Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Soft sau platforma pentru colaborare si comunicare in firma

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
kym

kym

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 10.04.2005
Salutari.

Stau de cateva zile si incerc sa gasesc solutia optima, citind sute de pagini si testand zeci de aplicatii. Provocarea este ca NU sunt foarte la curent cu ultimele aplicatii sau programe aparute. Sunt sigur ca aici gasesc opinii avizate si sfaturi competente.

Obiectivul: Vreau sa creez un sistem de documente, pot sa fie si in format de post-uri  gen blog (este vorba in special de proceduri si descriere procese din companie) care sa bifeze urmatoarele:

1. toti colegii mei sa aiba acces la documentele respective (este vorba despre procedurile standard din firma - SOP)

2. sa poata fi incarcate in continutul unui document/post si fisiere video, audio, tabele etc

3. sa poata fi atasate la un document/post si fisiere (word, excel, photo, video etc)

2. sa existe si documente confidentiale pe care sa le partajez doar cu anumite grupuri (setare permisiuni view/edit per user si/sau group predefinit din setari)

3. sa permita comentarii la sfarsitul unui document de catre persoanele din echipa (ceva gen comment-urile la un post de blog)

4. sa trimita automat email cand un document este updatat SAU cineva adauga un nou comentariu (ideal sa poti alege din setari la ce documentele (sau categorie de documente) sa primesti respectivele notificari)

5. sa poti adauga tag-uri clar stabilite la documentele respective, cu posibilitatea de a selecta un tag pentru afisarea tuturor documentelor cu acel tag

6. sa poti cauta instant in toata baza de date respectiva, rezultatele fiind returnate atat dupa tag-uri cat si dupa titlul sau continutul text al unui document

7. serviciu de chat intranet in firma cu posibilitate de a seta si grup privat de membri pt anumite mesaje confidentiale

8. posibilitatea de a cauta cu functia "search" SI printre mesajele de pe chat (ideal cautarea sa returneze atat rezultatele din documente cat si cele din chat-room)

9. sa poti vedea cine a facut si ce modificare intr-unul dintre documente (optiune doar "nice to have")

10. sa existe posibilitatea de a avea folder/fisiere/documente/post-uri la care sa colaboreze mai multe persoane (editeaza documentul respectiv mai multi si fiecare il updateaza cu informatie). Acum folosesc Word-ul cu functia "track changes" urcat pe "Dropbox".

Prima oara am vrut sa creez foldere si sub-folder si sub-sub-foldere pe Dropbox dar cred ca exista soft-uri sau solutii mai aproape de cerintele respective.

Singura aplicatie pe care am gasit-o pana acum care bifeaza multe dintre cerinte este slak .com

Daca aveti experienta cu aplicatia respectiva va rog sa realizati o mini-evaluare cu puncte slabe si "strong".

Sau imi puteti recomanda altele de acest gen, va multumesc anticipat.

Eventual, dati-mi cateva idei despre ce folositi la job pentru sistemul intern de proceduri si "knowledge capture" sau dezvoltare procese in firma. Orice idee sau informatie este binevenita.

Va multumesc anticipat.

#2
andreipuf

andreipuf

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.04.2015
https://www.atlassia...ware/confluence
Nu e ceva free dar l-am folosit si cred ca se cam pliaza pe ce ai tu nevoie dar cred ca exista si alternative free doar ca au suport limitat sau deloc.

Edited by andreipuf, 26 April 2015 - 19:38.


#3
sergiu_spooky

sergiu_spooky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 23.06.2006
Google Drive?

#4
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Office 365.

Edited by don_dannielo, 26 April 2015 - 20:09.


#5
Link^^

Link^^

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 06.12.2006
MediaWiki iti ofera in mare parte tot ce ai subliniat mai sus mai putin chat si alte mici neajunsuri infime. Noi asta folosim pentru internal policies, documentation, etc.. Multe Fortune 500 companies folosesc tot MediaWiki.

Edited by Link^^, 26 April 2015 - 20:08.


#6
andrey_net

andrey_net

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 910
  • Înscris: 20.11.2008
Google Docs.

#7
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Poti porni de la BitTorrent Sync: https://www.getsync.com/
Accesul de pe alt computer la fiecare folder (inclusiv subfoldere) depinde de cheia pe care o primeste fiecare utilizator in raport cu folderul respectiv: unele chei ofera drepturi depline de scriere/ citire, altele ofera doar drept de citire. Cine nu are o cheie nu poate accesa continutul. Pentru sincronizarea continutului (pe baza cheii ce ofera full access) intre doua computere este obligatoriu ca ambele computere sa fie pornite si conectate la Internet.
Impreuna cu o parte din serviciile oferite de Zoho cred ca s-ar putea obtine in linii mari ceea ce doresti tu.

#8
kym

kym

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 10.04.2005
Media Wiki l-am studiat deja. Este un sistem de knowledge transfer foarte bun. Lipsesc insa functiile de comunicare prin chat pe care le ofera Slack (inclusiv cu functii de creare grupuri private cu setare permisiuni foarte detaliate si inclusiv cu functia "search" atat in conversatiile prin chat cat si in documentele si comentariile acestora). De asemenea este putin cam complex lucrul cu el, avand o interfata mai putin user friendly decat slack-ul.

Confluence recomandat mai sus pare sa se apropie de ceea ce caut, ramane sa-l testez si sa-l compar cu slack-ul care pana acum este cel preferat (daca ar avea si tag-uri la post-uri si atasamente la post-uri ar fi idealul :-) ).

Alte opinii si recomandari va rog? A utilizat cineva slack-ul in mediu corporate?

Multumesc pentru raspunsurile de mai sus si pentru cele ce urmeaza...

#9
mihaiSDLC

mihaiSDLC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 01.07.2008
+ 1 pentru Confluence (cu box.com integrat) si HipChat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate