Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Probleme scuter! AJUTOR

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Salutare la toata lumea sper ca am facut anuntul unde trebuie.!Deci sa va povestesc putin despre scuterul meu un italjet formula 50 lc ,l-am acizitionat de la un prieten ca defect el avand cilindrul fisurat pe exterior pe unde circula apa,un prieten ma ajutat si la sudat ....am luat set nou piston bolt si segmenti am pus tot sus un rodaj in limita bunului simt.dupa o saptamana lam luat un pic la blana spre surprinderea mea mergea 70-80 putin in hopuri.De la inceput am remarcat ca nu mergea cu filtru de aer nu pleca de pe loc am scos buretele din filtru si nici cu el gol nu o lua decat daca il dadeam jos ,,pana la urma am pus unul sport si am rezolvato.ei dupa un timp a inceput sa nu treaca de 40 tragea greu si sa incepem am schimbat vreo 3 curele ba mai mici ba mai mari putin schimbat role variator schimbat variator cu totul  pana la urma cel mai bine a mers cu 3 role de 5,8gr puse in triunghi.acum 2 saptamani am schimbat iar setul banuind segmenti ieftini de pe la noi ,imbunatatiri prea putine am curatat carburatorul am schimbat pompa de benzina deoarece ramanea mereu deschisa nu mai facea vacum ..acum scuterul nu mai trebe de 30 se tureaza un timp pana aj la 30 dupa care scade putin turatia si nu mai creste viteza ,,,precizez ca merge 30 cu mine pe le sau cu 2 pe el nu simte diferenta de greutate si porneste impecabil si la buton si la pedala .va rog ajutatima ca deja ma depaseste problema si mai am atata benzina in el cat sa ii dau foc:))))).ma gandeam sa fie de la semeringuri sa scape compresie sau cilindru sa se fi ovalizat????nu mai inteleg el are 5800km reali dar nu stiu istoria lui ...VA MULTUMESC TOTUROR scuzati greselile

#2
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
fara filtru de aer ...ti-a intrat o libelula in cilindru si o musca mare si ti-a belit cilindru.

Edited by sezibland, 25 May 2015 - 19:58.


#3
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Cat de expert la sudura in aluminiu era prietenul ala?

#4
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
am atata benzina in el cat sa ii dau foc
Da-i foc,ne-ai omorat ochii !

#5
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014
Cred ca la cati bani ai bagat in el...il duceai frumos la service si ieseai mai ieftin.

#6
TazCelRau

TazCelRau

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 956
  • Înscris: 28.06.2009
Sa sudezi un cilindru...si deformarile? Intrebare, italjeturile au racire cu apa?

#7
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014

View Postaugustinionut, on 25 mai 2015 - 20:38, said:

Sa sudezi un cilindru...si deformarile? Intrebare, italjeturile au racire cu apa?
Alezare....dar nu stiu cine mai face asa ceva in ziua de azi.

Edited by I2O, 25 May 2015 - 20:47.


#8
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
bun,,,foloseste-l ca trotineta
merge bine la vale

#9
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Multumesc de sfaturi tuturor cat si de mistouri apreciez efortul vostru eu cand am schimbat segmenti parca pareau ca sau mancat ca si atunci cand ar fi oval dar nu inteleg de ce a mers in limita bunului simt ok si acum nu, ,,app prietenul meu este sudor de meserie si cilindrul era din fonta. De felul meu nu sant de acord cu idea azi merge bine si maine il ia drak macar daca nu meegea bine de la inceput.mai astept pareri de la oameni binevoitori. Uitasem sa rasp la ceilalti da este pe apa racirea si service nu am prin apropiere si sincer mam lamurit cu servisu. Un prieten a dat 1300 lei sa repare un scarabeo a mers 50 de km cu el si nu mai porneste, si cred ca multi santeti de acord il duci la service si iti spune trebe setu daca nu merge cumpara si aprinderea dupa ia si bujie dupa scapa compresie ia si semeringuri si tot asa repara si ei ca si noi prin experimente dara ofensare asa au patit multi garantez.

#10
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postdodu21, on 26 mai 2015 - 00:02, said:

Un prieten a dat 1300 lei sa repare un scarabeo a mers 50 de km cu el si nu mai porneste
Mai bine il trimiteai la mine si ii dadeam un motor nou in 4Timpi cu 7-900 lei. Acum nu poate decat sa continue sa-l repare pana il nimereste...

Mecanica e o meserie, daca iti bagi nasul, chiar daca ai un bun simt tehnic, nu ai dexteritatea si experienta unuia care face aceste treburi zilnic...
Sudura introduce intotdeauna tensiuni in material; ti-am mers bine ca parea sudat cum trebuie, dar in timp tensiunile induse au produs deformatii... si acum nu mai merge bine...
Scutere/motociclete in 2Timpi nu se mai comercializeaza in UE de 9 ani, deci... te carpesti cu ce gasesti...

#11
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Domnule quantum eu stau. La sat si oameni binevoitori nu sant pe aici si totusi ce niati recomanda la al meu dupa experienta dumneavoastra totusi ma gandesc ca nu putem repara scuterul pe forum dar o parere este mereu binevenita. Si o intrebare poate sa fie uzate semeringurile la mine porneste ok. Si cat de greu se schimba? Multumesc pt timpul vostru al tuturor cei care ajutati

#12
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Mai astept pareri


#13
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005
Colegu`, motorul ala e praf. Singura varianta pertinenta e sa cauti alt motor in stare buna.

Cilindrul nu se poate suda pentru ca nu are cum sa tina. La sudura apar zone cu diferente de structura care duc la fisura. Deasemenea, odata fisurat, cilindrul e deja compromis, e oval. Vorbim aici de abateri permise la nivel de sutime de mm.....
Lasa carpelile, explica-i si prietenului tau care e sudor ca fonta se sudeaza preincalzita pe la 700 grade, apoi se raceste lent in pat de nisip. Nu e cazul la cilindrii unui motor, pentru ca nu se face.

#14
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Nush daca intelegi el a sudat exteriorul la cilindru partea prin care trece apa in exterior o bucata din ureche de prindere a chiuluasei nu cilindru pe unde bate pistonul problema e ca un alt cilindru pentru el e 200 de euro.din ce sti u se poate sa potriveasca alt cilindru de la alt model eu am gasit de la Suzuki katana dar ii umpic diferita forma conteaza asta sau doar prinderea tre sa potriveasc??? Evcuarea este in directia. Potrivita si conducta de apa mersi

Nush daca intelegi el a sudat exteriorul la cilindru partea prin care trece apa in exterior o bucata din ureche de prindere a chiuluasei nu cilindru pe unde bate pistonul problema e ca un alt cilindru pentru el e 200 de euro.din ce sti u se poate sa potriveasca alt cilindru de la alt model eu am gasit de la suzuki katana dar ii umpic diferita forma conteaza asta sau doar prinderea tre sa potriveasc??? Evcuarea este in directia. Potrivita si conducta de apa mersi

#15
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005
Sa mor daca inteleg ce naiba se intampla cu generatiile astea de copii. Aveti probleme grave de logica si de exprimare, ca sa nu mai spun de o superficialitate iesita din comun.

Ca sa vb pe limba ta, nush daca intelegi, da` nu conteaza ca l-a sudat pe exterior. Odata crapat, e pa, deja si-a schimbat forma. Odata sudat pe exterior(presupunand prin reducere la absurd ca inainte de sudura cilindrul a fost strans si adus la forma initiala) -  crapatura e inca acolo. Deci compresie , pa.
Ai spus ca cilindrul e de fonta. L-a sudat un Gigel. Apoi a mers pana n-a mai mers. Pentru ca fonta nu merge sudata oricum. Si a crapat sudura.

Repet - poate totusi reusesc sa ma fac inteles: Motorul ala este distrus. E mort, e in raiul motoarelor. Cauta altul, la 200 eur cat e un cilindru, e posibil sa gasesti motor cu totu`.

Katana are 600cmc, 4 cilindri. Asta inseamna 150cmc/cilindru. Cum il montezi tu la o troscoleta de 50cmc ?

Edited by florinel, 27 May 2015 - 20:38.


#16
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
Tata a fost mecanic peste 40 de ani si nu cred c-a vazut vreodata un bloc motor sudat, crapatura se lipea daca exista posibilitatea, dar nu suda! N-or fi avut ei sudori de clasa mondiala prin atelierele alea, cum e prietenul tau sudorul.
Cand pui aparatul de sudura pe motorul de fonta temperatura din punctul ala afecteaza o zona foarte mare, nu e localizata.

#17
dodu21

dodu21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.07.2014
Ok ok am inteles nu trebe sa sariti asa pe om adica pana la urma am cerut un sfat de la unul cat de cat mai experimentat nu e cazul sa ne insultam eu am incercat sa explic unde a fost sudat mai exact. Si app Suzuki katana este si " tricicleta de 50cc" un sorce ce google o sa va puna in tema pe cei atata de caposi de pe site. Eu nu pot sa inteleg pt ce este facut forumul nu sa dai un sfat sa luminezi un om mai prost care nu prea se pricepe.un pic de explicatie sc si cum nu strica e foarte usor dul la service sau motorul e praf prin asta nu luminam pe nimeni daca aveam posibilitatea era intrun servis. Si nu mai imi bateam capul cu atatea discuti.in fine apreciez ca încercați sa ajutati si sa dati un sfat dar nu toti santem mecanici mai sant si incepatori multumesc tuturor.sper ca pana la urma sa gaseac o rezolvare la problema mea

#18
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,108
  • Înscris: 29.06.2005
Colegule, eu sunt ala capos. Si iti spun ca nu exista Katana de 50cmc. Cine stie ce chinezarie ai gasit tu pe net, cu stickere de Katana aplicate. Si iti spun asta, pentru ca eu conduc o Katana de 600cmc.

Tu nu ai cerut un sfat. Ai cerut aprobare pentru prostiile debitate aici si cand toata lumea ti-a spus ca nu se poate - te-ai suparat. Trebuie sa intelegi ca unele lucruri pot fi reparate iar alte lucruri nu pot fi reparate. Cilindrul de motor nu poate fi reparat, iar peticeala nu se cheama reparatie, se cheama experiment nereusit.

Deci, daca cilindrul la motorul tau poate fi inlocuit ca piesa distincta - cauta alt cilindru (si te sfatuiesc sa cauti si piston). Daca cilindrul e in blocul motor, atunci cauta-ti alt bloc motor. E atat de simplu.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate