Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

De la C++ la Java

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
VladBtz

VladBtz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 24.09.2014
Nu eram sigur daca ar trebui sa postez asta la C++ sau la Java , as ca am dat cu banul . Sper sa nu dati si voi cu ban-ul.

Sunt elev in clasa a X-a si am terminat materia de bac + aprofundare peste. ( de exemplu la bac te intreaba ce sa afiseaza utilizandu-se tehnica abcktracking pe exemplul... si tot ce trebuie sa faci e sa urmaresti pe hartie si sa dai raspunsul corect , nu iti cere sa faci efectiv un program care utilizeaza tehnica backtracking ca sa...). Deasemenea am lucrat si materia de olimpiada ( programare dinamica , lee , bottom-up , dijkstra , kmp ....) + hashing ,geometrie computationala etc...si planuiesc ca vara aceasta sa studiez STL si OOP , iar din clasa a 11-a sa ma apuc de Java pentru ca am inteles ca este un limbaj cautat , mai usor ca c++ etc...Am un prieten care s-a apucat de Java intr-a XI-a si i-a prins foarte bine , s-a dus in strainatate si s-a angajat (part-time) inca din anul I . (si nu va ganditi ca era olimpic national in C++ sau ceva de genul).