Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Cum pot sa aflu cand imi expira contractul

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011
Am cautat o ora pe site-ul lor. Am si cont. Se pare ca e facut special sa nu poti sa vezi cand iti expira abonamentul. Ce era atat de greu sa puna data de expirare undeva la vedere? Nu am contractul la indemana sa pot sa ma uit cand a inceput si cand se termina.

Si inca ceva. Vreau sa imi cumpar o cartela sim. Iar am cautat o gramada. Chiar nu exista un sistem in care sa poti sa vezi ce numere sunt disponibile? Am incercat sa comand o cartela de la ei de pe site. Nici macar acolo nu ma lasa sa imi aleg numarul. Vreau si eu sa fie undeva o bara de search in care sa pot sa bag combinatii de numere si sa imi arate daca sunt disponibile sau nu.

Multumesc.

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Nu iti poti aleger numarul decat daca platesti un tarif pt numar preferential, pentru restul intrebarilor ai *222 + contractul pe care l-ai citit si semnat.

#3
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Scrie in cont cand a fost facut abonamentul.
Stii pe cat timp l-ai facut (12 sau 24 luni).
Calculeaza.

PS: Nu exista data "expirarii", abonamentul merge inainte cat timp nu-l reziliezi.

Edited by don_dannielo, 27 May 2015 - 22:28.


#4
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 don_dannielo, on 27 mai 2015 - 22:26, said:

Scrie in cont cand a fost facut abonamentul.
Stii pe cat timp l-ai facut (12 sau 24 luni).
Calculeaza.

24 luni.
Unde scrie mai exact? Ca eu nu gasesc.

#5
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,337
  • Înscris: 24.05.2010
contractul este valabil 12 sau 24 de facturi... vezi data emiterii primei facturi

#6
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 gumball3000, on 27 mai 2015 - 22:24, said:

Nu iti poti aleger numarul decat daca platesti un tarif pt numar preferential,

Bun. Platesc tariful pentru numar preferential. Dar prima data sa ma lase sa vad ce numere disponibile sunt si daca nu imi convine nu platesc si ma duc la alt operator.

#7
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 Janitor, on 27 mai 2015 - 22:19, said:

Am cautat o ora pe site-ul lor. Am si cont. Se pare ca e facut special sa nu poti sa vezi cand iti expira abonamentul. Ce era atat de greu sa puna data de expirare undeva la vedere? Nu am contractul la indemana sa pot sa ma uit cand a inceput si cand se termina.
Si inca ceva. Vreau sa imi cumpar o cartela sim. Iar am cautat o gramada. Chiar nu exista un sistem in care sa poti sa vezi ce numere sunt disponibile? Am incercat sa comand o cartela de la ei de pe site. Nici macar acolo nu ma lasa sa imi aleg numarul. Vreau si eu sa fie undeva o bara de search in care sa pot sa bag combinatii de numere si sa imi arate daca sunt disponibile sau nu.
Multumesc.
Eu nu stiu de ce nu ai pus intrebarile astea lui VODAFONE Helper pe subiectul   VODAFONE Helper  (si te-ai obosit sa faci un subiect nou) ca iti dadea raspuns la toate intrebarile.

Contractul expira (dupa perioada contractuala), nu abonamentul ! abonamentele se pot tine cat vrei fara sa fi sub contract.

Edited by stlk, 27 May 2015 - 22:39.


#8
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 stlk, on 27 mai 2015 - 22:31, said:

Eu nu stiu de ce nu ai pus intrebarile astea lui VODAFONE Helper pe subiectul   VODAFONE Helper  (si te-ai obosit sa faci un subiect nou) ca iti dadea raspuns la toate intrebarile.

Da scuze, nu am stiut. Am rezolvat pana la urma. Mersi.

[Edit]: Hai ca am gasit printr-o minune data activarii facturii. Pentru cei ce vor sa afle trebuie sa mearga la "Intra in contul meu" - "Serviciile mele"

 stlk, on 27 mai 2015 - 22:31, said:

Contractul expira (dupa perioada contractuala), nu abonamentul ! abonamentele se pot tine cat vrei fara sa fi sub contract.

Da stiu. Pe mine ma interesa sa stiu cand expira contractul pentru a putea dezactiva abonamentul.

Edited by Janitor, 27 May 2015 - 22:40.


#9
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 Janitor, on 27 mai 2015 - 22:44, said:

Da stiu. Pe mine ma interesa sa stiu cand expira contractul pentru a putea dezactiva abonamentul.
Pai ar trebui sa suni la ei *222, oricum de obicei cand se apropie sfarsitul perioadei contractuale te suna ei si eventual te intreaba daca vrei sa prelungesti contractul, sau iti ofera un altfel de abonament etc.
Apropo "Numerele preferentiale se ofera doar in cazul abonamentelor. " (te costa 25 Euro) SURSA

#10
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 stlk, on 27 mai 2015 - 22:52, said:

Pai ar trebui sa suni la ei *222, oricum de obicei cand se apropie sfarsitul perioadei contractuale te suna ei si eventual te intreaba daca vrei sa prelungesti contractul, sau iti ofera un altfel de abonament etc.
Apropo "Numerele preferentiale se ofera doar in cazul abonamentelor. " (te costa 25 Euro) SURSA

Am inteles. Mersi frumos.

#11
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 Janitor, on 27 mai 2015 - 22:58, said:

Am inteles. Mersi frumos.
Asa ca mai repede rezolvi maine tot cu VODAFONE Helper  ca sa aflii data expirarii contractului, din cate stiu la *222 e jale de cand au bagat robotul ala (parca Andreea ii zice). Eu nu am mai sunat la relatii cu clientii de ani de zile, daca am avut nevoie de ceva, am vorbit cu cei de la VODAFONE pe facebook (si asta e o varianta daca ai facebook, de asemenea poti sa intrebi pe forumul lor). Faci cum crezi ca e mai bine !

Edited by stlk, 27 May 2015 - 23:13.


#12
bogocnb

bogocnb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 20.03.2006
Din cate stiu se reziliaza si anticipat, dar se percepe o taxa.

#13
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 bogocnb, on 28 mai 2015 - 06:56, said:

Din cate stiu se reziliaza si anticipat, dar se percepe o taxa.

Da, 150E raportata la 12/24 luni minime contractuale.

#14
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salut, Janitor!

Daca mai ai nevoie de suport, te rog sa ne trimiti un mesaj privat cu intrebarile tale.

Multumesc!

#15
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 Vodafone, on 28 mai 2015 - 09:09, said:

Salut, Janitor!

Daca mai ai nevoie de suport, te rog sa ne trimiti un mesaj privat cu intrebarile tale.

Multumesc!

Salut, am incercat sa iti dau un mesaj privat dar nu merge asa ca o sa scriu aici.
Mi-a expirat contractul luna aceasta si as vrea sa dezactivez abonamentul si sa raman cu cartela reincarcabila cu acelasi numar. Problema este ca nu sunt eu titularul contractului ci bunica mea care locuieste in alta localitate.
Trebuie sa mearga ea la un centru vodafone pentru asta sau se poate face online?
Si daca dezactiveaza abonamentul va primi o cartela noua sau raman cu aceeasi cartela?
Multumesc.

#16
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare,

Se poate depunde cerere pentru trecere la cartela si online prin intermediul canalului de chat/email, apel la *222 sau te putem ajuta noi cu inregistrarea cererii dar avem nevoie de numarului de telefon.
In orice caz, colegii care se ocupa cu deconectarea sau migrarea la cartela a numerelor, vor avea nevoie sa discute cu titularul.
Daca se trece abonamentul la cartela, nu va primi un SIM nou ci il va folosi incontinuare pe cel pe care il are.

Multumesc!

#17
Janitor

Janitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 15.08.2011

 Vodafone, on 28 mai 2015 - 12:27, said:

Salutare,

Se poate depunde cerere pentru trecere la cartela si online prin intermediul canalului de chat/email, apel la *222 sau te putem ajuta noi cu inregistrarea cererii dar avem nevoie de numarului de telefon.
In orice caz, colegii care se ocupa cu deconectarea sau migrarea la cartela a numerelor, vor avea nevoie sa discute cu titularul.
Daca se trece abonamentul la cartela, nu va primi un SIM nou ci il va folosi incontinuare pe cel pe care il are.

Multumesc!

Am inteles. Multumesc mult. Salut.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate