Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

pierderi ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
nyno

nyno

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.05.2011
buna ziua, am un tractor fiat 415, si pierde ulei la coborirea si la urcarea pantelor. pierderile sunt in zona electromotorului si prin capatul electromotorului. cineva spunea ca ar putea fi de vina semeringul dintre motor si cutia de viteze, cineva care se pricepe imi poate spune citeva cauze , le discutam si eventual le excudem pe rind, .as dori sa fiu cit de cit sigur inainte de a ma apuca de demontat....multumesc

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
daca acolo este locul pe unde se prelinge uleiul, nu crezi ca e clar ca acolo trebuie sa demontezi si sa vezi exact problema?

eventual il postezi intr-o panta si vezi exact locul de scurgere. e cea mai sigura si eficienta metoda

#3
sanyi_2005

sanyi_2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 25.12.2007
Semeringul de lá  cutiá de viteze de lá prizá trebuie schimbát iti curge uleiul din cutie verificá si sá lási un reply

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ce ulei? De motor, sau din cutie? Functie de asta, stii care semering trebuie schimbat, dar daca tot desfaci, verifica ambele, ambreiajul, sa nu fi nevoit ca dupa 2-3 luni sa-l desfaci din nou.

#5
nyno

nyno

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.05.2011

 Dany_Darke, on 22 mai 2015 - 10:41, said:

daca acolo este locul pe unde se prelinge uleiul, nu crezi ca e clar ca acolo trebuie sa demontezi si sa vezi exact problema?

eventual il postezi intr-o panta si vezi exact locul de scurgere. e cea mai sigura si eficienta metoda
de fiecare data te bagi in vorba ca musca in....iepei fara sa te pricepi .tu ai habar desteapto cum arata asa ceva, tu ai habar ca daca dai electromotorul jos nu vezi nimic in afara de volanta unde angreneaza electromotorul???? tu postezi doar pentru a avea mai multe postari???? e vreun concurs si nu stim noi???esti ultima persoana de la care as vrea sa mai citesc postari . acum ceva timp dadeai lectii de gramatica, acum dai lectii de mecanica ...scuteste-ma si iti repet invat-o pe mamicuta ta care te-a educat asa ales mecanica si gramatica....ai primit atentionari si de la moderatori si tot continui sa maninci ce nu trebuie.... mai bine taci si ramai.....cum zic batranii... vezi de minge, invatatura si educatie ....asta trebuie sa faci la varsta ta, nu sa fi obraznica cu cei mai in varsta...

 rumegus, on 22 mai 2015 - 10:47, said:

Ce ulei? De motor, sau din cutie? Functie de asta, stii care semering trebuie schimbat, dar daca tot desfaci, verifica ambele, ambreiajul, sa nu fi nevoit ca dupa 2-3 luni sa-l desfaci din nou.
este ulei de motor, am o banuiala ce ar putea fi dar.... speram in vreo minune sa scap mai ieftin

Edited by nyno, 22 May 2015 - 19:07.


#6
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@nyno...in carcasa ambreiajului,la partea de jos ar trebuii sa aiba niste gauri de scurgere;la 445 sunt prevazute cu splinturi,care prin rotire curata si elibereaza gaurile de praf.La interior ,carcasa are intarituri,astfel incat se strange ulei de la semeringurile uzate(motor sau cutie).Cel mai sigur,te inarmezi cu 2 semeringuri (pt arbore si priza cutie) si rupi tractorul.Daca ai norocnu trebuie sa schimbi si ambreiajul,insa ar fi bine sa ii faci o vizita,daca tot esti in zona(in caz ca defectiunea e spre cutie).Daca mesteresti la vibrochen il vezi oricum...

#7
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Oricum veti fi nevoit sa-l rupeti in doua , indiferent ca pierderea este a uleiului din motor , sau din cutia de viteza ,  asa ca de munca multa tot nu ati fi scapat ...
Dupa cum "suna " eu banuiesc ca-i semeringul de la vibrochen ...cel din cutie ar fi curs jos prin carcasa ambreajului .
Sunt tractoare vechi , satule de lucru in primul rand ... am si eu un 415 ,  am avut si eu ceva probleme cu el ... si inca mai am de remediat una si alta  ... dar pe rand dupa puteri ...marele avantaj este la ele ca se potrivesc destul de multe piese de la UTB 445 , in afara de cele de motor , insa la nevoie se poate pune motor romanesc fara mari modificari ,  prinderea in cutie si ambreajul sunt la fix  !

Editare : am postat imediat dupa mesajul domnului George (gcom61) si nu l-am vazut pe al dumnealui , scuze !

Edited by cris1981, 22 May 2015 - 20:15.


#8
nyno

nyno

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.05.2011

 gcom61, on 22 mai 2015 - 20:08, said:

@nyno...in carcasa ambreiajului,la partea de jos ar trebuii sa aiba niste gauri de scurgere;la 445 sunt prevazute cu splinturi,care prin rotire curata si elibereaza gaurile de praf.La interior ,carcasa are intarituri,astfel incat se strange ulei de la semeringurile uzate(motor sau cutie).Cel mai sigur,te inarmezi cu 2 semeringuri (pt arbore si priza cutie) si rupi tractorul.Daca ai norocnu trebuie sa schimbi si ambreiajul,insa ar fi bine sa ii faci o vizita,daca tot esti in zona(in caz ca defectiunea e spre cutie).Daca mesteresti la vibrochen il vezi oricum...
multumesc frumos , o sa iau asta in calcul

 cris1981, on 22 mai 2015 - 20:11, said:

Oricum veti fi nevoit sa-l rupeti in doua , indiferent ca pierderea este a uleiului din motor , sau din cutia de viteza ,  asa ca de munca multa tot nu ati fi scapat ...
Dupa cum "suna " eu banuiesc ca-i semeringul de la vibrochen ...cel din cutie ar fi curs jos prin carcasa ambreajului .
Sunt tractoare vechi , satule de lucru in primul rand ... am si eu un 415 ,  am avut si eu ceva probleme cu el ... si inca mai am de remediat una si alta  ... dar pe rand dupa puteri ...marele avantaj este la ele ca se potrivesc destul de multe piese de la UTB 445 , in afara de cele de motor , insa la nevoie se poate pune motor romanesc fara mari modificari ,  prinderea in cutie si ambreajul sunt la fix  !

Editare : am postat imediat dupa mesajul domnului George (gcom61) si nu l-am vazut pe al dumnealui , scuze !
va multumesc pentru sugestii, se pare ca nu scap de ceea ce imi era frica ....pe 29 sau 1 iunie o sa-l rup, cum spun profesionistii.... si va anunt ce am gasit pentru a ajuta si alti colegi cu asta....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate