Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Stiinte politice sau Studii de securitate (CLUJ)

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
dimeeebag

dimeeebag

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.05.2015
Buna seara, sunt elev in clasa a XII a si as dori sa continui studiile pe profilul liceului, mai exact Stiinte Sociale. Orasul in care vreau sa merg la facultate l-am stabilit de foarte mult timp, Cluj, insa facultatea, nu.

Dupa cateva cautari pe internet am gasit urmatoarele optiuni care mi-ar placea:
  • Studii de securitate in cadrul Facultatii de Istorie si Filozofie (Universitatea Babeș Bolyai din Cluj)
  • Stiinte politice in cadrul facultatii Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii (Universitatea Babeș Bolyai din Cluj)
Urmatoarea mea rugaminte este sa ma sfatuiti care facultate ar fi mai buna, daca ati terminat sau sunteti studenti la una din cele de mai sus, ceva pareri, ce as putea face pe viitor etc.

Multumesc anticipat!

#2
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
Studii de securitate, stiintele politice au cam murit.

#3
mihaimtz

mihaimtz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 25.05.2012
Eu cam asa as cauta joburi. (vezi fotografia). O sa primesc reply cum ca fa ce iti place... e o posibilitate si asta, dar trebuie sa fii FOARTE bun in domenii unde sunt 1280 de candidati pe loc (exemplu: vanzator altex bucuresti).