Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme cu magazinul www.elevina.ro
Last Updated: Apr 28 2015 13:28, Started by
Pyoneer
, Apr 27 2015 15:07
·
0
#1
Posted 27 April 2015 - 15:07
Am cumparat un ondulator profesional in urma cu vreo doua luni si putin pentru prietena mea de la un magazin online www.elevina.ro insa acesta de profesional ce era s-a stricat. Mai exact in timp ce prietena il utiliza a facut o flama la cordon. Am contactat magazinul asta , am sunat de cateva ori pana au raspuns, cred ca ii deranjam de la cafea sau de la barfa , si mi-au spus ca ei nu se ocupa de garantii si ca sa contactez producatorul. I-am spus sa-mi dea banii inapoi ca nu a fost utilizat decat de 2-3 ori si s-a stricat. Nu se poate ca a trecut nu stiu ce termen si sa il trimit la producator. Cu nervii la maxim am sunat la garantie si cica trebuie sa trimit ondulatorul la reparat prin Fun Curier pe cheltuiala mea. Ma costa 30 lei sa trimit pana la satu mare sau unde o avea sediu astia ondulatorul asta plus inca 30 inapoi crek. Pai eu dau atatia bani sa repar ondulatorul????? Daca se strica in fiecare zi, ce fac, paltesc banii astia??
|
#2
Posted 27 April 2015 - 15:25
Poate data viitoare apelezi si tu la un site mai cunoscut (eMag, Flanco, Altex, Domo, etc.), nu la unul la care momentan nu ii functioneaza site-ul...
Edited by _Claudiu_, 27 April 2015 - 15:25. |
#3
Posted 27 April 2015 - 15:29
Daca nu vor sa-ti accepte garantia fa plangere la ANPC. Tu nu esti obligat sa trimiti produsul defect direct in service, desi celor de la magazin le-ar conveni, pentru ca apoi ei n-ar mai avea batai de cap in situatia respectiva.
http://reclamatii.anpc.ro/ Edited by Dares, 27 April 2015 - 15:30. |
#4
Posted 27 April 2015 - 16:00
Reclamatie la OPC, poti online a mentionat cineva si mai sus. Am vizionat situl m a surprins ce capital social avea, sigur e ceva greseala. Am vazut ceva produse care sunt cel putin dublu la pret fata de piata(produse wella).
Data viitoare incearca sa comanzi de la magazine online mai consacrate. |
#5
Posted 27 April 2015 - 16:57
mviorel, on 27 aprilie 2015 - 16:00, said:
Reclamatie la OPC, poti online a mentionat cineva si mai sus. Am vizionat situl m a surprins ce capital social avea, sigur e ceva greseala. Am vazut ceva produse care sunt cel putin dublu la pret fata de piata(produse wella). Data viitoare incearca sa comanzi de la magazine online mai consacrate. Nu aveau astia ondulatorul pe care il vroiam eu.... Cine mai lucreaza acum de la anpc cand se aproprie vacanta de 1mai?/? De la domo am cumparat un telefon lg care mi0a fost scos din garantie pentru ca "a suferit socuri mecanice si nu a fost utilizat corespunzator". Adica ca am scapat telefonul jos inseamna socuri mecanice?? Mi-a spus ca service-ul Quickservice e de vina, ca nu noi. Daca contactezi telefonic service-ul te rupe la cost. Asa ca m-am saturat de toate magazinele astea. Cine mai ofera garantie in tara asta? |
#7
Posted 27 April 2015 - 17:47
Serios?
Daca mergem pe sistemul asta eu zic sa tinem telefoanele invelite in 3 straturi de bumac de 10 mm sa protejam telefonul. Si ondulatorul zic sa-l folosim doar pe parul foarte subtire, curat si la o insralatie electrica noua. Garantiile astea sunt pana la urma verbale... |
#8
Posted 27 April 2015 - 18:06
1. Nu poti pretinde sa dai cu TVul, monitorul, laptopul si ce o mai fi de pereti/tavan/podea si sa ceri garantie. Garantia se acorda problemelor care apar in urma procesului de fabricare, nu in urma exploatarii/utilizarii neconforme[nu cred ca scrie in vreun manual de utilizare ca ai voie sa scapi telefonul obisnuit de la 1m, ci fix invers - sa nu il scapi].
2. QuickService au si adresa de e-mail. Puteai incerca acolo. 3. Factura ai pe produs? Certificat de garantie? Edited by dexterash, 27 April 2015 - 18:06. |
#9
Posted 27 April 2015 - 18:43
1. Nu am aruncat niciun dispozitiv electronic de la 1m, ca nu sunt prost crescut. Ci din manipulari sa se fi zgariat, etc. dar nu scoti din garantie pt asta. Las-o-n sange. Apelul telefonic trebuie sa fie gratuit ca nu sun un prieten.
2. Bineinteles ca am factura si certificat de garantie pe ondulator. |
#10
Posted 27 April 2015 - 19:12
Pyoneer, on 27 aprilie 2015 - 17:47, said:
Serios? Daca mergem pe sistemul asta eu zic sa tinem telefoanele invelite in 3 straturi de bumac de 10 mm sa protejam telefonul. Si ondulatorul zic sa-l folosim doar pe parul foarte subtire, curat si la o insralatie electrica noua. Garantiile astea sunt pana la urma verbale... GARANȚÍE, garanții, s. f. Obligație în virtutea căreia o persoană sau o instituție răspunde de ceva; mijloc legal prin care se asigură executarea unei obligații (materiale); (concr.) ceea ce servește drept asigurare că o obligație luată va fi ținută. ◊ Loc. vb. A lua pe garanție = a garanta. ◊ Expr. Pe garanția cuiva = pe răspunderea cuiva. A da garanție = a da asigurări că un lucru va fi îndeplinit. A prezenta garanție de... = a se prezenta astfel încât să trezească încrederea, să ofere siguranță. – Din fr. garantie, it. garanzia. asadar, asta inseamna garantia, faptul ca producatorul si-a luat angajamentul ca in perioada de x ani, acel produs va fi conform specificatiilor precizate de el, ca va functiona la aceeasi parametri. in cazul in care nu mai este conform, prin acea garantie, producatoul se obliga sa-l aduca la conformitate pe cheltuiala lui, indiferent ce presupune acest lucru, reparatie sau inlocuire. nu ai sa gasesti pe nici un continent un producator sa-si asume raspunderea ca produsele sale sunt cumparate de oameni care nu stiu sa le manevreze. asta nu este problema lui, de aceea in pachet ti s-a livrat si un manual tehnic. Pyoneer, on 27 aprilie 2015 - 16:57, said:
Adica ca am scapat telefonul jos inseamna socuri mecanice?? Pyoneer, on 27 aprilie 2015 - 18:43, said:
din manipulari sa se fi zgariat, etc. dar nu scoti din garantie pt asta. eu cred ca uiti ceea ce scrii Edited by Dany_Darke, 27 April 2015 - 19:13. |
|
#11
Posted 27 April 2015 - 19:19
#12
Posted 27 April 2015 - 20:05
I-ai dat o idee bună, acum o sa citească și certificatul ăla...
|
#13
Posted 27 April 2015 - 20:37
mviorel, on 27 aprilie 2015 - 16:00, said:
Am vazut ceva produse care sunt cel putin dublu la pret fata de piata(produse wella). Data viitoare incearca sa comanzi de la magazine online mai consacrate. Referitor la "magazinele mai consacrate" chiar crezi ca mai suntem in '90 dand teapa gen caritas. Sau tepe de pe Okazii, cu cartofi in colet in loc de telefon? Au trecut vremea lor. Cred ca toate magazinele, fie ca se numeste altex.ro, elevina.ro, domo , etc. nu au un scop din a insela clientul, ci a muta niste produse dintr-o mana in alta, in cel mai bun mod posibil pt fiecare. Crezi ca daca e stantat altex nu se posibil sa se intample erori, greseli, decat daca ar marcat georgica srl? Eu m-am trezit intr-o tara straina la receptia unui hotel fara camera platita, desi am cumparat de la mega firma, nu de la magazinul din colt. Edited by Colombina, 27 April 2015 - 21:02. |
#14
Posted 28 April 2015 - 13:28
dexterash: garantia se acorda la sediul serviceului in oradea, bihor. Am sa trimit un email la magazin sa vad ce imi zic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users