Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Problema ambreiaj

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Salutare tuturor!

Va cer sfatul in legatura cu o problema recenta la A3 105 PD.

Mai precis, recent am observat ca la apasare, in prima jumatate a cursei ambreiajul este foarte usor (pedala moale), dupa care in a doua jumatate se comporta normal. La revenire aceiasi chestie, normala in prima jumatate, dupa care devine moale iar uneori se intampla ca pedala sa se opreasca la jumatatea cursei, fiind nevoit sa o ridic cu varful piciorului. Deasemenea daca tin pedala apasata la jumatatea cursei se simte o bataie (vibratii) de la motor, este normal?

Am verificat nivelul lichidului de frana, este ok, nu sunt pierderi, a fost schimbat ultima data acum 1.5 ani, insa nu stiu daca a fost aerisit si sistemul de actionare al ambreiajului.

Va multumesc!

Edited by florinppv, 05 May 2015 - 20:36.


#2
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
da de ce nu mergi tu cu ea la service???
ti s-a rupt arcul care tine pedala sus...

#3
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Verifică arcul de revenire al pedalei de ambreiaj, așa cum a spus și colegul mai sus.
Bătaia ce o simți în pedală vine de obicei de la volantă.

#4
Vladutz22

Vladutz22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 14.02.2010
Stai calm , urme normale de uzura .

Cand ai bani du-te la service .

#5
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Dar de ce-i spune lichid de frana la chestia aia din pompa de servo?Posted Image

#6
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 florinppv, on 05 mai 2015 - 20:35, said:

uneori se intampla ca pedala sa se opreasca la jumatatea cursei, fiind nevoit sa o ridic cu varful piciorului.

Motocicleta?

#7
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010

 myshyk, on 05 mai 2015 - 22:35, said:

Dar de ce-i spune lichid de frana la chestia aia din pompa de servo?Posted Image

Deci .... in cazul de fata lichidul de frana "alimenteaza" si cilindrul de ambreiaj. DOT 4 e specificatia dansului.... pentru ca servodirectia e electrica, deci nema' lichide de servo...

Oricum... am mai sapat nitel pe nea gogu si cica "bataia" in pedala de ambreiaj ar fi normala, "asa face toate", m-am mai linistit din punctu' asta de vedere (incepusem sa visez volante - chiar daca nu m-ar mira, stiu ca sunt probleme de genu' si nu a fost schimbata in astia 180000 km) insa ma bantuie aialalta treaba.

Asadar, deocamdata avem pe lista suspectilor:
- arc de revenire a pedalei de ambreiaj;
- cilindrul receptor?


Mai sapam, oricum pe saptamana viitoare era planificata o vizita la service pentru schimb discuri si placute asa ca acum mai adaugam si problema de mai sus ...

#8
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 florinppv, on 06 mai 2015 - 00:16, said:

Deci .... in cazul de fata lichidul de frana "alimenteaza" si cilindrul de ambreiaj. DOT 4 e specificatia dansului.... pentru ca servodirectia e electrica, deci nema' lichide de servo...

Oricum... am mai sapat nitel pe nea gogu si cica "bataia" in pedala de ambreiaj ar fi normala, "asa face toate", m-am mai linistit din punctu' asta de vedere (incepusem sa visez volante - chiar daca nu m-ar mira, stiu ca sunt probleme de genu' si nu a fost schimbata in astia 180000 km) insa ma bantuie aialalta treaba.

Asadar, deocamdata avem pe lista suspectilor:
- arc de revenire a pedalei de ambreiaj;
- cilindrul receptor?

Mai sapam, oricum pe saptamana viitoare era planificata o vizita la service pentru schimb discuri si placute asa ca acum mai adaugam si problema de mai sus ...

N-are treaba cilindru cu asta
Stii cum functioneaza un ambreiaj???

Edited by tsunnami, 06 May 2015 - 02:02.


#9
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Multumesc pt opinii!

Problema rezolvata prin schimbarea cilindrului (pompa) receptor situat pe cutia de viteze, mai precis piesa nr 23 si aerisirea sistemului hidraulic.

http://www.partsbase...edal-mechanism/

Edited by florinppv, 23 May 2015 - 18:37.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate