Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Acumulator 9,6V 1,5Ah - Bosch PSR 960

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Lolopoco

Lolopoco

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 17.08.2012
Bună ziua. În primul rând vreau să precizez că nu cunosc electronică.
Am prin casă o bormașină Bosch PSR 960 ce stătea degeaba, în sensul că, deși aveam trei acumulatori la ea, toate erau defecte (nu mai încărca, sau dacă încărca, se încărcau puțin și nu țineau energia). Am „reparat” un acumulator în sensul următor:  am cumpărat 8 baterii/ acumulatori AA 1,2V de 2,3A, le-am legat/lipit în serie, le-am băgat în carcasa de acumulator și voala. Totul funcționează ca înainte.
Care este nelămurirea mea: In acumulatorul defect am scos acele „baterii” NiCd care erau defecte, le-am înlocuit cu baterii normale NIMh reîncărcabile dar am lăsat piesele de pe circuit. Piesele constau într-un termistor și o rezistență. Am făcut bine procedând astfel? Mă gândesc să nu influențeze la încărcare (bateriile AA nu le mai pot da jos să le încarc „normal”, ci se vor încărca prin încărcătorul bormașinii). Mă gândesc că acele piese sunt calculate pentru acumulator de 1,5Ah și să nu încarce total bateriile (poate zic o prostie).
Am făcut bine că am lăsat rezistența și termistorul sau trebuia să las circuitul simplu, bateriile NIMH AA având ele integrate ceea ce trebuie?
Vă mulțumesc în prealabil.

Edited by Lolopoco, 25 April 2015 - 14:26.


#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,151
  • Înscris: 07.02.2003
Nu e o problema incarcarea, va dura mai mult e drept. Piesele alea citeau temperatura sa nu ajunga la niveluri periculoase. E bine sa le lasi la locul lor. NiMH si NiCD sunt asemanatoare la incarcare.

Edited by andreic, 25 April 2015 - 15:03.


#3
Lolopoco

Lolopoco

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 17.08.2012
Ieri am reușit să consum acumulatorul „reparat” și tot ieri l-am băgat la încărcat. În primele cca 3 ore, acumulatorul era cald spre fierbinte, apoi a început să se răcească. Cu toate că încărcătorul nu-mi afișa ledul verde, de încărcat, am scos acumulatorul și l-am băgat în bormașină. Totul mergea fara probleme. Am considerat că dacă nu a afișat verde, acumulatorul nu este totuși încărcat 100%, așa că l-am băgat iar la aparat, la încărcat.
De aseară, până dimineață, când să plec la serviciu, tot ledul roșu arăta. Tot dimineață am pus mână pe el și era rece. L-am lăsat totuși așa.
Când m-am întors acasă, pe la 19, acumulatorul era deformat, plasticul se topiseră, iar bateriile moarte.
Nu știu ce s-a întâmplat. Bine ca nu a luat ceva foc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate