Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce nu se incurajeaza mersul pe bicicleta ?
Last Updated: May 04 2018 21:41, Started by
galeo
, May 29 2015 12:17
·
0
#1
Posted 29 May 2015 - 12:17
De ce nu incurajeaza statul mersul pe bicicleta cel putin in orasele mari?
Asta inseamna oameni mai sanatosi, traffic mai mic la orele de varf. Uite de exemplu In UK statul a pornit un program de incurajare a mersului pe bicicleta, de ce nu face si statul roman ceva similar? http://www.cycle2work.info/ |
#2
Posted 29 May 2015 - 12:19
Pur si simplu pentru ca in Romania nu exista piste pentru biciclete, sau daca sunt sunt masini parcate, sau oameni care merg pe ele, poate pentru ca sunt masini parcate pe trotuar pe unde ar trebui sa mearga. Pentru ca la ce poluare e, nu vad unde e sanatatea in mersul cu bicicleta. Si nu in ultimul rand, cred ca e periculos la cum se conduce in Romania.
|
#3
Posted 29 May 2015 - 12:21
#4
Posted 29 May 2015 - 12:26
Pentru ca sunt doar vreo 2 luni pe an in care se poate circula lejer cu bicicleta, din cauza climei.
Ar fi doar un motiv de cheltuit aiurea bani pe piste inutile de biciclete. De fapt, deja s-au cheltuit destui bani aiurea pe piste inutile. |
#5
Posted 29 May 2015 - 12:26
Eu nu inteleg unde este sanatatea cand pedalezi printre masini.
Daca vrei sanatate, mergi / pedalezi in padure. |
#6
Posted 29 May 2015 - 12:27
Eu practic doar in sesiuni de 2-3 ore ca si exercitiu fizic pentru ca intotdeauna (chiar si primavara la 20 de grade afara) inevitabil transpir , deci nu pot merge la munca sau in alt loc cu bicicleta , decat pana in oras/parc , parcurg traseul, dupa care imediat acasa , si fac dus.
De aceea recomandabil un MTB pentru orasul (bucuresti) pentru ca sunt multe borduri de trecut (masini parcate pe trotuar) asa ca te adaptezi , sari cand pe trotuar cand pe asfalt - ca exercitiu fizic imi place , e o activitate dinamica ce promoveaza conditia fizica. |
#7
Posted 29 May 2015 - 12:31
Ar fi utile niste piste facute undeva prin zone verzi, parcuri, eventual fara circulatie pietonala, pentru sport.
Dar in niciun caz pe strazi, sa traversezi orasul, ca e cam inutil. Edited by ech, 29 May 2015 - 12:32. |
#8
Posted 29 May 2015 - 12:31
ech, on 29 mai 2015 - 12:26, said:
Pentru ca sunt doar vreo 2 luni pe an in care se poate circula lejer cu bicicleta, din cauza climei. Ar fi doar un motiv de cheltuit aiurea bani pe piste inutile de biciclete. De fapt, deja s-au cheltuit destui bani aiurea pe piste inutile. Minim 3 vrei să zici. Pot să fie şi 4-5. Anul trecut au fost chiar 6. Dacă s-ar respecta regurile de circulaţie, nu ar fi grilajele de la canal aşa de nasoale şi copacii toaletaţi, nu ar mai nevoie de atâtea piste. |
#9
Posted 29 May 2015 - 12:31
Apropo, chiar vazusem cand am ajuns in Bucuresti o doamna imbracata office cu trotineta.
|
#10
Posted 29 May 2015 - 12:32
Una e trotineta alta e bicicleta. Nu cred sa vezi imbracata office pe bicicleta.
|
|
#11
Posted 29 May 2015 - 12:33
Daca nici in Romania nu e clima pentru bicicleala ce sa mai zici de uk, unde ploua si bate vantul mai tot anul ?
|
#12
Posted 29 May 2015 - 12:33
Eu zic ca nu trebuie sa ne luam dupa tot ceea ce vedem la altii, ca asa putem sa incurajam si consumul de vodca, poate ii prindem pe nordici (si slavi) din urma.
|
#13
Posted 29 May 2015 - 12:35
Vezi că la cehi e berea la putere. Acum se pare că şi la ruşi e
|
#14
Posted 29 May 2015 - 12:36
Io astept sa apara bicicletele cu AC. Abia atunci as putea lua in calcul bicicleta ca mijloc de transport. Pana atunci, cum zicea si mai sus cineva, pana-n parc si inapoi, direct la duş.
|
#15
Posted 29 May 2015 - 12:37
|
#16
Posted 29 May 2015 - 12:37
galeo, on 29 mai 2015 - 12:17, said:
De ce nu incurajeaza statul mersul pe bicicleta cel putin in orasele mari? masinile produc bani la bugetul local din impozite, bicicletele nu numai ca nu produc bani dar s-ar putea sa scada din bani (pentru ca intr-un oras civilizat multi oameni nu ar mai fi nevoiti sa aiba 2-3 masini de 5000cp). simple as that. municipalitatea trebuie sa produca bani. in plus pistele de biciclisti se construiesc tot pe banii municipalitatii. deci biciclistii vor ca municipalitatea sa isi tai craca de sub picioare. galeo, on 29 mai 2015 - 12:17, said:
Asta inseamna oameni mai sanatosi, traffic mai mic la orele de varf. Uite de exemplu In UK statul a pornit un program de incurajare a mersului pe bicicleta, de ce nu face si statul roman ceva similar? http://www.cycle2work.info/ in capitalizmul de dreapta prioritatea zero este sa produci cat mai multi bani ACUM, nu peste 50 de ani, ca mandatul tau de ales local este acum si nu tine 50 de ani. deci mai usor cu sanatatea oamenilor... cine vrea sa fie sanatos sa se muta la tara la Uţuţoaia. capitalizm de dreapta! Edited by Pollux, 29 May 2015 - 12:41. |
#17
Posted 29 May 2015 - 12:38
#18
Posted 29 May 2015 - 12:39
Dimineata e o placere sa mergi cu bicicleta, la amiaza cand este cald e mai dificil. Se poate merge si in Bucuresti cu bicicleta, inclusiv pe bulevarde, cine nu vrea/nu poate printre masini nu merge. Merg de o luna cu bicicleta la servici si este mult mai bine, dpdv al sanatatii, deoarece fac sport fata de mersul cu metroul cand devenisem mult prea sedentar fata de mersul cu ratb.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users