pierderi ulei
Last Updated: May 22 2015 21:36, Started by
nyno
, May 22 2015 10:30
·
0
#1
Posted 22 May 2015 - 10:30
buna ziua, am un tractor fiat 415, si pierde ulei la coborirea si la urcarea pantelor. pierderile sunt in zona electromotorului si prin capatul electromotorului. cineva spunea ca ar putea fi de vina semeringul dintre motor si cutia de viteze, cineva care se pricepe imi poate spune citeva cauze , le discutam si eventual le excudem pe rind, .as dori sa fiu cit de cit sigur inainte de a ma apuca de demontat....multumesc
|
#2
Posted 22 May 2015 - 10:41
daca acolo este locul pe unde se prelinge uleiul, nu crezi ca e clar ca acolo trebuie sa demontezi si sa vezi exact problema?
eventual il postezi intr-o panta si vezi exact locul de scurgere. e cea mai sigura si eficienta metoda |
#3
Posted 22 May 2015 - 10:46
Semeringul de lá cutiá de viteze de lá prizá trebuie schimbát iti curge uleiul din cutie verificá si sá lási un reply
|
#4
Posted 22 May 2015 - 10:47
Ce ulei? De motor, sau din cutie? Functie de asta, stii care semering trebuie schimbat, dar daca tot desfaci, verifica ambele, ambreiajul, sa nu fi nevoit ca dupa 2-3 luni sa-l desfaci din nou.
|
#5
Posted 22 May 2015 - 19:09
Dany_Darke, on 22 mai 2015 - 10:41, said:
daca acolo este locul pe unde se prelinge uleiul, nu crezi ca e clar ca acolo trebuie sa demontezi si sa vezi exact problema? eventual il postezi intr-o panta si vezi exact locul de scurgere. e cea mai sigura si eficienta metoda rumegus, on 22 mai 2015 - 10:47, said:
Ce ulei? De motor, sau din cutie? Functie de asta, stii care semering trebuie schimbat, dar daca tot desfaci, verifica ambele, ambreiajul, sa nu fi nevoit ca dupa 2-3 luni sa-l desfaci din nou. Edited by nyno, 22 May 2015 - 19:07. |
#6
Posted 22 May 2015 - 20:08
@nyno...in carcasa ambreiajului,la partea de jos ar trebuii sa aiba niste gauri de scurgere;la 445 sunt prevazute cu splinturi,care prin rotire curata si elibereaza gaurile de praf.La interior ,carcasa are intarituri,astfel incat se strange ulei de la semeringurile uzate(motor sau cutie).Cel mai sigur,te inarmezi cu 2 semeringuri (pt arbore si priza cutie) si rupi tractorul.Daca ai norocnu trebuie sa schimbi si ambreiajul,insa ar fi bine sa ii faci o vizita,daca tot esti in zona(in caz ca defectiunea e spre cutie).Daca mesteresti la vibrochen il vezi oricum...
|
#7
Posted 22 May 2015 - 20:11
Oricum veti fi nevoit sa-l rupeti in doua , indiferent ca pierderea este a uleiului din motor , sau din cutia de viteza , asa ca de munca multa tot nu ati fi scapat ...
Dupa cum "suna " eu banuiesc ca-i semeringul de la vibrochen ...cel din cutie ar fi curs jos prin carcasa ambreajului . Sunt tractoare vechi , satule de lucru in primul rand ... am si eu un 415 , am avut si eu ceva probleme cu el ... si inca mai am de remediat una si alta ... dar pe rand dupa puteri ...marele avantaj este la ele ca se potrivesc destul de multe piese de la UTB 445 , in afara de cele de motor , insa la nevoie se poate pune motor romanesc fara mari modificari , prinderea in cutie si ambreajul sunt la fix ! Editare : am postat imediat dupa mesajul domnului George (gcom61) si nu l-am vazut pe al dumnealui , scuze ! Edited by cris1981, 22 May 2015 - 20:15. |
#8
Posted 22 May 2015 - 21:36
gcom61, on 22 mai 2015 - 20:08, said:
@nyno...in carcasa ambreiajului,la partea de jos ar trebuii sa aiba niste gauri de scurgere;la 445 sunt prevazute cu splinturi,care prin rotire curata si elibereaza gaurile de praf.La interior ,carcasa are intarituri,astfel incat se strange ulei de la semeringurile uzate(motor sau cutie).Cel mai sigur,te inarmezi cu 2 semeringuri (pt arbore si priza cutie) si rupi tractorul.Daca ai norocnu trebuie sa schimbi si ambreiajul,insa ar fi bine sa ii faci o vizita,daca tot esti in zona(in caz ca defectiunea e spre cutie).Daca mesteresti la vibrochen il vezi oricum... cris1981, on 22 mai 2015 - 20:11, said:
Oricum veti fi nevoit sa-l rupeti in doua , indiferent ca pierderea este a uleiului din motor , sau din cutia de viteza , asa ca de munca multa tot nu ati fi scapat ... Dupa cum "suna " eu banuiesc ca-i semeringul de la vibrochen ...cel din cutie ar fi curs jos prin carcasa ambreajului . Sunt tractoare vechi , satule de lucru in primul rand ... am si eu un 415 , am avut si eu ceva probleme cu el ... si inca mai am de remediat una si alta ... dar pe rand dupa puteri ...marele avantaj este la ele ca se potrivesc destul de multe piese de la UTB 445 , in afara de cele de motor , insa la nevoie se poate pune motor romanesc fara mari modificari , prinderea in cutie si ambreajul sunt la fix ! Editare : am postat imediat dupa mesajul domnului George (gcom61) si nu l-am vazut pe al dumnealui , scuze ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users