Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Imposibil de prelungit abonament Telekom folosind interfata online
Last Updated: Jun 01 2015 06:50, Started by
Arlekyn
, May 29 2015 14:47
·
0
#1
Posted 29 May 2015 - 14:47
Sunt curios daca a mai intalnit cineva problema pe care o am eu: vreau sa-mi prelungesc abonamentul la telekom (sa-l schimb de fapt, pastrand numarul) si am gasit un tel cu un pret bun la oferta online. Toate bune pana aici, insa sub nici-o forma nu reusesc sa finalizez comanda online, mereu imi da un mesaj de eroare "serviciul nu este momentan valabil, va rugam incercati mai tarziu". Asta daca selectez plata la livrare. Am incercat sa platesc cu un card online, plata a fost procesata de payu, doar ca la telekom nu aparea nici-o comanda In fine, dupa vreo 2-3 zile, cu telefoane pe la telekom si payu, suma blocata de pe card a devenit iar disponibila.
De vreo 3 zile, problema mea a fost trimisa catre o sectiune ultra secreta a telepom, sugestiv intitulata "departamentul abilitat" pentru a fi solutionata. Inca mai astept un raspuns de la "departamentul abilitat", dar intre timp, cel mai probabil, o sa-mi portez numarul la Vodafone pt. ca se pare ca cei de la Telepom s-au cam saturat de clienti abonati "Stimate domnule XXX, Va informam ca situatia semnalata este in continuare, in curs de investigare de catre departamentul abilitat. Raspunsul va va fi oferit in cel mai scurt timp. Cu stima, Echipa Telekom" |
#2
Posted 29 May 2015 - 14:56
Si asta doar pt ca iti este lene sa te deplasezi la un magazin Telekom!
|
#3
Posted 29 May 2015 - 14:57
Pacat, mare pacat ca nu au reusit sa iti prelungeasca abonamentul.
Te mai mulgeau de bani cativa ani |
#4
Posted 29 May 2015 - 14:58
Idioti.
In ian sau feb am incarcat o cartela de net online, bine inteles ca nu s-a procesat, payu mi-a luat banii dar creditul nu a aparut pe cartela. Dupa telefoane si mailuri la telekom, am primit banii inapoi, dar nu mi-a zis nimeni nimic. Din greseala am observat ca am banii... NO COMMENT... idioti... |
#5
Posted 29 May 2015 - 15:02
Si care este ratiunea titlului ales la topic ? Ca nu e imposibil ci doar nu e instant ! Cand departamentul "abilitat" isi va face treaba se va rezolva , that' s all . Crezi ca la Vodafone e vreun caine cu ceva colaci in coada ? E la fel si o sa te convingi singur ca in tarisoara noastra gigantii mondiali sunt perfect adaptati la mediu si fac treaba in stilul mioritic cunoscut .
|
#6
Posted 29 May 2015 - 15:02
robylup, on 29 mai 2015 - 14:56, said:
Si asta doar pt ca iti este lene sa te deplasezi la un magazin Telekom! M-am deplasat. La abonamentul pe care-l doream eu, telefonul ales costa 698 RON online si 1300 (si ceva) la magazin. Raspunsul de la operatorul telefonic telepom: preturile sunt diferite pentru ca sunt canale de vanzare diferite |
#7
Posted 29 May 2015 - 15:02
Mda, si eu dupa vreo 5 ani de cartela telekom mi-am portat nr. in Vodafone pe abonament . aceeasi bani dati, servicii mai bune la o calitate mai buna. Cred ca este o idee destul de buna sa pleci de la ei la preturile pe care le au pentru serviciile pe care le ofera.
Edited by MaxXu1, 29 May 2015 - 15:03. |
#8
Posted 29 May 2015 - 15:09
Excelenta idee, asa este , in cateva luni te lamuresti si deschizi topic si cu aia , dar no , pe pielea proprie se lamureste cel mai bine romanasul .
Edited by gingisKHAN2015, 29 May 2015 - 15:09. |
#9
Posted 29 May 2015 - 15:12
gingisKHAN2015, on 29 mai 2015 - 15:09, said:
Excelenta idee, asa este , in cateva luni te lamuresti si deschizi topic si cu aia , dar no , pe pielea proprie se lamureste cel mai bine romanasul . |
#10
Posted 01 June 2015 - 00:26
easy90rider, on 29 mai 2015 - 14:58, said:
Idioti. In ian sau feb am incarcat o cartela de net online, bine inteles ca nu s-a procesat, payu mi-a luat banii dar creditul nu a aparut pe cartela. Dupa telefoane si mailuri la telekom, am primit banii inapoi, dar nu mi-a zis nimeni nimic. Din greseala am observat ca am banii... NO COMMENT... idioti... Asta nu e nimic. Eu, prin PayU, am plătit aceeași factură la UPC de 2 ori. Prima dată a dat eroare Gateway după ce am băgat parola la 3D Secure, iar a doua oară a mers. Când mă uit în desfășurătorul bănci... 2 sume pentru acelați operator. PayU o bombă cu ceas. Referitor la problemă: asta e o eroare între servere. |
|
#11
Posted 01 June 2015 - 06:50
Eu am avut probleme doar cu telepom. In rest nu am patit sa platesc si sa nu apara plata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users