Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum pot sa aflu cand imi expira contractul
Last Updated: May 28 2015 12:29, Started by
Janitor
, May 27 2015 22:19
·
0
#1
Posted 27 May 2015 - 22:19
Am cautat o ora pe site-ul lor. Am si cont. Se pare ca e facut special sa nu poti sa vezi cand iti expira abonamentul. Ce era atat de greu sa puna data de expirare undeva la vedere? Nu am contractul la indemana sa pot sa ma uit cand a inceput si cand se termina.
Si inca ceva. Vreau sa imi cumpar o cartela sim. Iar am cautat o gramada. Chiar nu exista un sistem in care sa poti sa vezi ce numere sunt disponibile? Am incercat sa comand o cartela de la ei de pe site. Nici macar acolo nu ma lasa sa imi aleg numarul. Vreau si eu sa fie undeva o bara de search in care sa pot sa bag combinatii de numere si sa imi arate daca sunt disponibile sau nu. Multumesc. |
#2
Posted 27 May 2015 - 22:24
Nu iti poti aleger numarul decat daca platesti un tarif pt numar preferential, pentru restul intrebarilor ai *222 + contractul pe care l-ai citit si semnat.
|
#3
Posted 27 May 2015 - 22:26
Scrie in cont cand a fost facut abonamentul.
Stii pe cat timp l-ai facut (12 sau 24 luni). Calculeaza. PS: Nu exista data "expirarii", abonamentul merge inainte cat timp nu-l reziliezi. Edited by don_dannielo, 27 May 2015 - 22:28. |
#4
Posted 27 May 2015 - 22:29
#5
Posted 27 May 2015 - 22:29
contractul este valabil 12 sau 24 de facturi... vezi data emiterii primei facturi
|
#6
Posted 27 May 2015 - 22:30
#7
Posted 27 May 2015 - 22:31
Janitor, on 27 mai 2015 - 22:19, said:
Am cautat o ora pe site-ul lor. Am si cont. Se pare ca e facut special sa nu poti sa vezi cand iti expira abonamentul. Ce era atat de greu sa puna data de expirare undeva la vedere? Nu am contractul la indemana sa pot sa ma uit cand a inceput si cand se termina. Si inca ceva. Vreau sa imi cumpar o cartela sim. Iar am cautat o gramada. Chiar nu exista un sistem in care sa poti sa vezi ce numere sunt disponibile? Am incercat sa comand o cartela de la ei de pe site. Nici macar acolo nu ma lasa sa imi aleg numarul. Vreau si eu sa fie undeva o bara de search in care sa pot sa bag combinatii de numere si sa imi arate daca sunt disponibile sau nu. Multumesc. Contractul expira (dupa perioada contractuala), nu abonamentul ! abonamentele se pot tine cat vrei fara sa fi sub contract. Edited by stlk, 27 May 2015 - 22:39. |
#8
Posted 27 May 2015 - 22:44
stlk, on 27 mai 2015 - 22:31, said:
Eu nu stiu de ce nu ai pus intrebarile astea lui VODAFONE Helper pe subiectul VODAFONE Helper (si te-ai obosit sa faci un subiect nou) ca iti dadea raspuns la toate intrebarile. Da scuze, nu am stiut. Am rezolvat pana la urma. Mersi. [Edit]: Hai ca am gasit printr-o minune data activarii facturii. Pentru cei ce vor sa afle trebuie sa mearga la "Intra in contul meu" - "Serviciile mele" stlk, on 27 mai 2015 - 22:31, said:
Contractul expira (dupa perioada contractuala), nu abonamentul ! abonamentele se pot tine cat vrei fara sa fi sub contract. Da stiu. Pe mine ma interesa sa stiu cand expira contractul pentru a putea dezactiva abonamentul. Edited by Janitor, 27 May 2015 - 22:40. |
#9
Posted 27 May 2015 - 22:52
Janitor, on 27 mai 2015 - 22:44, said:
Da stiu. Pe mine ma interesa sa stiu cand expira contractul pentru a putea dezactiva abonamentul. Apropo "Numerele preferentiale se ofera doar in cazul abonamentelor. " (te costa 25 Euro) SURSA |
#10
Posted 27 May 2015 - 22:58
stlk, on 27 mai 2015 - 22:52, said:
Pai ar trebui sa suni la ei *222, oricum de obicei cand se apropie sfarsitul perioadei contractuale te suna ei si eventual te intreaba daca vrei sa prelungesti contractul, sau iti ofera un altfel de abonament etc. Apropo "Numerele preferentiale se ofera doar in cazul abonamentelor. " (te costa 25 Euro) SURSA Am inteles. Mersi frumos. |
|
#11
Posted 27 May 2015 - 23:10
Janitor, on 27 mai 2015 - 22:58, said:
Am inteles. Mersi frumos. Edited by stlk, 27 May 2015 - 23:13. |
#12
Posted 28 May 2015 - 06:56
Din cate stiu se reziliaza si anticipat, dar se percepe o taxa.
|
#13
Posted 28 May 2015 - 08:24
#14
Posted 28 May 2015 - 09:09
Salut, Janitor!
Daca mai ai nevoie de suport, te rog sa ne trimiti un mesaj privat cu intrebarile tale. Multumesc! |
#15
Posted 28 May 2015 - 10:11
Vodafone, on 28 mai 2015 - 09:09, said:
Salut, Janitor! Daca mai ai nevoie de suport, te rog sa ne trimiti un mesaj privat cu intrebarile tale. Multumesc! Salut, am incercat sa iti dau un mesaj privat dar nu merge asa ca o sa scriu aici. Mi-a expirat contractul luna aceasta si as vrea sa dezactivez abonamentul si sa raman cu cartela reincarcabila cu acelasi numar. Problema este ca nu sunt eu titularul contractului ci bunica mea care locuieste in alta localitate. Trebuie sa mearga ea la un centru vodafone pentru asta sau se poate face online? Si daca dezactiveaza abonamentul va primi o cartela noua sau raman cu aceeasi cartela? Multumesc. |
|
#16
Posted 28 May 2015 - 12:27
Salutare,
Se poate depunde cerere pentru trecere la cartela si online prin intermediul canalului de chat/email, apel la *222 sau te putem ajuta noi cu inregistrarea cererii dar avem nevoie de numarului de telefon. In orice caz, colegii care se ocupa cu deconectarea sau migrarea la cartela a numerelor, vor avea nevoie sa discute cu titularul. Daca se trece abonamentul la cartela, nu va primi un SIM nou ci il va folosi incontinuare pe cel pe care il are. Multumesc! |
#17
Posted 28 May 2015 - 12:29
Vodafone, on 28 mai 2015 - 12:27, said:
Salutare, Se poate depunde cerere pentru trecere la cartela si online prin intermediul canalului de chat/email, apel la *222 sau te putem ajuta noi cu inregistrarea cererii dar avem nevoie de numarului de telefon. In orice caz, colegii care se ocupa cu deconectarea sau migrarea la cartela a numerelor, vor avea nevoie sa discute cu titularul. Daca se trece abonamentul la cartela, nu va primi un SIM nou ci il va folosi incontinuare pe cel pe care il are. Multumesc! Am inteles. Multumesc mult. Salut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users