Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

De ce nu se incurajeaza mersul pe bicicleta ?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6599 replies to this topic

#1
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 14,412
  • Înscris: 15.04.2006
De ce nu incurajeaza statul mersul pe bicicleta cel putin in orasele mari?
Asta inseamna oameni mai sanatosi, traffic mai mic la orele de varf.
Uite de exemplu In UK statul a pornit un program de incurajare a mersului pe bicicleta, de ce nu face si statul roman ceva similar?
http://www.cycle2work.info/

#2
pv7722

pv7722

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 12.07.2014
Pur si simplu pentru ca in Romania nu exista piste pentru biciclete, sau daca sunt sunt masini parcate, sau oameni care merg pe ele, poate pentru ca sunt masini parcate pe trotuar pe unde ar trebui sa mearga. Pentru ca la ce poluare e, nu vad unde e sanatatea in mersul cu bicicleta. Si nu in ultimul rand, cred ca e periculos la cum se conduce in Romania.

#3
Fumatorul

Fumatorul

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,945
  • Înscris: 18.01.2009

 galeo, on 29 mai 2015 - 12:17, said:

De ce nu incurajeaza statul mersul pe bicicleta cel putin in orasele mari?

Nu ar avea cine ştie ce succes, chiar dac-ar face-o. Din două motive: mentalitatea; clima.

#4
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,667
  • Înscris: 01.09.2006
Pentru ca sunt doar vreo 2 luni pe an in care se poate circula lejer cu bicicleta, din cauza climei.
Ar fi doar un motiv de cheltuit aiurea bani pe piste inutile de biciclete.
De fapt, deja s-au cheltuit destui bani aiurea pe piste inutile.

#5
jumborom

jumborom

    E bine așa cum e.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,615
  • Înscris: 25.11.2007
Eu nu inteleg unde este sanatatea cand pedalezi printre masini.

Daca vrei sanatate, mergi / pedalezi in padure.

#6
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 13.07.2014
Eu practic doar in sesiuni de 2-3 ore ca si exercitiu fizic pentru ca intotdeauna (chiar si primavara la 20 de grade afara) inevitabil transpir , deci nu pot merge la munca sau in alt loc cu bicicleta , decat pana in oras/parc , parcurg traseul, dupa care imediat acasa , si fac dus.

De aceea recomandabil un MTB pentru orasul (bucuresti) pentru ca sunt multe borduri de trecut (masini parcate pe trotuar) asa ca te adaptezi , sari cand pe trotuar cand pe asfalt - ca exercitiu fizic imi place , e o activitate dinamica ce promoveaza conditia fizica.

#7
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,667
  • Înscris: 01.09.2006
Ar fi utile niste piste facute undeva prin zone verzi, parcuri, eventual fara circulatie pietonala, pentru sport.
Dar in niciun caz pe strazi, sa traversezi orasul, ca e cam inutil.

Edited by ech, 29 May 2015 - 12:32.


#8
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004

 ech, on 29 mai 2015 - 12:26, said:

Pentru ca sunt doar vreo 2 luni pe an in care se poate circula lejer cu bicicleta, din cauza climei.
Ar fi doar un motiv de cheltuit aiurea bani pe piste inutile de biciclete.
De fapt, deja s-au cheltuit destui bani aiurea pe piste inutile.

Minim 3 vrei să zici. Pot să fie şi 4-5. Anul trecut au fost chiar 6.
Dacă s-ar respecta regurile de circulaţie, nu ar fi grilajele de la canal aşa de nasoale şi copacii toaletaţi, nu ar mai nevoie de atâtea piste.

#9
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 14,412
  • Înscris: 15.04.2006
Apropo, chiar vazusem cand am ajuns in Bucuresti o doamna imbracata office cu trotineta.

#10
pv7722

pv7722

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 12.07.2014
Una e trotineta alta e bicicleta. Nu cred sa vezi imbracata office pe bicicleta.

#11
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 14,412
  • Înscris: 15.04.2006
Daca nici in Romania nu e clima pentru bicicleala ce sa mai zici de uk, unde ploua si bate vantul mai tot anul ?

#12
jumborom

jumborom

    E bine așa cum e.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,615
  • Înscris: 25.11.2007
Eu zic ca nu trebuie sa ne luam dupa tot ceea ce vedem la altii, ca asa putem sa incurajam si consumul de vodca, poate ii prindem pe nordici (si slavi) din urma.

#13
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Vezi că la cehi e berea la putere. Acum se pare că şi la ruşi e   :rolleyes:

#14
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Io astept sa apara bicicletele cu AC.  Abia atunci as putea lua in calcul bicicleta ca mijloc de transport.  Pana atunci, cum zicea si mai sus cineva, pana-n parc si inapoi, direct la duş.

#15
balauru69

balauru69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 27.08.2005

 ech, on 29 mai 2015 - 12:31, said:

Ar fi utile niste piste facute undeva prin zone verzi, parcuri, eventual fara circulatie pietonala, pentru sport.
Dar in niciun caz pe strazi, sa traversezi orasul, ca e cam inutil.

Da, eventual niste piste facute prin padure, nu?

#16
Pollux

Pollux

    Mandru ca sunt barbat alb, crestin, heterosexual si liberal-cons

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,339
  • Înscris: 28.02.2005

 galeo, on 29 mai 2015 - 12:17, said:

De ce nu incurajeaza statul mersul pe bicicleta cel putin in orasele mari?

masinile produc bani la bugetul local din impozite, bicicletele nu numai ca nu produc bani dar s-ar putea sa scada din bani (pentru ca intr-un oras civilizat multi oameni nu ar mai fi nevoiti sa aiba 2-3 masini de 5000cp).

simple as that.
municipalitatea trebuie sa produca bani.

in plus pistele de biciclisti se construiesc tot pe banii municipalitatii.

deci biciclistii vor ca municipalitatea sa isi tai craca de sub picioare. Posted Image



 galeo, on 29 mai 2015 - 12:17, said:

Asta inseamna oameni mai sanatosi, traffic mai mic la orele de varf.
Uite de exemplu In UK statul a pornit un program de incurajare a mersului pe bicicleta, de ce nu face si statul roman ceva similar?
http://www.cycle2work.info/

in capitalizmul de dreapta prioritatea zero este sa produci cat mai multi bani ACUM, nu peste 50 de ani, ca mandatul tau de ales local este acum si nu tine 50 de ani.
deci mai usor cu sanatatea oamenilor...
cine vrea sa fie sanatos sa se muta la tara la Uţuţoaia.


capitalizm de dreapta! Posted Image

Edited by Pollux, 29 May 2015 - 12:41.


#17
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008

 galeo, on 29 mai 2015 - 12:33, said:

Daca nici in Romania nu e clima pentru bicicleala ce sa mai zici de uk, unde ploua si bate vantul mai tot anul ?
Nu, la peste 20 grade nu e pt biciclete.

#18
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Dimineata e o placere sa mergi cu bicicleta, la amiaza cand este cald e mai dificil. Se poate merge si in Bucuresti cu bicicleta, inclusiv pe bulevarde, cine nu vrea/nu poate printre masini nu merge. Merg de o luna cu bicicleta la servici si este mult mai bine, dpdv al sanatatii, deoarece fac sport fata de mersul cu metroul cand devenisem mult prea sedentar fata de mersul cu ratb.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate