Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina SH buget 2500 - 3000
Last Updated: Apr 27 2015 18:06, Started by
bitdota
, Apr 27 2015 10:02
·
0
#1
Posted 27 April 2015 - 10:02
Salut,
Vreau sa imi cumpar prima masina, bugetul meu este intre 2500 si 3000 euro nu mai mult, o masina care va fi utilizata in oras in proportie de 80% Ma gandeam la Polo, Corsa, Ibiza Ma inclin mai mult spre Polo benzina 1.4 Idea e sa consume putin, intretinerea mica, asigurare mica Edited by bitdota, 27 April 2015 - 10:25. |
#2
Posted 27 April 2015 - 10:10
Asigurarea poate sa fie foarte mare, chiar daca ai motorul mic. Depinde foarte mult de varsta ta. Polo cred ca este cea mai buna variante dintre toate pe care le-ai enumerat.
|
#3
Posted 27 April 2015 - 10:23
2500-3000 de ce??? mere? dude? morcovi?
KA? Edited by Nero-d, 27 April 2015 - 10:23. |
#5
Posted 27 April 2015 - 10:31
Nero-d, on 27 aprilie 2015 - 10:23, said:
2500-3000 de ce??? mere? dude? morcovi? KA? Nero-d, on 27 aprilie 2015 - 10:23, said:
2500-3000 de ce??? mere? dude? morcovi? KA? Nero-d, on 27 aprilie 2015 - 10:23, said:
2500-3000 de ce??? mere? dude? morcovi? KA? Cartofi ca stau mai mult in beci ca morcovii KA nu vreau, pare o masina prea buna si prea spatioasa |
#6
Posted 27 April 2015 - 10:47
bitdota, on 27 aprilie 2015 - 10:02, said:
Ma gandeam la Polo, Corsa, Ibiza Ma inclin mai mult spre Polo benzina 1.4 Idea e sa consume putin, intretinerea mica, asigurare mica Mie, personal, nu-mi place deloc Polo. E mult mai urat decat Ibiza sau Corsa, si cand am condus mai demult asa ceva mi s-a parut extrem de instabil in comparatie cu alte hatchback-uri. E foarte ingust si relativ inalt, astfel ca are un centru de greutate destul de ridicat. Nu m-as mira daca risti sa te rastorni cu o asemenea jucarie in situatia in care alta masina ar sta lipita de asfalt. Edited by Hider141, 27 April 2015 - 10:53. |
#8
Posted 27 April 2015 - 10:51
#9
Posted 27 April 2015 - 10:57
Hider141, on 27 aprilie 2015 - 10:47, said:
Eu as inclina catre Opel Corsa C de 1.3 diesel. Consuma extrem de putin (4-5% in oras) si din cate stiu are distributie pe lant, ce duce mai multi kilometri decat cea pe curea. Mie, personal, nu-mi place deloc Polo. E mult mai urat decat Ibiza sau Corsa, si cand am condus mai demult asa ceva mi s-a parut extrem de instabil in comparatie cu alte hatchback-uri. E foarte ingust si relativ inalt, astfel ca are un centru de greutate destul de ridicat. Nu m-as mira daca risti sa te rastorni cu o asemenea jucarie in situatia in care alta masina ar sta lipita de asfalt. Am 190 cm, am stat in Ford fiesta si mi se pare foarte mica din cauza asta nici nu ii pe lista, sincer nu stiu daca am calatorit pana acum cu un corsa sandel_u, on 27 aprilie 2015 - 10:51, said:
Fiat Punto 1.3 diesel are motorul de pe Opel Corsa C. Singura diferenta este de prestigiul marcii si deci ai sanse ca la banii de Opel sa iei un Fiat mai ieftin si intr-o stare mai buna. Cu 2500 eu zic ca gasesti un Fiat 1.3 diesel, cu aer conditionat si geamuri electrice. De ce diesel ? Benzina este mai ieftina de intretinut. |
#10
Posted 27 April 2015 - 11:09
De acord cu tine ca ar fi mai ieftin de intretinut, dar asta nu este o regula generala. Conteaza foarte mult orasul si deci modul cum este exploatata.
Eu am Fiat Punto de aproape 3 ani (modelul de 1.3 diesel si am avut si de 1.9 aproape 2 ani) si nu am avut probleme cu injectoare, pompa sau turbo, egr, etc. Cand ies din oras merg mai turat pentru a se curata si cred ca d-asta nu am avut probleme. Daca e oras mic unde mergi 2-3 km cu ea, da mai bine mergi pe benzina, insa eu stau intr-un oras mai mare si am economisit mai multi bani din diferenta de combustibil decat costul reviziilor. |
|
#15
Posted 27 April 2015 - 11:56
Corsa C 1.2 benzina. Daca ii mai pui si gaz, esti boier!
|
|
#16
Posted 27 April 2015 - 12:41
Daca mergi predominant in oras cativa km o data si sub 20-25.000 km pe an, mergi pe un benzinar. As zice si sa eviti versiunile in trei cilindri (corsa 1.0 de exemplu), are motor exagerat de zgomotos.
|
#17
Posted 27 April 2015 - 13:19
sandel_u, on 27 aprilie 2015 - 11:52, said:
3.1%. Lasa-ma sa ghicesc, tu esti atotstiutor si ce spun eu nu este adevarat. Eu spun ca am Fiat Punto 1.3 diesel de aproape 3 ani si stiu ce consum am pe ea. Nu,nu sunt atoatestiutor,dar intamplarea face sa am tangenta cu FIAT-urile.Faptul ca am si eu unul nu are relevanta in contextul dat, pentru ca motorul FIAT-ului meu este pe benzina,dar consumul acela de 4% in oras poate fi real doar daca circuli singur pe sosele orasului,fara semafoare,fara treceri de pietoni,etc. Stiu ca Multijet-ul de 1,3 este un motor economic,chiar foarte economic,dar de dragul adevarului,sa nu exageram totusi!!! Wotan, on 27 aprilie 2015 - 12:41, said:
Daca mergi predominant in oras cativa km o data si sub 20-25.000 km pe an, mergi pe un benzinar. As zice si sa eviti versiunile in trei cilindri (corsa 1.0 de exemplu), are motor exagerat de zgomotos. La fel si VW. |
#18
Posted 27 April 2015 - 13:27
adisz, on 27 aprilie 2015 - 13:19, said: Nu,nu sunt atoatestiutor,dar intamplarea face sa am tangenta cu FIAT-urile.Faptul ca am si eu unul nu are relevanta in contextul dat, pentru ca motorul FIAT-ului meu este pe benzina,dar consumul acela de 4% in oras poate fi real doar daca circuli singur pe sosele orasului,fara semafoare,fara treceri de pietoni,etc. Stiu ca Multijet-ul de 1,3 este un motor economic,chiar foarte economic,dar de dragul adevarului,sa nu exageram totusi!!! La fel si VW. Oradea ar fi orasul, Da si as merge maxim 10.000 pe an |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users