Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Este o idee buna cumparearea unui SSD second hand?

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
andreipuf

andreipuf

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.04.2015
Sunt cam incepator in privinta asta. Si nu am avut niciodata un SSD pana acum. Ma gandeam sa cumpar unul dar au niste preturi destul de mari comparativ cu
echivalentul lor ca dimensiune la HDD-uri. Intrebarea mea este urmatoarea. Cam ce durata de viata are un astfel de dispozitiv?
Este riscanta cumpararea unuia second hand avand in vedere ca fiecare sector are un numar mare dar limitat de scrieri/citiri?

#2
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

Quote

Este o idee buna cumparearea unui SSD second hand?
Nu.

#3
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Dacă nu ții la datele de pe el, e ok. De ce ar vinde cineva un SSD? În afară de cazurile că vrea unul mai mare / mai rapid, pentru că are ceva hibă.

#4
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View PostOriginalCopy, on 25 mai 2015 - 14:32, said:

Nu.

Poti te rog sa argumentezi?
In conditiile in care un SSD are Health 100% si foarte putine scrieri si citiri, de ce sa nu il cumperi daca e la un pret bun? Eventual daca e vreun intel ce mai are garantie 2-3 ani :)?

#5
OriginalCopy

OriginalCopy