Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Phaeton
Last Updated: Jul 17 2015 14:59, Started by
Sew
, May 06 2015 22:10
·
0
#1
Posted 06 May 2015 - 22:10
#3
Posted 06 May 2015 - 22:33
#4
Posted 06 May 2015 - 22:36
#5
Posted 06 May 2015 - 22:37
Si skoda superb se vede din avion ca nu-i octavia. Ai ceva probleme de vedere?
Edited by Groot, 06 May 2015 - 22:37. |
#6
Posted 06 May 2015 - 22:38
Motorizarile pe benzina sunt de la 3.2 la 6 litri, iar diesel de la 3 la 5 litri.
Capacitate cilindrica - nu stiu de ce simt nevoia sa explic. Insemnand un impozit anual intre 2100 si 8700 lei. |
#8
Posted 06 May 2015 - 22:42
#9
Posted 06 May 2015 - 22:47
Groot, on 06 mai 2015 - 22:40, said:
Cine detine un Phaeton de obicei sta in spate, nu-l conduce ca ciobanul de Becali si posibil sa habar nu aiba cat costa impozitul. Socant! maximg, on 06 mai 2015 - 22:42, said:
Tu ai probleme de informatie .... Citeste mai multe despre producatori , si vei afla ca este asa cum am spus eu .... Citeste Darie !!! Da, asa e. Seamana izbitor cu a8 si amatorii de astfel de clasa de masina prefera limuzine cu traditie, a8, seria7, S Classe. Multi nu cred in ideea de WV clasa premium, de aceea sunt rare. |
#11
Posted 06 May 2015 - 22:57
VW Phaeton este una din cele mai bune berline mari, discutabil peste RR, insa pun pariu ca nu se ridica chiar la rafinamentul atins de RR - legat de mersul foarte lin, fara bruscari, cu o realizare dusa la extrem.
Atat in varianta W12 cat si W10 este o superberlina f. performanta. Legat de aspect, nici RR-urile contemporane nu arata tocmai bine, insa intradevar modelul VW este ceva mai sters, arata putin mai bine decat un pasat, insa parca nu se ridica la nivelul de super-premium. Se poate interpreta ca avantaj - pt. cine vrea sa fie mai discret, sa nu epateze in exterior.... Pana la urma nu prea mai exista acum berline mari cu aspect sublim. Chiar si Aston Martin Rapide S nu arata prea convingator fata de celelalte modele coupe... Jaguar este departe de rafinamentul sublim al XJ-ului din anii '80, chiar daca tehnica este mult mai buna. Panaramera e asa cum am scris...(ba au stricat si SUV-ul cu stopuri chinezesti fata de primele generatii de Cayenne) Citroen nu sunt rele, dar cu toata suspensia pneumatica parca nu sunt totusi in clasa de care discutam. BMW a fost o masina decenta, dar nici vorba de a concura RR asa cum face pe bune VW Phaeton... Mercedes S classe si Maybach, a aratat mult mai bine in alte vremuri... Edited by loock, 06 May 2015 - 23:05. |
#13
Posted 06 May 2015 - 23:07
Este o masina mai deosebita, peste Seria 5 in opinia mea, dar nu la nivelul Clasei S. Nu este o masina pe care sa o cumperi ca sa stai in spate, nici in privinta Clasei S nu prea se pune problema asa. A foat gandita pentru cei care au bani de Audi A6 sau Seria 5 dar isi doaresc f mult ceva care macar sa aminteasca de Clasa S. Dpmdv, daca prinzi una in stare buna este un best buy. Este masina din clasa de lux cu devalorizarea cea mai mare. Iar la acest nivel devalorizarea chiar se simte. Daca un S sau o Seria 7 sunt 20000 de euro sa zicem, un Phaeton e maxim 15000. Iar dpdv tehnic (inclusiv ca fiabilitate) este solid construit. Dar mare atentie! Cumparat fara o verificare amanuntita poate duce la cheltuieli de reparatie serioase si te-ai c---@t in pe ea de afacere.
|
#14
Posted 06 May 2015 - 23:07
Multi afirma ca Phaeton este din multe puncte de vedere peste RR.
Oricum, la design, modelele RR contemporane sunt reconoscibile ca marca, dar sunt hidoase... Phaeton arata decent, nu e hidos, iar la tehnica, specialistii afirma ca e peste RR, si ca a fost realizata in pierdere, doar pt. prestigiu. Edited by loock, 06 May 2015 - 23:10. |
#16
Posted 06 May 2015 - 23:18
Sew, on 06 mai 2015 - 22:10, said:
Masina e o chestie foarte tare, un proiect extrem de ambitios al unui fost CEO VW, e o poveste fantastica in spatele masinii (una dintre foarte putinele asamblate manual la pretul asta), Exista niste thread-uri mai vechi pe aici despre modelul asta. Depinde cum vezi problema, daca e sa o consideri ca SH sau noua. Ca SH, avantajele si dezavantajele sunt intr-o anumita masura similare cu Audi A8 si VW Touareg (motoare identice, tractiune 4x4 torsen, suspensii identice desi probabil reglate diferit etc.), numai ca exista niste diferente: A8 caroserie de aluminiu, adica mai usoara dar nu reperabila in orice service, Phaeton poate mai usor reparabil la caroserie, mai greu dar mai confortabil. Pt. ani similari motorizarile si in mare parte tehnica sunt identice sau aproape identice intre A8 si Phaeton. Insa acesta din urma are niste caracteristici care il fac mai interesant, dar posibil mai scump de reparat in caz de probleme, ca de ex. sistem de aer conditionat dirijat de 20 si ceva de motoare, ca sa nu derajeze cu curentii pasagerii... in fine, nu stiu ce sa-ti mai zic, daca te intereaseaza chestii in particular, spune.. nu am detinut modelul dar stiu destule.. Ca o paranteza, Bentley Continental GT e cam 80% VW Phaeton W12 maximg, on 06 mai 2015 - 22:29, said:
Motivul pt care nu a prins la public este unul simplu dar important . Nimeni cu bani , care vrea sa-si afiseze statutul , nu alege o masina care seamana izbitor cu masina de clasa inferioara , Passat ... Edited by MrReason, 06 May 2015 - 23:31. |
#17
Posted 06 May 2015 - 23:26
Nu arata rau deloc, dar justicarea ei este de nisa, insa una bine satisfacuta - este facuta pt. cei care vor sa fie mai discreti, sa nu epateze, dar fara a face rabat la rest.
Dezavantajul este de fapt un avantaj, si oricum arata decent, nu are hidoshenii ca multe altele. Arata mai bine decat Bentley - care poate este si el reconoscibil ca marca premium, ca si Brabus sau RR, insa e o magaoaie semihidoasa. Cine vrea mai mult, probabil ca poate sa plateasca un coachbuilder prin UK, Italia sau state, apoi o omologheaza si aia e... Edited by loock, 06 May 2015 - 23:31. |
#18
Posted 07 May 2015 - 00:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users