Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
transformarea casutei vocale intr-o armonie de zile mari
Last Updated: Jun 30 2015 17:53, Started by
RS-C
, May 23 2015 22:05
·
0
#1
Posted 23 May 2015 - 22:05
buna seara. ca orice muritor de rand, folosesc un android din ala smecher ce stie sa-mi calculeze si bataile inimii/min. in interiorul sau zace o cartela de la baietii cu portocala (ce-i drept, putin prafuita), PrePay. cum eu sunt un pasionat al cultului muzicii populare romanesti, al tezaurului folcloric ce slujeste de zeci de ani mandria noastra nationala, as dori sa-mi setez ca atunci cand lui x sau y care doreste sa ma sune, cand ii intra casuta vocala, sa-l intampine cu o fanfara smen cum numai grigore lese sau tudor gheorghe o are. stiam ca exista o metoda prin sunatul la ZZZ -> prin apasarea unor taste -> inregistrare, etc. sau mai exista o metoda computerizata? in care si claritatea melodiei sa fie optimizata?
|
#2
Posted 23 May 2015 - 22:08
Eu stiu din experienta ca atunci cind cineva aude casuta vocala , nu asculta nimic ci doar ii pomeneste neamul celui sunat ....
|
#3
Posted 23 May 2015 - 22:12
nu. eu doresc sa-mi setez ca atunci cand cineva imi acceseaza casuta vocala sa cante o somesana d-aia faina cum numai aci la mine in zona se joaca.
Edited by RS-C, 23 May 2015 - 22:13. |
#4
Posted 23 May 2015 - 22:14
RS-C intri in setarile casutei vocale si la mesaj de intampinare, cand iti spune sa vorbesti, pornesti muzica.
Iti garantez ca nimeni nu va asculta melodia repsectiva, exact cum spunea colegul Maximg, iar melodia respectiva va provoca exact efectul invers. |
#5
Posted 23 May 2015 - 22:15
E banal, cauta pe site la ei personalizarea mesajului de intampinare.
Era odata un serviciu mult mai tare, cand sunai un orange in loc de sunat iti canta ceva pana raspundeai... LE - cica ton de asteptare, dar nu prea a prins. M-am jucat oleaca cu el pana m-am plictisit. http://www1.orange.r.../description/30 Edited by andreic, 23 May 2015 - 22:18. |
#6
Posted 23 May 2015 - 22:16
si cum intru in setarile casutei vocale? credeam ca este o metoda si computerizata, cu cont la orange alea alea, sa iasa mai clar sunetul in casuta.
|
#7
Posted 23 May 2015 - 22:21
RS-C, on 23 mai 2015 - 22:05, said:
buna seara. ca orice muritor de rand, folosesc un android din ala smecher ce stie sa-mi calculeze si bataile inimii/min. in interiorul sau zace o cartela de la baietii cu portocala (ce-i drept, putin prafuita), PrePay. cum eu sunt un pasionat al cultului muzicii populare romanesti, al tezaurului folcloric ce slujeste de zeci de ani mandria noastra nationala, as dori sa-mi setez ca atunci cand lui x sau y care doreste sa ma sune, cand ii intra casuta vocala, sa-l intampine cu o fanfara smen cum numai grigore lese sau tudor gheorghe o are. stiam ca exista o metoda prin sunatul la ZZZ -> prin apasarea unor taste -> inregistrare, etc. sau mai exista o metoda computerizata? in care si claritatea melodiei sa fie optimizata? suna tu la relatii cu clienti si vezi daca iti place sa-ti cante pianul jumate de ora "ne pare rau, toti operatorii nostri .... " lumea te suna sa-ti comunice ceva, nu sa-ti asculte "nu sunt acasa, lasa mesaj dupa beep" ca dupa beep in lasa, nu dupa masa si nici dupa scaun Edited by MarianG, 23 May 2015 - 22:22. |
#8
Posted 23 May 2015 - 22:22
hai s-o luam altfel ca esti ambitios vad
tu, cand suni pe cineva... nu asa de nebun ci pentru ca ai treaba cu el... o problema de rezolvat (iti arde buza)... si iti raspunde casuta vocala... cam ce faci? cum procedezi??? asculti muzica sau ii umpli frigiderul?!? dar nu m-as mira, dupa felul alambicat si aiurea in care ai scris primul post... cu multe inflorituri inutile... la vodafone aveam tonuri de asteptare personalizate!!! aia e maximum ce poti sa faci! Edited by Nero-d, 23 May 2015 - 22:26. |
#9
Posted 23 May 2015 - 22:24
pai simplu. atunci stiu ca e momentul in care eu trebuie sa opresc apelul. iar daca imi canta o melodie si suna bine, chiar o ascult. de fapt, am momente in care o pun si pe difuzor. mai ales la aia de la relatii clienti.
|
#10
Posted 23 May 2015 - 22:25
Nu e nicio metoda computerizata. Canti in microfonul telefonului ce vrei sa se auda. Crezi ca cineva isi da seama daca e flac sau mono dintr-o veche galena?
|
|
#11
Posted 23 May 2015 - 22:45
#12
Posted 23 May 2015 - 22:58
#13
Posted 23 May 2015 - 23:26
#14
Posted 24 May 2015 - 07:07
cephalophodes, on 23 mai 2015 - 22:58, said: nu cred....a trecut vremea cand sunai pe credit, si-njurai pt aia 20 de centi luati.... |
#15
Posted 30 June 2015 - 17:53
Pai depinde ....daca ai ceva de spus e bun sa ai activa mesageria vocala poti lasa un mesajlinistit, daca ai chef de vb. te enerveaza ca intra mesagria vocala,
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users