Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

VW Phaeton

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#1
Sew

Sew

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 09.10.2013
Buna seara,

Am ramas uimit de masina asta, pot spune ca o ador si imi place foarte mult la aspect si cum se comporta la drum, insa nu stiu foarte mult despre VW Phaeton, am vazut ca este destul de rar intalnita in trafic. Imi pot spune cineva, avantajele si dezavantajele masini, multumesc frumos!

#2
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007
Motivul pt care nu a prins la public este unul simplu dar important .
Nimeni cu bani , care vrea sa-si afiseze statutul , nu alege o masina care seamana izbitor cu masina de clasa inferioara , Passat ...

#3
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Ei hai ca se vede de la 15 kilometri diferenta dintre Passat si Phaeton.

Asa si Seria 5 seamana cu seria 7.

#4
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 Groot, on 06 mai 2015 - 22:33, said:

Ei hai ca se vede de la 15 kilometri diferenta dintre Passat si Phaeton.

Asa si Seria 5 seamana cu seria 7.
Insuficient , si chiar asta a fost motivul de nu a prins . Valabil si la skoda superb .

#5
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Si skoda superb se vede din avion ca nu-i octavia. Ai ceva probleme de vedere?

Edited by Groot, 06 May 2015 - 22:37.


#6
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Motorizarile pe benzina sunt de la 3.2 la 6 litri, iar diesel de la 3 la 5 litri.
Capacitate cilindrica - nu stiu de ce simt nevoia sa explic.
Insemnand un impozit anual intre 2100 si 8700 lei.

#7
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Cine detine un Phaeton de obicei sta in spate, nu-l conduce ca ciobanul de Becali si posibil sa habar nu aiba cat costa impozitul.

#8
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 Groot, on 06 mai 2015 - 22:37, said:

Si skoda superb se vede din avion ca nu-i octavia. Ai ceva probleme de vedere?
Tu ai probleme de informatie .... Citeste mai multe despre producatori , si vei afla ca este asa cum am spus eu ....
Citeste Darie !!!

#9
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013

 Groot, on 06 mai 2015 - 22:40, said:

Cine detine un Phaeton de obicei sta in spate, nu-l conduce ca ciobanul de Becali si posibil sa habar nu aiba cat costa impozitul.

Socant!

 maximg, on 06 mai 2015 - 22:42, said:

Tu ai probleme de informatie .... Citeste mai multe despre producatori , si vei afla ca este asa cum am spus eu ....
Citeste Darie !!!

Da, asa e. Seamana izbitor cu a8 si amatorii de astfel de clasa de masina prefera limuzine cu traditie, a8, seria7, S Classe. Multi nu cred in ideea de WV clasa premium, de aceea sunt rare.

#10
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,178
  • Înscris: 13.01.2011
Păi este o limuzină, cît de multe să fie pe stradă ?!

#11
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
VW Phaeton este una din cele mai bune berline mari, discutabil peste RR, insa pun pariu ca nu se ridica chiar la rafinamentul atins de RR - legat de mersul foarte lin, fara bruscari, cu o realizare dusa la extrem.

Atat in varianta W12 cat si W10 este o superberlina f. performanta.

Legat de aspect, nici RR-urile contemporane nu arata tocmai bine, insa intradevar modelul VW este ceva mai sters, arata putin mai bine decat un pasat, insa parca nu se ridica la nivelul de super-premium.
Se poate interpreta ca avantaj - pt. cine vrea sa fie mai discret, sa nu epateze in exterior....

Pana la urma nu prea mai exista acum berline mari cu aspect sublim.
Chiar si Aston Martin Rapide S nu arata prea convingator fata de celelalte modele coupe...
Jaguar este departe de rafinamentul sublim al XJ-ului din anii '80, chiar daca tehnica este mult mai buna.
Panaramera e asa cum am scris...(ba au stricat si SUV-ul cu stopuri chinezesti fata de primele generatii de Cayenne)
Citroen nu sunt rele, dar cu toata suspensia pneumatica parca nu sunt totusi in clasa de care discutam.
BMW a fost o masina decenta, dar nici vorba de a concura RR asa cum face pe bune VW Phaeton...
Mercedes S classe si Maybach, a aratat mult mai bine in alte vremuri...

Edited by loock, 06 May 2015 - 23:05.


#12
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
Cum sa compari rolls royce cu Volkswagen phaeton? :|

#13
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,138
  • Înscris: 08.12.2008
Este o masina mai deosebita, peste Seria 5 in opinia mea, dar nu la nivelul Clasei S. Nu este o masina pe care sa o cumperi ca sa stai in spate, nici in privinta Clasei S nu prea se pune problema asa. A foat gandita pentru cei care au bani de Audi A6 sau Seria 5 dar isi doaresc f mult ceva care macar sa aminteasca de Clasa S. Dpmdv, daca prinzi una in stare buna este un best buy. Este masina din clasa de lux cu devalorizarea cea mai mare. Iar la acest nivel devalorizarea chiar se simte. Daca un S sau o Seria 7 sunt 20000 de euro sa zicem, un Phaeton e maxim 15000. Iar dpdv tehnic (inclusiv ca fiabilitate) este solid construit. Dar mare atentie! Cumparat fara o verificare amanuntita poate duce la cheltuieli de reparatie serioase si te-ai c---@t in pe ea de afacere.

#14
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Multi afirma ca Phaeton este din multe puncte de vedere peste RR.

Oricum, la design, modelele RR contemporane sunt reconoscibile ca marca, dar sunt hidoase...
Phaeton arata decent, nu e hidos, iar la tehnica, specialistii afirma ca e peste RR, si ca a fost realizata in pierdere, doar pt. prestigiu.

Edited by loock, 06 May 2015 - 23:10.


#15
ovi_dany

ovi_dany

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 22.11.2009
Dacia ii fruncea la noi in tara...

#16
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 Sew, on 06 mai 2015 - 22:10, said:

Am ramas uimit de masina asta, pot spune ca o ador si imi place foarte mult la aspect si cum se comporta la drum, insa nu stiu foarte mult despre VW Phaeton, am vazut ca este destul de rar intalnita in trafic. Imi pot spune cineva, avantajele si dezavantajele masini, multumesc frumos!
Masina e o chestie foarte tare, un proiect extrem de ambitios al unui fost CEO VW, e o poveste fantastica in spatele masinii (una dintre foarte putinele asamblate manual la pretul asta), Exista niste thread-uri mai vechi pe aici despre modelul asta.

Depinde cum vezi problema, daca e sa o consideri ca SH sau noua. Ca SH, avantajele si dezavantajele sunt intr-o anumita masura similare cu Audi A8 si VW Touareg (motoare identice, tractiune 4x4 torsen, suspensii identice desi probabil reglate diferit etc.), numai ca exista niste diferente: A8 caroserie de aluminiu, adica mai usoara dar nu reperabila in orice service, Phaeton poate mai usor reparabil la caroserie, mai greu dar mai confortabil. Pt. ani similari motorizarile si in mare parte tehnica sunt identice sau aproape identice intre A8 si Phaeton. Insa acesta din urma are niste caracteristici care il fac mai interesant, dar posibil mai scump de reparat in caz de probleme, ca de ex. sistem de aer conditionat dirijat de 20 si ceva de motoare, ca sa nu derajeze cu curentii pasagerii... in fine, nu stiu ce sa-ti mai zic, daca te intereaseaza chestii in particular, spune.. nu am detinut modelul dar stiu destule..

Ca o paranteza, Bentley Continental GT e cam 80% VW Phaeton W12


 maximg, on 06 mai 2015 - 22:29, said:

Motivul pt care nu a prins la public este unul simplu dar important .
Nimeni cu bani , care vrea sa-si afiseze statutul , nu alege o masina care seamana izbitor cu masina de clasa inferioara , Passat ...
Nu prea seamana. Motivul e ca vasta majoritate a celora cu bani tin la imaginea de marca si impresia care o pot face cu ea. Pe sistemul, e greu sa te lauzi cu VW chiar daca a costat peste 100k eur.

Edited by MrReason, 06 May 2015 - 23:31.


#17
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006
Nu arata rau deloc, dar justicarea ei este de nisa, insa una bine satisfacuta - este facuta pt. cei care vor sa fie mai discreti, sa nu epateze, dar fara a face rabat la rest.
Dezavantajul este de fapt un avantaj, si oricum arata decent, nu are hidoshenii ca multe altele.
Arata mai bine decat Bentley - care poate este si el reconoscibil ca marca premium, ca si Brabus sau RR, insa e o magaoaie semihidoasa.

Cine vrea mai mult, probabil ca poate sa plateasca un coachbuilder prin UK, Italia sau state, apoi o omologheaza si aia e...

Edited by loock, 06 May 2015 - 23:31.


#18
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Pentru o limuzina premium, nimeni nu alege Phaeton in detrimentul unui A8, Seria 7, Clasa S sau Panamera.
Din punctul meu de vedere, nici nu le poti compara.
Cum sa compari, de ex. Clasa S sau Panamera cu Phaeton ???Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate