Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Alegere boxe raft

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Mihai-R

Mihai-R

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 11.02.2015
Salutare tuturor,in primul rand mentionez ca sunt incepator in domeniul aceasta.
momentan ascult muzica la un sistem no name 2.1 si ma gandesc sa achizitionez 2 boxe de raft noi si un amplificator second hand pioneer,marantz sau onkyo(nu ma pricep la ele am vazut ca sunt laudate/folosite de multi de pe forum)  undeva la 450 500 lei (este o firma in Cluj unde am gasit multe modele,si as putea si sa le fac o proba amplif+boxe inainte de a alege amplificatorul)
Intrebarea mea la cei care va pricepeti sau care aveti asa ceva...ce recomandati sa aleg intre http://www.emag.ro/p...b/pd/EKF8KBBBM/
sau  http://www.emag.ro/p...a/pd/D82LRBBBM/
vreau sa se auda bine intr-o camera de bloc...20 mp,sa am si ceva bass la ele.
muzica de pe laptop sau pt sunet mai bun de pe cd player.

Edited by Mihai-R, 25 May 2015 - 17:14.


#2
radu000

radu000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 19.01.2004
http://www.emag.ro/s...k/pd/DHKZ8BBBM/

#3
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cu aste mici nu faci mare branza fara un subwoofer si un receiver AV care sa stie sa le imperecheze.

#4
Mihai-R

Mihai-R

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 11.02.2015