Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Regiunea Modovei - 0 km de autostrada
Last Updated: Mar 16 2019 20:52, Started by
galeo
, May 25 2015 13:43
·
0
#1
Posted 25 May 2015 - 13:43
In momentul de fata in Romania se lucreaza la aproape 215 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe circa 37,5 km pana la finalul lui 2015, bifand o contraperformanta mai mare ca in 2014 cand s-au deschis doar 50 de km de autostrada.
Daca totul merge conform planurilor , atunci in urmatoarea perioada se va inaugura intreaga autostrada Arad - Nadlac impreuna cu punctul de trecere al frontierei cu Ungaria, iar pana la finele anului va fi deschisa si Timisoara Lugoj Lot 2, facand ca intreaga distanta de la Lugoj si pana la granita cu vecinii maghiari sa fie pe autostrada. http://monitorizari....cului-acest.htm Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei? Cine are interesul sa tina Moldova subdezvoltata? Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Edited by galeo, 25 May 2015 - 13:49. |
#2
Posted 25 May 2015 - 13:49
galeo, on 25 mai 2015 - 13:43, said:
In momentul de fata in Romania se lucreaza la aproape 215 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe circa 37,5 km pana la finalul lui 2015, bifand o contraperformanta mai mare ca in 2014 cand s-au deschis doar 50 de km de autostrada. Daca totul merge conform planurilor , atunci in urmatoarea perioada se va inaugura intreaga autostrada Arad - Nadlac impreuna cu punctul de trecere al frontierei cu Ungaria, iar pana la finele anului va fi deschisa si Timisoara Lugoj Lot 2, facand ca intreaga distanta de la Lugoj si pana la granita cu vecinii maghiari sa fie pe autostrada. http://monitorizari....cului-acest.htm Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei? Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Sunt de acord cu tine, dar lumea vrea sa plece catre vest, nu catre est. ce dracu sa facem cu autostrazi super moderne catre Ucraina? catre Rusia? catre Moldova, nu spun ca nu sunt bune, sunt foarte bune, si imi doresc si eu sa fie autostrazi, peste tot si, sa terminam odata cu mersul prin localitati cu viteza melcului, dar prioritatea este deocamdata catre vest! |
#3
Posted 25 May 2015 - 13:51
tu ai senzatia ca rolul primordial al autostrazilor e sa ajungi tu la vama?
|
#4
Posted 25 May 2015 - 13:56
galeo, on 25 mai 2015 - 13:43, said:
Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. - 85% din costul autostrazii este finantat UE, nu din banii celor din Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava; - cel putin pentru moment UE nu finanteaza constructia de autostrazi la Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava; - pe respectiva autostrada vor circula fara costuri suplimentare si cei din Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava; - se pare ca Romania nu este in stare sa-si sustina singura constructia de autostrazi, de unde poti trage concluzia ca banii celor din Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava nu sunt chiar asa de multi Edited by pescaru, 25 May 2015 - 13:56. |
#5
Posted 25 May 2015 - 13:56
#6
Posted 25 May 2015 - 13:59
Quote
Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei? Quote Cine are interesul sa tina Moldova subdezvoltata? toata lumea in afara de tine care ai o scuza nefiind in tara, stie ca exista E85 (E85 e un drum EUROPEAN care traverseaza europa de la nord la sud (sau invers) ) chiar si eu care am fost plecat o perioada de pe planeta stiu ca s-a propus varianta drumurilor expres... autostrazile in romania deocamdata fiind foarte scumpe si greu de realizat... in acest context, nu gasesc alta scuza decat intoxicarea! Edited by Nero-d, 25 May 2015 - 14:04. |
#7
Posted 25 May 2015 - 13:59
galeo, on 25 mai 2015 - 13:43, said:
In momentul de fata in Romania se lucreaza la aproape 215 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe circa 37,5 km pana la finalul lui 2015, bifand o contraperformanta mai mare ca in 2014 cand s-au deschis doar 50 de km de autostrada. Daca totul merge conform planurilor , atunci in urmatoarea perioada se va inaugura intreaga autostrada Arad - Nadlac impreuna cu punctul de trecere al frontierei cu Ungaria, iar pana la finele anului va fi deschisa si Timisoara Lugoj Lot 2, facand ca intreaga distanta de la Lugoj si pana la granita cu vecinii maghiari sa fie pe autostrada. http://monitorizari....cului-acest.htm Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei? Cine are interesul sa tina Moldova subdezvoltata? Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Galeo Se pare ca ai memorie ultra-scurta. Cum a fost cand soselele in Moldova erau construite la standarde inalte,iar in alte multe zone ale tarii,in vestul ei si nu numai,erau lasate in paragina? La vremea respectiva interesele erau spre est.Acum ordinele sunt spre vest. |
#8
Posted 25 May 2015 - 14:03
In Romania nu exista nicio logica la constructia autostrazilor. Am si 2 expemle clare:
1: vestita autostrada a Transilvaniei inceputa in 2004 a fost rezlizata pe o portiune de ~60km taman la Cluj si leaga Clujul de Turda unde daca nu vrei sa mergi spre Oradea n-are niciun sens sa te urci pe autostrada 2: A1 Nadlac-Bucuresti, portiunea Arad-Timisoara, partea de lanta Timisoara au dus-o la dracu' in praznic si daca mergi de la Arad la Timisoara sau invers n-are sens sa te urci pe autostrada pentru ca la iesirile din Timisoara spre autostrada iti creste 1cm de barba. Nicio autostrada nu duce la nicio vama in Romania pentru ca cei care ne conduc sunt niste inapti si nu sunt in stare sa faca un lucru cum trebuie. PS: In Moldova sunt niste drumuri, geana. In Bihor asteptam de 20 de ani sa se repare DN79 Oradea-Deva care este cel mai distrus drum din Romania PS2: Un alt rol al autostrazilor este sa creeze locuri de munca (atat direct, cat si indirect), dar degeaba ar turna maine o autostrada in regiunea Moldovei daca nu ai o autostrada care trece Carpatii si sa ajunga in granita nu o sa mearga niciun investitor acolo ci va veni in Cluj, Oradea, Arad si Timisoara pentru ca sunt langa granita. |
#9
Posted 25 May 2015 - 14:03
sammydo, on 25 mai 2015 - 13:49, said: Sunt de acord cu tine, dar lumea vrea sa plece catre vest, nu catre est. ce dracu sa facem cu autostrazi super moderne catre Ucraina? catre Rusia? catre Moldova, nu spun ca nu sunt bune, sunt foarte bune, si imi doresc si eu sa fie autostrazi, peste tot si, sa terminam odata cu mersul prin localitati cu viteza melcului, dar prioritatea este deocamdata catre vest! Pai daca gandim asa de ce sa se mai faca autostrazi in Romania? Mai degraba se mai face o autostrada in Germania sau Franta, ca oricum e traficul mai mare. |
#10
Posted 25 May 2015 - 14:09
Să vedem pentru ce sunt necesare autostrăzile. Eu văd că mulți doresc autostrăzi ca să înghesuie în mașină soția, copii, cățelul soacra, să umple portbagajul cu pui congelați și sarmale în lăzi frigorifice și s-o taie vitejește spre Vest "să-și facă concediul" într-un camping la marginea unei autostrăzi din Occident. Nu văd nimic rău în asta, dar ăsta să fie singurul rol al autostrăzilor într-o țară?
Dar transport de marfă? Dar rezolvat treburi și afaceri în interiorul țării rapid și eficient? |
|
#11
Posted 25 May 2015 - 14:14
" ...Practic, cu cei 37,5 km planificati deschiderii, anul 2015 va fi cel mai slab din ultima jumatate de deceniu in ceea ce priveste numarul de kilometri de autostrada finalizati..."
Parca asa se termina articolul, nu ? Mai are rost sa discutam incotro se "construieste" ?! Aproape ca nu mai fac nimic astia, ca la mesterul Manole, nu mai termina nici ce au inceput. Si ce termina, se surpa a doua zi. Astia nu-s in stare sa mai puna 10 km de asfalt, sa lege dracului odata cat de cat Romania de Ungaria, atentie ! - la campie, nu la munte, iar noi discutam SF-uri despre sosele ce ies din munti si despre autostrazi spre Moldova ... Edited by sylvius, 25 May 2015 - 14:14. |
#12
Posted 25 May 2015 - 14:14
AgroAlex, on 25 mai 2015 - 14:03, said:
In Romania nu exista nicio logica la constructia autostrazilor. Bineînţeles. Traficul actual din România nu justifică construcţia autostrăzilor. Dacă se fac, ar trebui să se facă pentru viitor, ar trebui să existe o idee, ceva în perspectivă. Neexistând aşa ceva, lucrurile trenează. Ba mai rău, se construiesc autostrăzi fără sens ( Bucureşti - Ploieşti - goală, fără şanse de a aduna trafic; Năvodari - Agigea - la fel). Unul dintre efectele nefaste ale fondurilor europene. |
#13
Posted 25 May 2015 - 14:20
Moldova e traversata de E85. E85 preia foarte bine traficul. Nici macar nu e incarcata full portiunea asta de drum. Traficul pe E85 e destul de lejer si face fata cu brio. Momentan autostrada nu isi are rostul atata timp cat E85 face fata.
Singurul inconvenient la E85 e ca trece prin multe localitati si te f*te limita de viteza. Daca s-ar mai ridica limita in unele localitati, atunci ar fi si mai bine. Edited by Serafim606, 25 May 2015 - 14:21. |
#14
Posted 25 May 2015 - 14:22
#15
Posted 25 May 2015 - 14:22
Suntem varza la nr de km de autostrazi, asa cum suntem tot varza si la numarul de km de piste pentru biciclete.
Edited by Mitushpalanoiu, 25 May 2015 - 14:24. |
|
#16
Posted 25 May 2015 - 14:24
Mitushpalanoiu, on 25 mai 2015 - 14:22, said:
Suntem varza la nr de km de autostrazi, asa cum suntem tot varza si la numarul de km de piste pentru biciclete. Ce beneficiu au pistele de bicicleta? Autostrada are alt scop. Pe autostrada transporti marfa cu camioanele, deci circula banul. Pistele de bicicleta nu au beneficii. |
#17
Posted 25 May 2015 - 14:24
Noi avem autostrada Bucuresti-Constanta inutila, am fost acum vreo 2-3 luni si m-am intalnit cu 2-3 autoturisme pe 200 de kilometri. Nu camioane, nu autobuze, nu marfa, nu turisti, nu nimic.
Aveti dreptate: nu avem nevoie de autostrazi, drumuri expres cu limita de 100 km/h care sa ocoleasca localitatile sunt mai indicate. Chiar, ca idee, exista in tara noastra vreun drum expres? |
#18
Posted 25 May 2015 - 14:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users