Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TNT Computers
Last Updated: May 26 2015 12:36, Started by
_-_
, May 25 2015 14:42
·
0
#1
Posted 25 May 2015 - 14:42
Spre surprinderea mea, azi am primit un e-mail de la TNT Computers, adica la mai mult de 1 an de la achizionarea unei huse originale pentru o tableta, prin care magazinul respectiv ma "notifica" ca as avea facturi restante la ei, practic aparand in lista lor de datornici, desi am achitat curierului (Urgent Curier) rambursul integral la ridicarea coletului.
TNT.PNG 60.74K 103 downloads Produsul comandat este acesta: 90XB001N-BSL000_002.JPG 103.25K 102 downloads 90XB001N-BSL000_003.JPG 84.12K 87 downloads TNT2.PNG 54.83K 81 downloads Drept raspuns am expediat un e-mail prin care le-am explicat ca am achitat rambursul catre curier la ridicarea coletului, ca sa isi rezolve problemele de contabilitate fara a face apel la clienti, iar daca au neintelegeri cu firma de curierat, atunci sa se adreseze firmei respective. Totodata le-am solicitat sa nu ma mai deranjeze cu alte e-mailuri si sa imi stearga contul de pe site-ul magazinului, deorece data viitoare voi efectua comenzi doar de la magazine de incredere care nu isi pun clientii onorabili pe lista de datornici. Ce parere aveti despre aceasta situatie? Poate fi o practica pentru a colecta bani suplimentari de la clienti sau o incercare de a justifica incompetenta contabililor ori chiar o incercare de evitare a achitarii datoriilor catre stat prin neinregistrarea banilor incasati, aruncand vina asupra clientilor? Altfel firesc ar fi fost sa se adreseze firmei de curierat care incaseaza rambursul atunci cand livreaza un colet, nu clientilor care ar fi si culmea sa pastreze atata vreme chitanta de la curier. Ati mai auzit de astfel de cazuri? Indiferent de raspunsurile voastre, pentru propriul vostru confort psihologic, opinia mea este sa stati departe de magazinele suspecte si mai ales fata de acest magazin care se deda la astfel de practici. Altfel riscati sa va treziti si voi cu "notificari" absurde sau chiar ca ajungeti pe lista firmelor de recuperare, apoi in ipostaza de acuzati prin procese juridice sau in cel mai fericit caz pe liste de datornici si ca tinta a unor spamuri de acest gen. Edited by _-_, 25 May 2015 - 14:46. |
#2
Posted 25 May 2015 - 15:00
Nu are ce sa iti faca.... Sincer cred ca e o greseala din partea lor, dar pentru astfel de situatii prima oara ii iei de gat pe cei de la firma de curierat nu clientul. Tu puteai sa iti fi luat comanda fara sa fi platit nimic, curierul era de vina.
Eu chiar zilele trecute am expediat o comanda cu ramburs in cont de 251 Ron si dat fiind faptul ca pe AWB nu se intelegea foarte bine ultima cifra baietii mi-au virat in cont doar 25 lei. Am sunat la firma de curierat, le-am trimis o copie dupa AWB si a doua zi aveam in cont si restul sumei de 226 Ron. Cum s-au descurcat ei cu clientul putin ma intereseaza. |
#3
Posted 25 May 2015 - 15:16
Mie ciudat mi se pare ca au asteptat sa treaca un an de la achitarea coletului si ca s-au referit la "facturile" ce apar "in evidentele mele ca achitate", de parca as fi reprezentant al unei firme, desi sunt client persoana fizica.
Nici macar nu mi-au oferit un certificat de garantie pentru acea husa, desi alte magazine am observat ca ofera. A mai experimentat cineva neplaceri datorita acestui magazin? |
#4
Posted 25 May 2015 - 15:29
Curierii mai incurca unele comenzi. Stiu cazuri, chiar cu Urgent Curier. Dar ca un magazin sa se trezeasca dupa un an ca nu i-ai platit coletul- n-am auzit si mi se pare extrem de ciudat.
|
#5
Posted 25 May 2015 - 15:51
Quote ... ca un magazin sa se trezeasca dupa un an ca nu i-ai platit coletul- n-am auzit si mi se pare extrem de ciudat. |
#6
Posted 25 May 2015 - 16:19
Incearca si ei sa gaseasca pe cineva, care sa accepte minciuna si sa plateasca de doua ori acelasi produs!
Nu voi comanda niciodata de la aceasta firma. Edited by xmanyacs77, 25 May 2015 - 16:21. |
#8
Posted 25 May 2015 - 18:05
Ai cumparat de la un magazin care iti spune "....ve-ti fi contactat..." ?
|
#9
Posted 25 May 2015 - 18:34
eu nici nu as baga in seama asemenea comportament, sa ai un colet cu plata ramburs si sa vii dupa 1 an cu pretentii, deja e nesimtire. nu stiu cum este la ei, insa in cont, nu apare ca si comanda finalizata? cum este la pc garbage, emag, etc...
|
#10
Posted 25 May 2015 - 18:50
|
#11
Posted 25 May 2015 - 20:47
Stimati clienti,
In cursul zilei de astazi, din cauza unor erori au fost trimise catre o parte dintre dvs mesaje de instiintare cu privire la facturile restante. Pe aceasta cale, dorim sa ne cerem scuze fata de dvs, si pentru ca misiunea noastra include comportamentul in fata clientilor dar si satisfactia acestora, vom recompensa fiecare client care a primit o astfel de instiintare cu un discount pe viata de 4% la orice achizitie de pe site-ul nostru. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa TNTmag.ro |
#12
Posted 25 May 2015 - 21:33
sunt curioasa cine a fost asa de harnic sa faca un cont special pt asta, in afara de fifi.
|
#13
Posted 25 May 2015 - 21:34
Interesant mod de a face reclama mascata.
Neah, se practica de ceva timp, nimic original. |
#14
Posted 26 May 2015 - 08:17
Voi anunta daca primesc o astfel de instiintare/ cod/ voucher pe e-mail.
|
#15
Posted 26 May 2015 - 12:36
Am fost sunat in cursul acestei dimineti si am primit, de asemenea, un e-mail de pe domeniul tntcomputers.ro care confirma comunicarea userului TNT-Computers.
Ma bucur ca a fost vorba de o eroare... PS: Nu stiu cine a inchis topicul sau din ce motive (nu eu l-am inchis), dar avand in vedere cele de mai sus consider problema rezolvata. Edited by _-_, 26 May 2015 - 12:37. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users