Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai

UPGRADE interfon de bloc Electra?

Care-i diferenta intre Geberit De...
 

TNT Computers

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Spre surprinderea mea, azi am primit un e-mail de la TNT Computers, adica la mai mult de 1 an de la achizionarea unei huse originale pentru o tableta, prin care magazinul respectiv ma "notifica" ca as avea facturi restante la ei, practic aparand in lista lor de datornici, desi am achitat curierului (Urgent Curier) rambursul integral la ridicarea coletului.

Attached File  TNT.PNG   60.74K   103 downloads

Produsul comandat este acesta:

Attached File  90XB001N-BSL000_002.JPG   103.25K   102 downloads  Attached File  90XB001N-BSL000_003.JPG   84.12K   87 downloads

Attached File  TNT2.PNG   54.83K   81 downloads

Drept raspuns am expediat un e-mail prin care le-am explicat ca am achitat rambursul catre curier la ridicarea coletului, ca sa isi rezolve problemele de contabilitate fara a face apel la clienti, iar daca au neintelegeri cu firma de curierat, atunci sa se adreseze firmei respective.
Totodata le-am solicitat sa nu ma mai deranjeze cu alte e-mailuri si sa imi stearga contul de pe site-ul magazinului, deorece data viitoare voi efectua comenzi doar de la magazine de incredere care nu isi pun clientii onorabili pe lista de datornici.

Ce parere aveti despre aceasta situatie?
Poate fi o practica pentru a colecta bani suplimentari de la clienti sau o incercare de a justifica incompetenta contabililor ori chiar o incercare de evitare a achitarii datoriilor catre stat prin neinregistrarea banilor incasati, aruncand vina asupra clientilor?
Altfel firesc ar fi fost sa se adreseze firmei de curierat care incaseaza rambursul atunci cand livreaza un colet, nu clientilor care ar fi si culmea sa pastreze atata vreme chitanta de la curier.
Ati mai auzit de astfel de cazuri?

Indiferent de raspunsurile voastre, pentru propriul vostru confort psihologic, opinia mea este sa stati departe de magazinele suspecte si mai ales fata de acest magazin care se deda la astfel de practici.
Altfel riscati sa va treziti si voi cu "notificari" absurde sau chiar ca ajungeti pe lista firmelor de recuperare, apoi in ipostaza de acuzati prin procese juridice sau in cel mai fericit caz pe liste de datornici si ca tinta a unor spamuri de acest gen.

Edited by _-_, 25 May 2015 - 14:46.


#2
vj_click

vj_click

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 454
  • Înscris: 02.06.2009
Nu are ce sa iti faca.... Sincer cred ca e o greseala din partea lor, dar pentru astfel de situatii prima oara ii iei de gat pe cei de la firma de curierat nu clientul. Tu puteai sa iti fi luat comanda fara sa fi platit nimic, curierul era de vina.

Eu chiar zilele trecute am expediat o comanda cu ramburs in cont de 251 Ron si dat fiind faptul ca pe AWB nu se intelegea foarte bine ultima cifra baietii mi-au virat in cont doar 25 lei. Am sunat la firma de curierat, le-am trimis o copie dupa AWB si a doua zi aveam in cont si restul sumei de 226 Ron. Cum s-au descurcat ei cu clientul putin ma intereseaza.

#3
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Mie ciudat mi se pare ca au asteptat sa treaca un an de la achitarea coletului si ca s-au referit la "facturile" ce apar "in evidentele mele ca achitate", de parca as fi reprezentant al unei firme, desi sunt client persoana fizica.
Nici macar nu mi-au oferit un certificat de garantie pentru acea husa, desi alte magazine am observat ca ofera.

A mai experimentat cineva neplaceri datorita acestui magazin?

#4
constant7

constant7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,638
  • Înscris: 01.03.2015
Curierii mai incurca unele comenzi. Stiu cazuri, chiar cu Urgent Curier. Dar ca un magazin sa se trezeasca dupa un an ca nu i-ai platit coletul- n-am auzit si mi se pare extrem de ciudat.

#5
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011

Quote

... ca un magazin sa se trezeasca dupa un an ca nu i-ai platit coletul- n-am auzit si mi se pare extrem de ciudat.
Ceva de genu' telefonului cu accidentul, scrisoarea nigeriana.....Posted Image

#6
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,074
  • Înscris: 10.07.2013
Incearca si ei sa gaseasca pe cineva, care sa accepte minciuna si sa plateasca de doua ori acelasi produs!Posted Image

Nu voi comanda niciodata de la aceasta firma.

Edited by xmanyacs77, 25 May 2015 - 16:21.


#7
alemanpaul

alemanpaul

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2015
pentru 102 ron trebuie sa fi dus sa te compromiti !

#8
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,090
  • Înscris: 29.06.2005
Ai cumparat de la un magazin care iti spune "....ve-ti fi contactat..." ?

#9
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
eu nici nu as baga in seama asemenea comportament, sa ai un colet cu plata ramburs si sa vii dupa 1 an cu pretentii, deja e nesimtire. nu stiu cum este la ei, insa in cont, nu apare ca si comanda finalizata? cum este la pc garbage, emag, etc...

#10
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

 Dany_Darke, on 25 mai 2015 - 18:34, said:

in cont, nu apare ca si comanda finalizata? cum este la pc garbage, emag, etc...

Nu. In cont nu apare istoricul comenzilor ca la magazinele mari. Apar exclusiv datele personale: nume, adresa, telefon, adresa de e-mail...

#11
TNT-Computers

TNT-Computers

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.05.2015
Stimati clienti,

In cursul zilei de astazi, din cauza unor erori au fost trimise catre o parte dintre dvs mesaje de instiintare cu privire la facturile restante.
Pe aceasta cale, dorim sa ne cerem scuze fata de dvs, si pentru ca misiunea noastra include comportamentul in fata clientilor dar si satisfactia acestora,  vom recompensa fiecare client care a primit o astfel de instiintare cu un discount pe viata de 4% la orice achizitie de pe site-ul nostru.


Va multumim pentru intelegere!
Cu stima,
Echipa TNTmag.ro

#12
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
sunt curioasa cine a fost asa de harnic sa faca un cont special pt asta, in afara de fifi.

#13
spider_zero_sapte

spider_zero_sapte

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,721
  • Înscris: 21.08.2007
Interesant mod de a face reclama mascata.

Neah, se practica de ceva timp, nimic original.

#14
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Voi anunta daca primesc o astfel de instiintare/ cod/ voucher pe e-mail.

#15
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Am fost sunat in cursul acestei dimineti si am primit, de asemenea, un e-mail de pe domeniul tntcomputers.ro care confirma comunicarea userului TNT-Computers.
Ma bucur ca a fost vorba de o eroare...

PS:
Nu stiu cine a inchis topicul sau din ce motive (nu eu l-am inchis), dar avand in vedere cele de mai sus consider problema rezolvata.

Edited by _-_, 26 May 2015 - 12:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate