Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reprezentanta VW - Iași
Last Updated: Jul 17 2015 10:21, Started by
Vladinskaya
, Apr 26 2015 21:24
·
0
#1
Posted 26 April 2015 - 21:24
Va salut!
Vreau sa-mi schimb distributia la un Polo 1.6 TDI 2011 si m-am gandit sa o fac la reprezentanta. Cunostintele mele mi-au spus ca au auzit povesti nu tocmai grozave despre mecanicii de acolo, de aceea va intreb, pe voi, cei din Iasi care ati avut de a face cu ei: cum vi s-a parut prestatia celor de acolo? Merita sa-mi fac masina la ei? Cunoasteti vreun alt service autorizat in Iasi la care ar fi mai bine sa merg? Ar fi bine sa-mi comand piesele prin intermediul lor sau mai rentabil ar merge sa mi le cumpar eu si ei sa intervina doar cu manopera? Mi-ar fi de folos ceva referinte in directia asta. Multumesc! |
#2
Posted 26 April 2015 - 21:47
Mecanicii sunt buni, dar preturile sunt mari. Si nu cred ca te primesc cu piesele tale.
|
#3
Posted 26 April 2015 - 22:08
Daca schimbam o aripa ceva, mai mergea.. dar daca e de umblat la lucrurile astea mai delicate, n-as vrea s-o dau pe mana unor neindemanatici...
Ai fost la ei? |
#5
Posted 26 April 2015 - 22:47
Am inteles, o sa dau maine un telefon, insa stiu ca aia de la PR nu prea au deschiderea de a discuta cu tine. Programare si-atat...
|
#6
Posted 26 April 2015 - 22:49
Ai putea sa incerci si la service-ul BMW (Trado Motors) in Canta, se ajunge traversend calea ferata dinspre Luca Arbore spre Dacia.
Insa indiferent ce service alegi, dintre cele enumerate aici, Sandra sau BMW, sa nu te zgarcesti la piese si as zice mai bine mergi pe piesele alese si comandate de cei din service, in caz de se intampla ceva, nu o sa poata da vina pe piesele aduse de tine, fiind ale lor. |
#7
Posted 26 April 2015 - 22:53
vlad, mergi la reprezentanta si accepta piesele lor. Motivul principal: vei avea garantie!!!
Daca ar fi cu piesele tale, nimeni nu-ti va oferi garantie. Nu stiu cat de mare ar putea fi adaosul pe piese dar nu cred ca e diferenta mare. Pretul pe manopera s-ar putea sa fie dublu dar in cazul schimbului de distributie, eu as accepta tinand cont de garantie. Edited by Bogdansv1, 26 April 2015 - 23:15. |
#8
Posted 26 April 2015 - 23:10
Astea-s povesti. La dealer Skoda, distributia ma costa cu piese originale in jur de 900 lei cu tot cu pompa, iar la VW depaseste 1900 lei cu aceleasi piese. Ce zici? Diferenta e doar din manopera? N-ar fi mai bine sa ne informam inainte de a face recomandari?
Nu era vorba de a merge la coltul blocului, ci de a folosi, evident!, piese originale dar comandate si montate in alta parte. Edited by prisonbreak, 26 April 2015 - 23:16. |
#10
Posted 26 April 2015 - 23:35
Cam la 1000 ma asteptam si eu, cum 1900 ?!?! Chiar sunt curios ce-o sa-mi spuna doamna de la VW maine...
Bogdansv1, on 26 aprilie 2015 - 23:16, said:
Si Skoda nu e tot reprezentanta? Audi, VW, Audi, Seat sunt toti din grupul VAG si prin urmare masinile folosesc aceleasi motoare. Oricare dintre ele ii va oferi garantie pe piese si lucrare. |
|
#11
Posted 26 April 2015 - 23:40
Bogdansv1, on 26 aprilie 2015 - 23:16, said:
Si Skoda nu e tot reprezentanta? Audi, VW, Audi, Seat sunt toti din grupul VAG si prin urmare masinile folosesc aceleasi motoare. Oricare dintre ele ii va oferi garantie pe piese si lucrare. Si eu ce am zis mai sus? Sa caute oferta cea mai buna si sa nu se cramponeze de Sandra ( dealerul VW ). |
#12
Posted 26 April 2015 - 23:50
Am vorbit impreuna si ne-am inteles separat. Sustineam aceeasi idee. Atat ca eu, nefiind din Iasi, habar n-aveam cine-i dealerul VW sau Skoda,
Inca un sfat, Vlad. Ia piese OEM pentru distributie, directie sau frane. Sau daca vrei sa iei pe producator, sa fie unul recomandat si de cei din reprezentanta. |
#13
Posted 26 April 2015 - 23:54
Bogdansv1, on 26 aprilie 2015 - 23:50, said:
Am vorbit impreuna si ne-am inteles separat. Sustineam aceeasi idee. Atat ca eu, nefiind din Iasi, habar n-aveam cine-i dealerul VW sau Skoda, Inca un sfat, Vlad. Ia piese OEM pentru distributie, directie sau frane. Sau daca vrei sa iei pe producator, sa fie unul recomandat si de cei din reprezentanta. Edited by vlad29marko, 26 April 2015 - 23:54. |
#14
Posted 27 April 2015 - 00:08
Crezi ca intrebarea este valida? De ce sa pui OEM? Pentru ca piesele sunt originale, ai nevoie de alt argument?!
Pentru linistea ta: nu stiu cati km am facuti pana acum... posibil sa fiu in jurul la jumatate de milion de km. Ce masini am condus? Dacia 1300, Dacia 1310, Renault Kangoo, Seat Cordoba, Skoda Octavia II, Skoda Octavia II FL, Ford Kuga, Toyota Rav4, Toyota Avensis II....Cu toate masinile insirate am mers peste 30 k km fiecare... posibil sa fie si altele dar nu mi le amintesc acum. Multe dintre ele au fost masini de servici. Este suficient background-ul meu? Inca ceva: am activat de cand ma stiu domeniul tehnic dar nu sunt mecanic auto... dar stiu ce inseamna mentenanta la un echipament si ce inseamna piesa de calitate si piesa ieftina. Calitatea costa dar se si justifica prin siguranta oferita. O distributie e mai ieftina ca schimbarea unui motor. Eu ti-am oferit niste sfaturi, daca vei tine seama de ele sau nu, e alegerea ta. Edited by Bogdansv1, 27 April 2015 - 00:10. |
#15
Posted 27 April 2015 - 00:37
Nu stiam ca OEM inseamna "piese originale", sunt "incepator" in domeniul asta.
Multumesc pentru sfat! |
|
#16
Posted 27 April 2015 - 01:04
Quote The term OEM stands for Original Equipment Manufacturer. What does that really mean? It means that the part was made by a company that is a subcontractor to a vehicle manufacturer. It DOES NOT mean the part was made by the manufacturer. Cel putin asa stiam eu, piesele facute de producatorul masinii, se numesc "genuine". 1. What does O.E.M. really mean? 2. Genuine, OE, OEM, Aftermarket, Oh My! Quote Genuine / OE - Genuine or (OE) Original Equipment is basically the original part used by the car manufacturer on the car when it left the factory. OEM - Original Equipment Manufacturer refers to a part that is manufactured by a company like Bosch, Mann, Hella and others under design from the car manufacturer, like Audi, VW, etc. Aftermarket - is just that, something that is made by a supplier other than the OE or OEM manufacturer. Unfortunately the quality of aftermarket parts can vary widely. Edited by Ciubex, 27 April 2015 - 01:09. |
#17
Posted 27 April 2015 - 07:28
Open Service poate au mai evoluat, desi era pe cale sa dea faliment, dar experientele cu ei nu au fost cele mai bune. Ultima, mai veche ce e drept, dar nici nu am mai dus masina la ei de atunci, a fost cand am schimbat bieletele de directie. Nu au prins burdufurile calumea, a intrat praf si nisip si au facut praf caseta de directie. Nu au recunoscut si de atunci am renuntat sa mai merg pe la ei. Cu sandra nu am prea am avut tangenta, decat cu vopsit ceva la ei si a fost ok. Eu de peste 10 ani am acelasi mecanic la care imi duc masinile.
|
#18
Posted 27 April 2015 - 09:07
Ciubex, on 27 aprilie 2015 - 01:04, said: Multumim Ciubex pentru aceasta precizare .Multa lume, majoritatea de fapt, nu stiu in totalitate aceste diferente si se fac confuzii mari mai ales intre termenii "OE"(genuine) si OEM. Inclusiv eu, recunosc, faceam aceasta confuzie (mai precis aveam impresia ca OE si OEM inseamna acelasi lucru si consideram ca abia OEM Eqiuvalent este ceea ce in realitate este OEM si ca unele piese denumite si aftermarket (nu toate) ar fi cele OEM Equivalent). Redefinim deci pentru toata lumea: -OE/ sau genuine - piese folosite si pe masina direct in fabrica, facute de producatorul masinii sau produse de un furnizor, prin contract cu producatorul masinii. Aceste piese au intiparit codul exact al producatorului masinii si vin doar in ambalaj pe care este intiparit logo-ul producatorului masinii. -OEM - piese produse doar de furnizori directi al fiecarui producator de masini in parte, produse sub designul initial, la aceleasi standarde calitative, comercializate cu sigla producatorului OEM, in ambalaj propriu, fara logo-ul producatorului masinii. -OEM Equivalent - piese produse de aceiasi mari producatori de piese auto (care sunt si furnizori ai diversilor producatori auto) dar care nu au produs aceleasi piese sub contract direct, furnizandu-le vreodata direct producatorului auto cutare sau cutare, piese insa care indeplinesc toate standardele de calitate. -Aftermarket - piese produse de alti producatori, altii decat producatorii pentru OE sau furnizorii OEM. Edited by Ana0181, 27 April 2015 - 09:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users