Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Check engine ramane aprins
Last Updated: May 07 2019 11:14, Started by
georgegigel
, Jun 01 2015 19:51
·
0
#1
Posted 01 June 2015 - 19:51
Buna ziua la toata lumea. Am un Matiz euro2 din 2003 si de curand am fost la service unde am inlocuit pompa de apa, simeringurile de la pompa de ulei si de la ax cu came, intinzatorul si cureaua de distributie si de alternator si mai apoi furtunele de tur si retur de la antigel. Problema e ca dupa ce am plecat din service imi ramane aprins martorul motor la bord. Ce sa fac? Care din aceste interventii de mai sus a cauzat aceasta problema?
|
#2
Posted 01 June 2015 - 19:57
O mufa infipta prost. Ai pornit de cel putin 3 ori de cand ai plecat din service? Daca dupa 3 porniri se stinge, a fost o eroare temporara. Daca nu, te duci inapoi la baieti cu factura in mana sa iti verifice stricaciunea, pe scaner.
|
#4
Posted 01 June 2015 - 20:09
Am pornit de mai multe ori si tot nu se stinge....la interventiile enumerate mai sus ce mufe au trebuit scoase?
|
#5
Posted 01 June 2015 - 20:10
SERVICEEEEEEEEEEE!!!! La ala care ti-a stricat masina. Ce e asa greu de bagat capul sub capota si sa vezi daca o mufa pe acolo pe dincolo nu e infipta bine sau nu e infipta deloc? Acum vrei sa iti enumar si mufele de pe matiz?
Edited by TazCelRau, 01 June 2015 - 20:11. |
#6
Posted 01 June 2015 - 20:26
Incearca sa scoti borna (-) de la baterie pentru 5 minute si apoi sa o pui la loc. Nu stiu la matiz, dar la altele se sterg erorile accidentale. Daca ti-a deconectat o mufa si a conectat-o la loc avand bacteria nedeconectata, ECU a sesizat acest lucru si a inregistrat eroarea.
|
#8
Posted 01 June 2015 - 20:31
Mergi cu masina la service-ul care a incasat banii pentru lucrare!
|
#9
Posted 01 June 2015 - 20:40
Fa si tu mai intai ce zice indicatorul: verifica motorul, daca mai e acolo.
|
#11
Posted 01 June 2015 - 20:48
Maine merg la mecanic dar am vrut sa ma consult cu voi mai intai sa am cat de cat habar la ce anume umbla.
|
#12
Posted 01 June 2015 - 20:50
Poate fi de vina senzorul de rotatie al curelei de distributie adica l-au stricat cand au executat manopera, de obicei se mai intampla la schimbatul distributiei sa se mai comita treaba asta .
Edited by Benderbut, 01 June 2015 - 20:51. |
#15
Posted 01 June 2015 - 20:59
Da, care e fix in capatul celalalt de curea. Se manifesta prin suturi la accelerare. Ceea ce nu a povestit clientul. Dar ne va povesti sper maine.
Edited by TazCelRau, 01 June 2015 - 21:00. |
|
#16
Posted 01 June 2015 - 21:08
#18
Posted 01 June 2015 - 21:25
Deja sunt speriat pe maine......
Deja sunt speriat pe maine...... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users