Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Oglinda sparta; taximetrist dubios
Last Updated: May 26 2015 13:32, Started by
andrystefan
, May 25 2015 21:54
·
0
#1
Posted 25 May 2015 - 21:54
In seara aceasta am avut un incident, primul de acest fel in 6 luni de cand conduc, Coboram o rampa care in dreptul bazei drumul este ingustat pe o portiune de 10m. eu eram pe partea mea, iar pe celalalt sens urca un taximetrist cu un Logan, acesta a ramas pe banda lui lafel ca si eu, dar nici eu nici el nu ne-am dat foarte aproape de margina din dreapta, si ne-am atins oglinzile, geamul de la oglinda lui s-a spart iar a mea s-a desfacut, plasticul era ridicat , iar geamul atarna in 2 fire, i-am explicat ca oglinda mea este electrica si incalziita si ca nu mai merge sigur la cum arata, iar el a zis ca a lui s-a spart, el mi-a spus ca el avea prioritate ca el urca , dar eu i-am spus ca nici eu nici el nu este un ansamblu de vehicule si nu este nici un obstacol pe drum ca sa primeasca prioritate. In final am zis ca eu sa o fac pe a mea si el sa o repare pe a lui si am plecat. la mine oglinda nu a avut nimic , mai fusese lovita odata acum 2 ani si era o crapatura mica pe o bucata de plastic, mi-am pus oglinda la loc totul a intrat perfect, este lafel ca inainte. Acum imi este teama ca nu cumva taximetristul sa se duca la politie sa imi spuna ca eu am plecat. se poate? ce ar trebui sa fac?
|
#2
Posted 25 May 2015 - 22:00
Cine urcã are prioritate, dacã nu sînt semne, semafoare, persoane care dirijeazã circulația ºi care sã schimbe aceastã regulã.
Edited by crisstonne, 25 May 2015 - 22:04. |
#4
Posted 25 May 2015 - 22:03
da' n oglind te-ai uitat putin, inainte de a posta? Si ce-ai vazut acolo?
|
#5
Posted 25 May 2015 - 22:08
myshyk, on 25 mai 2015 - 22:03, said:
da' n oglind te-ai uitat putin, inainte de a posta? Si ce-ai vazut acolo? Nu am fost decat noi doi, in oglinda din dreapta m-am uitat mai aveam 5-10 cm acolo nu aveam unde sa ma dau, va arat acum o poza din google street view. Attached FilesEdited by andrystefan, 25 May 2015 - 22:19. |
#6
Posted 25 May 2015 - 22:20
andrystefan, on 25 mai 2015 - 21:54, said:
dar eu i-am spus ca nici eu nici el nu este un ansamblu de vehicule si nu este nici un obstacol pe drum ca sa primeasca prioritate. LE - corectura, numai in cazul unui obstacol imobil exista aceasta prioritate de rampa. andrystefan, on 25 mai 2015 - 21:54, said:
Acum imi este teama ca nu cumva taximetristul sa se duca la politie sa imi spuna ca eu am plecat. se poate? ce ar trebui sa fac? Edited by andreic, 26 May 2015 - 09:12. |
#7
Posted 25 May 2015 - 22:24
A fost destul de fericit in momentul in care am acceptat ca eu sa o repar pe a mea si el pe a lui. Nu aveam cum sa nu accept atat timp cat oglinda mea in 2 minute era ca noua.
|
#8
Posted 25 May 2015 - 22:27
andrystefan, on 25 mai 2015 - 21:54, said:
In seara aceasta am avut un incident, primul de acest fel in 6 luni de cand conduc, Coboram o rampa... Conform legislatiei si a imagini postate, cel care urca avea prioritate, ar fi trebuit sa incetinesti si sa ii lasi loc. Atat. |
#9
Posted 25 May 2015 - 22:28
Daca el se duce la politie , si avand in vedere faptul ca nu mai erau martori si masina mea nu are nici o urma, ce se poate intampla?
? |
#10
Posted 25 May 2015 - 22:39
Omule, tu ești sigur că ai carnet de șofer?
Quote ATENŢIE: În cazul accidentelor de circulaţie cu avarii (tamponări) conducătorii auto implicaţi au obligaţia de a se prezenta în termen de 24 ore de la producerea accidentului la unitatea de poliţie pentru întocmirea documentelor de constatare, care se eliberează numai în baza declaraţiilor date de aceştia. Neprezentarea în acest termen constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă, iar permisul de conducere se reţine, perioada de suspendare fiind de 30 zile. În cazul în care unul din conducătorii auto implicaţi părăseşte locul accidentului sau refuză să se prezinte la poliţie, celălalt conducător auto trebuie să furnizeze cât mai multe amănunte despre autovehiculul respectiv (tip, număr de înmatriculare, marca, etc.) şi, dacă este posibil, datele eventualilor martori oculari. Lucrătorii de poliţie vor efectua demersurile necesare pentru identificarea autovehiculului implicat în evenimentul rutier şi a conducătorului auto care nu s-a prezentat la poliţie în vederea constatării. În cazul în care autovehiculul dumneavoastră a fost avariat în timp ce era staţionat sau parcat, este necesar să vă deplasaţi cu acesta la sediile menţionate pentru declararea evenimentului şi efectuarea documentelor de constatare. CONSTATAREA AMIABILĂ Pentru evenimentele în care au fost implicate două vehicule, din care au rezultat numai pagube materiale, avizarea societăţilor din domeniul asigurărilor se poate face şi în baza unui formular tipizat, eliberat de societăţile din domeniul asigurărilor, denumit constatare amiabila de accident, în care conducătorii vehiculelor respective consemnează circumstanţele producerii evenimentului, datele personale de identificare a vehiculelor implicate, precum şi a propriilor asiguratori. andrystefan, on 25 mai 2015 - 21:54, said:
iar pe celalalt sens urca un taximetrist cu un Logan, acesta a ramas pe banda lui lafel ca si eu Edited by gumball3000, 25 May 2015 - 22:44. |
|
#11
Posted 25 May 2015 - 22:39
Daca oglinda ta nu are semne de accident, poti sta linistit in cazul in care se va duce respectivul la politie.
|
#13
Posted 25 May 2015 - 22:45
stai flex. asta nu-i accident pt care politia sa-si bata capul.
|
#15
Posted 25 May 2015 - 23:14
Am sunat un prieten care lucreaza cu el si mi-a spus ca nu are nici atestat de taximetrist.
|
|
#16
Posted 25 May 2015 - 23:30
andrystefan, on 25 mai 2015 - 21:54, said:
In seara aceasta am avut un incident, primul de acest fel in 6 luni de cand conduc, Coboram o rampa care in dreptul bazei drumul este ingustat pe o portiune de 10m. eu eram pe partea mea, iar pe celalalt sens urca un taximetrist cu un Logan, acesta a ramas pe banda lui lafel ca si eu, dar nici eu nici el nu ne-am dat foarte aproape de margina din dreapta, si ne-am atins oglinzile, geamul de la oglinda lui s-a spart iar a mea s-a desfacut, plasticul era ridicat , iar geamul atarna in 2 fire, i-am explicat ca oglinda mea este electrica si incalziita si ca nu mai merge sigur la cum arata, iar el a zis ca a lui s-a spart, el mi-a spus ca el avea prioritate ca el urca , dar eu i-am spus ca nici eu nici el nu este un ansamblu de vehicule si nu este nici un obstacol pe drum ca sa primeasca prioritate. In final am zis ca eu sa o fac pe a mea si el sa o repare pe a lui si am plecat. la mine oglinda nu a avut nimic , mai fusese lovita odata acum 2 ani si era o crapatura mica pe o bucata de plastic, mi-am pus oglinda la loc totul a intrat perfect, este lafel ca inainte. Acum imi este teama ca nu cumva taximetristul sa se duca la politie sa imi spuna ca eu am plecat. se poate? ce ar trebui sa fac? 1. Vorbim de drum (nemarcat) ingustat, ingustat neinsemnand vre-un obstacol pe partea carosabila, sau lucrari, ca atunci daca sunt pe sensul tau, trebuie sa dai tuturor prioritate, si invers, ai prioritate. Pe scurt, trebuie intai sa te asiguri ca vorbesti de drum ingustat. Prioritatea pe asemenea drumuri este reglementata de semnul cu sageti contrare, una rosie una albastra. In absenta lui, se intra pe portiunea ingustata, pe baza primului venit. Daca traficul e intens, se aplica regula fermoarului, trece un "sir" dintr-o directie, apoi un "sir" din alta. Chestia cu care urca care coboara, cutare si cutare e valabila cand se intalnesc doi boi care n-au loc unu fata de altul, si pt ca sunt boi nici nu se inteleg care sa dea inapoi. Evident ca e element de logica, ca pe unde nu incap doi, unu sa decline prioritatea in fata altuia, sa nu ajunga fata in fata unde nu pot trece unu de altul, dar in nici un caz nu poti vorbi de prioritate in adevaratul sens al cuvantului. In Germania sunt multe drumuri pe care n-au loc doua camioane, si unu din ele trebuie sa opreasca in portiunile de acostament consolidat intercalate pe traseu. andrystefan, on 25 mai 2015 - 22:08, said:
La ce sa ma uit? Nu am fost decat noi doi, in oglinda din dreapta m-am uitat mai aveam 5-10 cm acolo nu aveam unde sa ma dau, va arat acum o poza din google street view. Probabil ai incetinit mult ca fraierul si tristul s-a bagat, ca a zis ca te face. Tine minte o "regula" daca vrei sa prinzi pensia. La volan nu se ezita. Ai ezitat, stai! ... Daca pe acel drum nu incapeau doua masini, luand in calcul si acostamentul care e consolidat (are parapet), si intreaga suprafata carosabila, atunci culpa e comuna. Daca unu din voi era stationat, indiferent cum, si celalalt in miscare, cel in miscare e singurul vinovat. Si eu i-am facut praf oglinda unui daciot care a oprit ca n-avea cum sa treaca de un cortegiu, dar a oprit bulangiul la axul drumului si aveam pietoni pe dreapta, dar stiam ca sunt vinovat si nici n-am mai oprit. L-am invatat minte, ca prea e prost sa se opreasca in mijlocul drumului. Edited by Hedonist, 25 May 2015 - 23:43. |
#17
Posted 25 May 2015 - 23:52
Au loc 2 masini acolo am trecut de nenumerate ori , eu eram pe banda mea aveam roata la cativa cm de banda. Cred ca taximetristul a venit mult prea aproape nu inteleg ce a facut. Eu nu stiu daca el se duce la politie. Nu mai retin numarul masinii da il pot afla usor.
Si da asta am facut am ezitat cand am vazut ca venea tare am resus mai mult si domnul taximetrist ai-a vazut de drum. |
#18
Posted 25 May 2015 - 23:53
ce taximetrist isi pierde vremea pe la politie pentru o amarata de oglinda ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users