii suportate sunt disponibile la Android.com/auto.


[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/24/opel-astra-k-2015-31.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ecranul tactil central ne place, dar Opel nu s-a putut abţine să nu păstreze nu mai puţin de 25 de butoane pe bord Posted Image

Apple CarPlay preia caracteristicile iPhone pe care şoferii şi-ar dori să le acceseze în timp ce conduc şi le transferă pe ecranul din vehicul într-o manieră inteligentă, simplă. Aceasta permite şoferilor să efecteze apeluri, să trimită şi să primească mesaje şi să asculte muzică, totul direct prin touchscreen sau prin voce, via Siri. Apple CarPlay permite aplicaţii ce includ telefon, mesaje, hărţi, muzică şi aplicaţii compatibile ale unor terţe părţi. O listă completă a acestor aplicaţii poate fi găsită la Apple.com/ios/carplay. Funcţiile pot fi controlate prin intermediul ecranului tactil de până la opt inci situat la înălţime pe consola centrală, prin telecomandă de pe volan (controlul volumului) sau prin comandă vocală.
La exterior avem şi faruri cu matrice de lumini complet LED de generaţie următoare, care permit condusul cu faza lungă fără orbire şi vor fi disponibile în clasa compactă pentru prima dată pe Astra.
Format din 16 segmente de LED-uri - opt pe fiecare parte a vehiculului - noul sistem de matrice cu LED-uri adaptează în mod automat şi constant lungimea şi distribuţia fasciculului luminos la orice situaţie de trafic. În acest proces, sistemul funcţionează împreună cu camera frontală Opel Eye. Imediat ce vehiculul iese din mediul urban, fază lungă este activată automat şi rămâne aşa. La viteze de 80 km/h, şoferii detectează obiectele de la marginea drumului cu 30 la 40 de metri mai devreme decât cu iluminarea convenţională cu halogen sau xenon în faza scurtă. Acest lucru le acordă în jur de 1,5 secunde în plus pentru a reacţiona. Nici orbirea celorlalţi participanţi la trafic nu este o problemă, ne spun nemţii în comunicatul lor de presă. Când camera detectează surse de lumină de la traficul din sens opus sau din spate, LED-urile individuale din zona în cauză sunt dezactivate, tăind pur şi simplu lumina din jurul respectivelor vehicule. Restul drumului şi împrejurimile sale rămân puternic iluminate. Cu acest grad de precizie şi de adaptare, sistemul ridică tehnologia de iluminare la nivelul următor.


[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/10/opel-astra-k-2015-08.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arată bine, nu? Se pare că iluminează şi mai bine!

Sistemul nu doar iluminează împrejurimile mai puternic decât sistemele de iluminat convenţionale, dar are şi o viaţă mult mai lungă de funcţionare decât farurile cu lămpi cu halogen sau xenon. Un alt avantaj este faptul că mişcările mecanice nu mai sunt necesare în far – segmentele LED individuale se activează sau dezactivează în funcţie de situaţie, ceea ce contribuie, de asemenea, la durabilitate.
Pe lângă Opel OnStar şi IntelliLux LED®, viitorii proprietari Astra se pot aştepta la numeroase de sisteme de siguranţă, asistenţă şi confort, dar cei de la Opel nu au binevoit să le detalieze. Ne putem aştepta la menţinerea automată a benzii de rulare, la pilot automat autoadaptiv, la avertizare cu privire la unghi mort şi la altele asemenea - vom afla mai multe în septembrie, la Frankfurt, când maşina va fi lansată în mod oficial!

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/14380680/22/opel-astra-k-2015-20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Scaunele ergonomice sunt unul dintre atuurile Insigniei. Acum şi pe Astra

Scaunele ergonomice testate şi certificate AGR (Campania pentru un spate sănătos) sunt, de asemenea, remarcabile - dacă vor fi la fel de bune ca acelea de pe Insignia, vi le recomandăm. Ele continuă tradiţia Opel în excelentele scaune ergonomice, iar acum vin cu caracteristici suplimentare de confort. Noul Opel Astra va oferi scaun pentru şofer reglabil pe 18 direcţii. Acesta are funcţie de masaj, ventilaţie şi posibilitatea de a ajusta lăţimea. Şi pasagerii din spate au motive să se aştepte la mai mult confort decât înainte: cele două scaune spate exterioare au posibilitate de încălzire disponibilă opţional.
Aşteptăm să vedem maşina în direct la Frankfurt 2015 şi să o testăm spre finalul acestui an! Până atunci, o puteţi admira în galeria foto!''
Sursa:
http://www.promotor....-astra-14380680

Acum , cel putin teoretic, Opel Astra este un competitor serios pentru VW GOLF.Intre VW Golf 7 si acest Opel Astra K, cel putin estetic prefer Opelul.Sa vedem ce capacitate are portbagajul Opelului Astra K.

Edited by fredy2007, 01 June 2015 - 20:27.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Farurile seamana cu cele de pe Golf, iar stopurile imi amitesc de noul Auris. In rest, chiar arata bine.
Parerea mea.

#3
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
ma intreb ce probleme or mai ascunde motoarele la masinile astea, de fapt surprize. De aratat arata bine da-i ca cioara vopsita pe dinafara.

Ps. Masina merita cumparata doar ptr descrierea asta: "ampatamentul a fost redus cu doi centimetri, valoarea spaţiului interior a crescut, în special datorită noilor scaune ultramoderne, care adaugă un spaţiu de 35 de milimetri pentru picioare."...... Ce masa, o conduc hobitti pe asta?

Edited by xkos, 01 June 2015 - 20:27.


#4
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
Din spate seamana cu ceva[ http://agnellimotorpark.ie/wp-content/gallery/alfa-romeo-giulietta/alfa-romeo-giulietta-00.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
....dar e altceva
dar parca nici fata nu e prea noua, pare totusi mai sportiva decat varianta veche (j)[ http://www.opel-infos.de/images/modelle/astra_j/astra_j5t_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oricum arata bine si sincer sunt curios cum arata in realitate

#5
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,116
  • Înscris: 10.07.2013
Pretul care este?Posted Image

#6
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
cu siguranta ca pretul va fi cam la fel cu cel al modelului pe care il inlocuieste, ca deja preturile si noua generatie la fiecare 4-5 ani au devenit traditie pentru marii producatori auto!

#7
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,548
  • Înscris: 05.11.2009
hmm.. la fel ca si noua corsa, e doar un facelift. Si nu unul de profunzime. Is curios din ce cauza o angajat aia la Opel numai lenesi, nu de alta dar o dunga de vopsea pe montantul c si un far un pic diferit fata de vechea versiune , orice student la design iti poate face.

Astia zici ca au mancat pe jos de la VW, si acolo tot idei din astea marete au..

#8
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Spatele seamana mai mult cu Giulietta dar cineva mi-a luat-o inaimte :) per total o masina ok, cu siguranta se vor mai schimba lucruri.

#9
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 vanitty, on 01 iunie 2015 - 20:38, said:

hmm.. la fel ca si noua corsa, e doar un facelift. Si nu unul de profunzime. Is curios din ce cauza o angajat aia la Opel numai lenesi, nu de alta dar o dunga de vopsea pe montantul c si un far un pic diferit fata de vechea versiune , orice student la design iti poate face.

Astia zici ca au mancat pe jos de la VW, si acolo tot idei din astea marete au..

Daca si asta e facelift atunci orice model nou e facelift. Facelift cu platforma noua. Bun asa...

#10
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,548
  • Înscris: 05.11.2009

 underb, on 01 iunie 2015 - 21:22, said:

Daca si asta e facelift atunci orice model nou e facelift. Facelift cu platforma noua. Bun asa...

eu ma refer la design astra j vs astra k. Nu stiu daca ai observat dar la modelul asta nou, s-au ferit sa puna o poza cu lateralul complet ,ca se vedea imediat ca ii cam la fel designul. Frontalul e cam la fel, chiar linia dintre faruri si farurile au cam aceeasi forma generala:



[ http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20140611_0008/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://4.bp.blogspot.com/-G1VK8BMbmdY/VWxWhy3EB4I/AAAAAAAAtMs/deI0kJCof8A/s1600/Opel-Astra-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20120615_0014/5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://4.bp.blogspot.com/-1X9ys4RYXv4/VWxWeqyhilI/AAAAAAAAtMA/ohVnlytWHWQ/s1600/Opel-Astra-18.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#11
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Arata bine, desi cum spun si altii, cam seamana intre ele deja odata cu noile schimbari de design actualizate la aceasta perioada, se merge pe anumite tendinte si atunci e greu sa faci ceva complet diferit.

#12
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
sunt curios cât de eficiente sunt noile motoare și dacă greutatea mai mică se traduce într-o economie de combustibil.

#13
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Mie imi place cum arata.si interior si exterior. S-o vedem cand apare.

#14
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Mie imi place masina. Ca utilizator actual de Astra J suna tentant un K 1.4 Turbo daca o sa il scoata la pret bun.
Lui J pot sa ii reprosez urmatoarele:
1. Dimensiuni exterioare ENORME pentru o compacta hatchback;
2. Spatiu interior surprinzator de mic pentru dimensiunile exterioare;
3. Echipare multimedia saracacioasa. Nu am navigatie sau bluetooth, dar m-am jucat cu masini care au asa ceva si nu permit streaming de muzica si navigatia e cam inapoiata.

Altfel masina imi place si a fost destul de fiabila in cei 110k km pe care ii are. Poate astept pana apare si Sports Tourer, daca rezolva problema cu spatiul, la cum arata hatch-ul cred ca o sa arate mai bine decat Leon ST.

#15
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 bobalex18, on 01 iunie 2015 - 23:15, said:

sunt curios cât de eficiente sunt noile motoare și dacă greutatea mai mică se traduce într-o economie de combustibil.

Cu siguranta ca scaderea in greutate plus noua generatie de motoare va duce la o scadere semnificativa a consumului si la o crestere a sportivitatii.Imi permit sa afirm ca si motoarele sunt ok deoarece sunt cele folosite in prezent pe Astra J si Insignia, lecuite de bolile copilariei,  doar mai imbunatatite.

 Quantum, on 02 iunie 2015 - 09:04, said:

Mie imi place cum arata.si interior si exterior. S-o vedem cand apare.

Nu vad de ce nu ti-ar placea.Desi sunt fan VW la ergonomie acum nu am ce sa reprosez Opelului, cel putin la prima vedere.Cu siguranta ca Astra K va fi un succes, din toate punctele de vedere cu conditia sa nu aiba pretul de achizitie prea mare.Felicitari celor de la Opel pentru aceasta reusita.Cei de la Opel au invatat din neajunsurile Astrei J, inclusiv greutatea excesiva care este mai mare cu circa 200 kg fata de concurentii sai, iar asta a depunctat semnificativ Astra J.

 danX, on 02 iunie 2015 - 09:50, said:

Mie imi place masina. Ca utilizator actual de Astra J suna tentant un K 1.4 Turbo daca o sa il scoata la pret bun.

Altfel masina imi place si a fost destul de fiabila in cei 110k km pe care ii are.
Ce motorizare are Astra ta?

Edited by fredy2007, 02 June 2015 - 10:27.


#16
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 fredy2007, on 02 iunie 2015 - 10:28, said:

Ce motorizare are Astra ta?

1.3CDTI 95CP.

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Bine spus imensa. Numai cand am avut parcat H-ul langa J si nu mai era nicio masina in jur mi-am dat seama cat de mare e diferenta de dimensiuni.
Ce-mi pare mie rau e ca vor retrage MPIul turbo de 1.4 si vor extinde injectia directa la toate motorizarile. Legat de greutate si de marimea celei vechi, desi mai papau din dinamica si putin din rezervor, zic ca o avantajau la croaziera. Se aseaza frumos la drum lung pt o compacta si nu simte atat de mult greutatea suplimentara ca o masina usoara.

#18
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
nimeni nu spune ca seamana izbitor cu actualul i30?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate