Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie autoutilitara pt extern.
Last Updated: Apr 25 2016 18:53, Started by
fonrabie
, Jun 01 2015 13:02
·
0
#1
Posted 01 June 2015 - 13:02
Va salut. Incep prin a va cere parerea celor avizati sau cei care au avut/ condus pe extern austria germania... Am hotarat sa imi iau o duba sa ma duc sa aduc gunoaie din germanica(am un var acolo) si vreau sa imi iau o duba care sa se conduca cu b si sa fie cat mai fiabila posibil. Prin gand imi trec asa . Ford transit 1.9 tddi( am auzit ca tdci ul e o porcarie la care cedeaza pompa de injectie) , ar mai fi Mercedes vito care are un prieten dar e 108 ul si paremise cam slab si ar mai fi spinteru dar e usor peste 3000... cam care is problemele lor? Am in plan sa trag si platforma dupa mine dsr nu tot timpu si doar cu masini mici pe ea gen smart corsa fiesta etc... ma indrept spre motor mic pentru taxe si consum dar as accepta si transitu de 2.4 sau un sprinter de 2.8... care ar fi recomandarilr? Am mai mers in germania cu un Fiat ducato 2006 de 2.4 dar parca e cam stricacios fiatu...
|
#3
Posted 19 April 2016 - 17:57
Merg pe vito din 2000... maine ma duc sa vad una... la ce sa ma.uit in principal??
|
#6
Posted 25 April 2016 - 17:29
fonrabie, on 01 iunie 2015 - 13:02, said:
Va salut. Incep prin a va cere parerea celor avizati sau cei care au avut/ condus pe extern austria germania... Am hotarat sa imi iau o duba sa ma duc sa aduc gunoaie din germanica(am un var acolo) si vreau sa imi iau o duba care sa se conduca cu b si sa fie cat mai fiabila posibil. Prin gand imi trec asa . Ford transit 1.9 tddi( am auzit ca tdci ul e o porcarie la care cedeaza pompa de injectie) , ar mai fi Mercedes vito care are un prieten dar e 108 ul si paremise cam slab si ar mai fi spinteru dar e usor peste 3000... cam care is problemele lor? Am in plan sa trag si platforma dupa mine dsr nu tot timpu si doar cu masini mici pe ea gen smart corsa fiesta etc... ma indrept spre motor mic pentru taxe si consum dar as accepta si transitu de 2.4 sau un sprinter de 2.8... care ar fi recomandarilr? Am mai mers in germania cu un Fiat ducato 2006 de 2.4 dar parca e cam stricacios fiatu... Din rapoartele de fiabilitate ale nemtilor si britanicilor ( sa nu spunem ca nemtii isi lauda masinile, le lauda si britanicii ) reiese gama VW in special CRAFTER, TRANSPORTER si LT sau cum se numeste cel mai vechi. de 2.5 Diesel. Eu personal as alege Crafterul, am mai condus si eu cateva autoutilitare gen VITO, LT, Movano, Vivaro si Boxer dar si Crafter care il aveam la DHL si cel putin mie mi-a placut foarte mult. Totul mi se pare mult mai bine inchegat fata de celelalte sau poate e posibil sa ma si fi obisnuit cu Crafterul care l-am condus cel mai mult celelalte doar cand am avut ocazia. (apropo la 70% dintre vito-uri nu stiu ca nu m-am interesat daca si la modelul mai nou dar la cel vechi stiu ca se duce cutia ( nu de tot, doar nu mai intra in marsarier), nu stiu daca o fi de la cutie sau ceva cablu de actionare ori tije se slabesc. PS: Aia cu 70% e de la mine nu de pe ceva site-uri de specialitate , zic doar asa 70% fictiv, deoarece mi-au spus mai multe persoane prieteni/cunostinte (5) in functie de care cum lucreaza sau au prins un Vito ca si ei au intampinat aceasta problema la cutie. Ca o paranteza un var de al meu care detine o firma de constructii ( dau mai multe detalii sa iti dai seama cum a fost folosita masina si ce a transportat => per general fiabila, nu a cheltuit multi bani in ea, sau cel putin eu nu am auzit sa fi cheltuit ) are aceeasi problema cu marsalierul --- masina intra in marsalier dar foarte greu si cand spun foarte greu ma refer ca te ridici in picioare impingi schimbatorul maxim dreapta si apoi te apesi cu toata greutatea pe el si totusi si asa de cele mai multe ori nu intra... Edited by bogdy2kk, 25 April 2016 - 17:35. |
#7
Posted 25 April 2016 - 18:00
Crafter?
Plastice mai ieftine si proaste decat pe geamanul lui, Sprinter. Si gluma aia de cutie manuala in 6 trepte? Eu nu am reusit sa vad vreo diferenta intre treptele 5-6. |
#8
Posted 25 April 2016 - 18:53
ericmario, on 25 aprilie 2016 - 18:00, said:
Crafter? Plastice mai ieftine si proaste decat pe geamanul lui, Sprinter. Si gluma aia de cutie manuala in 6 trepte? Eu nu am reusit sa vad vreo diferenta intre treptele 5-6. Omul vrea o masina cu care presupun ca va face multi km nu cred eu ca are nevoie de o calitate exceptionala a plasticelor ci o fiabilitate in timp a motorului si caroseriei si nu numai. ( poate asa proaste cum sunt desi mie mi se par ok, eu nu am auzit nici o scartaitura de la ele ). Ca o paranteza poate ai vazut si tu cate Sprinter-uri mancate de rugina sunt? si cate Crafter-uri?. Whatever nu vreau sa intru in amanunte, nu sunt fan nici VW nici Mercedes nici Peugeot s.a.m.d, mai ales fan "autoutilitare", scriam ce am observat din propria experienta. Edited by bogdy2kk, 25 April 2016 - 18:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users