Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Abgas werkstatt

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
busnaluci

busnaluci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 21.09.2013
Salut am un VW Bora 1.6 16V și îmi apare eroarea asta pe bord. Buun... Ideea e următoarea : am fost la service și mi-a șters eroarea, a mers o luna și iarăși a apărut. Iar la service iar șters în 2 zile eroare. Mers la service,  schimba bujiile (habar nu am de ce)  eroarea rămâne. Mașină o conduce tata de fel... O schimbă cam în 2000-2500 rpm.  Ieri am luat-o eu și schimbam în 3000-4000.  Am mers 20 km,  am oprit motorul și eroarea a dispărut de la sine. Deci,  inafară de sonda lambda (care e afișată pe tester și ma costă 500RON)*ar putea fi altceva?

#2
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Daca incercai o traducere goagal, realizai ca defectiunea e de fapt toba catalitica, e necesara schimbarea acesteia.

Edited by myshyk, 31 May 2015 - 00:27.


#3
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 busnaluci, on 30 mai 2015 - 23:24, said:

Salut am un VW Bora 1.6 16V și îmi apare eroarea asta pe bord. Buun... Ideea e următoarea : am fost la service și mi-a șters eroarea, a mers o luna și iarăși a apărut. Iar la service iar șters în 2 zile eroare.
Si daca stergi eroarea dispare defectul? Se repara singura?

Nici o eroare nu apare degeaba, asa ca mai bine apeleaza la niste mecanici care stiu ce fac, nu care sterg erori.

#4
busnaluci

busnaluci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 21.09.2013
Myshyk,  am cautat în cartea tehnică prima data...  întreb aici pentru ca sunt multe chestii care pot produce eroarea asta.
La service am fost iar efectul e ca la pornirea la rece merge puțin nașpa, efect  ce dispare odată cu eroarea... pare a fi ceva electric?

În plus,  de ce dispare eroarea singură?


#5
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Catalizatorul functioneaza bine la temperatura mai mare, cu motorul turat chiar mai mult, spre maxim.

Daca motorul nu este turat, se infunda catalizatorul....

Iesi din oras si calc-o mai mult, dar desigur, in conditii de siguranta, sa nu dai in belele mai mari...

Edited by loock, 31 May 2015 - 08:26.


#6
busnaluci

busnaluci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 21.09.2013

 loock, on 31 mai 2015 - 08:24, said:

Catalizatorul functioneaza bine la temperatura mai mare, cu motorul turat chiar mai mult, spre maxim.

Daca motorul nu este turat, se infunda catalizatorul....

Iesi din oras si calc-o mai mult, dar desigur, in conditii de siguranta, sa nu dai in belele mai mari...

Păi dispare eroarea dar reapare la repornire dupa ce se raceste motorul...

#7
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Incearca sa faci ce am recomandat mai sus.
Daca acel catalizator mai are "viata in el", este posibil sa-l cureti mai consistent, daca mergi intins o perioada suficienta de timp.
Mersul la 2000 RPM nu este sanatos pt. catalizator, care se infunda.
Odata infundat, este posibil sa nu-l mai poti curata asa usor.(sau chiar deloc consistent)
In mod normal, chiar si DIESEL-ul contemporan se tine peste 3000 RPM, si cu atat mai mult benzinarul - spre 4000, si se alterneaza din cand in cand si cu iesiri mai lungi la 5000+ RPM, macar 15 minute din cand in cand.

Edited by loock, 01 June 2015 - 11:39.


#8
busnaluci

busnaluci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 21.09.2013

 loock, on 01 iunie 2015 - 11:35, said:

Incearca sa faci ce am recomandat mai sus.
Daca acel catalizator mai are "viata in el", este posibil sa-l cureti mai consistent, daca mergi intins o perioada suficienta de timp.
Mersul la 2000 RPM nu este sanatos pt. catalizator, care se infunda.
Odata infundat, este posibil sa nu-l mai poti curata asa usor.(sau chiar deloc consistent)
In mod normal, chiar si DIESEL-ul contemporan se tine peste 3000 RPM, si cu atat mai mult benzinarul - spre 4000, si se alterneaza din cand in cand si cu iesiri mai lungi la 5000+ RPM, macar 15 minute din cand in cand.

Am rezolvat (am schimbat sonda lambda-500 de lei+bujiile 200 lei). Sonda era de vină, bujiile, le-am schimbat ca să fiu sigur dar mulțumesc, ai dreptate și sunt pro opiniei tale dar tata nu mă înțelege zice „păi și consumul...” si tac ce să mai zic...

#9
TazCelRau

TazCelRau

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 956
  • Înscris: 28.06.2009
Zii lu tata ca de consumul ala ai bagat 700 lei in reparat masina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate