Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Hota aragaz de la eMag...

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
AGrigoriu

AGrigoriu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.05.2015
Cum ne re-inoim partial bucataria, am cumparat online o hota modesta Heinner CH-180WH de la eMag. Am primit-o a doua zi, prompt.
La cateva secunde dupa ce am pus-o in priza motorul a inceput sa zdrangane, sa vibreze, sa se zbata, aparand descentrat, debusolat. L-am lasat o vreme sa se aseze, sa-l examinam bine, sa re-citim instructiunile...  si l-am mai incercat odata. La fel.
De fapt, cum aparatul consta numai dintr-o cutie cu un ventilator si un bec, este greu sa-l faci sa functioneze prost si totusi s-a putut.
Oricum, cutia nu era sigilata, produsul nu parea impachetat de fabricant si, curios, promotia s-a terminat iar pretul a urcat simtitor, imediat dupa ce am cumparat noi produsul. Mai sa fie!
Am completat formularul de returnare si eMag a trimis un curier sa-l ridice.
Vezi si experienta cu Altex la cumpararea unui frigider Indesit la http://forum.softped...iciu-cu-scartz/


Cum am avut o experienta similara si cu un aparat de ultrasunete anti-rozatoare de la Go4All care suprizator, emitea unde audibile care ne deranjau pe noi, si care ne-a fost inlocuit cu un alt produs desfacut, patat, folosit..., ne-am decis sa ne oprim din cumparaturi pana vom intelege mai bine practicile de vanzare curente. O practica  pare sa fie ca magazinele nu accepta returnarea produselor chiar si noi, desi legislatia in vigoare e clara.
O alta este ca, probabil, comentariile critice nu sunt apreciate. Am incercat sa las opinii la produsele cu pricina la eMag si Altex dar nu au aparut sau respectiv nu am reusit sa le introduc. Toate comentariile existente era bune.
Ne intrebam totusi care este cheia succesului, cum fac altii?

#2
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,150
  • Înscris: 18.04.2008
Când cumperi încearcă să citești niște păreri pe internet. Eu am o hotă din 2003, care funcționează și acum. Acum 2 luni i-am scos toată electrica, am uns motoarele, le-am turat maxim și acum merge ca în prima zi.

Aparatele pentru gândaci, rozătoare și altele mi se par chiar aparate de fraierit lumea.
Totuși, am luat și eu produse defecte de la Emag și le-am schimbat fără nicio problemă.

#3
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,138
  • Înscris: 13.01.2011
Mai există şi inadvertențe funcționale  :D  se mai întîmplă.

Eu nu cumpăr exclusiv online tocmai ca să minimizez problemele.

La obiecte mici merg personal la magazin să le văd/pipăi, probez la banc după cumpărare.

Pînă la urmă fac şi o plimbare.

#4
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,399
  • Înscris: 25.08.2009
In legatura cu brandul Heinner:
Citeam in urma cy cateva luni un articol (in presa scrisa) despre brandul respectiv. Este inventia unor romani, au ales numele datorita rezonantei germane. Au de gand sa comercializeze produse ieftine produse unde-i mai ieftin, cu precadere in China si Turcia.
Ma miram eu de ce un filtru de cafea cu rasnita incorporata se gasea la Cora cu aprox 180 lei........ La unul similar DeLonghi nu-mi permit sa ma uit!
Asa ca revenind la brandul Heinner; putin dai, putin face!
p.s. Imi pare rau de necazul initiatorului, am patit-o si eu cu multi ani in urma, cumparasem o hota CATA de la Altex. Dupa 2 luni s-a dus bobinajul la un motor, dupa inca o luna s-a ars al 2-lea! Era in perioada de garantie si m-am plimbat de 2 ori dus, 2 ori intors pana la capatul tramvaiului spre Popesti-Leordeni. E adevarat ca dupa reparare, nu s-a mai stricat.

#5
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View PostAGrigoriu, on 27 mai 2015 - 12:58, said:


La cateva secunde dupa ce am pus-o in priza motorul a inceput sa zdrangane, sa vibreze, sa se zbata, aparand descentrat, debusolat. L-am lasat o vreme sa se aseze, sa-l examinam bine, sa re-citim instructiunile...  si l-am mai incercat odata. La fel.
De fapt, cum aparatul consta numai dintr-o cutie cu un ventilator si un bec, este greu sa-l faci sa functioneze prost si totusi s-a putut.
Oricum, cutia nu era sigilata, produsul nu parea impachetat de fabricant si, curios, promotia s-a terminat iar pretul a urcat simtitor, imediat dupa ce am cumparat noi produsul. Mai sa fie!


Greseala e a ta. Nu trebuia sa accepti produsul desigilat.

Eu cand cumpar ceva (in magazin)  sunt foarte atent la ambalaj .....Daca are un colt un pic indoit nu-l cumpar ....Caut un produs cu ambalajul perfect si sigilat

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate